quote:Op maandag 5 juni 2006 00:28 schreef yup het volgende:
Ik heb alweer een automobiel van het VAG groep opengebroken ZONDER BRAAKSCHADE.
Familiebedrijfquote:Op maandag 5 juni 2006 00:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]![]()
en hoe weet jij zo goed hoe dat moet?
quote:Op maandag 5 juni 2006 00:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
![]()
en hoe weet jij zo goed hoe dat moet?
nog zo'n bandietquote:Op maandag 5 juni 2006 00:34 schreef Youp het volgende:
iedereen met een beetje auto kennis weet dat, zo krijg je oude mercedessen (190 ed.) ook open.....
Vind jij er dan moeite aan om een tennisbal mee te nemen?quote:Op maandag 5 juni 2006 01:49 schreef Daffodil31LE het volgende:
Is het wel de moeite waard om zo'n ding te openen?
tis in ieder geval makkelijker als met een luchtcompressor rond te slepenquote:Op maandag 5 juni 2006 09:00 schreef Scalle-- het volgende:
[..]
Vind jij er dan moeite aan om een tennisbal mee te nemen?
Lukt meestal bij alle auto's met een c.v !quote:Op maandag 5 juni 2006 01:41 schreef yup het volgende:
Dude het kan alleen bij VAG mobielen met comfortsluiting (dacht ik) ik ben geen fokking crimineel ofzo.
Een gewone auto krijg je echt niet op die manier open hoor...
Meestal doen ze het bij ouwe meuk wagens gewoon met een schroevendraaier, is een werkje van niks...
Die tennisbal truuc had ik van iemand gehoord, ik dacht is gelul totdat ik het ook een keer op een forum zag dat iemand het daadwerkelijk heeft geprobeerd...
Toevallig heb ik ook gehoord van een paar mensen dat er zonder braakschade hun Seat/VAG/Audi was opengebroken... Dat is wel erg toevallig...
Volgens mij alleen bij cpv's die op luchtdruk(onderdruk) werken, niet diegene die elektrisch bedient worden.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:55 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Lukt meestal bij alle auto's met een c.v !![]()
Ja klopt.quote:Op maandag 5 juni 2006 10:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:
maar door de luchtdruk uit de tennisbal als je daarop slaat gaat het slot open?
of mis ik nog iets?
Idd.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:23 schreef DonJames het volgende:
[..]
Volgens mij alleen bij cpv's die op luchtdruk(onderdruk) werken, niet diegene die elektrisch bedient worden.
Enkelequote:Op maandag 5 juni 2006 14:14 schreef ThaFreak het volgende:
wat een bs weer allemaal![]()
ja er zijn enkele modellen geweest waarmee deze methode werkt, echter is deze allang aangepast door vw en dus niet meer van toepassing!
wat men vergeet dat er genoeg gereedschap is waarmee vrijwel ieder model auto zonder schade open is te krijgen.....dus het ligt 9 van de 10 keer niet aan het tennisbal incident!
altijd makkelijk om alle inbraken zonder schade op 1 foutje af te schuiven![]()
Volkomen Waardeloosquote:Op maandag 5 juni 2006 14:14 schreef ThaFreak het volgende:
wat een bs weer allemaal![]()
ja er zijn enkele modellen geweest waarmee deze methode werkt, echter is deze allang aangepast door vw en dus niet meer van toepassing!
wat men vergeet dat er genoeg gereedschap is waarmee vrijwel ieder model auto zonder schade open is te krijgen.....dus het ligt 9 van de 10 keer niet aan het tennisbal incident!
altijd makkelijk om alle inbraken zonder schade op 1 foutje af te schuiven![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |