Al die andere coupletten mag je vergeten en parodietjes zoalsquote:Wilhelmus van Nassouwe
ben ik, van Duitsen bloed,
den vaderland getrouwe
blijf ik tot in den dood.
Een Prinse van Oranje
ben ik vrij onverveerd,
den Koning van Hispanje
heb ik altijd geëerd.
Je wil niet weten hoeveel mensen het volkslied niet kennen.quote:
Tis misschien wel handig voor het Nederlands elftal idd.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:40 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel mensen het volkslied niet kennen.
Ik heb het van huis uit wel meegekregen (Christelijke opvoeding)...
Waarom zou elke mof in het stadion vandaag gaan juichen dan?quote:Op zondag 11 juni 2006 13:43 schreef SunChaser het volgende:
Ik dacht dat dit de tekst was
Waaaaaaaaaaaaaaat zijn die moffen stil
Wat zijn die moffen stil
Wat zijn die moffen stil
Wat zijn die moffen stil
Wat zijn die moffen stil
Wat zijn die moffen stil
Wat zijn die moffen stil
Wat zijn die moffen stil
Wat zijn die moffen stil
Wat zijn die moffen stil
Inderdaad. Dr was eens een gast op tv die het volkslied verplicht wilde stellen bij de inburgeringscursus. Later bleek dat hij het zelf amper kende.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:40 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Ik ken het Limburgs Volkslied, meer dan genoeg dus!quote:Op zondag 11 juni 2006 13:40 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Ik heb het van huis uit wel meegekregen (Christelijke opvoeding)...
En een lachsalvo omdat die groep over het paard getilde kwasten er toch snel uitgetrapt worden?quote:
Een kopbal kost keer op keer wat hersencellen en bij dat soort jongens komt dat gewoon ontzettend nauw.quote:Op zondag 11 juni 2006 14:36 schreef jmac het volgende:
Blijf het vreemd vinden dat de spelers zelf niet gewoon trots meezingen. Na een paar keer ken je dat korte liedje toch wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |