Dat snap i kmaar bedoel online.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:15 schreef Lestat het volgende:
C++ of Java. Geen documentatie? Er zijn zat C# boeken te koop.
Wat ik ben vergeten te vermelden is dat ik graag een taal wil leren die zowel op linux bruikbaar is als bij windows.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:17 schreef Marco_B_GBB het volgende:
Maar C# is wel een taal die makkelijk te leren is, en documentatie en voorbeelden zijn er genoeg. Het ligt er natuurlijk ook aan wat je uiteindelijk wilt bereiken.
Een goede keuze lijkt mij dan C++, programma's die geschreven zijn in C# draaien niet op computers waar het .NET framework niet op is geinstalleerd, dus ook niet op Linux.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:19 schreef myz het volgende:
[..]
Wat ik ben vergeten te vermelden is dat ik graag een taal wil leren die zowel op linux bruikbaar is als bij windows.
Sinds programmeren werd uitgevonden.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:23 schreef Marco_B_GBB het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je een nerd als je wilt/kunt programmeren?
Je hebt gelijk, lang leve nerdsquote:Op zondag 28 mei 2006 18:26 schreef Marco_B_GBB het volgende:
[..]
En daardoor jouw tijd nu dus kunt doorbrengen op het Internet![]()
Ja, dat wil 'ie alleen niet:quote:Op zondag 28 mei 2006 18:32 schreef Marco_B_GBB het volgende:
Het is misschien een nadeel, maar lijkt mij geen belemmering als je toch alleen programma's wilt schrijven voor windows
quote:Op zondag 28 mei 2006 18:19 schreef myz het volgende:
[..]
Wat ik ben vergeten te vermelden is dat ik graag een taal wil leren die zowel op linux bruikbaar is als bij windows.
Zeker nog niet gegoogledquote:Op zondag 28 mei 2006 18:11 schreef myz het volgende:
Het nadeel van C# is volgens mij dat ik niet veel documentatie kan vinden over de taal zelf. Wat wel een voordeel is dat MS de ontwikkel omgeving gratis aanbied....
Mono (cross platform C# implementatie): http://www.go-mono.comquote:Op zondag 28 mei 2006 18:19 schreef myz het volgende:
[..]
Ruim 80% van de mensen met Windows heeft inmiddels het .NET framework geinstalleerd staan.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:30 schreef Jump het volgende:
C# heeft het nadeel dat je het framework moet geïnstalleerd hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |