abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_2498792
Wie vind hier Japanse muziek ook mooi
pi_2498809
als je DBZ muziek bedoelt, die vind ik wel aardig maar ik heb toch liever engelstalige muziek
The reason grandparents and grandchildren get along so well is that they have a common enemy. | Bluelight.RU | Echte vrijheid? - Vrijmetselarij.NL
pi_2498906
Ik heb het meer over dat soort muziek dat je eerst van die fluiten hoort en dan opeens abnormaal-hard een gong ofzo. En dat je dan allemaal trommels hoort.
gewoon typisch Japans.
pi_2498907
Tja wat moet je daar nu op zeggen. Heb wel ooit een keer tulpen uit amsterdam in het japans gehad. Damm dan lig je echt helemaal dubbel van het lachen
pi_2499006
quote:
Op zaterdag 15 december 2001 19:14 schreef bossie het volgende:
Ik heb het meer over dat soort muziek dat je eerst van die fluiten hoort en dan opeens abnormaal-hard een gong ofzo. En dat je dan allemaal trommels hoort.
gewoon typisch Japans.
Da's idd wel cool ja! Het Chinese spul vind ik ook heerlijk.
Van Japanse muziek luister ik echter meer naar Loudness.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_2499215
Ik hou wel van Kabuki opera e.d. maar dat is meer Chinees... alhoewel traditionele Japanse muziek er wel wat van weg heeft.
pi_2500909
quote:
Op zaterdag 15 december 2001 19:02 schreef bossie het volgende:
Wie vind hier Japanse muziek ook mooi
hihihihi, check karoshi van Human Alert

maareh, ik ben niet echt bekend met de traditionele japanse muziek, dus daar kan ik niet veel over zeggen. Maar japanse popmuziek is wel leuk.

Let Evil Noise Arise!
pi_2500920
quote:
Op zaterdag 15 december 2001 19:40 schreef Seborik het volgende:
Ik hou wel van Kabuki opera e.d. maar dat is meer Chinees... alhoewel traditionele Japanse muziek er wel wat van weg heeft.
echt waar? kabuki klinkt meer japans dan chinees.
Let Evil Noise Arise!
pi_2500985
quote:
Op zaterdag 15 december 2001 21:52 schreef sharon_hussein_bush_laden het volgende:

[..]

echt waar? kabuki klinkt meer japans dan chinees.


hmm, pas documentaire over gezien

iig het klinkt tof

  zaterdag 15 december 2001 @ 22:51:19 #10
13973 ranja
image means nothing
pi_2501563
Ok, ik heb heel veel japanse muziek thuis, maar dat is geloof ik niet echt wat hier bedoelt wordt... dat is meer de underground uit voornamelijk Osaka.

Voorbeelden van bands:
- Shonen knife
- Banana erectors
- Mummy the peepshow
- 54 nude honeys
- The knockouts

en de klapper:
- Melt banana

  zondag 16 december 2001 @ 00:05:46 #11
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_2502475
Waarschijnlijk bedoel je gagaku; traditionele Japanse muziek... wel relaxed.
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
pi_2505431
ik vind alle mixen van ayumi hamasaki mooi, het album ayu trance rulz trouwens

Ayumi Hamasaki - Trouma (Dumonde Mix) <---dees is vet

Ayumi hamasaki = godess of trance

Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
pi_2505519
Japanse muziek begint en eindigt bij mij met Pizzicato Five en Cornelius.
Ook Monique drinkt regelmatig een kopje Magic Tea : "Ik voel mij heerlijk in m'n vel na een kopje thee van Siegfried & Roy".
pi_2534334
Ik vind Japanse muziek ook geweldig. Ik bedoel dan natuurlijk popmuziek, van traditionele muziek weet ik niks.
Ik houd vooral van; Pizzicato five, Yukari Fresh, Cornelius, Cubismo Grafico, Fantastic plastic machine, mansfield, Yoshinori Sunahara, Takako Minekawa, Towa Tei en Kahimi Karie.
De meeste zijn wel te vinden met Kazaa of winmx. Zelf heb ik redelijk veel van deze artiesten in m'n lijstje.
Als iemand nog meer leuke Japanse artiesten kent. Ik vind het wel leuk om hierover van gedachte te wisselen.

Grtz

kampai
pi_2534583
Feng Shui?
[url=http://www.martini.com/disclaimer.aspx#]M a r t i n i[/url] [b]. . .[/b]
pi_2538575
quote:
Op zondag 16 december 2001 00:05 schreef Doodkapje het volgende:
Waarschijnlijk bedoel je gagaku; traditionele Japanse muziek... wel relaxed.
Of taiko?
  woensdag 26 december 2001 @ 23:39:17 #17
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_2614126
quote:
Op woensdag 19 december 2001 00:04 schreef k_man het volgende:

[..]

Of taiko?


Dat zijn toch die grote trommels alleen... ik dacht dat gagaku compleet met fluit, shamisen en koto's waren...

('k heb er duidelijk weer geen verstand van, lama hangen)

...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
pi_2615129
quote:
Op woensdag 26 december 2001 23:39 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
('k heb er duidelijk weer geen verstand van, lama hangen)
Ah...de nationale sport van Japan, lama-hangen. Omdat de dierenbescherming er hier nogal moeite mee heeft, gebruiken we in Nederland daar een spijkerbroek voor.
Ook Monique drinkt regelmatig een kopje Magic Tea : "Ik voel mij heerlijk in m'n vel na een kopje thee van Siegfried & Roy".
  donderdag 27 december 2001 @ 04:42:51 #19
10672 ichigo
jaja, een aardbei
pi_2616027
quote:
Op zaterdag 15 december 2001 19:40 schreef Seborik het volgende:
Ik hou wel van Kabuki opera e.d. maar dat is meer Chinees... alhoewel traditionele Japanse muziek er wel wat van weg heeft.
Eej mijn woordenboek zegt
kabuki &#12363;&#12406;&#12365; &#27468;&#33310;&#20238; a Japanese classical play
Ik ben blij!!!
  donderdag 27 december 2001 @ 04:48:48 #20
10672 ichigo
jaja, een aardbei
pi_2616029
Ik woon nu in Japan, en ik probeer zo veel mogeijk contact met de japanse popmuziek te vermijden. Ik heb een nummer van A. Hamasaki en mijn mening is: Trance is heerlijk, maar minder gekrijs is mag.
De verdere popmuziek mwoah. Misschien ben ik te allergisch voor popmuziek in het algemeen, ik ga rennen als ik ergens iets van Glay spot.
Maar hana*hana is absoluut fantastisch. Ook goed voor mn japans trouwens. Die zingen niet half in het engels en half in het japans, zodat je geen verwaring krijgt, heej was dit niet engels???

Verder zijn Yoji Biomehanika en Ken Ishii twee grote favorieten!!

En waarom accepteert dit forum geen Kanji?!?!?!?!

Ik ben blij!!!
pi_2616094
euh... DJ Krush?
  zaterdag 27 juli 2002 @ 02:58:00 #22
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_5166076
quote:
Op zondag 16 december 2001 11:41 schreef Meril het volgende:
Japanse muziek begint en eindigt bij mij met Pizzicato Five en Cornelius.
Pizzicato Five is leuk! Zit nu te luisteren naar Twiggy twiggy, redelijk jazzy en swingend... Niet van die halfgare j-pop die als behang dienen voor anime's tenminste.
En Cornelius, ach, die behoeft niet eens een introductie... Briljant.
pi_5167366
Pizzicato Five is inderdaad heel erg stoer

Traditionele Japanse muziek ook btw. Vooral met shamisen en Kabuki-opera.

Pesez le matin que vous n'irez peut-être pas jusqu'au soir,
Et au soir que vous n'irez peut-être pas jusqu'au matin.
  zaterdag 27 juli 2002 @ 12:12:09 #24
1358 Xhorder
He's back...
pi_5168046
Traditionele muziek weet ik niks vanaf, maar The Mad Capsule Markets zijn wel tof. Of Sigh, Japans metal bandje. Melt Banana ken ik maar een paar nummers van, maar is ook niet slecht. En John Zorn heeft veel Japanse muziek gemaakt (heeft er een tijd gewoond en kan Japans spreken en schrijven), alleen dat moet ik nog kopen en luisteren.
... na vijf jaar
pi_5181088
Jaaaaaaaaaaaa Ayumi is geweldig!! ik vind Endless Sorrow mooi liedje!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')