Drop is echt Nederlands. Drop zoals hier in NL is volgens mij zo goed als nergens anders ter wereld te krijgen.quote:Op maandag 5 juni 2006 02:00 schreef TechXP het volgende:
[..]
Maar tsja, dat is niet echt handig, omdat die producten ook vooral uit England komenDus daar heeft die engelse vriend van TS niet zoveel aan. Kan die vlakbij kopen.
Denk dat de TS beter iets anders uit NL kan opsturen, dan snoep e.d., want drop e.d. kan die denk ook wel in zijn eigen land kopen, toch?
Ok, dan is die drop wellicht een keuze.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:30 schreef NanKing het volgende:
Drop is echt Nederlands. Drop zoals hier in NL is volgens mij zo goed als nergens anders ter wereld te krijgen. Daarbij vinden mensen uit andere landen het vaak nogal ranzig.
Een tijd geleden was er familie van mijn vriendin uit China over en die heb ik drop laten eten..omg ik heb zo gelachenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:45 schreef TechXP het volgende:
[..]
Ok, dan is die drop wellicht een keuze.
Maar apart inderdaad dat hier in NL drop echt een product is waar de meeste wel van houden, maar in buitenland het minder goed bevalt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |