abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 15 juni 2006 @ 23:10:40 #126
126620 Krln
Belg in Breda
pi_38903275
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 23:05 schreef tonja het volgende:

[..]

Tot ongeveer mijn 38ste, vanaf mijn 10e, 1 keer per 2 weken, plus uitval verschijnselen en gedeeltelijke blindheid.
Nu is het minder frequent, en milder. Ik zou zo een aanval inruilen voor een zenuwbehandeling bij de tandarts. Nog steeds.
ik heb er 6 jaar lang om de twee weken last van gehad, maar die ene keer is me altijd bijgebleven, ik was al blij als het maar bij wat aura''s en hoofdpijn bleef. Het gevoel uit jezelf te treden is heel eng. Ik ben er nu ongeveer een half jaar al vanaf, sinds ik met de pil ben gestopt. Echt heerlijk. Ik hoop dat jij ook ooit er een einde aan kan zien.
  donderdag 15 juni 2006 @ 23:50:14 #127
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_38904819
Het ziet er naar uit dat ik vrij vroeg in de overgang terecht aan het komen ben, vandaar dat de aanvallen wat milder worden. Een zegen dus in mijn geval.
Oh, en de pil.. ja, dat is voor mij ook vragen om ellende.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  vrijdag 16 juni 2006 @ 12:03:32 #128
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_38913677
Bwhaha ik kan me niks herinneren. Een keer van m'n fiets donderen dronken denk ik.
Zyggie.
pi_38915166
Migraine inderdaad staat toch wel behoorlijk boven aan
heel de dag al zeur hoofdpijn misselijk en overgeven
en snachts jankend naar beneden gegaan om toch maar even wat pijnstillers in te nemen
zo erg had ik het toen nog niet gehad

verder moet ik zeggen dat vooral ik de verdoving voor het hechten een ramp vond...
ik wist dat dat zeer deed maar zo zeer...
en ik was ook een van de gelukkigen waarbij het net niet goed gebeurd was...
er moest een stuk huid weggehaald worden omdat het anders niet mooi dicht ging...
het wegknippen was toch ook een niet al te fijne ervaring...

maar goed...ik mag wat dat betreft niet klagen als ik het zo allemaal lees
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_38915562
Oogzenuwpijn (ja daar achter op je ogen die zenuw), ibuprofen hielp ook al niet terwijl ik toch echt de maximale hoeveelheid nam.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 14:06:33 #131
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_38917645
Clusterhoofdpijn
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_38919690
Op een namiddag kreeg ik plotseling een lichte buikpijn. Niets bijzonders, dacht ik, dat gebeurde wel vaker. Normaal ging ik dan wat liggen tot de pijn vanzelf overging. Maar de pijn verminderde niet, maar werd alsmaar erger om tenslotte ondraaglijk te worden. Mijn moeder wilde met me naar de kliniek gaan, maar dat weigerde ik want heb daar nare herinneringen aan. Het werd avond en ik ging slapen, in de hoop dat het de volgende dag beter zou gaan.

Maar de volgende morgen werd ik wakker met de vreselijkste buikpijn ooit. Uren lag ik te kermen. Had ik toen een vuurwapen gehad, dan was ik er zo goed als zeker niet meer geweest. Ik wilde maar een ding op dat moment: onmiddellijk doodgaan. Ik zei tegen mijn moeder dat ze me met een hamer een enorme klap op mijn hoofd moest geven, kwestie van dood te gaan of op zijn minst bewusteloos te zijn, wat ze natuurlijk niet deed.

Merkwaardig genoeg verminderde de pijn sterk toen ik in bad ging liggen. Zo hield ik het een aantal uren uit. Maar van zodra ik uit het water ging kwam de pijn onmiddellijk terug. Met veel moeite ben ik dan toch maar naar de kliniek gebracht. Heb daar onmiddellijk een sterke pijnstiller ingespoten gekregen. Ze hebben dan met een soort machientje waarmee ze het lichaam kunnen doorzien vastgesteld dat ik een appendicitis had.
Al zegt IEDEREEN dat iets zo of zo is, toch kan het fout zijn. Vóór Galileo Galilei zei iedereen: de zon draait rond de aarde. Tegenwoordig weten we wel beter. En iedereen verklaarde hem gek, oerdom, enz. Toch had hij gelijk.
pi_38934348
Getrokken verstandskies was niet een van mijn prettigste ervaringen... De tandarts dacht hem wel even eruit te trekken, maar de kies verbrijzelde Toen moest ik maar een afspraak maken bij de kaakhchirurg....... Dat kon natuurlijk pas de volgende dag, waardoor ik helse pijnen had toen de verdoving was uitgewerkt. Ook nadat hij bij de kaakchirurg getrokken was heb ik er nog een week erge pijn gehad. Ik gebruikte alleen paracetamol (de voorgeschreven Ibuprofen gebruikte ik niet, omdat mn moeder daar eens een allergische reactie op heeft gehad) en dat is dan ook geen optimale pijnstiller.... Kon er net een paar uur mee slapen om rond 4 uur 's nachts weer gewekt te worden door een stekende/kloppende kaak Dat is wel 1 van mn ergste pijnervaringen geweest.

Verder heb ik ook wel es ontzettende pijn gehad door kramp in mn kuit. Toen ik dat de eerste keren had (vaak 's nachts na het sporten) wist ik er niet mee om te gaan en ging ik mn been juist buigen om het te proberen te stoppen, waarmee het alleen nog maar erger werd. Dat is echt een verschrikkelijk gevoel. Pas later ontdekte ik dat je je been direct moet strekken, waardoor je er weinig meer van merkt.

[edit] Oja, ik ben toen ik klein was ook wel eens tijdens voetballen op de camping in een plantage aan brandnetels gevallen. Zonder overdrijven zaten mn benen compleet onder de brandnetelbulten van boven tot onder. Dat is ook pijnlijker dan je zou verwachten.... (duurde ook een paar dagen voordat het wegtrok).
pi_38935820
Kramp in je kuiten is inderdaad ontzettend pijnlijk, man o man
pi_38936018
Ohja, ineens enórme kramp in je bovenbeen is ook kut, zo snel mogelijk op de grond met je been gestrekt liggen kramen alsof je net bent neergeknald .
pi_38936211
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 01:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ohja, ineens enórme kramp in je bovenbeen is ook kut, zo snel mogelijk op de grond met je been gestrekt liggen kramen alsof je net bent neergeknald .
Altijd leuk als je wakker wordt en je even uitrekt...Kramp in de kuiten, zo eentje die je dan nog de hele dag voelt...
Daar kan geen koffie tegenop, hoe wakker je dan bent...
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_38936232
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 14:06 schreef BONG4002 het volgende:
Clusterhoofdpijn
Daar heb ik iets op TV van gezien, heb je dat echt of loop je ons te fokken...
Als je het echt hebt, ik hoorde dat de meeste gewoon zelfmoord plegen van de pijn, er is ook geen geneesmiddel voor toch?
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  zaterdag 17 juni 2006 @ 01:41:03 #138
40111 TheWilliedockSaints
The Taxman Cometh
pi_38936254
nekpijn denk ik...dat je echt je hoofd niet kan bewegen
vreselijk
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_38936256
Ik heb wel hevige pijnen gehad maar dat was meestal heel kort. Bijvoorbeeld als je tegen iets aanstoot.

Lange pijn heb ik nooit echt gehad. Maar het vervelendste lichamelijke gevoel is bijvoorbeeld als je voet slaapt. Gelukkig duurt dat maar even, als dat een chronische pijn zou zijn zou ik zo zelfmoord plegen. .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zaterdag 17 juni 2006 @ 01:42:55 #140
40111 TheWilliedockSaints
The Taxman Cometh
pi_38936276
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 01:41 schreef teknomist het volgende:
Ik heb wel hevige pijnen gehad maar dat was meestal heel kort. Bijvoorbeeld als je tegen iets aanstoot.

Lange pijn heb ik nooit echt gehad. Maar het vervelendste lichamelijke gevoel is bijvoorbeeld als je voet slaapt. Gelukkig duurt dat maar even, als dat een chronische pijn zou zijn zou ik zo zelfmoord plegen. .
pussy!
jeuk vind ik trouwens erger dan pijn. en daar heb ik ook vaker last van.
gelukkig vroeger veel vaker dan nu
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_38936324
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 01:41 schreef teknomist het volgende:
Ik heb wel hevige pijnen gehad maar dat was meestal heel kort. Bijvoorbeeld als je tegen iets aanstoot.

Lange pijn heb ik nooit echt gehad. Maar het vervelendste lichamelijke gevoel is bijvoorbeeld als je voet slaapt. Gelukkig duurt dat maar even, als dat een chronische pijn zou zijn zou ik zo zelfmoord plegen. .
Man ik werd 1 keer wakker en toen sliepen m'n beide armen, ik kon ze dus alletwee niet meer bewegen . Toen heb ik me ene arm na 2 minuten gekronkel over m'n bedrand geworpen, minuut gewacht tot het bloed er weer inkwam, daarna die andere erover heen gedaan (dat is trouwens echt een cool gevoel, heb wel een periode gehad dat ik elke nacht wel zo'n slapende arm had... dat gevoel van bloed terug naar je arm is echt vet, je voelt het leven terugstromen zegmaar )
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  zaterdag 17 juni 2006 @ 01:48:37 #142
40111 TheWilliedockSaints
The Taxman Cometh
pi_38936335
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 01:47 schreef Agiath het volgende:

[..]

Man ik werd 1 keer wakker en toen sliepen m'n beide armen, ik kon ze dus alletwee niet meer bewegen . Toen heb ik me ene arm na 2 minuten gekronkel over m'n bedrand geworpen, minuut gewacht tot het bloed er weer inkwam, daarna die andere erover heen gedaan (dat is trouwens echt een cool gevoel, heb wel een periode gehad dat ik elke nacht wel zo'n slapende arm had... dat gevoel van bloed terug naar je arm is echt vet, je voelt het leven terugstromen zegmaar )
topic voor uvt, wat denk jij, tekno?
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_38936380
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 01:48 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

topic voor uvt, wat denk jij, tekno?
uvt? Nee niks drugs...
Gewoon dat je op je arm ligt als je slaapt en dat dan het bloed afgekneld wordt....
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_38936387
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 01:52 schreef Agiath het volgende:

[..]

uvt? Nee niks drugs...
Gewoon dat je op je arm ligt als je slaapt en dat dan het bloed afgekneld wordt....
Een slapende arm is wel vet. Gevoelloos en complete slapte. Maar dat is niet irritant.
Een slapende voet is echt erg. .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zaterdag 17 juni 2006 @ 01:53:39 #145
40111 TheWilliedockSaints
The Taxman Cometh
pi_38936394
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 01:52 schreef Agiath het volgende:

[..]

uvt? Nee niks drugs...
Gewoon dat je op je arm ligt als je slaapt en dat dan het bloed afgekneld wordt....
in uvt genieten we ook op een hele normale, natuurlijke manier van lichamelijke drugs als endorfine en adrenaline
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_38936402
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 01:53 schreef teknomist het volgende:

[..]

Een slapende arm is wel vet. Gevoelloos en complete slapte. Maar dat is niet irritant.
Een slapende voet is echt erg. .
Ach kom op.... zo erg is dat toch ook weer niet... Dan vind ik slapende vingers/handen nog veel irritanter....
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  zaterdag 17 juni 2006 @ 01:54:39 #147
40111 TheWilliedockSaints
The Taxman Cometh
pi_38936406
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 01:53 schreef teknomist het volgende:

[..]

Een slapende arm is wel vet. Gevoelloos en complete slapte. Maar dat is niet irritant.
Een slapende voet is echt erg. .
ik zou willen dat mijn hoofd niet zoveel sliep
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_38936408
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 01:53 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

in uvt genieten we ook op een hele normale, natuurlijke manier van lichamelijke drugs als endorfine en adrenaline
Link?
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  zaterdag 17 juni 2006 @ 01:55:34 #149
40111 TheWilliedockSaints
The Taxman Cometh
pi_38936416
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 01:54 schreef Agiath het volgende:

[..]

Ach kom op.... zo erg is dat toch ook weer niet... Dan vind ik slapende vingers/handen nog veel irritanter....
nee, want soms moet je gewoon lopen. als je voet of been dan slaapt is dat echt kut...en nog gevaarlijk ook heb ik wel eens gehoord
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  zaterdag 17 juni 2006 @ 01:56:04 #150
40111 TheWilliedockSaints
The Taxman Cometh
pi_38936420
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 01:54 schreef Agiath het volgende:

[..]

Link?
use the fucking search!
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')