abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 3 mei 2006 @ 14:18:01 #176
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_37510920
Dat is jouw goed recht...
Alleen mijn eerste gitaar heb ik nieuw gekocht, de rest allemaal tweedehands. Nooit (grote) problemen mee gehad. Maar goed, ik ben dan ook een krent...
  woensdag 3 mei 2006 @ 14:21:26 #177
24860 Gitarist
Ondertitel?
pi_37511027
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 14:18 schreef TeleluvR het volgende:
Dat is jouw goed recht...
Alleen mijn eerste gitaar heb ik nieuw gekocht, de rest allemaal tweedehands. Nooit (grote) problemen mee gehad. Maar goed, ik ben dan ook een krent...
Nee ik heb ook in principe geen slechte ervaringen met tweedehands aankopen (m'n DeArmond en m'n grote Marshall zijn tweedehands)... beide geen verborgen gebreken

In het "normale dagelijks leven" ben ik ook wel een krent, maar wat muziek-instrumenten en aanverwanten betreft ligt dat op de een of andere manier iets anders. 'k Weet ook niet waarom.
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
  woensdag 3 mei 2006 @ 14:26:06 #178
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_37511181
Ach, ik kan nu op gitaren spelen die ik nieuw niet had kunnen betalen of niet eens fysiek had kunnen kopen... (Lastig, een gitaar uit '67 nieuw kopen...)
  woensdag 3 mei 2006 @ 14:36:59 #179
24860 Gitarist
Ondertitel?
pi_37511533
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 14:26 schreef TeleluvR het volgende:
Ach, ik kan nu op gitaren spelen die ik nieuw niet had kunnen betalen of niet eens fysiek had kunnen kopen... (Lastig, een gitaar uit '67 nieuw kopen...)
Da's een heel ander verhaal. Als ik zoiets tegen het lijf zou lopen zou ik er ook zéker voor gaan!
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
  woensdag 3 mei 2006 @ 14:37:59 #180
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_37511557
Ik heb überhaupt nog nooit nieuwe gitaargear gehad, tot vorig jaar, toen ik een podxt kocht. Die was toen zo nieuw, dat hij nog nauwelijks tweedehands te krijgen was. Maar verder gitaren, versterkers, effectpedalen, allemaal tweede-derdehands of nog ouder. Nog nooit problemen gehad
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  woensdag 3 mei 2006 @ 15:05:42 #181
24860 Gitarist
Ondertitel?
pi_37512476
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 14:37 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb überhaupt nog nooit nieuwe gitaargear gehad, tot vorig jaar, toen ik een podxt kocht. Die was toen zo nieuw, dat hij nog nauwelijks tweedehands te krijgen was. Maar verder gitaren, versterkers, effectpedalen, allemaal tweede-derdehands of nog ouder. Nog nooit problemen gehad
Nee, dat is ook niet mijn tegen-argument hoor. Ik heb meestal gewoon liever nieuw, tenzij het nieuw niet te betalen is

--
Gitaarboer en Nederland Muziek gebeld, het blijkt om een fout te gaan. Ze leveren hem wel voor die prijs (E 359), maar dat gaat z.s.m. van de site af. Mijn eigen gitaarzaak kan gaan tot E 400 en daar doe ik het voor, omdat hij lekker in de buurt zit, anders ben ik het zowat kwijt aan benzine. Ook is het handig met service-dingen.

Daarnaast gun ik het hem gewoon, ik koop in principe alles daar.
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
  woensdag 3 mei 2006 @ 15:08:19 #182
138862 sXe
If I would, could you?
pi_37512554
Ik heb eigenlijk alleen maar spullen die zelfs nieuw niet duur waren
Maar sommige dingen kan je prima tweedehands kopen. Die boss-pedalen kan je in feite bijvoorbeeld tegen de muur gooien (of je drummer of bassist) en dan doen ze het nog!
Look in my heart, kind friends, and tremble,
Since there your elements assemble
  woensdag 3 mei 2006 @ 15:33:10 #183
24860 Gitarist
Ondertitel?
pi_37513260
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 15:08 schreef sXe het volgende:
Ik heb eigenlijk alleen maar spullen die zelfs nieuw niet duur waren
Maar sommige dingen kan je prima tweedehands kopen. Die boss-pedalen kan je in feite bijvoorbeeld tegen de muur gooien (of je drummer of bassist) en dan doen ze het nog!
Klopt die pedaaltjes zijn tweedehands goed te doen. Ik heb m'n compressor ook tweedehands, is al een vrij oud dingetje (jaren '80) maar doet het nog steeds perfect. 't Is alleen geen Boss maar een MXR.

'k Heb de drummer goed afgericht, dat doet hij niet.
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
pi_37513713
Ikh eb eigenlijk al mijn dingen voor een spotprijs 2de hands gehaald. Alles in prima staat, goed afgehandeld, prima afgeleverd (m'n flextone 3XL heb ik voor 500 euro oplaten sturen via de post , maar die kerel wist dan ook wel hoe ie pakketten in moest pakken.) Gitaar heb ik afgehaald, daar wil je hem toch eerst ff in je handen hebben voordat je het koopt.
2de hands is wat mij betreft
pi_37514457
Eindelijk weer terug van vakantie! Heb ik veel gemist?
  woensdag 3 mei 2006 @ 16:56:36 #186
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_37515493
Een SG gaaf hoor, wel raar dat rode schakelaarknopje.
pi_37515530
Ik denk dat ik de les dvds van deze gozer wel bestel, hier kan je teminste nog wat van leren
......Signature-loos......
  woensdag 3 mei 2006 @ 17:02:05 #188
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_37515625
Hahaha! Volgens mij kan ie de solo uit sweet child o mine niet eens.

edit; Argh, house of the rising sun, wat doet ie? Die videos maken me soms wel zelfverzekerd
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
pi_37515742
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 17:02 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Hahaha! Volgens mij kan ie de solo uit sweet child o mine niet eens.

edit; Argh, house of the rising sun, wat doet ie? Die videos maken me soms wel zelfverzekerd
Het is allemaal niks wat ie doet
......Signature-loos......
  woensdag 3 mei 2006 @ 17:15:28 #190
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_37515948
Nou, volgens mij speelt 'ie al beter dan de helft van de mensen die het topic hier komen volschreeuwen over wat ze allemaal gaan kopen zonder dat ze nog maar een noot kunnen spelen.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_37516110
Oke zen smells like teen spirit moest ik ff over doen voordat ik wist welke het was hoor Maar voor de rest doet niet nix verkeerds ofzo.
pi_37516117
Nou sorry hoor maar als je zelfs Smoke On The Water zo erg kan verneuken
......Signature-loos......
pi_37516134
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 15:51 schreef Fatality het volgende:
Ikh eb eigenlijk al mijn dingen voor een spotprijs 2de hands gehaald. Alles in prima staat, goed afgehandeld, prima afgeleverd (m'n flextone 3XL heb ik voor 500 euro oplaten sturen via de post , maar die kerel wist dan ook wel hoe ie pakketten in moest pakken.) Gitaar heb ik afgehaald, daar wil je hem toch eerst ff in je handen hebben voordat je het koopt.
2de hands is wat mij betreft
Ach, ik heb 2 gitaren gekregen van mijn oom 1 had die op de vuilnisbelt gevonden zei die en die mocht ik aan de muur op hangen. Maar naar een grondige inspectie door mijn neef en mijn leraar kwamen we erachter dat die best goed klonk Versterker heb ik wel nieuw gekocht
pi_37516204
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 17:24 schreef Even het volgende:
Nou sorry hoor maar als je zelfs Smoke On The Water zo erg kan verneuken
Ja oke, die ook
pi_37516273
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 17:23 schreef DuranK het volgende:
Oke zen smells like teen spirit moest ik ff over doen voordat ik wist welke het was hoor Maar voor de rest doet niet nix verkeerds ofzo.
Ook nog ja

Maar hij speelt zowat alles te snel of te langzaam of gewoon niet goed


Ik ga waarschijnlijk binnekort weer een 2e hands effect kopen, heb niks tegen 2e hands zolang het maar wel nog van goede kwaliteit is..
......Signature-loos......
  woensdag 3 mei 2006 @ 17:34:11 #196
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_37516359
Bleh, het is duidelijk dat z'n techniek brak is, met al z'n afgebroken noten. Enzo.
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
  woensdag 3 mei 2006 @ 17:38:17 #197
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_37516447
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 17:15 schreef Svyatagor het volgende:
Nou, volgens mij speelt 'ie al beter dan de helft van de mensen die het topic hier komen volschreeuwen over wat ze allemaal gaan kopen zonder dat ze nog maar een noot kunnen spelen.
Pardon?
Ik speel waarschijnlijk het slechtst van jullie allemaal en zelfs ik rock meer dan die gozer!
  woensdag 3 mei 2006 @ 17:47:29 #198
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_37516671
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 17:38 schreef TeleluvR het volgende:

[..]

Pardon?
Ik speel waarschijnlijk het slechtst van jullie allemaal en zelfs ik rock meer dan die gozer!
Nouja, ik lees hier alleen maar bralverhalen, terwijl de schaarse opnames die ik hoor, nou ook niet echt om over naar huis te schrijven zijn (uitzonderingen daargelaten). Niet dat ik zo briljant kan spelen, maar mensen die nog niet zo goed kunnen spelen gaan bashen vind ik enigszins triest.

Maar goed, deze kerel rockt inderdaad niet echt, maar technisch heeft 'ie best aanleg. Ik vind dit al 100 keer beter dan die toondove gast die op een valse gitaar Stairway to Heaven speelde op dat filmpje van laatst
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_37516720
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 17:38 schreef TeleluvR het volgende:

[..]

Pardon?
Ik speel waarschijnlijk het slechtst van jullie allemaal en zelfs ik rock meer dan die gozer!
Je kent duidelijk mijn gitaarkunsten nog niet
pi_37516771
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 17:47 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Nouja, ik lees hier alleen maar bralverhalen, terwijl de schaarse opnames die ik hoor, nou ook niet echt om over naar huis te schrijven zijn (uitzonderingen daargelaten). Niet dat ik zo briljant kan spelen, maar mensen die nog niet zo goed kunnen spelen gaan bashen vind ik enigszins triest.
Je kunt beter iets braks opnemen, feedback terug krijgen, en er wat van leren in plaats van nix hier laten horen he Je moet er ook mee rekening houden dat het niveau erg scheelt hier. Er zijn er een paar die al heel wat jaartjes spelen en ook een paar die nog maar een korte tijd spelen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')