Bijna 4 keer aangereden, 3 keer dus?quote:Op maandag 22 mei 2006 11:31 schreef AnthonyZeus het volgende:
ARGH!!
Moest afgelopen weekend een partij doen in België. Afijn, heengereden, tot op heden niets aan de hand. Ik moest 's middags met de auto iemand ophalen vanaf station Antwerpen.
Ben verdomme bijna 4 keer aangereden door asociaal rijdende belgen!! Serieus, belgen kunnen echt niet rijden!! Houden zich totaal niet aan de verkeersregels en pijlen zoals die staan op de weg. Stoplichten kloppen daar voor geen meter, en als 18jarige kan je na 20 les-uren je tijdelijk rijbewijs halen. Dat wil zeggen dat je van 's ochtends tot 's avonds 10 uur mag rijden. Dat wil dus ook zeggen dat die gasten amper gereden hebben!! En dus voor geen meter kunnen rijden!
Dood aan alle autorijdende belgen!!!!!!!!!![]()
maar wij hebben minister zalm!quote:Op maandag 22 mei 2006 12:06 schreef Noisemaker het volgende:
Ze hebben wel allemaal nieuwe auto's.
Maar wel slechte wegen.
Mischien letten die gasten daarzo zo erg op hun snelheidsmeter dat er van op de weg letten niks meer komt, een boete voor te hard rijden is niet mals daar namelijk.
Vertel mij wat, ik moest iemand ophalen vanaf station antwerpen. Die kreeg te horen dat een rode auto haar zou ophalen, staan we fucking pal voor haar neus, vertrouwt het niet omdat ze geen bekende ziet. Stapt niet in. Ze ziet een bekende, stapt eindelijk in. Dit duurde ongeveer 5 minuten, in die 5 minuten stond ik met knippelichten aan op een afrit linksaf, auto's konden er rechts omheen, maar deden dat niet. Ze gingen juist achter me staan en toeteren.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:54 schreef Gripper het volgende:
Ik heb nogal gelachen om een dronken belg vorig jaar, totdat ik me ineens bedacht dat die kerels allemaal rustig met 10 La Chouffe achter de kiezen in d'n voiture stijgt, om vervolgens alle bochten wat ruimer te nemen dan normaal. En hij zal maar net op mijn weghelft terechtkomen tijdens zo'n ruim genomen bochtje...![]()
Nee, belgen zijn inderdaad een beetje eng op de weg.
Dus eigenlijk ben jij gewoon een asociale klootzak die niet even aan de andere weggebruikers denkt.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:59 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Vertel mij wat, ik moest iemand ophalen vanaf station antwerpen. Die kreeg te horen dat een rode auto haar zou ophalen, staan we fucking pal voor haar neus, vertrouwt het niet omdat ze geen bekende ziet. Stapt niet in. Ze ziet een bekende, stapt eindelijk in. Dit duurde ongeveer 5 minuten, in die 5 minuten stond ik met knippelichten aan op een afrit linksaf, auto's konden er rechts omheen, maar deden dat niet. Ze gingen juist achter me staan en toeteren.
Op een gegeven moment komt er een belg naast me staan, doet zijn raampje open, ik ook, zeg tie: Wallèèh zeg!! T'is hier genne NEEDERland he!!! Ik denk echt bij mezelf: Krijg krampkanker in je nek! Ik ben net bijna in mijn zijkant geschampt door zo'n rukkersjeep!!
Nee, als heel antwerpen open ligt, en ik geen andere plaats heb om eventjes mijn auto te dumpen...kan ik daar weinig aan veranderen. Ergo: Schuld aan de belgen.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:20 schreef Quannum het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben jij gewoon een asociale klootzak die niet even aan de andere weggebruikers denkt.
Jij gaat aan het Centraal Station van Antwerpen het verkeer een beetje blokkeren en begint dan te klagen dat anderen daar wat van zeggen?
hey, ken ik jouw niet ergens van?quote:
makkelijk, _jij_ overtreed kennelijk gewoon de regels en komt dan met slappe excuses aan, alsof het aan de belgen ligt, degen die je moest afhalen, of aan de opgebroken wegen e.d.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:01 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Nee, als heel antwerpen open ligt, en ik geen andere plaats heb om eventjes mijn auto te dumpen...kan ik daar weinig aan veranderen. Ergo: Schuld aan de belgen.
Okey, toegegeven, in grotere steden in nederland is autorijden ook echt dramatisch. Daar moet je gewoon asociaal kunnen rijden, anders wordt je zo van de weg gedrukt.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:04 schreef LOLBOY het volgende:
Je moet niet zeuren jongen!!
2 weken geleden besloot ik eens met een vriend naar Eindhoven (feedback) te rijden. Zo gezegd zo gedaan, omdat ik dicht bij de grens woon is het maar een halfuurtje rijden, maar kanker wat viel dat tegen! Vanaf het moment je exit Weert rijdt (Weert) gaat het nog, grote baan is overal gelijk. Toen reden we Eindhoven centrum binnen en wat was me dat allemaal ??? AB-SO-LUUT onlogisch?!
We moesten voorrang geven aan onze tegenliggersn en plots haalt ons zo'n ASO tegelzetter met zijn busje in terwijl ie uit zn raam naar ons vloekt en bijna tegen die tegenliggers opknalt. Het hele kruispunt op z'n toeter naar die gast rammen en toen maakten we ons der maar snel weg
Verderop, we reden op een aangeduide voorrangsweg, komt er ineens zo'n josti volle vaart van rechts... HIJ KEEK NIET EENS NAAR LINKS !!Dus wij gierende banden van 't remmen, kijkt die aap heel bang naar ons ;')
Maar de onlogische structuur, weinig gebruik van rotondes maar een alternatief zéér vreemd kruispunt bouwen, nee, dat is echt wel te waanzinnig
Dude, daar stel je verkeersregels voor op...het is hier geen fucking bombay!!quote:Op maandag 22 mei 2006 22:36 schreef hisham_abbas het volgende:
Dat is een nadeel van het Nederlandse verkeersbeleid: we leren niet langer te anticiperen op moeilijke verkeerssituaties. In landen waar ze niet roomser dan de paus rijden komen deze nog steeds voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |