abonnement Unibet Coolblue
pi_38594414
Welkom bij Track ID Contest: Dance #8


Introductie
De bedoeling is simpel. Download [url=
HIER]http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=other&file=trackid8danceC_R.zip]HIER (ZIP)[/url] een pakketje dat 25 korte fragmenten bevat van diverse dancetracks. Aan jullie de taak om te raden om welke nummers het gaat.

Puntensysteem
In totaal zijn er 54 punten te behalen. Deze zijn op de volgende manier te behalen:

- Ieder goed geraden artiest is goed voor 1 punt.
- Ieder goed geraden titel is ook goed voor 1 punt.
- Soms gaat het om een remix. Raad je die juist, dan krijg je ook daar 1 punt voor.

De remixen zijn de platen: #14, #17, #24.

Een halve punt wordt toegekend in het geval van:

- het noemen van de juiste producer, maar niet de juiste alias.
- het door elkaar halen van artiest(en) en remixer(s).
- andere duidelijke gevallen van: je weet het wel, maar zegt het niet helemaal correct.

Tracklist e-mailen
Vanwege het ontbreken van een PM-systeem op FOK!, kunnen tracklists onder vermelding van je username gemaild worden naar:

imythical apending hotmail puntje com Natuurlijk wel op de gewone mail-manier, maar ik heb niet zo'n zin in nog meer spam

Tracklists kunnen telkens worden aangevuld en opnieuw gemaild. Stuur echter geen onzinmailtjes, want dan word je gediskwalificeerd. Hetzelfde geldt ook voor het vragen om hulp in andere topics.

De competitie loopt tot volgende week dinsdag 13 juni 16.00u. Ik probeer de stand op het forum aan het eind van iedere dag bij te werken. Degene die uiteindelijk op één staat mag zich met recht dé Dancekenner van deze editie noemen. Hem/haar staat dan ook eeuwige roem te wachten (en natuurlijk ook de taak om de volgende ronde te organiseren).

Voorgaande contests
Weten hoe het in voorgaande delen ging?

[ Contest #01 ] - < organisator: Gitanki > < winnaar: Trancelocator >
[ Contest #02 ] - < organisator: Trancelocator > < winnaar: Gitanki >
[ Contest #03 ] - < organisator: Gitanki > < winnaar: Trancelocator >
[ Contest #04 ] - < organisator: Trancelocator > < winnaar: Gitanki >
[ Contest #05 ] - < organisator: Flamebringer > < winnaar: Trancelocator >
[ Contest #06 ] - < organisator: Laevid > < winnaar: Trancelocator >
[ Contest #07 ] - < organisator:Timbob > < winnaar: Flamebringer >

Succes allemaal!

[ Bericht 1% gewijzigd door Captain_Redbeard op 07-06-2006 11:13:33 ]
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_38594496
De tracks varieren van italo tot industrial en van alles er tussen in. Er zal voor iedereen wel wat bijzitten, maar wie gaat het meeste goed hebben??

Ik verwacht scores van in de dertig punten.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_38594622
Ik ben erg benieuwd.......ga het zo eens downloaden........

Eén vraag: hoe kom ik aan 54 punten met 3 remixen
  dinsdag 6 juni 2006 @ 16:34:26 #4
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_38595411
Winnaar van de vorige was dus eigenlijk Flamebringer, maar hier maar gewoon verder toch.

Ik denk dat ik niet heel veel tijd voor deze zal hebben (ook vanwege WK ), maar ik zie wel waar het schip strandt.
pi_38595473
De helft is herkenbaar.................ergens..........namen die komen bijna niet in me op......#20 wilde ik vorige keer er zelf ook bijna in stoppen

Wel weer een heel andere kijk op dance
  dinsdag 6 juni 2006 @ 16:41:59 #6
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_38595640
Ik moet 'm nog downloaden, en ik weet er nou al 10!

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  dinsdag 6 juni 2006 @ 17:15:24 #7
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_38596487
jezus roodbaard, wat een meuk
er zijn er 4 waar ik meteen wat in herken. paar die misschien komen
hoop die niet hoeven van mij

21 is tof
zo
opgestuurd

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  dinsdag 6 juni 2006 @ 17:17:09 #8
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_38596516
Pfff, dit wordt hem zeker niet voor mij...
pi_38596787
Hier ga ik maar weer eens aan deelnemen..
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_38619777
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 16:09 schreef Laevid het volgende:
Ik ben erg benieuwd.......ga het zo eens downloaden........

Eén vraag: hoe kom ik aan 54 punten met 3 remixen
Standaard 1 puntje voor het meedoen was geloof ik de regel in de eerste contests
quote:
Ik denk dat ik niet heel veel tijd voor deze zal hebben (ook vanwege WK ), maar ik zie wel waar het schip strandt.
Een van de redenen waarom ik 'm zo snel mogelijk online wilde hebben.
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 16:36 schreef Laevid het volgende:
De helft is herkenbaar.................ergens..........namen die komen bijna niet in me op......#20 wilde ik vorige keer er zelf ook bijna in stoppen

Wel weer een heel andere kijk op dance
punt van de tong-gevallen en zo. Daar doe je het voor
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
  woensdag 7 juni 2006 @ 11:19:02 #11
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_38619801
Trouwens, als ik het goed heb zijn er van de mp3's maar twee aangeduid als remix. In de OP drie, maar er zijn 54 punten (dus vier remixes) te behalen. Gaarne meer duidelijkheid hierover.
pi_38619841
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 11:19 schreef Trancelocator het volgende:
Trouwens, als ik het goed heb zijn er van de mp3's maar twee aangeduid als remix. In de OP drie, maar er zijn 54 punten (dus vier remixes) te behalen. Gaarne meer duidelijkheid hierover.
Ik ben nu niet in de gelegenheid om het te controleren (geen audio), maar wat in de OP staat is uiteindelijk geldig
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_38619991
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 17:15 schreef timbob het volgende:
jezus roodbaard, wat een meuk
er zijn er 4 waar ik meteen wat in herken. paar die misschien komen
hoop die niet hoeven van mij

21 is tof
zo
opgestuurd
... en ontvangen. Binnenkort een eerste stand.

En het is af en toe meuk ja. Er zijn al een tiental tracks of in ieder geval artiesten in vorige contests gevraagd die ik ook had willen vragen. Er blifjt nog genoeg over, maar het is af en toe b-materiaal
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_38620769
Ik ga nu eens luisteren, al ben ik door voorgaande reacties nu al bang .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_38627859
YEAH, die nummer 15! Die was nog bijna in mijn contest #5 terechtgekomen. En verder nog een hoop superplaten (#4 is een van mijn all-time favourites bijvoorbeeld ). Hoezo veel meuk?

Mijn lijstje is in ieder geval onderweg, ik ben benieuwd...
This Is My Battleground, You Are Playing With Fire!
  woensdag 7 juni 2006 @ 16:25:12 #16
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_38628321
ach ja, smaak enzo
ik vind veel nummer gewoon een beetje goedkoop klinken zegmaar.

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_38677760
Ik heb ook maar eens wat ingestuurd.......het gaat niet de top spot worden, maar toch leuk zoiets inzenden, doe je het luisterwerk niet voor niks
pi_38705846
Schopje
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_38706312
De tussenstand voor wat nu al de 'meuk-editie' genoemd kan worden Excuses voor het late tijdstip, maar ik heb het deze week drukker gehad dan in eerste instantie verwacht. En de resultaten waren ernaar:

Flamebringer 31
Laevid 20.5
Gitanki 17
Timbob 6

Verder is het wachten op nog een aantal inzendingen. Zometeen het commentaar.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_38706463
Flamebringer: track 14 geheel fout.

Laevid: track 13, 24 en 25 geheel fout, track 23 een halve punt voor het noemen van een deel van de 'producer', hoewel andere artiestennaam en titel vereist zijn.

Gitanki: alles wat ingestuurd was, was correct.

Timbob: track 12 geheel fout, track 11 correcte artiest, maar niet de correcte titel.

Verder ben ik tot nu toe aardig onder de indruk. Keep up the good work

[ Bericht 1% gewijzigd door Captain_Redbeard op 10-06-2006 17:22:21 ]
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 21:48:34 #21
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_38708134
ik heb track 1 denkik nog ergens op een house party cd staan.. maarja, deze ga ik niet winnen...

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_38722799
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 20:56 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Laevid: track 13, 24 en 25 geheel fout, track 23 een halve punt voor het noemen van een deel van de 'producer', hoewel andere artiestennaam en titel vereist zijn.
17 en 22 dus wel goed? (waar ik alleen artiest had ingevult)
pi_38726409
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 14:47 schreef Laevid het volgende:

[..]

17 en 22 dus wel goed? (waar ik alleen artiest had ingevult)
excuses. Track 17 is dus de correcte artiest inderdaad. Track 23 is correct. Track 22 is de track waarvoor je een half puntje hebt ontvangen, aangezien een deel van de producers correct is. Het puntenaantal heb ik dubbel gecheckt en is nog steeds correct
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_38727481
Ik dacht al dat het zoiets was

Een nieuwe update is onderweg........
pi_38747797
Nieuwe tussenstand

Flamebringer 31
Laevid 21.5
Gitanki 17
Timbob 6


Laevid heeft een extra puntje verdiend door de titel van track 17 correct te benoemen. De remix van track 17 is nog niet goed. Ook track 13, 24 en 25 zijn nog geheel fout. Bij track 22 hanteer ik het toegekende halve puntje.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')