het ken ook zaad zijn hequote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:16 schreef Mastertje het volgende:
Sticker ging er niet goed af of wel
hoezo kapot?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:17 schreef Mastertje het volgende:
oh en het scherm is finaal kapot zo te zien.
Retroquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:19 schreef Mastertje het volgende:
Beetje jammer van die oude SPV
Wat hij zegt...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:22 schreef Aurelianus het volgende:
Wat heb ik aan deze informatie? Hoe kan ik de kennis die ik zojuist heb verworven betreffende het uiterlijk van je laptop gebruiken om een bijdragen, hoe klein dan ook, te kunnen leveren aan de collectieve kennis van de maatschappij? Of is het waar en is er geen reden om te willen weten hoe je laptop er uit ziet?
Misschien helpt het feit dat een compaq laptop bij ruw gebruik snel defecten vertoond, en wellicht een bijdrage geeft aan de mogelijke aankoop van computerapparatuur in de toekomst?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:22 schreef Aurelianus het volgende:
Wat heb ik aan deze informatie? Hoe kan ik de kennis die ik zojuist heb verworven betreffende het uiterlijk van je laptop gebruiken om een bijdragen, hoe klein dan ook, te kunnen leveren aan de collectieve kennis van de maatschappij? Of is het waar en is er geen reden om te willen weten hoe je laptop er uit ziet?
spvwattus?!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:19 schreef Mastertje het volgende:
Beetje jammer van die oude SPV
Flink geboent en je ziet er bijna niks meer van. Ben zo blij met mijn P4-M 2,0Ghz-systeempjequote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:16 schreef Mastertje het volgende:
Sticker ging er niet goed af of wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |