dolle_hond | zaterdag 29 april 2006 @ 20:52 |
Hier kan gestemd worden, terwijl de lijst van films die deelnemen, nogal niet geheel bekend is. stem per duel op je favoriete film, indien je in een duel beide films gezien hebt. stem door je favoriet bold te maken. succes 1e ronde 01. The Hudsucker Proxy (1994) - V for Vendetta (2005) 02. Die fetten Jahre sind vorbei [The Edukators] (2004) - Bicho de Sete Cabeças (2001) 03. Umberto D. (1952) - Wildschut (1985) 04. A Shot in the Dark (1964) - The Straight Story (1999) 05. Manderlay (2005) - Don't Look Now (1973) 06. Ningen No Joken III (1961) - Festen (1998) 07. Apocalypse Now (1979) - Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) 08. Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) - Chinatown (1974) 09. Bin-jip (2004) - Diaros de Motocicleta (2004) 10. The Breakfast Club (1985) - Nuovo Cinema Paradiso (1989) 11. Idi i Smotri (1985) - Karakter (1997) 12. 12 Angry Men (1957) - Mulholland Dr. (2001) 13. Il Conformista (1970) - The Great Dictator (1940) 14. The Sting (1973) - Soldaat van Oranje (1977) 15. 2001: A Space Oddyssey (1968) - Good Bye Lenin (2003) 16. Ikiru [To Live] (1952) - The Elephant Man (1980) [ Bericht 1% gewijzigd door dolle_hond op 29-04-2006 21:18:07 (duel 5 gewijzigd) ] | |
SaintOfKillers | zaterdag 29 april 2006 @ 21:07 |
1e ronde 01. The Hudsucker Proxy (1994) - V for Vendetta (2005) 02. Die fetten Jahre sind vorbei [The Edukators] (2004) - Bicho de Sete Cabeças (2001) 03. Umberto D. (1952) - Wildschut (1985) 04. A Shot in the Dark (1964) - The Straight Story (1999) 05. Manderlay (2005) - Don't Look Now (1973) 06. Ningen No Joken III (1961) - Festen (1998) 07. Apocalypse Now (1979) - Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) 08. Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) - Chinatown (1974) 09. Bin-jip (2004) - Diaros de Motocicleta (2004) 10. The Breakfast Club (1985) - Nuovo Cinema Paradiso (1989) 11. Idi i Smotri (1985) - Karakter (1997) 12. 12 Angry Men (1957) - Mulholland Dr. (2001) 13. Il Conformista (1970) - The Great Dictator (1940) 14. The Sting (1973) - Soldaat van Oranje (1977) 15. 2001: A Space Oddyssey (1968) - Good Bye Lenin (2003) 16. Ikiru [To Live] (1952) - The Elephant Man (1980) Of zo. [ Bericht 1% gewijzigd door SaintOfKillers op 29-04-2006 21:20:43 ] | |
Lonewolf2003 | zaterdag 29 april 2006 @ 21:11 |
1e ronde 01. The Hudsucker Proxy (1994) - V for Vendetta (2005) 02. Die fetten Jahre sind vorbei [The Edukators] (2004) - Bicho de Sete Cabeças (2001) 03. Umberto D. (1952) - Wildschut (1985) 04. A Shot in the Dark (1964) - The Straight Story (1999) 05. Manderlay (2005) - Mulholland Dr (2001) 06. Ningen No Joken III (1961) - Festen (1998) 07. Apocalypse Now (1979) - Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) 08. Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) - Chinatown (1974) 09. Bin-jip (2004) - Diaros de Motocicleta (2004) 10. The Breakfast Club (1985) - Nuovo Cinema Paradiso (1989) 11. Idi i Smotri (1985) - Karakter (1997) 12. 12 Angry Men (1957) - Mulholland Dr. (2001) 13. Il Conformista (1970) - The Great Dictator (1940) 14. The Sting (1973) - Soldaat van Oranje (1977) 15. 2001: A Space Oddyssey (1968) - Good Bye Lenin (2003) 16. Ikiru [To Live] (1952) - The Elephant Man (1980) 2x MullHolland Dr. [/quote] | |
dolle_hond | zaterdag 29 april 2006 @ 21:13 |
FUck ik zie 2 keer mullholland dr shit. moet daar iets aan doen | |
Borkydude | zaterdag 29 april 2006 @ 21:14 |
01. The Hudsucker Proxy (1994) - V for Vendetta (2005) 05. Manderlay (2005) - Mulholland Dr (2001) 10. The Breakfast Club (1985) - Nuovo Cinema Paradiso (1989) 12. 12 Angry Men (1957) - Mulholland Dr. (2001) Mulholland staat er 2x in. | |
dolle_hond | zaterdag 29 april 2006 @ 21:18 |
DUEL 5 is gewijzigd | |
dolle_hond | zaterdag 29 april 2006 @ 21:19 |
zelf ff stemmen: 1e ronde 01. The Hudsucker Proxy (1994) - V for Vendetta (2005) 02. Die fetten Jahre sind vorbei [The Edukators] (2004) - Bicho de Sete Cabeças (2001) 03. Umberto D. (1952) - Wildschut (1985) 04. A Shot in the Dark (1964) - The Straight Story (1999) 05. Manderlay (2005) - Don't Look Now (1973) 06. Ningen No Joken III (1961) - Festen (1998) 07. Apocalypse Now (1979) - Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) 08. Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) - Chinatown (1974) 09. Bin-jip (2004) - Diaros de Motocicleta (2004) 10. The Breakfast Club (1985) - Nuovo Cinema Paradiso (1989) 11. Idi i Smotri (1985) - Karakter (1997) 12. 12 Angry Men (1957) - Mulholland Dr. (2001) 13. Il Conformista (1970) - The Great Dictator (1940) 14. The Sting (1973) - Soldaat van Oranje (1977) 15. 2001: A Space Oddyssey (1968) - Good Bye Lenin (2003) 16. Ikiru [To Live] (1952) - The Elephant Man (1980) | |
SaintOfKillers | zaterdag 29 april 2006 @ 21:25 |
Updates zijn mogelijk (al zal ik snel moeten zijn). | |
ranja | zaterdag 29 april 2006 @ 21:26 |
1e ronde 01. The Hudsucker Proxy (1994) - V for Vendetta (2005) 02. Die fetten Jahre sind vorbei [The Edukators] (2004) - Bicho de Sete Cabeças (2001) 03. Umberto D. (1952) - Wildschut (1985) 04. A Shot in the Dark (1964) - The Straight Story (1999) 05. Manderlay (2005) - Don't Look Now (1973) 06. Ningen No Joken III (1961) - Festen (1998) 07. Apocalypse Now (1979) - Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) 08. Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) - Chinatown (1974) 09. Bin-jip (2004) - Diaros de Motocicleta (2004) 10. The Breakfast Club (1985) - Nuovo Cinema Paradiso (1989) 11. Idi i Smotri (1985) - Karakter (1997) 12. 12 Angry Men (1957) - Mulholland Dr. (2001) 13. Il Conformista (1970) - The Great Dictator (1940) 14. The Sting (1973) - Soldaat van Oranje (1977) 15. 2001: A Space Oddyssey (1968) - Good Bye Lenin (2003) 16. Ikiru [To Live] (1952) - The Elephant Man (1980) Tja. Meer kan ik er niet van maken. | |
TanteMathilde | zaterdag 29 april 2006 @ 21:37 |
1e ronde 01. The Hudsucker Proxy (1994) - V for Vendetta (2005) 15. 2001: A Space Oddyssey (1968) - Good Bye Lenin (2003) nog niet zo veel voor nu, maar er volgen zeker nog wel wat updates | |
Sasandra | zaterdag 29 april 2006 @ 21:41 |
1e ronde 01. The Hudsucker Proxy (1994) - V for Vendetta (2005) 02. Die fetten Jahre sind vorbei [The Edukators] (2004) - Bicho de Sete Cabeças (2001) 03. Umberto D. (1952) - Wildschut (1985) 04. A Shot in the Dark (1964) -The Straight Story (1999) 05. Manderlay (2005) - Don't Look Now (1973) 06. Ningen No Joken III (1961) - Festen (1998) 07. Apocalypse Now (1979) - Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) 08. Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) - Chinatown (1974) 09. Bin-jip (2004) - Diaros de Motocicleta (2004) 10. The Breakfast Club (1985) - Nuovo Cinema Paradiso (1989) 11. Idi i Smotri (1985) - Karakter (1997) 12. 12 Angry Men (1957) -Mulholland Dr. (2001) 13. Il Conformista (1970) - The Great Dictator (1940) 14. The Sting (1973) - Soldaat van Oranje (1977) 15. 2001: A Space Oddyssey (1968) - Good Bye Lenin (2003) 16. Ikiru [To Live] (1952) - The Elephant Man (1980) | |
Sokolsky | zaterdag 29 april 2006 @ 22:04 |
01. The Hudsucker Proxy (1994) - V for Vendetta (2005) 02. Die fetten Jahre sind vorbei [The Edukators] (2004) - Bicho de Sete Cabeças (2001) 03. Umberto D. (1952) - Wildschut (1985) 04. A Shot in the Dark (1964) - The Straight Story (1999) 05. Manderlay (2005) - Don't Look Now (1973) 06. Ningen No Joken III (1961) - Festen (1998) 07. Apocalypse Now (1979) - Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) 08. Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) - Chinatown (1974) 09. Bin-jip (2004) - Diaros de Motocicleta (2004) 10. The Breakfast Club (1985) - Nuovo Cinema Paradiso (1989) 11. Idi i Smotri (1985) - Karakter (1997) 12. 12 Angry Men (1957) - Mulholland Dr. (2001) 13. Il Conformista (1970) - The Great Dictator (1940) 14. The Sting (1973) - Soldaat van Oranje (1977) 15. 2001: A Space Oddyssey (1968) - Good Bye Lenin (2003) 16. Ikiru [To Live] (1952) - The Elephant Man (1980) Er staat een "d" teveel in 2001: ASO. Verder is het toch aardig voorspelbaar wie welke films heeft ingestuurd. | |
dolle_hond | zaterdag 29 april 2006 @ 22:07 |
quote:sommigen wel, anderen weer niet | |
Lonewolf2003 | zaterdag 29 april 2006 @ 23:45 |
quote:dan kan ik voorlopig niet stemmen op dat duel. | |
Mike | zondag 30 april 2006 @ 08:45 |
1e ronde 01. The Hudsucker Proxy (1994) - V for Vendetta (2005) 07. Apocalypse Now (1979) - Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) 08. Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) - Chinatown (1974) 09. Bin-jip (2004) - Diaros de Motocicleta (2004) 10. The Breakfast Club (1985) - Nuovo Cinema Paradiso (1989) 12. 12 Angry Men (1957) - Mulholland Dr. (2001) 14. The Sting (1973) - Soldaat van Oranje (1977) 15. 2001: A Space Oddyssey (1968) - Good Bye Lenin (2003) | |
Luutgaert | zondag 30 april 2006 @ 11:06 |
1e ronde 09. Bin-jip (2004) - Diaros de Motocicleta (2004) 15. 2001: A Space Oddyssey (1968) - Good Bye Lenin (2003) Je mag toch wel gewoon stemmen ook al doe je niet mee? | |
ranja | zondag 30 april 2006 @ 11:07 |
quote:Op zich is dat niet zo erg, iedereen stemt toch op de films en niet op de personen die de films hebben gekozen (hoop ik) | |
Sokolsky | zondag 30 april 2006 @ 11:12 |
Uiteraard. Wel een leuk spelletje trouwens, dat lijstjes raden van de deelnemers. Volgens mij heb ik ze nu allemaal goed. | |
ziggyziggyziggy | zondag 30 april 2006 @ 13:46 |
1e ronde 07. Apocalypse Now (1979) - Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) 09. Bin-jip (2004) - Diaros de Motocicleta (2004) 15. 2001: A Space Oddyssey (1968) - Good Bye Lenin (2003) | |
TanteMathilde | zondag 30 april 2006 @ 14:07 |
14. The Sting (1973) - Soldaat van Oranje (1977) | |
dvdfreak | zondag 30 april 2006 @ 14:57 |
01. The Hudsucker Proxy (1994) - V for Vendetta (2005) 02. Die fetten Jahre sind vorbei [The Edukators] (2004) - Bicho de Sete Cabeças (2001) 03. Umberto D. (1952) - Wildschut (1985) 04. A Shot in the Dark (1964) - The Straight Story (1999) 05. Manderlay (2005) - Don't Look Now (1973) 06. Ningen No Joken III (1961) - Festen (1998) 07. Apocalypse Now (1979) - Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) 08. Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) - Chinatown (1974) 09. Bin-jip (2004) - Diaros de Motocicleta (2004) 10. The Breakfast Club (1985) - Nuovo Cinema Paradiso (1989) 11. Idi i Smotri (1985) - Karakter (1997) 12. 12 Angry Men (1957) - Mulholland Dr. (2001) 13. Il Conformista (1970) - The Great Dictator (1940) 14. The Sting (1973) - Soldaat van Oranje (1977) 15. [b]2001: A Space Oddyssey (1968)[/b] - Good Bye Lenin (2003) 16. Ikiru [To Live] (1952) - The Elephant Man (1980) | |
Gorro | zondag 30 april 2006 @ 16:24 |
1e ronde 01. The Hudsucker Proxy (1994) - V for Vendetta (2005) 02. Die fetten Jahre sind vorbei [The Edukators] (2004) - Bicho de Sete Cabeças (2001) 03. Umberto D. (1952) - Wildschut (1985) 04. A Shot in the Dark (1964) - The Straight Story (1999) 05. Manderlay (2005) - Don't Look Now (1973) 06. Ningen No Joken III (1961) - Festen (1998) 07. Apocalypse Now (1979) - Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) 08. Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) - Chinatown (1974) 09. Bin-jip (2004) - Diaros de Motocicleta (2004) 10. The Breakfast Club (1985) - Nuovo Cinema Paradiso (1989) 11. Idi i Smotri (1985) - Karakter (1997) 12. 12 Angry Men (1957) - Mulholland Dr. (2001) 13. Il Conformista (1970) - The Great Dictator (1940) 14. The Sting (1973) - Soldaat van Oranje (1977) 15. 2001: A Space Oddyssey (1968) - Good Bye Lenin (2003) 16. Ikiru [To Live] (1952) - The Elephant Man (1980) | |
Kolkus | zondag 30 april 2006 @ 18:21 |
Ik begrijp de context niet helemaal, maar als er gestemt mag worden, ben ik immer paraat: 1e ronde 01. The Hudsucker Proxy (1994) - V for Vendetta (2005) 02. Die fetten Jahre sind vorbei [The Edukators] (2004) - Bicho de Sete Cabeças (2001) 03. Umberto D. (1952) - Wildschut (1985) 04. A Shot in the Dark (1964) - The Straight Story (1999) 05. Manderlay (2005) - Don't Look Now (1973) 06. Ningen No Joken III (1961) - Festen (1998) 07. Apocalypse Now (1979) - Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) 08. Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) - Chinatown (1974) 09. Bin-jip (2004) - Diaros de Motocicleta (2004) 10. The Breakfast Club (1985) - Nuovo Cinema Paradiso (1989) 11. Idi i Smotri (1985) - Karakter (1997) 12. 12 Angry Men (1957) - Mulholland Dr. (2001) 13. Il Conformista (1970) - The Great Dictator (1940) 14. The Sting (1973) - Soldaat van Oranje (1977) 15. 2001: A Space Oddyssey (1968) - Good Bye Lenin (2003) 16. Ikiru [To Live] (1952) - The Elephant Man (1980) | |
laurenzo85 | zondag 30 april 2006 @ 18:33 |
1e ronde 01. The Hudsucker Proxy (1994) - V for Vendetta (2005) 02. Die fetten Jahre sind vorbei [The Edukators] (2004) - Bicho de Sete Cabeças (2001) 03. Umberto D. (1952) - Wildschut (1985) 04. A Shot in the Dark (1964) - The Straight Story (1999) 05. Manderlay (2005) - Don't Look Now (1973) 06. Ningen No Joken III (1961) - Festen (1998) 07. Apocalypse Now (1979) - Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) 08. Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) - Chinatown (1974) 09. Bin-jip (2004) - Diaros de Motocicleta (2004) 10. The Breakfast Club (1985) - Nuovo Cinema Paradiso (1989) 11. Idi i Smotri (1985) - Karakter (1997) 12. 12 Angry Men (1957) - Mulholland Dr. (2001) 13. Il Conformista (1970) - The Great Dictator (1940) 14. The Sting (1973) - Soldaat van Oranje (1977) 15. 2001: A Space Oddyssey (1968) - Good Bye Lenin (2003) 16. Ikiru [To Live] (1952) - The Elephant Man (1980) | |
TanteMathilde | maandag 1 mei 2006 @ 00:02 |
07. Apocalypse Now (1979) - Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) | |
SaintOfKillers | maandag 1 mei 2006 @ 21:04 |
1e ronde 02. Die fetten Jahre sind vorbei [The Edukators] (2004) - Bicho de Sete Cabeças (2001) | |
dolle_hond | maandag 1 mei 2006 @ 21:56 |
ik denk dat er gestemd kan worden tot donderdagavond 20:00 | |
SaintOfKillers | maandag 1 mei 2006 @ 21:58 |
Dan ga ik trachten om te proberen om een poging te doen om eventueel Il Conformista te kijken vóór donderdag. | |
Elroyb | maandag 1 mei 2006 @ 22:37 |
12 Angry Men (1957) - Mulholland Dr. (2001) | |
Karrel_Laaglawaai | dinsdag 2 mei 2006 @ 14:03 |
01. The Hudsucker Proxy (1994) - V for Vendetta (2005) 02. Die fetten Jahre sind vorbei [The Edukators] (2004) - Bicho de Sete Cabeças (2001) 03. Umberto D. (1952) - Wildschut (1985) 05. Manderlay (2005) - Don't Look Now (1973) 06. Ningen No Joken III (1961) - Festen (1998) 07. Apocalypse Now (1979) - Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) 08. Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) - Chinatown (1974) 10. The Breakfast Club (1985) - Nuovo Cinema Paradiso (1989) 11. Idi i Smotri (1985) - Karakter (1997) 12. 12 Angry Men (1957) - Mulholland Dr. (2001) 13. Il Conformista (1970) - The Great Dictator (1940) 14. The Sting (1973) - Soldaat van Oranje (1977) 15. 2001: A Space Oddyssey (1968) - Good Bye Lenin (2003) 16. Ikiru [To Live] (1952) - The Elephant Man (1980) | |
Karrel_Laaglawaai | dinsdag 2 mei 2006 @ 14:05 |
Top idee dolle hond Hulde! TTT? | |
dolle_hond | dinsdag 2 mei 2006 @ 21:43 |
quote:TTT? | |
Karrel_Laaglawaai | woensdag 3 mei 2006 @ 09:15 |
Dat kan natuurlijk allleen maar in onz.... | |
KillerRabbit75 | woensdag 3 mei 2006 @ 10:20 |
01. The Hudsucker Proxy (1994) - V for Vendetta (2005) 02. Die fetten Jahre sind vorbei [The Edukators] (2004) - Bicho de Sete Cabeças (2001) 03. Umberto D. (1952) - Wildschut (1985) 04. A Shot in the Dark (1964) - The Straight Story (1999) 05. Manderlay (2005) - Don't Look Now (1973) 06. Ningen No Joken III (1961) - Festen (1998) 07. Apocalypse Now (1979) - Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) 08. Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) - Chinatown (1974) 09. Bin-jip (2004) - Diaros de Motocicleta (2004) 10. The Breakfast Club (1985) - Nuovo Cinema Paradiso (1989) 11. Idi i Smotri (1985) - Karakter (1997) 12. 12 Angry Men (1957) - Mulholland Dr. (2001) 13. Il Conformista (1970) - The Great Dictator (1940) 14. The Sting (1973) - Soldaat van Oranje (1977) 15. 2001: A Space Oddyssey (1968) - Good Bye Lenin (2003) 16. Ikiru [To Live] (1952) - The Elephant Man (1980) | |
SaintOfKillers | woensdag 3 mei 2006 @ 20:12 |
13. Il Conformista (1970) - The Great Dictator (1940) Niet echt mijn ding, misschien vind ik hem beter bij herziening, maar ik heb er niet dermate van genoten dat ik hem snel wil herzien. | |
TanteMathilde | donderdag 4 mei 2006 @ 16:37 |
04. A Shot in the Dark (1964) - The Straight Story (1999) | |
dolle_hond | donderdag 4 mei 2006 @ 18:13 |
aanvullingen: 02. Die fetten Jahre sind vorbei [The Edukators] (2004) - Bicho de Sete Cabeças (2001) 05. Manderlay (2005) - Don't Look Now (1973) | |
KillerRabbit75 | donderdag 4 mei 2006 @ 20:11 |
aanvulling: 09. Bin-jip (2004) - Diaros de Motocicleta (2004) | |
dolle_hond | donderdag 4 mei 2006 @ 20:16 |
en dicht | |
Doff | donderdag 4 mei 2006 @ 20:17 |
Laat maar, te weinig gezien. | |
dolle_hond | donderdag 4 mei 2006 @ 20:19 |
uitslag 1e stemronde: 01. The Hudsucker Proxy (1994) - V for Vendetta (2005) 4 - 7 02. Die fetten Jahre sind vorbei [The Edukators] (2004) - Bicho de Sete Cabeças (2001) 1 - 9 03. Umberto D. (1952) - Wildschut (1985) 3 - 1 04. A Shot in the Dark (1964) - The Straight Story (1999) 0 - 10 05. Manderlay (2005) - Don't Look Now (1973) 10 - 6 06. Ningen No Joken III (1961) - Festen (1998) 9 - 4 07. Apocalypse Now (1979) - Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) 13 - 17 08. Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) - Chinatown (1974) 21 - 5 09. Bin-jip (2004) - Diaros de Motocicleta (2004) 15 - 5 10. The Breakfast Club (1985) - Nuovo Cinema Paradiso (1989) 3 - 18 11. Idi i Smotri (1985) - Karakter (1997) 13 - 0 12. 12 Angry Men (1957) - Mulholland Dr. (2001) 11 - 14 13. Il Conformista (1970) - The Great Dictator (1940) 6 - 6 14. The Sting (1973) - Soldaat van Oranje (1977) 10 - 8 15. 2001: A Space Oddyssey (1968) - Good Bye Lenin (2003) 19 - 13 16. Ikiru [To Live] (1952) - The Elephant Man (1980) 17 - 2 en ik ga een rondje mailen | |
SaintOfKillers | donderdag 4 mei 2006 @ 20:39 |
Ik vind de resultaten of . | |
dolle_hond | donderdag 4 mei 2006 @ 20:42 |
quote:ik vind 1 gelijk spel wel meevallen | |
dolle_hond | zondag 7 mei 2006 @ 19:50 |
De 2e ronde dus. Nieuwe duels met soms al eerder uitgekomen films. stem per duel op je favoriete film, indien je in een duel beide films gezien hebt. stem door je favoriet bold te maken. succes 2e ronde 01. Ningen no joken II (1959) - Der Himmel über Berlin (1987) 02. V for Vendetta (2005) - Gone in 60 Seconds (1974) 03. Bicho de Sete Cabeças (2001) - Umberto D. (1952) 04. Blue Velvet (1986) - Being There (1979) 05. Die Blechtrommel (1979) - Dogville (2003) 06. Ningen No Joken III (1961) - Der Untergang (2004) 07. La fille sur le pont (1999) - Les Valseuses (1974) 08. Bend it like Beckham (2002) - Alles Moet Weg (1996) 09. La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - La Meglio Gioventù (2003) 10. Da hong deng long gao gao gua [Raise the Red Lantern] (1991) - Big Momma's House 2 (2006) 11. Kalifornia (1993) - Das Experiment (2001) 12. Fear and Loathing in Las Vegas (1998) - The Blues Brothers (1980) 13. Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) - What's Eating Gilbert Grape (1993) 14. Simon (2004) - The Terminator (1984) 15. AmnesiA (2001) - Nuovo Cinema Paradiso (1989) 16. Apocalypse Now (1979) - Ikiru [To Live] (1952) kan een mod in de TT 2e ronde zetten aub | |
Lonewolf2003 | zondag 7 mei 2006 @ 19:55 |
2e ronde 01. Ningen no joken II (1959) - Der Himmel über Berlin (1987) 02. V for Vendetta (2005) - Gone in 60 Seconds (1974) 03. Bicho de Sete Cabeças (2001) - Umberto D. (1952) 04. Blue Velvet (1986) - Being There (1979) 05. Die Blechtrommel (1979) - Dogville (2003) 06. Ningen No Joken III (1961) - Der Untergang (2004) 07. La fille sur le pont (1999) - Les Valseuses (1974) 08. Bend it like Beckham (2002) - Alles Moet Weg (1996) 09. La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - La Meglio Gioventù (2003) 10. Da hong deng long gao gao gua [Raise the Red Lantern] (1991) - Big Momma's House 2 (2006) Wie heeft dit genomineerd. 11. Kalifornia (1993) - Das Experiment (2001) 12. Fear and Loathing in Las Vegas (1998) - The Blues Brothers (1980) 13. Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) - What's Eating Gilbert Grape (1993) 14. Simon (2004) - The Terminator (1984) 15. AmnesiA (2001) - Nuovo Cinema Paradiso (1989) 16. Apocalypse Now (1979) - Ikiru [To Live] (1952) kan een mod in de TT 2e ronde zetten aub [/quote] | |
Doff | zondag 7 mei 2006 @ 20:03 |
quote: | |
ranja | zondag 7 mei 2006 @ 20:06 |
Ik had gehoopt op wat bekendere films om het interessant te houden, maar goed, onterecht Blijkbaar gokken sommigen gewoon op de 1-0. 2e ronde 01. Ningen no joken II (1959) - Der Himmel über Berlin (1987) 02. V for Vendetta (2005) - Gone in 60 Seconds (1974) 03. Bicho de Sete Cabeças (2001) - Umberto D. (1952) 04. Blue Velvet (1986) - Being There (1979) 05. Die Blechtrommel (1979) - Dogville (2003) 06. Ningen No Joken III (1961) - Der Untergang (2004) 07. La fille sur le pont (1999) - Les Valseuses (1974) 08. Bend it like Beckham (2002) - Alles Moet Weg (1996) 09. La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - La Meglio Gioventù (2003) 10. Da hong deng long gao gao gua [Raise the Red Lantern] (1991) - Big Momma's House 2 (2006) 11. Kalifornia (1993) - Das Experiment (2001) 12. Fear and Loathing in Las Vegas (1998) - The Blues Brothers (1980) 13. Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) - What's Eating Gilbert Grape (1993) 14. Simon (2004) - The Terminator (1984) 15. AmnesiA (2001) - Nuovo Cinema Paradiso (1989) 16. Apocalypse Now (1979) - Ikiru [To Live] (1952) | |
dolle_hond | zondag 7 mei 2006 @ 20:21 |
eigen stemmen: 2e ronde 01. Ningen no joken II (1959) - Der Himmel über Berlin (1987) 02. V for Vendetta (2005) - Gone in 60 Seconds (1974) 03. Bicho de Sete Cabeças (2001) - Umberto D. (1952) 04. Blue Velvet (1986) - Being There (1979) 05. Die Blechtrommel (1979) - Dogville (2003) 06. Ningen No Joken III (1961) - Der Untergang (2004) 07. La fille sur le pont (1999) - Les Valseuses (1974) 08. Bend it like Beckham (2002) - Alles Moet Weg (1996) 09. La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - La Meglio Gioventù (2003) 10. Da hong deng long gao gao gua [Raise the Red Lantern] (1991) - Big Momma's House 2 (2006) 11. Kalifornia (1993) - Das Experiment (2001) 12. Fear and Loathing in Las Vegas (1998) - The Blues Brothers (1980) 13. Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) - What's Eating Gilbert Grape (1993) 14. Simon (2004) - The Terminator (1984) 15. AmnesiA (2001) - Nuovo Cinema Paradiso (1989) 16. Apocalypse Now (1979) - Ikiru [To Live] (1952) | |
SaintOfKillers | zondag 7 mei 2006 @ 20:41 |
Ik denk nog even na over enkele duels, vooral duel 10 uiteraard. | |
Sokolsky | zondag 7 mei 2006 @ 21:06 |
01. Ningen no joken II (1959) - Der Himmel über Berlin (1987) 02. V for Vendetta (2005) - Gone in 60 Seconds (1974) 03. Bicho de Sete Cabeças (2001) - Umberto D. (1952) 04. Blue Velvet (1986) - Being There (1979) 05. Die Blechtrommel (1979) - Dogville (2003) 06. Ningen No Joken III (1961) - Der Untergang (2004) 07. La fille sur le pont (1999) - Les Valseuses (1974) 08. Bend it like Beckham (2002) - Alles Moet Weg (1996) 09. La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - La Meglio Gioventù (2003) 10. Da hong deng long gao gao gua [Raise the Red Lantern] (1991) - Big Momma's House 2 (2006) tja, ik heb BMH2 niet gezien, en misschien vind ik 'm wel beter dan DHDLGGG 11. Kalifornia (1993) - Das Experiment (2001) 12. Fear and Loathing in Las Vegas (1998) - The Blues Brothers (1980) 13. Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) - What's Eating Gilbert Grape (1993) 14. Simon (2004) - The Terminator (1984) 15. AmnesiA (2001) - Nuovo Cinema Paradiso (1989) 16. Apocalypse Now (1979) - Ikiru [To Live] (1952) Nu maar hopen dat mijn films het beter doen dan in de vorige ronde. | |
laurenzo85 | zondag 7 mei 2006 @ 21:11 |
2e ronde 01. Ningen no joken II (1959) - Der Himmel über Berlin (1987) 02. V for Vendetta (2005) - Gone in 60 Seconds (1974) 03. Bicho de Sete Cabeças (2001) - Umberto D. (1952) 04. Blue Velvet (1986) - Being There (1979) 05. Die Blechtrommel (1979) - Dogville (2003) 06. Ningen No Joken III (1961) - Der Untergang (2004) 07. La fille sur le pont (1999) - Les Valseuses (1974) 08. Bend it like Beckham (2002) - Alles Moet Weg (1996) 09. La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - La Meglio Gioventù (2003) 10. Da hong deng long gao gao gua [Raise the Red Lantern] (1991) - Big Momma's House 2 (2006) 11. Kalifornia (1993) - Das Experiment (2001) 12. Fear and Loathing in Las Vegas (1998) - The Blues Brothers (1980) 13. Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) - What's Eating Gilbert Grape (1993) 14. Simon (2004) - The Terminator (1984) 15. AmnesiA (2001) - Nuovo Cinema Paradiso (1989) 16. Apocalypse Now (1979) - Ikiru [To Live] (1952) Misschien een update, maar het zijn drukke tijden tegenwoordig | |
SaintOfKillers | zondag 7 mei 2006 @ 21:27 |
2e ronde 01. Ningen no joken II (1959) - Der Himmel über Berlin (1987) 02. V for Vendetta (2005) - Gone in 60 Seconds (1974) 03. Bicho de Sete Cabeças (2001) - Umberto D. (1952) 04. Blue Velvet (1986) - Being There (1979) 05. Die Blechtrommel (1979) - Dogville (2003) 06. Ningen No Joken III (1961) - Der Untergang (2004) 07. La fille sur le pont (1999) - Les Valseuses (1974) 08. Bend it like Beckham (2002) - Alles Moet Weg (1996) 09. La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - La Meglio Gioventù (2003) 10. Da hong deng long gao gao gua [Raise the Red Lantern] (1991) - Big Momma's House 2 (2006) 11. Kalifornia (1993) - Das Experiment (2001) 12. Fear and Loathing in Las Vegas (1998) - The Blues Brothers (1980) 13. Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) - What's Eating Gilbert Grape (1993) 14. Simon (2004) - The Terminator (1984) 15. AmnesiA (2001) - Nuovo Cinema Paradiso (1989) 16. Apocalypse Now (1979) - Ikiru [To Live] (1952) Met als opmerking dat Fear and Loathing in Las Vegas op 3 staat in mijn meest gehate films-lijstje (na Irreversible en La Vita e Bella ). Oh ja, degene die mij tijdens dit spel eventueel zou opzadelen met Big Momma's House 2, mag zich verwachten aan een ban . | |
TanteMathilde | zondag 7 mei 2006 @ 23:08 |
2e ronde 01. Ningen no joken II (1959) - Der Himmel über Berlin (1987) 02. V for Vendetta (2005) - Gone in 60 Seconds (1974) 03. Bicho de Sete Cabeças (2001) - Umberto D. (1952) 04. Blue Velvet (1986) - Being There (1979) 05. Die Blechtrommel (1979) - Dogville (2003) 06. Ningen No Joken III (1961) - Der Untergang (2004) 07. La fille sur le pont (1999) - Les Valseuses (1974) 08. Bend it like Beckham (2002) - Alles Moet Weg (1996) 09. La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - La Meglio Gioventù (2003) 10. Da hong deng long gao gao gua [Raise the Red Lantern] (1991) - Big Momma's House 2 (2006) wtf? 11. Kalifornia (1993) - Das Experiment (2001) 12. Fear and Loathing in Las Vegas (1998) - The Blues Brothers (1980) 13. Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) - What's Eating Gilbert Grape (1993) 14. Simon (2004) - The Terminator (1984) 15. AmnesiA (2001) - Nuovo Cinema Paradiso (1989) 16. Apocalypse Now (1979) - Ikiru [To Live] (1952) | |
California | maandag 8 mei 2006 @ 00:10 |
2e ronde 02. V for Vendetta (2005) - Gone in 60 Seconds (1974) 12. Fear and Loathing in Las Vegas (1998) - The Blues Brothers (1980) 14. Simon (2004) - The Terminator (1984) 16. Apocalypse Now (1979) - Ikiru [To Live] (1952) | |
Gorro | maandag 8 mei 2006 @ 00:20 |
2e ronde 01. Ningen no joken II (1959) - Der Himmel über Berlin (1987) 02. V for Vendetta (2005) - Gone in 60 Seconds (1974) 03. Bicho de Sete Cabeças (2001) - Umberto D. (1952) 04. Blue Velvet (1986) - Being There (1979) 05. Die Blechtrommel (1979) - Dogville (2003) 06. Ningen No Joken III (1961) - Der Untergang (2004) 07. La fille sur le pont (1999) - Les Valseuses (1974) 08. Bend it like Beckham (2002) - Alles Moet Weg (1996) 09. La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - La Meglio Gioventù (2003) 10. Da hong deng long gao gao gua [Raise the Red Lantern] (1991) - Big Momma's House 2 (2006) 11. Kalifornia (1993) - Das Experiment (2001) 12. Fear and Loathing in Las Vegas (1998) - The Blues Brothers (1980) 13. Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) - What's Eating Gilbert Grape (1993) 14. Simon (2004) - The Terminator (1984) 15. AmnesiA (2001) - Nuovo Cinema Paradiso (1989) 16. Apocalypse Now (1979) - Ikiru [To Live] (1952) | |
Luutgaert | maandag 8 mei 2006 @ 03:00 |
2e ronde 12. Fear and Loathing in Las Vegas (1998) - The Blues Brothers (1980) 13. Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) - What's Eating Gilbert Grape (1993) 14. Simon (2004) - The Terminator (1984) | |
RuneRose | maandag 8 mei 2006 @ 09:02 |
Mag je ook meestemmen als je geen lijst gemaakt hebt? Zo ja: 2e ronde 01. Ningen no joken II (1959) - Der Himmel über Berlin (1987) 02. V for Vendetta (2005) - Gone in 60 Seconds (1974) 03. Bicho de Sete Cabeças (2001) - Umberto D. (1952) 04. Blue Velvet (1986) - Being There (1979) 05. Die Blechtrommel (1979) - Dogville (2003) 06. Ningen No Joken III (1961) - Der Untergang (2004) 07. La fille sur le pont (1999) - Les Valseuses (1974) 08. Bend it like Beckham (2002) - Alles Moet Weg (1996) 09. La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - La Meglio Gioventù (2003) 10. Da hong deng long gao gao gua [Raise the Red Lantern] (1991) - Big Momma's House 2 (2006) 11. Kalifornia (1993) - Das Experiment (2001) 12. Fear and Loathing in Las Vegas (1998) - The Blues Brothers (1980) 13. Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) - What's Eating Gilbert Grape (1993) 14. Simon (2004) - The Terminator (1984) 15. AmnesiA (2001) - Nuovo Cinema Paradiso (1989) 16. Apocalypse Now (1979) - Ikiru [To Live] (1952) Zo nee, jammer. | |
TanteMathilde | maandag 8 mei 2006 @ 19:08 |
02. V for Vendetta (2005) - Gone in 60 Seconds (1974) | |
SaintOfKillers | maandag 8 mei 2006 @ 21:56 |
Er werd mij gevraagd om te melden dat er tot donderdag 20:00u. kan gestemd worden. Bij deze. | |
dolle_hond | woensdag 10 mei 2006 @ 21:28 |
nog een update: 12. Fear and Loathing in Las Vegas (1998) - The Blues Brothers (1980) | |
Sanvean | woensdag 10 mei 2006 @ 21:40 |
[quote]Op zondag 7 mei 2006 19:50 schreef dolle_hond het volgende: 2e ronde 01. Ningen no joken II (1959) - Der Himmel über Berlin (1987) De Ningens nog niet gezien helaas. 03. Bicho de Sete Cabeças (2001) - Umberto D. (1952) Umberto......... 04. Blue Velvet (1986) - Being There (1979) 05. Die Blechtrommel (1979) - Dogville (2003) 06. Ningen No Joken III (1961) - Der Untergang (2004) 09. La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - La Meglio Gioventù (2003) Pfff wat een keuze. gelijkspel 10. Da hong deng long gao gao gua [Raise the Red Lantern] (1991) - Big Momma's House 2 (2006) 11. Kalifornia (1993) - Das Experiment (2001) 12. Fear and Loathing in Las Vegas (1998) - The Blues Brothers (1980) 13. Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) - What's Eating Gilbert Grape (1993) 15. AmnesiA (2001) - Nuovo Cinema Paradiso (1989) 16. Apocalypse Now (1979) - Ikiru [To Live] (1952) Zie 09 | |
Lonewolf2003 | donderdag 11 mei 2006 @ 12:41 |
quote:Waarom stem je er dan wel op die paren | |
Gillingham | donderdag 11 mei 2006 @ 15:09 |
2e ronde 01. Ningen no joken II (1959) - Der Himmel über Berlin (1987) 02. V for Vendetta (2005) - Gone in 60 Seconds (1974) 03. Bicho de Sete Cabeças (2001) - Umberto D. (1952) 04. Blue Velvet (1986) - Being There (1979) 05. Die Blechtrommel (1979) - Dogville (2003) 06. Ningen No Joken III (1961) - Der Untergang (2004) 07. La fille sur le pont (1999) - Les Valseuses (1974) 08. Bend it like Beckham (2002) - Alles Moet Weg (1996) 09. La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - La Meglio Gioventù (2003) 10. Da hong deng long gao gao gua [Raise the Red Lantern] (1991) - Big Momma's House 2 (2006) 11. Kalifornia (1993) - Das Experiment (2001) 12. Fear and Loathing in Las Vegas (1998) - The Blues Brothers (1980) 13. Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) - What's Eating Gilbert Grape (1993) 14. Simon (2004) - The Terminator (1984) 15. AmnesiA (2001) - Nuovo Cinema Paradiso (1989) 16. Apocalypse Now (1979) - Ikiru [To Live] (1952) Jammer dat ik de eerste ronde gemist heb... | |
dolle_hond | donderdag 11 mei 2006 @ 20:00 |
en dicht | |
dolle_hond | donderdag 11 mei 2006 @ 20:03 |
uitslag 2e ronde 01. Ningen no joken II (1959) - Der Himmel über Berlin (1987) 6 - 3 02. V for Vendetta (2005) - Gone in 60 Seconds (1974) 8 - 0 03. Bicho de Sete Cabeças (2001) - Umberto D. (1952) 3 - 7 04. Blue Velvet (1986) - Being There (1979) 8 - 9 05. Die Blechtrommel (1979) - Dogville (2003) 0 - 22 06. Ningen No Joken III (1961) - Der Untergang (2004) 12 - 0 07. La fille sur le pont (1999) - Les Valseuses (1974) 3 - 4 08. Bend it like Beckham (2002) - Alles Moet Weg (1996) 0 - 6 09. La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - La Meglio Gioventù (2003) 4 - 9 10. Da hong deng long gao gao gua [Raise the Red Lantern] (1991) - Big Momma's House 2 (2006) 7 - 0 11. Kalifornia (1993) - Das Experiment (2001) 6 - 10 12. Fear and Loathing in Las Vegas (1998) - The Blues Brothers (1980) 14 - 16 13. Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) - What's Eating Gilbert Grape (1993) 10 - 4 14. Simon (2004) - The Terminator (1984) 24 - 2 15. AmnesiA (2001) - Nuovo Cinema Paradiso (1989) 3 - 1 16. Apocalypse Now (1979) - Ikiru [To Live] (1952) 4 - 15 | |
SaintOfKillers | donderdag 11 mei 2006 @ 20:08 |
Is dat niet het totale aantal punten per film? Of was dat de bedoeling? | |
dolle_hond | donderdag 11 mei 2006 @ 20:12 |
quote:hoe bedoel je? | |
SaintOfKillers | donderdag 11 mei 2006 @ 20:13 |
quote:Ik zal het anders zeggen, hoe komt Simon bijvoorbeeld aan 24? | |
dolle_hond | donderdag 11 mei 2006 @ 20:14 |
quote:de deelnemers met team geven steeds 3 punten, de overige stemmers 1. zie: Film-tournament-spel - probeersel | |
dolle_hond | donderdag 11 mei 2006 @ 20:14 |
ik ga ff een rondje mailen | |
SaintOfKillers | donderdag 11 mei 2006 @ 20:14 |
quote:Oh, daar had ik over gelezen . | |
Kolkus | zondag 14 mei 2006 @ 19:51 |
2e ronde 01. Ningen no joken II (1959) - Der Himmel über Berlin (1987) 02. V for Vendetta (2005) - Gone in 60 Seconds (1974) 03. Bicho de Sete Cabeças (2001) - Umberto D. (1952) 04. Blue Velvet (1986) - Being There (1979) 05. Die Blechtrommel (1979) - Dogville (2003) 06. Ningen No Joken III (1961) - Der Untergang (2004) 07. La fille sur le pont (1999) - Les Valseuses (1974) 08. Bend it like Beckham (2002) - Alles Moet Weg (1996) 09. La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - La Meglio Gioventù (2003) 10. Da hong deng long gao gao gua [Raise the Red Lantern] (1991) - Big Momma's House 2 (2006) 11. Kalifornia (1993) - Das Experiment (2001) 12. Fear and Loathing in Las Vegas (1998) - The Blues Brothers (1980) 13. Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) - What's Eating Gilbert Grape (1993) 14. Simon (2004) - The Terminator (1984) 15. AmnesiA (2001) - Nuovo Cinema Paradiso (1989) 16. Apocalypse Now (1979) - Ikiru [To Live] (1952) | |
dolle_hond | zondag 14 mei 2006 @ 20:14 |
quote:TE LAAT, sorry. ik post zo ronde 3 | |
dolle_hond | zondag 14 mei 2006 @ 20:14 |
ronde 3 01. Ningen no joken II (1959) - The Breakfast Club (1985) 02. The Sweet Hereafter (1997) - Mulholland Dr. (2001) 03. Before Sunrise (1995) - Bend it like Beckham (2002) 04. Idi i Smotri (1985) - Manderlay (2005) 05. 12 Angry Men (1957) - Good Bye Lenin (2003) 06. Glengarry Glen Ross (1992) - Deliverance (1972) 07. 2001: A Space Oddyssey (1968) - Kalifornia (1993) 08. Fear and Loathing in Las Vegas (1998) - The Terminator (1984) 09. Don't Look Now (1973) - V for Vendetta (2005) 10. Karakter (1997) - Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) 11. The Great Dictator (1940) - Ningen No Joken I (1959) 12. Oldboy (2003) - Manon des Sources (1986) 13. Wildschut (1985) - Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) 14. Le Salaire de la Peur [Wages of Fear] (1953) - Les Valseuses (1974) 15. The Straight Story (1999) - Bin-jip (2004) 16. Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) - Alles Moet Weg (1996) | |
dolle_hond | zondag 14 mei 2006 @ 20:22 |
en dan natuurlijk: mod en TT aanpassing | |
Sokolsky | zondag 14 mei 2006 @ 20:22 |
01. Ningen no joken II (1959) - The Breakfast Club (1985) 02. The Sweet Hereafter (1997) - Mulholland Dr. (2001) 03. Before Sunrise (1995) - Bend it like Beckham (2002) 04. Idi i Smotri (1985) - Manderlay (2005) 05. 12 Angry Men (1957) - Good Bye Lenin (2003) 06. Glengarry Glen Ross (1992) - Deliverance (1972) 07. 2001: A Space Oddyssey (1968) - Kalifornia (1993) 08. Fear and Loathing in Las Vegas (1998) - The Terminator (1984) 09. Don't Look Now (1973) - V for Vendetta (2005) 10. Karakter (1997) - Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) 11. The Great Dictator (1940) - Ningen No Joken I (1959) 12. Oldboy (2003) - Manon des Sources (1986) 13. Wildschut (1985) - Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) 14. Le Salaire de la Peur [Wages of Fear] (1953) - Les Valseuses (1974) 15. The Straight Story (1999) - Bin-jip (2004) 16. Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) - Alles Moet Weg (1996) | |
dolle_hond | zondag 14 mei 2006 @ 20:24 |
zelf stemmen: ronde 3 01. Ningen no joken II (1959) - The Breakfast Club (1985) 02. The Sweet Hereafter (1997) - Mulholland Dr. (2001) 03. Before Sunrise (1995) - Bend it like Beckham (2002) 04. Idi i Smotri (1985) - Manderlay (2005) 05. 12 Angry Men (1957) - Good Bye Lenin (2003) 06. Glengarry Glen Ross (1992) - Deliverance (1972) 07. 2001: A Space Oddyssey (1968) - Kalifornia (1993) 08. Fear and Loathing in Las Vegas (1998) - The Terminator (1984) 09. Don't Look Now (1973) - V for Vendetta (2005) 10. Karakter (1997) - Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) 11. The Great Dictator (1940) - Ningen No Joken I (1959) 12. Oldboy (2003) - Manon des Sources (1986) 13. Wildschut (1985) - Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) 14. Le Salaire de la Peur [Wages of Fear] (1953) - Les Valseuses (1974) 15. The Straight Story (1999) - Bin-jip (2004) 16. Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) - Alles Moet Weg (1996) ik vermoed nog 1 update te kunnen gaan doen | |
SaintOfKillers | zondag 14 mei 2006 @ 20:27 |
ronde 3 01. Ningen no joken II (1959) - The Breakfast Club (1985) 02. The Sweet Hereafter (1997) - Mulholland Dr. (2001) 03. Before Sunrise (1995) - Bend it like Beckham (2002) 04. Idi i Smotri (1985) - Manderlay (2005) 05. 12 Angry Men (1957) - Good Bye Lenin (2003) 06. Glengarry Glen Ross (1992) - Deliverance (1972) 07. 2001: A Space Oddyssey (1968) - Kalifornia (1993) 08. Fear and Loathing in Las Vegas (1998) - The Terminator (1984) 09. Don't Look Now (1973) - V for Vendetta (2005) 10. Karakter (1997) - Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) 11. The Great Dictator (1940) - Ningen No Joken I (1959) 12. Oldboy (2003) - Manon des Sources (1986) 13. Wildschut (1985) - Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) 14. Le Salaire de la Peur [Wages of Fear] (1953) - Les Valseuses (1974) 15. The Straight Story (1999) - Bin-jip (2004) 16. Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) - Alles Moet Weg (1996) [ Bericht 3% gewijzigd door SaintOfKillers op 14-05-2006 20:33:20 ] | |
ranja | zondag 14 mei 2006 @ 20:32 |
Waarom heb ik hier aan meegedaan ronde 3 01. Ningen no joken II (1959) - The Breakfast Club (1985) 02. The Sweet Hereafter (1997) - Mulholland Dr. (2001) 03. Before Sunrise (1995) - Bend it like Beckham (2002) 04. Idi i Smotri (1985) - Manderlay (2005) 05. 12 Angry Men (1957) - Good Bye Lenin (2003) 06. Glengarry Glen Ross (1992) - Deliverance (1972) 07. 2001: A Space Oddyssey (1968) - Kalifornia (1993) 08. Fear and Loathing in Las Vegas (1998) - The Terminator (1984) 09. Don't Look Now (1973) - V for Vendetta (2005) 10. Karakter (1997) - Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) 11. The Great Dictator (1940) - Ningen No Joken I (1959) 12. Oldboy (2003) - Manon des Sources (1986) 13. Wildschut (1985) - Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) 14. Le Salaire de la Peur [Wages of Fear] (1953) - Les Valseuses (1974) 15. The Straight Story (1999) - Bin-jip (2004) 16. Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) - Alles Moet Weg (1996) | |
Lonewolf2003 | zondag 14 mei 2006 @ 20:41 |
ronde 3 01. Ningen no joken II (1959) - The Breakfast Club (1985) 02. The Sweet Hereafter (1997) - Mulholland Dr. (2001) 03. Before Sunrise (1995) - Bend it like Beckham (2002) 04. Idi i Smotri (1985) - Manderlay (2005) 05. 12 Angry Men (1957) - Good Bye Lenin (2003) 06. Glengarry Glen Ross (1992) - Deliverance (1972) 07. 2001: A Space Oddyssey (1968) - Kalifornia (1993) 08. Fear and Loathing in Las Vegas (1998) - The Terminator (1984) 09. Don't Look Now (1973) - V for Vendetta (2005) 10. Karakter (1997) - Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) 11. The Great Dictator (1940) - Ningen No Joken I (1959) 12. Oldboy (2003) - Manon des Sources (1986) 13. Wildschut (1985) - Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) 14. Le Salaire de la Peur [Wages of Fear] (1953) - Les Valseuses (1974) 15. The Straight Story (1999) - Bin-jip (2004) 16. Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) - Alles Moet Weg (1996) | |
laurenzo85 | zondag 14 mei 2006 @ 21:02 |
ronde 3 01. Ningen no joken II (1959) - The Breakfast Club (1985) 02. The Sweet Hereafter (1997) - Mulholland Dr. (2001) 03. Before Sunrise (1995) - Bend it like Beckham (2002) 04. Idi i Smotri (1985) - Manderlay (2005) 05. 12 Angry Men (1957) - Good Bye Lenin (2003) 06. Glengarry Glen Ross (1992) - Deliverance (1972) 07. 2001: A Space Oddyssey (1968) - Kalifornia (1993) 08. Fear and Loathing in Las Vegas (1998) - The Terminator (1984) 09. Don't Look Now (1973) - V for Vendetta (2005) 10. Karakter (1997) - Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) 11. The Great Dictator (1940) - Ningen No Joken I (1959) 12. Oldboy (2003) - Manon des Sources (1986) 13. Wildschut (1985) - Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) 14. Le Salaire de la Peur [Wages of Fear] (1953) - Les Valseuses (1974) 15. The Straight Story (1999) - Bin-jip (2004) 16. Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) - Alles Moet Weg (1996) Dit belooft geen goede ronde te worden | |
TanteMathilde | zondag 14 mei 2006 @ 21:23 |
01. Ningen no joken II (1959) - The Breakfast Club (1985) 02. The Sweet Hereafter (1997) - Mulholland Dr. (2001) 03. Before Sunrise (1995) - Bend it like Beckham (2002) 04. Idi i Smotri (1985) - Manderlay (2005) 05. 12 Angry Men (1957) - Good Bye Lenin (2003) 06. Glengarry Glen Ross (1992) - Deliverance (1972) 07. 2001: A Space Oddyssey (1968) - Kalifornia (1993) 08. Fear and Loathing in Las Vegas (1998) - The Terminator (1984) 09. Don't Look Now (1973) - V for Vendetta (2005) 10. Karakter (1997) - Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) 11. The Great Dictator (1940) - Ningen No Joken I (1959) 12. Oldboy (2003) - Manon des Sources (1986) 13. Wildschut (1985) - Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) 14. Le Salaire de la Peur [Wages of Fear] (1953) - Les Valseuses (1974) 15. The Straight Story (1999) - Bin-jip (2004) 16. Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) - Alles Moet Weg (1996) [ Bericht 0% gewijzigd door TanteMathilde op 16-05-2006 17:26:44 ] | |
Sokolsky | zondag 14 mei 2006 @ 21:24 |
quote:Bedankt voor de verduidelijking, ik vond het al zo'n rare stem | |
Gorro | maandag 15 mei 2006 @ 12:12 |
ronde 3 01. Ningen no joken II (1959) - The Breakfast Club (1985) 02. The Sweet Hereafter (1997) - Mulholland Dr. (2001) 03. Before Sunrise (1995) - Bend it like Beckham (2002) 04. Idi i Smotri (1985) - Manderlay (2005) 05. 12 Angry Men (1957) - Good Bye Lenin (2003) 06. Glengarry Glen Ross (1992) - Deliverance (1972) 07. 2001: A Space Oddyssey (1968) - Kalifornia (1993) 08. Fear and Loathing in Las Vegas (1998) - The Terminator (1984) 09. Don't Look Now (1973) - V for Vendetta (2005) 10. Karakter (1997) - Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) 11. The Great Dictator (1940) - Ningen No Joken I (1959) 12. Oldboy (2003) - Manon des Sources (1986) 13. Wildschut (1985) - Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) 14. Le Salaire de la Peur [Wages of Fear] (1953) - Les Valseuses (1974) 15. The Straight Story (1999) - Bin-jip (2004) 16. Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) - Alles Moet Weg (1996) | |
RuneRose | maandag 15 mei 2006 @ 12:32 |
01. Ningen no joken II (1959) - The Breakfast Club (1985) 02. The Sweet Hereafter (1997) - Mulholland Dr. (2001) 03. Before Sunrise (1995) - Bend it like Beckham (2002) 04. Idi i Smotri (1985) - Manderlay (2005) 05. 12 Angry Men (1957) - Good Bye Lenin (2003) 06. Glengarry Glen Ross (1992) - Deliverance (1972) 07. 2001: A Space Oddyssey (1968) - Kalifornia (1993) 08. Fear and Loathing in Las Vegas (1998) - The Terminator (1984) 09. Don't Look Now (1973) - V for Vendetta (2005) 10. Karakter (1997) - Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) 11. The Great Dictator (1940) - Ningen No Joken I (1959) 12. Oldboy (2003) - Manon des Sources (1986) 13. Wildschut (1985) - Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) 14. Le Salaire de la Peur [Wages of Fear] (1953) - Les Valseuses (1974) 15. The Straight Story (1999) - Bin-jip (2004) 16. Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) - Alles Moet Weg (1996) | |
California | maandag 15 mei 2006 @ 12:52 |
ronde 3 02. The Sweet Hereafter (1997) - Mulholland Dr. (2001) 05. 12 Angry Men (1957) - Good Bye Lenin (2003) 08. Fear and Loathing in Las Vegas (1998) - The Terminator (1984) 09. Don't Look Now (1973) - V for Vendetta (2005) | |
David Letterman | maandag 15 mei 2006 @ 15:29 |
02. The Sweet Hereafter (1997) - Mulholland Dr. (2001) 03. Before Sunrise (1995) - Bend it like Beckham (2002) 05. 12 Angry Men (1957) - Good Bye Lenin (2003) 06. Glengarry Glen Ross (1992) - Deliverance (1972) 07. 2001: A Space Oddyssey (1968) - Kalifornia (1993) 08. Fear and Loathing in Las Vegas (1998) - The Terminator (1984) 09. Don't Look Now (1973) - V for Vendetta (2005) 16. Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) - Alles Moet Weg (1996) [ Bericht 16% gewijzigd door David Letterman op 15-05-2006 18:19:27 ] | |
Sai | maandag 15 mei 2006 @ 16:10 |
ronde 3 03. Before Sunrise (1995) - Bend it like Beckham (2002) 05. 12 Angry Men (1957) - Good Bye Lenin (2003) 06. Glengarry Glen Ross (1992) - Deliverance (1972) 08. Fear and Loathing in Las Vegas (1998) - The Terminator (1984) 09. Don't Look Now (1973) - V for Vendetta (2005) 10. Karakter (1997) - Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) 12. Oldboy (2003) - Manon des Sources (1986) 15. The Straight Story (1999) - Bin-jip (2004) | |
Kolkus | maandag 15 mei 2006 @ 19:09 |
ronde 3 01. Ningen no joken II (1959) - The Breakfast Club (1985) 02. The Sweet Hereafter (1997) - Mulholland Dr. (2001) 03. Before Sunrise (1995) - Bend it like Beckham (2002) 04. Idi i Smotri (1985) - Manderlay (2005) 05. 12 Angry Men (1957) - Good Bye Lenin (2003) 06. Glengarry Glen Ross (1992) - Deliverance (1972) 07. 2001: A Space Oddyssey (1968) - Kalifornia (1993) 08. Fear and Loathing in Las Vegas (1998) - The Terminator (1984) 09. Don't Look Now (1973) - V for Vendetta (2005) 10. Karakter (1997) - Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) 11. The Great Dictator (1940) - Ningen No Joken I (1959) 12. Oldboy (2003) - Manon des Sources (1986) 13. Wildschut (1985) - Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) 14. Le Salaire de la Peur [Wages of Fear] (1953) - Les Valseuses (1974) 15. The Straight Story (1999) - Bin-jip (2004) 16. Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) - Alles Moet Weg (1996) | |
Luutgaert | dinsdag 16 mei 2006 @ 00:08 |
ronde 3 06. Glengarry Glen Ross (1992) - Deliverance (1972) 08. Fear and Loathing in Las Vegas (1998) - The Terminator (1984) 15. The Straight Story (1999) - Bin-jip (2004) | |
KillerRabbit75 | dinsdag 16 mei 2006 @ 07:58 |
01. Ningen no joken II (1959) - The Breakfast Club (1985) 02. The Sweet Hereafter (1997) - Mulholland Dr. (2001) 03. Before Sunrise (1995) - Bend it like Beckham (2002) 04. Idi i Smotri (1985) - Manderlay (2005) 05. 12 Angry Men (1957) - Good Bye Lenin (2003) 06. Glengarry Glen Ross (1992) - Deliverance (1972) 07. 2001: A Space Oddyssey (1968) - Kalifornia (1993) 08. Fear and Loathing in Las Vegas (1998) - The Terminator (1984) 09. Don't Look Now (1973) - V for Vendetta (2005) 10. Karakter (1997) - Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) 11. The Great Dictator (1940) - Ningen No Joken I (1959) 12. Oldboy (2003) - Manon des Sources (1986) 13. Wildschut (1985) - Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) 14. Le Salaire de la Peur [Wages of Fear] (1953) - Les Valseuses (1974) 15. The Straight Story (1999) - Bin-jip (2004) 16. Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) - Alles Moet Weg (1996) | |
dyonvbaal | dinsdag 16 mei 2006 @ 08:11 |
08. Fear and Loathing in Las Vegas (1998) - The Terminator (1984) ik kan alleen maar hierop stemmen omdat ik van de rest maar 1 helft of helemaal niks gezien heb | |
ranja | dinsdag 16 mei 2006 @ 10:01 |
quote:Je bent niet de enige | |
Karrel_Laaglawaai | dinsdag 16 mei 2006 @ 10:03 |
ronde 3 01. Ningen no joken II (1959) - The Breakfast Club (1985)[bB] 02. [b]The Sweet Hereafter (1997)[b] - Mulholland Dr. (2001) 03. [b]Before Sunrise (1995) - Bend it like Beckham (2002) 04. Idi i Smotri (1985) - Manderlay (2005) 05. 12 Angry Men (1957) - Good Bye Lenin (2003) 06. Glengarry Glen Ross (1992) - Deliverance (1972) 07. 2001: A Space Oddyssey (1968) - Kalifornia (1993) 08. Fear and Loathing in Las Vegas (1998) - The Terminator (1984) 09. Don't Look Now (1973) - V for Vendetta (2005) 10. Karakter (1997) - Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) 11. The Great Dictator (1940) - Ningen No Joken I (1959) 12. Oldboy (2003) - Manon des Sources (1986) 13. Wildschut (1985) - Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) 14. Le Salaire de la Peur [Wages of Fear] (1953) - Les Valseuses (1974) 15. The Straight Story (1999) - Bin-jip (2004) 16. Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) - Alles Moet Weg (1996) | |
dolle_hond | donderdag 18 mei 2006 @ 09:51 |
vanavond zo rond 20:00 uur gaat deze ronde dicht | |
dolle_hond | donderdag 18 mei 2006 @ 20:18 |
ronde 3 is bij deze gesloten | |
dolle_hond | donderdag 18 mei 2006 @ 20:22 |
uitslag ronde 3 01. Ningen no joken II (1959) - The Breakfast Club (1985) 12 - 1 02. The Sweet Hereafter (1997) - Mulholland Dr. (2001) 8 - 10 03. Before Sunrise (1995) - Bend it like Beckham (2002) 11 - 3 04. Idi i Smotri (1985) - Manderlay (2005) 9 - 4 05. 12 Angry Men (1957) - Good Bye Lenin (2003) 25 - 0 06. Glengarry Glen Ross (1992) - Deliverance (1972) 11 - 7 07. 2001: A Space Oddyssey (1968) - Kalifornia (1993) 11 - 8 08. Fear and Loathing in Las Vegas (1998) - The Terminator (1984) 20 - 15 09. Don't Look Now (1973) - V for Vendetta (2005) 2 - 11 10. Karakter (1997) - Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) 0 - 19 11. The Great Dictator (1940) - Ningen No Joken I (1959) 4 - 9 12. Oldboy (2003) - Manon des Sources (1986) 15 - 0 13. Wildschut (1985) - Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) 1 - 6 14. Le Salaire de la Peur [Wages of Fear] (1953) - Les Valseuses (1974) 13 - 3 15. The Straight Story (1999) - Bin-jip (2004) 5 - 16 16. Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) - Alles Moet Weg (1996) 7 - 1 | |
dolle_hond | donderdag 18 mei 2006 @ 20:26 |
en er is gemaild naar de verliezers | |
Lonewolf2003 | donderdag 18 mei 2006 @ 20:30 |
Ooh ja Wat een megasweep van mijn kant. | |
Sokolsky | donderdag 18 mei 2006 @ 21:36 |
Dat wisselen is wel lastig. Ik houd nu twee paren films over van wie ik niet meer weet bij welk team ze horen. Kan SoK z'n uitslag niet even roepen? | |
SaintOfKillers | donderdag 18 mei 2006 @ 21:43 |
Mijn uitslag moet je toch niet vragen. | |
Sokolsky | donderdag 18 mei 2006 @ 21:48 |
Oké, dan heb ik het weer compleet. | |
dolle_hond | donderdag 18 mei 2006 @ 22:11 |
er zijn nog 7 films niet opgesteld | |
Sokolsky | vrijdag 19 mei 2006 @ 00:00 |
Ik bedoelde dan ook de paringen voor deze ronde. | |
dolle_hond | maandag 22 mei 2006 @ 19:04 |
Ronde 4 01. Cloaca (2003) - Der Himmel über Berlin (1987) 02. La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - Bin-jip (2004) 03. Stachka (1925) - Soldaat van Oranje (1977) 04. Les Valseuses (1974) - Being There (1979) 05. Familie (2001) - De Tweeling (2002) 06. Oldboy (2003) - Manderlay (2005) 07. Bicho de Sete Cabeças (2001) - Bride of Frankenstein (1935) 08. Apocalypse Now (1979) - Wildschut (1985) 09. Die Blechtrommel (1979) - Da hong deng long gao gao gua [Raise the Red Lantern] (1991) 10. Shine (1996) - The Elephant Man (1980) 11. Deliverance (1972) - Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) 12. La fille sur le pont (1999) - Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) 13. A Shot in the Dark (1964) - Fanny och Alexander (1982) 14. La Meglio Gioventù (2003) - Ningen No Joken I (1959) 15. Der Untergang (2004) - Manon des Sources (1986) 16. Simon (2004) - AmnesiA (2001) | |
dolle_hond | maandag 22 mei 2006 @ 19:05 |
en aub aanpassing van de TT | |
SaintOfKillers | maandag 22 mei 2006 @ 19:09 |
Ronde 4 01. Cloaca (2003) - Der Himmel über Berlin (1987) 02. La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - Bin-jip (2004) 03. Stachka (1925) - Soldaat van Oranje (1977) 04. Les Valseuses (1974) - Being There (1979) 05. Familie (2001) - De Tweeling (2002) 06. Oldboy (2003) - Manderlay (2005) 07. Bicho de Sete Cabeças (2001) - Bride of Frankenstein (1935) 08. Apocalypse Now (1979) - Wildschut (1985) 09. Die Blechtrommel (1979) - Da hong deng long gao gao gua [Raise the Red Lantern] (1991) 10. Shine (1996) - The Elephant Man (1980) 11. Deliverance (1972) - Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) 12. La fille sur le pont (1999) - Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) 13. A Shot in the Dark (1964) - Fanny och Alexander (1982) 14. La Meglio Gioventù (2003) - Ningen No Joken I (1959) 15. Der Untergang (2004) - Manon des Sources (1986) 16. Simon (2004) - AmnesiA (2001) Amnesia en Wildschut lukken nooit voor donderdag. | |
dolle_hond | maandag 22 mei 2006 @ 19:11 |
Ronde 4 01. Cloaca (2003) - Der Himmel über Berlin (1987) 02. La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - Bin-jip (2004) 03. Stachka (1925) - Soldaat van Oranje (1977) 04. Les Valseuses (1974) - Being There (1979) 05. Familie (2001) - De Tweeling (2002) 06. Oldboy (2003) - Manderlay (2005) 07. Bicho de Sete Cabeças (2001) - Bride of Frankenstein (1935) 08. Apocalypse Now (1979) - Wildschut (1985) 09. Die Blechtrommel (1979) - Da hong deng long gao gao gua [Raise the Red Lantern] (1991) 10. Shine (1996) - The Elephant Man (1980) 11. Deliverance (1972) - Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) 12. La fille sur le pont (1999) - Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) 13. A Shot in the Dark (1964) - Fanny och Alexander (1982) 14. La Meglio Gioventù (2003) - Ningen No Joken I (1959) 15. Der Untergang (2004) - Manon des Sources (1986) 16. Simon (2004) - AmnesiA (2001) | |
ranja | maandag 22 mei 2006 @ 19:14 |
Ronde 4 01. Cloaca (2003) - Der Himmel über Berlin (1987) 02. La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - Bin-jip (2004) 03. Stachka (1925) - Soldaat van Oranje (1977) 04. Les Valseuses (1974) - Being There (1979) 05. Familie (2001) - De Tweeling (2002) 06. Oldboy (2003) - Manderlay (2005) 07. Bicho de Sete Cabeças (2001) - Bride of Frankenstein (1935) 08. Apocalypse Now (1979) - Wildschut (1985) 09. Die Blechtrommel (1979) - Da hong deng long gao gao gua [Raise the Red Lantern] (1991) 10. Shine (1996) - The Elephant Man (1980) 11. Deliverance (1972) - Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) 12. La fille sur le pont (1999) - Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) 13. A Shot in the Dark (1964) - Fanny och Alexander (1982) 14. La Meglio Gioventù (2003) - Ningen No Joken I (1959) 15. Der Untergang (2004) - Manon des Sources (1986) 16. Simon (2004) - AmnesiA (2001) | |
California | maandag 22 mei 2006 @ 19:23 |
Ronde 4 02. La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - Bin-jip (2004) 12. La fille sur le pont (1999) - Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) | |
Lonewolf2003 | maandag 22 mei 2006 @ 19:36 |
Ronde 4 01. Cloaca (2003) - Der Himmel über Berlin (1987) 02. La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - Bin-jip (2004) 03. Stachka (1925) - Soldaat van Oranje (1977) 04. Les Valseuses (1974) - Being There (1979) 05. Familie (2001) - De Tweeling (2002) 06. Oldboy (2003) - Manderlay (2005) Close call 07. Bicho de Sete Cabeças (2001) - Bride of Frankenstein (1935) 08. Apocalypse Now (1979) - Wildschut (1985) 09. Die Blechtrommel (1979) - Da hong deng long gao gao gua [Raise the Red Lantern] (1991) 10. Shine (1996) - The Elephant Man (1980) 11. Deliverance (1972) - Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) 12. La fille sur le pont (1999) - Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) 13. A Shot in the Dark (1964) - Fanny och Alexander (1982) 14. La Meglio Gioventù (2003) - Ningen No Joken I (1959) Ook erg close 15. Der Untergang (2004) - Manon des Sources (1986) 16. Simon (2004) - AmnesiA (2001) Heel misschien nog updatetjes later | |
dolle_hond | maandag 22 mei 2006 @ 19:54 |
quote:toch zijn 5 stemmen best redelijk | |
ranja | maandag 22 mei 2006 @ 20:13 |
quote:Ja, maar een klote loting | |
Sokolsky | maandag 22 mei 2006 @ 21:16 |
01. Cloaca (2003) - Der Himmel über Berlin (1987) 02. La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - Bin-jip (2004) 03. Stachka (1925) - Soldaat van Oranje (1977) 04. Les Valseuses (1974) - Being There (1979) 05. Familie (2001) - De Tweeling (2002) 06. Oldboy (2003) - Manderlay (2005) 07. Bicho de Sete Cabeças (2001) - Bride of Frankenstein (1935) 08. Apocalypse Now (1979) - Wildschut (1985) 09. Die Blechtrommel (1979) - Da hong deng long gao gao gua [Raise the Red Lantern] (1991) 10. Shine (1996) - The Elephant Man (1980) 11. Deliverance (1972) - Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) 12. La fille sur le pont (1999) - Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) 13. A Shot in the Dark (1964) - Fanny och Alexander (1982) 14. La Meglio Gioventù (2003) - Ningen No Joken I (1959) 15. Der Untergang (2004) - Manon des Sources (1986) 16. Simon (2004) - AmnesiA (2001) | |
TanteMathilde | maandag 22 mei 2006 @ 21:39 |
Ronde 4 05. Familie (2001) - De Tweeling (2002) 16. Simon (2004) - AmnesiA (2001) jeej | |
laurenzo85 | maandag 22 mei 2006 @ 21:43 |
Ronde 4 01. Cloaca (2003) - Der Himmel über Berlin (1987) 02. La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - Bin-jip (2004) 03. Stachka (1925) - Soldaat van Oranje (1977) 04. Les Valseuses (1974) - Being There (1979) 05. Familie (2001) - De Tweeling (2002) 06. Oldboy (2003) - Manderlay (2005) 07. Bicho de Sete Cabeças (2001) - Bride of Frankenstein (1935) 08. Apocalypse Now (1979) - Wildschut (1985) 09. Die Blechtrommel (1979) - Da hong deng long gao gao gua [Raise the Red Lantern] (1991) 10. Shine (1996) - The Elephant Man (1980) 11. Deliverance (1972) - Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) 12. La fille sur le pont (1999) - Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) 13. A Shot in the Dark (1964) - Fanny och Alexander (1982) 14. La Meglio Gioventù (2003) - Ningen No Joken I (1959) 15. Der Untergang (2004) - Manon des Sources (1986) 16. Simon (2004) - AmnesiA (2001) | |
Gorro | dinsdag 23 mei 2006 @ 03:37 |
Ronde 4 01. Cloaca (2003) - Der Himmel über Berlin (1987) 02. La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - Bin-jip (2004) 03. Stachka (1925) - Soldaat van Oranje (1977) 04. Les Valseuses (1974) - Being There (1979) 05. Familie (2001) - De Tweeling (2002) 06. Oldboy (2003) - Manderlay (2005) 07. Bicho de Sete Cabeças (2001) - Bride of Frankenstein (1935) 08. Apocalypse Now (1979) - Wildschut (1985) 09. Die Blechtrommel (1979) - Da hong deng long gao gao gua [Raise the Red Lantern] (1991) 10. Shine (1996) - The Elephant Man (1980) 11. Deliverance (1972) - Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) 12. La fille sur le pont (1999) - Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) 13. A Shot in the Dark (1964) - Fanny och Alexander (1982) 14. La Meglio Gioventù (2003) - Ningen No Joken I (1959) 15. Der Untergang (2004) - Manon des Sources (1986) 16. Simon (2004) - AmnesiA (2001) | |
KillerRabbit75 | dinsdag 23 mei 2006 @ 08:28 |
Ronde 4 01. Cloaca (2003) - Der Himmel über Berlin (1987) 02. La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - Bin-jip (2004) 03. Stachka (1925) - Soldaat van Oranje (1977) 04. Les Valseuses (1974) - Being There (1979) 05. Familie (2001) - De Tweeling (2002) 06. Oldboy (2003) - Manderlay (2005) 07. Bicho de Sete Cabeças (2001) - Bride of Frankenstein (1935) 08. Apocalypse Now (1979) - Wildschut (1985) 09. Die Blechtrommel (1979) - Da hong deng long gao gao gua [Raise the Red Lantern] (1991) 10. Shine (1996) - The Elephant Man (1980) 11. Deliverance (1972) - Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) 12. La fille sur le pont (1999) - Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) 13. A Shot in the Dark (1964) - Fanny och Alexander (1982) 14. La Meglio Gioventù (2003) - Ningen No Joken I (1959) 15. Der Untergang (2004) - Manon des Sources (1986) 16. Simon (2004) - AmnesiA (2001) | |
Karrel_Laaglawaai | dinsdag 23 mei 2006 @ 10:04 |
Ronde 4 01. Cloaca (2003) - Der Himmel über Berlin (1987) 02. La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - Bin-jip (2004) 04. Les Valseuses (1974) - Being There (1979) 05. Familie (2001) - De Tweeling (2002) 06. Oldboy (2003) - Manderlay (2005) 07. Bicho de Sete Cabeças (2001) - Bride of Frankenstein (1935) 08. Apocalypse Now (1979) - Wildschut (1985) 10. Shine (1996) - The Elephant Man (1980) 11. Deliverance (1972) - Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) 15. Der Untergang (2004) - Manon des Sources (1986) 16. Simon (2004) - AmnesiA (2001) | |
dvdfreak | dinsdag 23 mei 2006 @ 14:36 |
Ronde 4 01. Cloaca (2003) - Der Himmel über Berlin (1987) 02. La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - Bin-jip (2004) 03. Stachka (1925) - Soldaat van Oranje (1977) 04. Les Valseuses (1974) - Being There (1979) 05. Familie (2001) - De Tweeling (2002) 06. Oldboy (2003) - Manderlay (2005) 07. Bicho de Sete Cabeças (2001) - Bride of Frankenstein (1935) 08. Apocalypse Now (1979) - Wildschut (1985) 09. Die Blechtrommel (1979) - Da hong deng long gao gao gua [Raise the Red Lantern] (1991) 10. Shine (1996) - The Elephant Man (1980) 11. Deliverance (1972) - Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) 12. La fille sur le pont (1999) - Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) 13. A Shot in the Dark (1964) - Fanny och Alexander (1982) 14. La Meglio Gioventù (2003) - Ningen No Joken I (1959) 15. Der Untergang (2004) - Manon des Sources (1986) 16. Simon (2004) - AmnesiA (2001) | |
RuneRose | dinsdag 23 mei 2006 @ 22:03 |
01. Cloaca (2003) - Der Himmel über Berlin (1987) 02. La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - Bin-jip (2004) 03. Stachka (1925) - Soldaat van Oranje (1977) 04. Les Valseuses (1974) - Being There (1979) 05. Familie (2001) - De Tweeling (2002) 06. Oldboy (2003) - Manderlay (2005) 07. Bicho de Sete Cabeças (2001) - Bride of Frankenstein (1935) 08. Apocalypse Now (1979) - Wildschut (1985) 09. Die Blechtrommel (1979) - Da hong deng long gao gao gua [Raise the Red Lantern] (1991) 10. Shine (1996) - The Elephant Man (1980) 11. Deliverance (1972) - Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) 12. La fille sur le pont (1999) - Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) 13. A Shot in the Dark (1964) - Fanny och Alexander (1982) 14. La Meglio Gioventù (2003) - Ningen No Joken I (1959) 15. Der Untergang (2004) - Manon des Sources (1986) 16. Simon (2004) - AmnesiA (2001) | |
Sokolsky | woensdag 24 mei 2006 @ 13:55 |
Update: 13. A Shot in the Dark (1964) - Fanny och Alexander (1982) | |
ranja | woensdag 24 mei 2006 @ 13:56 |
Vanavond komt De Tweeling op Belgie maar die staat tegenover Familie dus van mij geen update | |
cwk | woensdag 24 mei 2006 @ 20:22 |
hola hola moment | |
dolle_hond | woensdag 24 mei 2006 @ 20:25 |
stemmen kan tot vrijdag avond deze keer wisselen en zo laat ik ivm feestdagen ook wat langer lopen | |
TanteMathilde | woensdag 24 mei 2006 @ 21:18 |
update 12. La fille sur le pont (1999) - Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) | |
Kolkus | donderdag 25 mei 2006 @ 15:08 |
Ronde 4 01. Cloaca (2003) - Der Himmel über Berlin (1987) 02. La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - Bin-jip (2004) 03. Stachka (1925) - Soldaat van Oranje (1977) 04. Les Valseuses (1974) - Being There (1979) 05. Familie (2001) - De Tweeling (2002) 06. Oldboy (2003) - Manderlay (2005) 07. Bicho de Sete Cabeças (2001) - Bride of Frankenstein (1935) 08. Apocalypse Now (1979) - Wildschut (1985) 09. Die Blechtrommel (1979) - Da hong deng long gao gao gua [Raise the Red Lantern] (1991) 10. Shine (1996) - The Elephant Man (1980) 11. Deliverance (1972) - Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) 12. La fille sur le pont (1999) - Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) 13. A Shot in the Dark (1964) - Fanny och Alexander (1982) 14. La Meglio Gioventù (2003) - Ningen No Joken I (1959) 15. Der Untergang (2004) - Manon des Sources (1986) 16. Simon (2004) - AmnesiA (2001) | |
TanteMathilde | donderdag 25 mei 2006 @ 22:12 |
01. Cloaca (2003) - Der Himmel über Berlin (1987) | |
dolle_hond | vrijdag 26 mei 2006 @ 20:32 |
ronde 4 sluit zondagochtend rond 08:00 | |
TanteMathilde | zaterdag 27 mei 2006 @ 15:17 |
13. A Shot in the Dark (1964) - Fanny och Alexander (1982) | |
TanteMathilde | zaterdag 27 mei 2006 @ 21:00 |
09. Die Blechtrommel (1979) - Da hong deng long gao gao gua [Raise the Red Lantern] (1991) | |
dolle_hond | zondag 28 mei 2006 @ 16:18 |
en dicht uitslag volgt later | |
dolle_hond | zondag 28 mei 2006 @ 16:22 |
ik kan dit aspect ook meteen doen: uitslag 01. Cloaca (2003) - Der Himmel über Berlin (1987) 10 - 10 02. La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - Bin-jip (2004) 7 - 15 03. Stachka (1925) - Soldaat van Oranje (1977) 9 - 0 04. Les Valseuses (1974) - Being There (1979) 6 - 10 05. Familie (2001) - De Tweeling (2002) 12 - 6 06. Oldboy (2003) - Manderlay (2005) 17 - 8 07. Bicho de Sete Cabeças (2001) - Bride of Frankenstein (1935) 6 - 5 08. Apocalypse Now (1979) - Wildschut (1985) 5 - 3 09. Die Blechtrommel (1979) - Da hong deng long gao gao gua [Raise the Red Lantern] (1991) 6 - 9 10. Shine (1996) - The Elephant Man (1980) 6 - 11 11. Deliverance (1972) - Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) 4 - 18 12. La fille sur le pont (1999) - Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) 3 - 6 13. A Shot in the Dark (1964) - Fanny och Alexander (1982) 3 - 12 14. La Meglio Gioventù (2003) - Ningen No Joken I (1959) 9 - 6 15. Der Untergang (2004) - Manon des Sources (1986) 9 - 6 16. Simon (2004) - AmnesiA (2001) 5 - 3 | |
SaintOfKillers | zondag 28 mei 2006 @ 21:46 |
Komt er ook een stand, oh organisator? | |
dolle_hond | zondag 28 mei 2006 @ 22:37 |
quote:zie het andere topic, oh ranglijstaanvoerder | |
SaintOfKillers | zondag 28 mei 2006 @ 22:39 |
quote:Blijft niet duren, ik verlies steeds films. Wat op zich wel een goed systeem is natuurlijk. | |
dolle_hond | vrijdag 2 juni 2006 @ 18:29 |
ronde 5 01. 12 Angry Men (1957) - Ningen no joken II (1959) 02. Bend it like Beckham (2002) - Glengarry Glen Ross (1992) 03. Bin-jip (2004) - De Tweeling (2002) 04. Cloaca (2003) - 2001: A Space Oddyssey (1968) 05. Da hong deng long gao gao gua [Raise the Red Lantern] (1991) - Chinatown (1974) 06. Diaros de Motocicleta (2004) - Fanny och Alexander (1982) 07. Die fetten Jahre sind vorbei [The Edukators] (2004) - Stachka (1925) 08. Fear and Loathing in Las Vegas (1998) - AmnesiA (2001) 09. Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) - Kalifornia (1993) 10. Ikiru [To Live] (1952) - Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) 11. Karakter (1997) - Das Experiment (2001) 12. Ningen No Joken I (1959) - Before Sunrise (1995) 13. The Blues Brothers (1980) - Il Conformista (1970) 14. The Great Dictator (1940) - Alles Moet Weg (1996) 15. The Hudsucker Proxy (1994) - Le Salaire de la Peur [Wages of Fear] (1953) 16. The Sweet Hereafter (1997) - Good Bye Lenin (2003) | |
dolle_hond | vrijdag 2 juni 2006 @ 18:30 |
ow en een aanpassing in de TT aub | |
cwk | vrijdag 2 juni 2006 @ 18:32 |
01. 12 Angry Men (1957) - Ningen no joken II (1959) 02. Bend it like Beckham (2002) - Glengarry Glen Ross (1992) 03. Bin-jip (2004) - De Tweeling (2002) 04. Cloaca (2003) - 2001: A Space Oddyssey (1968) 05. Da hong deng long gao gao gua [Raise the Red Lantern] (1991) - Chinatown (1974) 06. Diaros de Motocicleta (2004) - Fanny och Alexander (1982) 07. Die fetten Jahre sind vorbei [The Edukators] (2004) - Stachka (1925) 08. Fear and Loathing in Las Vegas (1998) - AmnesiA (2001) 09. Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) - Kalifornia (1993) 10. Ikiru [To Live] (1952) - Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) 11. Karakter (1997) - Das Experiment (2001) 12. Ningen No Joken I (1959) - Before Sunrise (1995) 13. The Blues Brothers (1980) - Il Conformista (1970) 14. The Great Dictator (1940) - Alles Moet Weg (1996) 15. The Hudsucker Proxy (1994) - Le Salaire de la Peur [Wages of Fear] (1953) 16. The Sweet Hereafter (1997) - Good Bye Lenin (2003) | |
dolle_hond | vrijdag 2 juni 2006 @ 18:36 |
ronde 5 01. 12 Angry Men (1957) - Ningen no joken II (1959) 02. Bend it like Beckham (2002) - Glengarry Glen Ross (1992) 03. Bin-jip (2004) - De Tweeling (2002) 04. Cloaca (2003) - 2001: A Space Oddyssey (1968) 05. Da hong deng long gao gao gua [Raise the Red Lantern] (1991) - Chinatown (1974) 06. Diaros de Motocicleta (2004) - Fanny och Alexander (1982) 07. Die fetten Jahre sind vorbei [The Edukators] (2004) - Stachka (1925) 08. Fear and Loathing in Las Vegas (1998) - AmnesiA (2001) 09. Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) - Kalifornia (1993) 10. Ikiru [To Live] (1952) - Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) 11. Karakter (1997) - Das Experiment (2001) 12. Ningen No Joken I (1959) - Before Sunrise (1995) 13. The Blues Brothers (1980) - Il Conformista (1970) 14. The Great Dictator (1940) - Alles Moet Weg (1996) 15. The Hudsucker Proxy (1994) - Le Salaire de la Peur [Wages of Fear] (1953) 16. The Sweet Hereafter (1997) - Good Bye Lenin (2003) | |
Lonewolf2003 | vrijdag 2 juni 2006 @ 18:41 |
ronde 5 01. 12 Angry Men (1957) - Ningen no joken II (1959) Beiden zijn top 100 materiaal de een alleen hoger dan de andere 02. Bend it like Beckham (2002) - Glengarry Glen Ross (1992) 03. Bin-jip (2004) - De Tweeling (2002) 04. Cloaca (2003) - 2001: A Space Oddyssey (1968) Close call, ook beiden top 100 materiaal 05. Da hong deng long gao gao gua [Raise the Red Lantern] (1991) - Chinatown (1974) Misschien update RtRL staat in mijn overvolle pijplijn 06. Diaros de Motocicleta (2004) - Fanny och Alexander (1982) 07. Die fetten Jahre sind vorbei [The Edukators] (2004) - Stachka (1925) 08. Fear and Loathing in Las Vegas (1998) - AmnesiA (2001) 09. Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) - Kalifornia (1993) 10. Ikiru [To Live] (1952) - Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954)Misschien update ikiru staat ook in mijn overvolle pijplijn 11. Karakter (1997) - Das Experiment (2001) 12. Ningen No Joken I (1959) - Before Sunrise (1995) Beiden zijn weer top 100 materiaal de een net ietspietje hoger dan de andere 13. The Blues Brothers (1980) - Il Conformista (1970) 14. The Great Dictator (1940) - Alles Moet Weg (1996) 15. The Hudsucker Proxy (1994) - Le Salaire de la Peur [Wages of Fear] (1953) 16. The Sweet Hereafter (1997) - Good Bye Lenin (2003) Weinig tournament waar zoveel goede films tegenover staan gezien. | |
SaintOfKillers | vrijdag 2 juni 2006 @ 18:42 |
ronde 5 01. 12 Angry Men (1957) - Ningen no joken II (1959) 02. Bend it like Beckham (2002) - Glengarry Glen Ross (1992) 03. Bin-jip (2004) - De Tweeling (2002) 04. Cloaca (2003) - 2001: A Space Oddyssey (1968) 05. Da hong deng long gao gao gua [Raise the Red Lantern] (1991) - Chinatown (1974) 06. Diaros de Motocicleta (2004) - Fanny och Alexander (1982) 07. Die fetten Jahre sind vorbei [The Edukators] (2004) - Stachka (1925) 08. Fear and Loathing in Las Vegas (1998) - AmnesiA (2001) 09. Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) - Kalifornia (1993) 10. Ikiru [To Live] (1952) - Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) 11. Karakter (1997) - Das Experiment (2001) 12. Ningen No Joken I (1959) - Before Sunrise (1995) 13. The Blues Brothers (1980) - Il Conformista (1970) 14. The Great Dictator (1940) - Alles Moet Weg (1996) 15. The Hudsucker Proxy (1994) - Le Salaire de la Peur [Wages of Fear] (1953) 16. The Sweet Hereafter (1997) - Good Bye Lenin (2003) | |
California | vrijdag 2 juni 2006 @ 18:49 |
ronde 5 02. Bend it like Beckham (2002) - Glengarry Glen Ross (1992) 03. Bin-jip (2004) - De Tweeling (2002) 10. Ikiru [To Live] (1952) - Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) 11. Karakter (1997) - Das Experiment (2001) 16. The Sweet Hereafter (1997) - Good Bye Lenin (2003) | |
TanteMathilde | vrijdag 2 juni 2006 @ 19:13 |
ronde 5 04. Cloaca (2003) - 2001: A Space Oddyssey (1968) 05. Da hong deng long gao gao gua [Raise the Red Lantern] (1991) - Chinatown (1974) 06. Diaros de Motocicleta (2004) - Fanny och Alexander (1982) 08. Fear and Loathing in Las Vegas (1998) - AmnesiA (2001) 10. Ikiru [To Live] (1952) - Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) 11. Karakter (1997) - Das Experiment (2001) 12. Ningen No Joken I (1959) - Before Sunrise (1995) | |
KillerRabbit75 | vrijdag 2 juni 2006 @ 19:31 |
08. Fear and Loathing in Las Vegas (1998) - AmnesiA (2001) 10. Ikiru [To Live] (1952) - Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) | |
TanteMathilde | vrijdag 2 juni 2006 @ 21:45 |
16. The Sweet Hereafter (1997) - Good Bye Lenin (2003) | |
laurenzo85 | zaterdag 3 juni 2006 @ 00:50 |
ronde 5 01. 12 Angry Men (1957) - Ningen no joken II (1959) 02. Bend it like Beckham (2002) - Glengarry Glen Ross (1992) 03. Bin-jip (2004) - De Tweeling (2002) 04. Cloaca (2003) - 2001: A Space Oddyssey (1968) 05. Da hong deng long gao gao gua [Raise the Red Lantern] (1991) - Chinatown (1974) 06. Diaros de Motocicleta (2004) - Fanny och Alexander (1982) 07. Die fetten Jahre sind vorbei [The Edukators] (2004) - Stachka (1925) 08. Fear and Loathing in Las Vegas (1998) - AmnesiA (2001) 09. Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) - Kalifornia (1993) 10. Ikiru [To Live] (1952) - Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) 11. Karakter (1997) - Das Experiment (2001) 12. Ningen No Joken I (1959) - Before Sunrise (1995) 13. The Blues Brothers (1980) - Il Conformista (1970) 14. The Great Dictator (1940) - Alles Moet Weg (1996) 15. The Hudsucker Proxy (1994) - Le Salaire de la Peur [Wages of Fear] (1953) 16. The Sweet Hereafter (1997) - Good Bye Lenin (2003) | |
Luutgaert | zaterdag 3 juni 2006 @ 01:31 |
ronde 5 02. Bend it like Beckham (2002) - Glengarry Glen Ross (1992) 03. Bin-jip (2004) - De Tweeling (2002) 04. Cloaca (2003) - 2001: A Space Oddyssey (1968) | |
Sokolsky | zaterdag 3 juni 2006 @ 02:25 |
01. 12 Angry Men (1957) - Ningen no joken II (1959) 02. Bend it like Beckham (2002) - Glengarry Glen Ross (1992) 03. Bin-jip (2004) - De Tweeling (2002) 04. Cloaca (2003) - 2001: A Space Oddyssey (1968) 05. Da hong deng long gao gao gua [Raise the Red Lantern] (1991) - Chinatown (1974) 06. Diaros de Motocicleta (2004) - Fanny och Alexander (1982) 07. Die fetten Jahre sind vorbei [The Edukators] (2004) - Stachka (1925) 08. Fear and Loathing in Las Vegas (1998) - AmnesiA (2001) 09. Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) - Kalifornia (1993) 10. Ikiru [To Live] (1952) - Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) 11. Karakter (1997) - Das Experiment (2001) 12. Ningen No Joken I (1959) - Before Sunrise (1995) 13. The Blues Brothers (1980) - Il Conformista (1970) 14. The Great Dictator (1940) - Alles Moet Weg (1996) 15. The Hudsucker Proxy (1994) - Le Salaire de la Peur [Wages of Fear] (1953) 16. The Sweet Hereafter (1997) - Good Bye Lenin (2003) | |
RuneRose | zaterdag 3 juni 2006 @ 10:13 |
01. 12 Angry Men (1957) - Ningen no joken II (1959) 02. Bend it like Beckham (2002) - Glengarry Glen Ross (1992) 03. Bin-jip (2004) - De Tweeling (2002) 04. Cloaca (2003) - 2001: A Space Oddyssey (1968) 05. Da hong deng long gao gao gua [Raise the Red Lantern] (1991) - Chinatown (1974) 06. Diaros de Motocicleta (2004) - Fanny och Alexander (1982) 07. Die fetten Jahre sind vorbei [The Edukators] (2004) - Stachka (1925) 08. Fear and Loathing in Las Vegas (1998) - AmnesiA (2001) 09. Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) - Kalifornia (1993) 10. Ikiru [To Live] (1952) - Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) 11. Karakter (1997) - Das Experiment (2001) 12. Ningen No Joken I (1959) - Before Sunrise (1995) 13. The Blues Brothers (1980) - Il Conformista (1970) 14. The Great Dictator (1940) - Alles Moet Weg (1996) 15. The Hudsucker Proxy (1994) - Le Salaire de la Peur [Wages of Fear] (1953) 16. The Sweet Hereafter (1997) - Good Bye Lenin (2003) | |
ranja | zaterdag 3 juni 2006 @ 14:12 |
ronde 5 01. 12 Angry Men (1957) - Ningen no joken II (1959) 02. Bend it like Beckham (2002) - Glengarry Glen Ross (1992) 03. Bin-jip (2004) - De Tweeling (2002) 04. Cloaca (2003) - 2001: A Space Oddyssey (1968) 05. Da hong deng long gao gao gua [Raise the Red Lantern] (1991) - Chinatown (1974) 06. Diaros de Motocicleta (2004) - Fanny och Alexander (1982) 07. Die fetten Jahre sind vorbei [The Edukators] (2004) - Stachka (1925) 08. Fear and Loathing in Las Vegas (1998) - AmnesiA (2001) 09. Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) - Kalifornia (1993) 10. Ikiru [To Live] (1952) - Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) 11. Karakter (1997) - Das Experiment (2001) 12. Ningen No Joken I (1959) - Before Sunrise (1995) 13. The Blues Brothers (1980) - Il Conformista (1970) 14. The Great Dictator (1940) - Alles Moet Weg (1996) 15. The Hudsucker Proxy (1994) - Le Salaire de la Peur [Wages of Fear] (1953) 16. The Sweet Hereafter (1997) - Good Bye Lenin (2003) | |
Kolkus | zaterdag 3 juni 2006 @ 16:14 |
ronde 5 01. 12 Angry Men (1957) - Ningen no joken II (1959) 02. Bend it like Beckham (2002) - Glengarry Glen Ross (1992) 03. Bin-jip (2004) - De Tweeling (2002) 04. Cloaca (2003) - 2001: A Space Oddyssey (1968) 05. Da hong deng long gao gao gua [Raise the Red Lantern] (1991) - Chinatown (1974) 06. Diaros de Motocicleta (2004) - Fanny och Alexander (1982) 07. Die fetten Jahre sind vorbei [The Edukators] (2004) - Stachka (1925) 08. Fear and Loathing in Las Vegas (1998) - AmnesiA (2001) 09. Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) - Kalifornia (1993) 10. Ikiru [To Live] (1952) - Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) 11. Karakter (1997) - Das Experiment (2001) 12. Ningen No Joken I (1959) - Before Sunrise (1995) 13. The Blues Brothers (1980) - Il Conformista (1970) 14. The Great Dictator (1940) - Alles Moet Weg (1996) 15. The Hudsucker Proxy (1994) - Le Salaire de la Peur [Wages of Fear] (1953) 16. The Sweet Hereafter (1997) - Good Bye Lenin (2003) | |
TanteMathilde | zaterdag 3 juni 2006 @ 19:46 |
03. Bin-jip (2004) - De Tweeling (2002) | |
Posdnous | zondag 4 juni 2006 @ 12:34 |
Geen idee waar dit precies voor is, maar stemmen is altijd leuk . 01. 12 Angry Men (1957) - Ningen no joken II (1959) 02. Bend it like Beckham (2002) - Glengarry Glen Ross (1992) 03. Bin-jip (2004) - De Tweeling (2002) 04. Cloaca (2003) - 2001: A Space Oddyssey (1968) 05. Da hong deng long gao gao gua [Raise the Red Lantern] (1991) - Chinatown (1974) 06. Diaros de Motocicleta (2004) - Fanny och Alexander (1982) 07. Die fetten Jahre sind vorbei [The Edukators] (2004) - Stachka (1925) 08. Fear and Loathing in Las Vegas (1998) - AmnesiA (2001) 09. Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) - Kalifornia (1993) 10. Ikiru [To Live] (1952) - Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) 11. Karakter (1997) - Das Experiment (2001) 12. Ningen No Joken I (1959) - Before Sunrise (1995) 13. The Blues Brothers (1980) - Il Conformista (1970) 14. The Great Dictator (1940) - Alles Moet Weg (1996) 15. The Hudsucker Proxy (1994) - Le Salaire de la Peur [Wages of Fear] (1953) 16. The Sweet Hereafter (1997) - Good Bye Lenin (2003) | |
TanteMathilde | zondag 4 juni 2006 @ 17:41 |
09. Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) - Kalifornia (1993) | |
dolle_hond | maandag 5 juni 2006 @ 19:50 |
woensdag rond 20:00 uur sluit deze ronde | |
Gorro | maandag 5 juni 2006 @ 21:20 |
ronde 5 01. 12 Angry Men (1957) - Ningen no joken II (1959) 02. Bend it like Beckham (2002) - Glengarry Glen Ross (1992) 03. Bin-jip (2004) - De Tweeling (2002) 04. Cloaca (2003) - 2001: A Space Oddyssey (1968) 05. Da hong deng long gao gao gua [Raise the Red Lantern] (1991) - Chinatown (1974) 06. Diaros de Motocicleta (2004) - Fanny och Alexander (1982) 07. Die fetten Jahre sind vorbei [The Edukators] (2004) - Stachka (1925) 08. Fear and Loathing in Las Vegas (1998) - AmnesiA (2001) 09. Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) - Kalifornia (1993) 10. Ikiru [To Live] (1952) - Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) 11. Karakter (1997) - Das Experiment (2001) 12. Ningen No Joken I (1959) - Before Sunrise (1995) 13. The Blues Brothers (1980) - Il Conformista (1970) 14. The Great Dictator (1940) - Alles Moet Weg (1996) 15. The Hudsucker Proxy (1994) - Le Salaire de la Peur [Wages of Fear] (1953) 16. The Sweet Hereafter (1997) - Good Bye Lenin (2003) | |
TanteMathilde | dinsdag 6 juni 2006 @ 16:56 |
01. 12 Angry Men (1957) - Ningen no joken II (1959) | |
dolle_hond | woensdag 7 juni 2006 @ 19:53 |
dicht! zometeen de uitslag | |
dolle_hond | woensdag 7 juni 2006 @ 19:56 |
uitslag ronde 5 01. 12 Angry Men (1957) - Ningen no joken II (1959) 9 - 3 02. Bend it like Beckham (2002) - Glengarry Glen Ross (1992) 0 - 18 03. Bin-jip (2004) - De Tweeling (2002) 24 - 1 04. Cloaca (2003) - 2001: A Space Oddyssey (1968) 15 - 11 05. Da hong deng long gao gao gua [Raise the Red Lantern] (1991) - Chinatown (1974) 7 - 9 06. Diaros de Motocicleta (2004) - Fanny och Alexander (1982) 9 - 7 07. Die fetten Jahre sind vorbei [The Edukators] (2004) - Stachka (1925) 4 - 6 08. Fear and Loathing in Las Vegas (1998) - AmnesiA (2001) 2 - 7 09. Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) - Kalifornia (1993) 13 - 4 10. Ikiru [To Live] (1952) - Shichinin no Samurai [Seven Samurai] (1954) 7 - 16 11. Karakter (1997) - Das Experiment (2001) 3 - 18 12. Ningen No Joken I (1959) - Before Sunrise (1995) 12 - 6 13. The Blues Brothers (1980) - Il Conformista (1970) 0 - 12 14. The Great Dictator (1940) - Alles Moet Weg (1996) 3 - 3 15. The Hudsucker Proxy (1994) - Le Salaire de la Peur [Wages of Fear] (1953) 0 - 13 16. The Sweet Hereafter (1997) - Good Bye Lenin (2003) 16 - 1 | |
dolle_hond | woensdag 7 juni 2006 @ 19:57 |
ik ga weer s een rondje mailen | |
Dunf | zaterdag 10 juni 2006 @ 10:33 |
[ Bericht 100% gewijzigd door Dunf op 10-06-2006 10:38:57 (verkeerde invoer) ] | |
dolle_hond | zondag 11 juni 2006 @ 20:23 |
6e ronde 01. Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) - Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) 02. The Sweet Hereafter (1997) - Apocalypse Now (1979) 03. The Blues Brothers (1980) - La fille sur le pont (1999) 04. Alles Moet Weg (1996) - La Meglio Gioventù (2003) 05. The Hudsucker Proxy (1994) - The Great Dictator (1940) 06. The Terminator (1984) - Die Blechtrommel (1979) 07. Le Salaire de la Peur [Wages of Fear] (1953) - Die fetten Jahre sind vorbei [The Edukators] (2004) 08. Manderlay (2005) - The Elephant Man (1980) 09. A Shot in the Dark (1964) - Diaros de Motocicleta (2004) 10. The Straight Story (1999) - Shine (1996) 11. Good Bye Lenin (2003) - Mulholland Dr. (2001) 12. Umberto D. (1952) - Stachka (1925) 13. Simon (2004) - Ningen No Joken III (1961) 14. The Breakfast Club (1985) - Festen (1998) 15. Karakter (1997) - Familie (2001) 16. Bride of Frankenstein (1935) - Cloaca (2003) en TT-wissel aub | |
dolle_hond | zondag 11 juni 2006 @ 20:31 |
6e ronde 01. Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) - Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) 02. The Sweet Hereafter (1997) - Apocalypse Now (1979) 03. The Blues Brothers (1980) - La fille sur le pont (1999) 04. Alles Moet Weg (1996) - La Meglio Gioventù (2003) 05. The Hudsucker Proxy (1994) - The Great Dictator (1940) 06. The Terminator (1984) - Die Blechtrommel (1979) 07. Le Salaire de la Peur [Wages of Fear] (1953) - Die fetten Jahre sind vorbei [The Edukators] (2004) 08. Manderlay (2005) - The Elephant Man (1980) 09. A Shot in the Dark (1964) - Diaros de Motocicleta (2004) 10. The Straight Story (1999) - Shine (1996) 11. Good Bye Lenin (2003) - Mulholland Dr. (2001) 12. Umberto D. (1952) - Stachka (1925) 13. Simon (2004) - Ningen No Joken III (1961) 14. The Breakfast Club (1985) - Festen (1998) 15. Karakter (1997) - Familie (2001) 16. Bride of Frankenstein (1935) - Cloaca (2003) | |
SaintOfKillers | zondag 11 juni 2006 @ 20:31 |
6e ronde 01. Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) - Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) 02. The Sweet Hereafter (1997) - Apocalypse Now (1979) 03. The Blues Brothers (1980) - La fille sur le pont (1999) 04. Alles Moet Weg (1996) - La Meglio Gioventù (2003) 05. The Hudsucker Proxy (1994) - The Great Dictator (1940) 06. The Terminator (1984) - Die Blechtrommel (1979) 07. Le Salaire de la Peur [Wages of Fear] (1953) - Die fetten Jahre sind vorbei [The Edukators] (2004) 08. Manderlay (2005) - The Elephant Man (1980) 09. A Shot in the Dark (1964) - Diaros de Motocicleta (2004) 10. The Straight Story (1999) - Shine (1996) 11. Good Bye Lenin (2003) - Mulholland Dr. (2001) 12. Umberto D. (1952) - Stachka (1925) 13. Simon (2004) - Ningen No Joken III (1961) 14. The Breakfast Club (1985) - Festen (1998) 15. Karakter (1997) - Familie (2001) 16. Bride of Frankenstein (1935) - Cloaca (2003) | |
SaintOfKillers | zondag 11 juni 2006 @ 20:31 |
1 keer stemmen is voldoende. [ Bericht 98% gewijzigd door SaintOfKillers op 11-06-2006 20:53:12 ] | |
dvdfreak | zondag 11 juni 2006 @ 20:39 |
01. Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) - Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) 02. The Sweet Hereafter (1997) - Apocalypse Now (1979) 03. The Blues Brothers (1980) - La fille sur le pont (1999) 04. Alles Moet Weg (1996) - La Meglio Gioventù (2003) 05. The Hudsucker Proxy (1994) - The Great Dictator (1940) 06. The Terminator (1984) - Die Blechtrommel (1979) 07. Le Salaire de la Peur [Wages of Fear] (1953) - Die fetten Jahre sind vorbei [The Edukators] (2004) 08. Manderlay (2005) - The Elephant Man (1980) 09. A Shot in the Dark (1964) - Diaros de Motocicleta (2004) 10. The Straight Story (1999) - Shine (1996) 11. Good Bye Lenin (2003) - Mulholland Dr. (2001) 12. Umberto D. (1952) - Stachka (1925) 13. Simon (2004) - Ningen No Joken III (1961) 14. The Breakfast Club (1985) - Festen (1998) 15. Karakter (1997) - Familie (2001) 16. Bride of Frankenstein (1935) - Cloaca (2003) | |
Sokolsky | zondag 11 juni 2006 @ 20:52 |
01. Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) - Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) 02. The Sweet Hereafter (1997) - Apocalypse Now (1979) 03. The Blues Brothers (1980) - La fille sur le pont (1999) 04. Alles Moet Weg (1996) - La Meglio Gioventù (2003) 05. The Hudsucker Proxy (1994) - The Great Dictator (1940) 06. The Terminator (1984) - Die Blechtrommel (1979) 07. Le Salaire de la Peur [Wages of Fear] (1953) - Die fetten Jahre sind vorbei [The Edukators] (2004) 08. Manderlay (2005) - The Elephant Man (1980) 09. A Shot in the Dark (1964) - Diaros de Motocicleta (2004) 10. The Straight Story (1999) - Shine (1996) 11. Good Bye Lenin (2003) - Mulholland Dr. (2001) 12. Umberto D. (1952) - Stachka (1925) 13. Simon (2004) - Ningen No Joken III (1961) 14. The Breakfast Club (1985) - Festen (1998) 15. Karakter (1997) - Familie (2001) 16. Bride of Frankenstein (1935) - Cloaca (2003) | |
TanteMathilde | zondag 11 juni 2006 @ 22:23 |
6e ronde 01. Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) - Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) 02. The Sweet Hereafter (1997) - Apocalypse Now (1979) 03. The Blues Brothers (1980) - La fille sur le pont (1999) 05. The Hudsucker Proxy (1994) - The Great Dictator (1940) 06. The Terminator (1984) - Die Blechtrommel (1979) 09. A Shot in the Dark (1964) - Diaros de Motocicleta (2004) 11. Good Bye Lenin (2003) - Mulholland Dr. (2001) 14. The Breakfast Club (1985) - Festen (1998) 15. Karakter (1997) - Familie (2001) 16. Bride of Frankenstein (1935) - Cloaca (2003) | |
ranja | zondag 11 juni 2006 @ 22:26 |
6e ronde 01. Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) - Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) 02. The Sweet Hereafter (1997) - Apocalypse Now (1979) 03. The Blues Brothers (1980) - La fille sur le pont (1999) 04. Alles Moet Weg (1996) - La Meglio Gioventù (2003) 05. The Hudsucker Proxy (1994) - The Great Dictator (1940) 06. The Terminator (1984) - Die Blechtrommel (1979) 07. Le Salaire de la Peur [Wages of Fear] (1953) - Die fetten Jahre sind vorbei [The Edukators] (2004) 08. Manderlay (2005) - The Elephant Man (1980) 09. A Shot in the Dark (1964) - Diaros de Motocicleta (2004) 10. The Straight Story (1999) - Shine (1996) 11. Good Bye Lenin (2003) - Mulholland Dr. (2001) 12. Umberto D. (1952) - Stachka (1925) 13. Simon (2004) - Ningen No Joken III (1961) 14. The Breakfast Club (1985) - Festen (1998) 15. Karakter (1997) - Familie (2001) 16. Bride of Frankenstein (1935) - Cloaca (2003) | |
Lonewolf2003 | zondag 11 juni 2006 @ 22:58 |
6e ronde 01. Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) - Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) 02. The Sweet Hereafter (1997) - Apocalypse Now (1979) 03. The Blues Brothers (1980) - La fille sur le pont (1999) 04. Alles Moet Weg (1996) - La Meglio Gioventù (2003) 05. The Hudsucker Proxy (1994) - The Great Dictator (1940) 06. The Terminator (1984) - Die Blechtrommel (1979) 07. Le Salaire de la Peur [Wages of Fear] (1953) - Die fetten Jahre sind vorbei [The Edukators] (2004) 08. Manderlay (2005) - The Elephant Man (1980) 09. A Shot in the Dark (1964) - Diaros de Motocicleta (2004) 10. The Straight Story (1999) - Shine (1996) 11. Good Bye Lenin (2003) - Mulholland Dr. (2001) 12. Umberto D. (1952) - Stachka (1925) 13. Simon (2004) - Ningen No Joken III (1961) 14. The Breakfast Club (1985) - Festen (1998) 15. Karakter (1997) - Familie (2001) 16. Bride of Frankenstein (1935) - Cloaca (2003) Zo het is wel de ronde van de Nederlandse films zo te zien. | |
Sokolsky | maandag 12 juni 2006 @ 00:32 |
Tja, die moeten nog een paar keer opgesteld worden... | |
cwk | maandag 12 juni 2006 @ 00:44 |
11. Good Bye Lenin (2003) - Mulholland Dr. (2001) | |
Sokolsky | maandag 12 juni 2006 @ 00:54 |
Het valt mij op dat men moeite heeft met het inzetten van gewisselde films. Volgens mij wordt er ook niet altijd gewisseld. Deze ronde zijn volgens mij slechts 6 gewisselde films ingezet. | |
laurenzo85 | maandag 12 juni 2006 @ 01:14 |
6e ronde 01. Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) - Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) 02. The Sweet Hereafter (1997) - Apocalypse Now (1979) 03. The Blues Brothers (1980) - La fille sur le pont (1999) 04. Alles Moet Weg (1996) - La Meglio Gioventù (2003) 05. The Hudsucker Proxy (1994) - The Great Dictator (1940) 06. The Terminator (1984) - Die Blechtrommel (1979) 07. Le Salaire de la Peur [Wages of Fear] (1953) - Die fetten Jahre sind vorbei [The Edukators] (2004) 08. Manderlay (2005) - The Elephant Man (1980) 09. A Shot in the Dark (1964) - Diaros de Motocicleta (2004) 10. The Straight Story (1999) - Shine (1996) 11. Good Bye Lenin (2003) - Mulholland Dr. (2001) 12. Umberto D. (1952) - Stachka (1925) 13. Simon (2004) - Ningen No Joken III (1961) 14. The Breakfast Club (1985) - Festen (1998) 15. Karakter (1997) - Familie (2001) 16. Bride of Frankenstein (1935) - Cloaca (2003) | |
Gorro | maandag 12 juni 2006 @ 01:49 |
6e ronde 01. Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) - Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) 02. The Sweet Hereafter (1997) - Apocalypse Now (1979) 03. The Blues Brothers (1980) - La fille sur le pont (1999) 04. Alles Moet Weg (1996) - La Meglio Gioventù (2003) 05. The Hudsucker Proxy (1994) - The Great Dictator (1940) 06. The Terminator (1984) - Die Blechtrommel (1979) 07. Le Salaire de la Peur [Wages of Fear] (1953) - Die fetten Jahre sind vorbei [The Edukators] (2004) 08. Manderlay (2005) - The Elephant Man (1980) 09. A Shot in the Dark (1964) - Diaros de Motocicleta (2004) 10. The Straight Story (1999) - Shine (1996) 11. Good Bye Lenin (2003) - Mulholland Dr. (2001) 12. Umberto D. (1952) - Stachka (1925) 13. Simon (2004) - Ningen No Joken III (1961) 14. The Breakfast Club (1985) - Festen (1998) 15. Karakter (1997) - Familie (2001) 16. Bride of Frankenstein (1935) - Cloaca (2003) | |
ranja | maandag 12 juni 2006 @ 10:14 |
quote:Tja, als je een film wisselt en je krijgt een film terug waar je nog nooit van gehoord had voor dit toernooi begon wordt je wel voorzichtig ja Het is al jammer als een film van jezelf tegenover een staat die je niet kent, laat staan dat je zelf een film inzet die je niet kent | |
SaintOfKillers | maandag 12 juni 2006 @ 10:40 |
Mijn Braziliaanse topspitsen zijn allemaal vervangen door Belgische verdedigers, waardoor de rest van de ploeg ook slechter speelt, want ik heb geen leiders meer . We scoren moeilijk . En dat op het moment dat ik tegen Barcelona en Chelsea moet . Ik ben geflikt door het Bosman-arrest . Ik kick op de analogie . | |
dolle_hond | maandag 12 juni 2006 @ 12:14 |
quote:het geeft perspectief voor de laatste rondes | |
TanteMathilde | maandag 12 juni 2006 @ 14:07 |
08. Manderlay (2005) - The Elephant Man (1980) | |
Luutgaert | maandag 12 juni 2006 @ 19:27 |
6e ronde 11. Good Bye Lenin (2003) - Mulholland Dr. (2001) 14. The Breakfast Club (1985) - Festen (1998) | |
dolle_hond | dinsdag 13 juni 2006 @ 21:50 |
stemmen tot donderdag zoiets | |
Kolkus | woensdag 14 juni 2006 @ 18:21 |
[ 6e ronde 01. Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) - Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) 02. The Sweet Hereafter (1997) - Apocalypse Now (1979) 03. The Blues Brothers (1980) - La fille sur le pont (1999) 04. Alles Moet Weg (1996) - La Meglio Gioventù (2003) 05. The Hudsucker Proxy (1994) - The Great Dictator (1940) 06. The Terminator (1984) - Die Blechtrommel (1979) 07. Le Salaire de la Peur [Wages of Fear] (1953) - Die fetten Jahre sind vorbei [The Edukators] (2004) 08. Manderlay (2005) - The Elephant Man (1980) 09. A Shot in the Dark (1964) - Diaros de Motocicleta (2004) 10. The Straight Story (1999) - Shine (1996) 11. Good Bye Lenin (2003) - Mulholland Dr. (2001) 12. Umberto D. (1952) - Stachka (1925) 13. Simon (2004) - Ningen No Joken III (1961) 14. The Breakfast Club (1985) - Festen (1998) 15. Karakter (1997) - Familie (2001) 16. Bride of Frankenstein (1935) - Cloaca (2003) en TT-wissel aub [/quote] | |
dolle_hond | donderdag 15 juni 2006 @ 20:35 |
dicht is de 6e ronde | |
Sokolsky | donderdag 15 juni 2006 @ 20:52 |
Tja, en dan moeten we straks een opstelling gaan maken zonder dat we weten of we tegen Real Madrid, Juventus of Telstar moeten aantreden. Listig. | |
dolle_hond | donderdag 15 juni 2006 @ 20:56 |
quote: ik moet nog ff tellen moment | |
Sokolsky | donderdag 15 juni 2006 @ 20:58 |
Ik liep alvast vooruit op het uitslagen publiceren, wisselen en opstellingen doormailen. Ik zat al te denken over hoe ik die laatste zou gaan doen, van SoK wil ik eigenlijk wel winnen. Maar je weet niet wanneer je tegen elkaar moet he... | |
dolle_hond | donderdag 15 juni 2006 @ 21:02 |
uitslag 6e ronde 01. Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom [Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring] (2003) - Hotaru no Haka [Grave of the Fireflies] (1988) 16 - 6 02. The Sweet Hereafter (1997) - Apocalypse Now (1979) 9 - 10 03. The Blues Brothers (1980) - La fille sur le pont (1999) 3 - 6 04. Alles Moet Weg (1996) - La Meglio Gioventù (2003) 3 - 3 05. The Hudsucker Proxy (1994) - The Great Dictator (1940) 3 - 10 06. The Terminator (1984) - Die Blechtrommel (1979) 7 - 16 07. Le Salaire de la Peur [Wages of Fear] (1953) - Die fetten Jahre sind vorbei [The Edukators] (2004) 12 - 0 08. Manderlay (2005) - The Elephant Man (1980) 12 - 13 09. A Shot in the Dark (1964) - Diaros de Motocicleta (2004) 0 - 15 10. The Straight Story (1999) - Shine (1996) 9 - 3 11. Good Bye Lenin (2003) - Mulholland Dr. (2001) 5 - 23 12. Umberto D. (1952) - Stachka (1925) 9 - 3 13. Simon (2004) - Ningen No Joken III (1961) 0 - 12 14. The Breakfast Club (1985) - Festen (1998) 7 - 16 15. Karakter (1997) - Familie (2001) 7 - 12 16. Bride of Frankenstein (1935) - Cloaca (2003) 8 - 9 | |
Sokolsky | donderdag 15 juni 2006 @ 21:04 |
Oeh, ontwikkelingen in de top | |
SaintOfKillers | donderdag 15 juni 2006 @ 21:05 |
quote:Je gaat van mij winnen . Op de eerste speeldag had ik je compleet afgemaakt, nu ben ik geheel kansloos . | |
dolle_hond | donderdag 15 juni 2006 @ 21:07 |
het mailen is gebeurd | |
Sokolsky | donderdag 15 juni 2006 @ 21:09 |
Ik denk dat we de eerste speeldag gelijk gespeeld zouden hebben, maar da's natuurlijk een beetje afhankelijk van de loting. Enneh... mijn selectie is er in de loop der rondes ook niet sterker op geworden. | |
ranja | donderdag 15 juni 2006 @ 21:20 |
Wint er een film van mij die ik had geruild | |
Lonewolf2003 | donderdag 15 juni 2006 @ 21:55 |
Ik heb je even terug gemaild d-h, want volgens mij heb ik helemaal niet gelijk gespeeld. | |
SaintOfKillers | donderdag 15 juni 2006 @ 21:56 |
quote:Hey, ik ook niet . | |
dolle_hond | zondag 18 juni 2006 @ 20:09 |
ronde 7 01. Der Untergang (2004) - Il Conformista (1970) 02. The Sweet Hereafter (1997) - AmnesiA (2001) 03. The Terminator (1984) - The Breakfast Club (1985) 04. Ikiru [To Live] (1952) - What's Eating Gilbert Grape (1993) 05. Familie (2001) - Nuovo Cinema Paradiso (1989) 06. Soldaat van Oranje (1977) - Die fetten Jahre sind vorbei [The Edukators] (2004) 07. Cloaca (2003) - Bend it like Beckham (2002) 08. Das Experiment (2001) - Idi i Smotri (1985) 09. Dogville (2003) - 12 Angry Men (1957) 10. Mulholland Dr. (2001) - V for Vendetta (2005) 11. De Tweeling (2002) - Ningen No Joken I (1959) 12. A Shot in the Dark (1964) - Fear and Loathing in Las Vegas (1998) 13. Der Himmel über Berlin (1987) - Oldboy (2003) 14. Bicho de Sete Cabeças (2001) - Manon des Sources (1986) 15. La Meglio Gioventù (2003) - Gone in 60 Seconds (1974) 16. Big Momma's House 2 (2006) - Being There (1979) TT-tje | |
dolle_hond | zondag 18 juni 2006 @ 20:12 |
ronde 7 01. Der Untergang (2004) - Il Conformista (1970) 02. The Sweet Hereafter (1997) - AmnesiA (2001) 03. The Terminator (1984) - The Breakfast Club (1985) 04. Ikiru [To Live] (1952) - What's Eating Gilbert Grape (1993) 05. Familie (2001) - Nuovo Cinema Paradiso (1989) 06. Soldaat van Oranje (1977) - Die fetten Jahre sind vorbei [The Edukators] (2004) 07. Cloaca (2003) - Bend it like Beckham (2002) 08. Das Experiment (2001) - Idi i Smotri (1985) 09. Dogville (2003) - 12 Angry Men (1957) 10. Mulholland Dr. (2001) - V for Vendetta (2005) 11. De Tweeling (2002) - Ningen No Joken I (1959) 12. A Shot in the Dark (1964) - Fear and Loathing in Las Vegas (1998) 13. Der Himmel über Berlin (1987) - Oldboy (2003) 14. Bicho de Sete Cabeças (2001) - Manon des Sources (1986) 15. La Meglio Gioventù (2003) - Gone in 60 Seconds (1974) 16. Big Momma's House 2 (2006) - Being There (1979) | |
Kolkus | zondag 18 juni 2006 @ 20:14 |
ronde 7 01. Der Untergang (2004) - Il Conformista (1970) 02. The Sweet Hereafter (1997) - AmnesiA (2001) 03. The Terminator (1984) - The Breakfast Club (1985) 04. Ikiru [To Live] (1952) - What's Eating Gilbert Grape (1993) 05. Familie (2001) - Nuovo Cinema Paradiso (1989) 06. Soldaat van Oranje (1977) - Die fetten Jahre sind vorbei [The Edukators] (2004) 07. Cloaca (2003) - Bend it like Beckham (2002) 08. Das Experiment (2001) - Idi i Smotri (1985) 09. Dogville (2003) - 12 Angry Men (1957) 10. Mulholland Dr. (2001) - V for Vendetta (2005) 11. De Tweeling (2002) - Ningen No Joken I (1959) 12. A Shot in the Dark (1964) - Fear and Loathing in Las Vegas (1998) 13. Der Himmel über Berlin (1987) - Oldboy (2003) 14. Bicho de Sete Cabeças (2001) - Manon des Sources (1986) 15. La Meglio Gioventù (2003) - Gone in 60 Seconds (1974) 16. Big Momma's House 2 (2006) - Being There (1979) | |
Lonewolf2003 | zondag 18 juni 2006 @ 20:15 |
ronde 7 01. Der Untergang (2004) - Il Conformista (1970) 02. The Sweet Hereafter (1997) - AmnesiA (2001) 03. The Terminator (1984) - The Breakfast Club (1985) 04. Ikiru [To Live] (1952) - What's Eating Gilbert Grape (1993) 05. Familie (2001) - Nuovo Cinema Paradiso (1989) 06. Soldaat van Oranje (1977) - Die fetten Jahre sind vorbei [The Edukators] (2004) 07. Cloaca (2003) - Bend it like Beckham (2002) 08. Das Experiment (2001) - Idi i Smotri (1985) 09. Dogville (2003) - 12 Angry Men (1957) lastigste 10. Mulholland Dr. (2001) - V for Vendetta (2005) 11. De Tweeling (2002) - Ningen No Joken I (1959) 12. A Shot in the Dark (1964) - Fear and Loathing in Las Vegas (1998) 13. Der Himmel über Berlin (1987) - Oldboy (2003) 14. Bicho de Sete Cabeças (2001) - Manon des Sources (1986) 15. La Meglio Gioventù (2003) - Gone in 60 Seconds (1974) 16. Big Momma's House 2 (2006) - Being There (1979) | |
ranja | zondag 18 juni 2006 @ 20:25 |
ronde 7 01. Der Untergang (2004) - Il Conformista (1970) 02. The Sweet Hereafter (1997) - AmnesiA (2001) 03. The Terminator (1984) - The Breakfast Club (1985) 04. Ikiru [To Live] (1952) - What's Eating Gilbert Grape (1993) 05. Familie (2001) - Nuovo Cinema Paradiso (1989) 06. Soldaat van Oranje (1977) - Die fetten Jahre sind vorbei [The Edukators] (2004) 07. Cloaca (2003) - Bend it like Beckham (2002) 08. Das Experiment (2001) - Idi i Smotri (1985) 09. Dogville (2003) - 12 Angry Men (1957) 10. Mulholland Dr. (2001) - V for Vendetta (2005) 11. De Tweeling (2002) - Ningen No Joken I (1959) 12. A Shot in the Dark (1964) - Fear and Loathing in Las Vegas (1998) 13. Der Himmel über Berlin (1987) - Oldboy (2003) 14. Bicho de Sete Cabeças (2001) - Manon des Sources (1986) 15. La Meglio Gioventù (2003) - Gone in 60 Seconds (1974) 16. Big Momma's House 2 (2006) - Being There (1979) | |
TanteMathilde | zondag 18 juni 2006 @ 20:27 |
ronde 7 02. The Sweet Hereafter (1997) - AmnesiA (2001) 03. The Terminator (1984) - The Breakfast Club (1985) 05. Familie (2001) - Nuovo Cinema Paradiso (1989) 09. Dogville (2003) - 12 Angry Men (1957) 10. Mulholland Dr. (2001) - V for Vendetta (2005) 11. De Tweeling (2002) - Ningen No Joken I (1959) 12. A Shot in the Dark (1964) - Fear and Loathing in Las Vegas (1998) 13. Der Himmel über Berlin (1987) - Oldboy (2003) er zitten idd wel een paar lastige keuzes tussen | |
SaintOfKillers | zondag 18 juni 2006 @ 20:40 |
ronde 7 01. Der Untergang (2004) - Il Conformista (1970) 02. The Sweet Hereafter (1997) - AmnesiA (2001) 03. The Terminator (1984) - The Breakfast Club (1985) 04. Ikiru [To Live] (1952) - What's Eating Gilbert Grape (1993) 05. Familie (2001) - Nuovo Cinema Paradiso (1989) 06. Soldaat van Oranje (1977) - Die fetten Jahre sind vorbei [The Edukators] (2004) 07. Cloaca (2003) - Bend it like Beckham (2002) 08. Das Experiment (2001) - Idi i Smotri (1985) 09. Dogville (2003) - 12 Angry Men (1957) 10. Mulholland Dr. (2001) - V for Vendetta (2005) 11. De Tweeling (2002) - Ningen No Joken I (1959) 12. A Shot in the Dark (1964) - Fear and Loathing in Las Vegas (1998) 13. Der Himmel über Berlin (1987) - Oldboy (2003) 14. Bicho de Sete Cabeças (2001) - Manon des Sources (1986) 15. La Meglio Gioventù (2003) - Gone in 60 Seconds (1974) 16. Big Momma's House 2 (2006) - Being There (1979) | |
Sokolsky | zondag 18 juni 2006 @ 21:25 |
01. Der Untergang (2004) - Il Conformista (1970) 02. The Sweet Hereafter (1997) - AmnesiA (2001) 03. The Terminator (1984) - The Breakfast Club (1985) 04. Ikiru [To Live] (1952) - What's Eating Gilbert Grape (1993) 05. Familie (2001) - Nuovo Cinema Paradiso (1989) 06. Soldaat van Oranje (1977) - Die fetten Jahre sind vorbei [The Edukators] (2004) 07. Cloaca (2003) - Bend it like Beckham (2002) 08. Das Experiment (2001) - Idi i Smotri (1985) 09. Dogville (2003) - 12 Angry Men (1957) 10. Mulholland Dr. (2001) - V for Vendetta (2005) 11. De Tweeling (2002) - Ningen No Joken I (1959) 12. A Shot in the Dark (1964) - Fear and Loathing in Las Vegas (1998) 13. Der Himmel über Berlin (1987) - Oldboy (2003) 14. Bicho de Sete Cabeças (2001) - Manon des Sources (1986) 15. La Meglio Gioventù (2003) - Gone in 60 Seconds (1974) 16. Big Momma's House 2 (2006) - Being There (1979) Ik ga deze ronde niet winnen... | |
Sokolsky | zondag 18 juni 2006 @ 21:43 |
Ik dacht dat de grap van Big Momma's House was om die zo snel mogelijk te wisselen, maar hij zit nog bij de oorspronkelijke eigenaar... | |
dolle_hond | zondag 18 juni 2006 @ 22:02 |
quote:ik kom daar in de evaluatie zeker op terug | |
California | zondag 18 juni 2006 @ 22:42 |
ronde 7 03. The Terminator (1984) - The Breakfast Club (1985) 07. Cloaca (2003) - Bend it like Beckham (2002) 10. Mulholland Dr. (2001) - V for Vendetta (2005) | |
cwk | maandag 19 juni 2006 @ 00:55 |
01. Der Untergang (2004) - Il Conformista (1970) 02. The Sweet Hereafter (1997) - AmnesiA (2001) 03. The Terminator (1984) - The Breakfast Club (1985) 04. Ikiru [To Live] (1952) - What's Eating Gilbert Grape (1993) 05. Familie (2001) - Nuovo Cinema Paradiso (1989) 06. Soldaat van Oranje (1977) - Die fetten Jahre sind vorbei [The Edukators] (2004) 07. Cloaca (2003) - Bend it like Beckham (2002) 08. Das Experiment (2001) - Idi i Smotri (1985) 09. Dogville (2003) - 12 Angry Men (1957) 10. Mulholland Dr. (2001) - V for Vendetta (2005) 11. De Tweeling (2002) - Ningen No Joken I (1959) 12. A Shot in the Dark (1964) - Fear and Loathing in Las Vegas (1998) 13. Der Himmel über Berlin (1987) - Oldboy (2003) 14. Bicho de Sete Cabeças (2001) - Manon des Sources (1986) 15. La Meglio Gioventù (2003) - Gone in 60 Seconds (1974) 16. Big Momma's House 2 (2006) - Being There (1979) Kleine edit, het gaat over BMH 2, die heb ik natuurlijk niet gezien [ Bericht 6% gewijzigd door cwk op 19-06-2006 01:32:58 ] | |
laurenzo85 | maandag 19 juni 2006 @ 01:31 |
ronde 7 01. Der Untergang (2004) - Il Conformista (1970) 02. The Sweet Hereafter (1997) - AmnesiA (2001) 03. The Terminator (1984) - The Breakfast Club (1985) 04. Ikiru [To Live] (1952) - What's Eating Gilbert Grape (1993) 05. Familie (2001) - Nuovo Cinema Paradiso (1989) 06. Soldaat van Oranje (1977) - Die fetten Jahre sind vorbei [The Edukators] (2004) 07. Cloaca (2003) - Bend it like Beckham (2002) 08. Das Experiment (2001) - Idi i Smotri (1985) 09. Dogville (2003) - 12 Angry Men (1957) 10. Mulholland Dr. (2001) - V for Vendetta (2005) 11. De Tweeling (2002) - Ningen No Joken I (1959) 12. A Shot in the Dark (1964) - Fear and Loathing in Las Vegas (1998) 13. Der Himmel über Berlin (1987) - Oldboy (2003) 14. Bicho de Sete Cabeças (2001) - Manon des Sources (1986) 15. La Meglio Gioventù (2003) - Gone in 60 Seconds (1974) 16. Big Momma's House 2 (2006) - Being There (1979) Het houdt weer niet over | |
Gorro | maandag 19 juni 2006 @ 12:57 |
ronde 7 01. Der Untergang (2004) - Il Conformista (1970) 02. The Sweet Hereafter (1997) - AmnesiA (2001) 03. The Terminator (1984) - The Breakfast Club (1985) 04. Ikiru [To Live] (1952) - What's Eating Gilbert Grape (1993) 05. Familie (2001) - Nuovo Cinema Paradiso (1989) 06. Soldaat van Oranje (1977) - Die fetten Jahre sind vorbei [The Edukators] (2004) 07. Cloaca (2003) - Bend it like Beckham (2002) 08. Das Experiment (2001) - Idi i Smotri (1985) 09. Dogville (2003) - 12 Angry Men (1957) 10. Mulholland Dr. (2001) - V for Vendetta (2005) 11. De Tweeling (2002) - Ningen No Joken I (1959) 12. A Shot in the Dark (1964) - Fear and Loathing in Las Vegas (1998) 13. Der Himmel über Berlin (1987) - Oldboy (2003) 14. Bicho de Sete Cabeças (2001) - Manon des Sources (1986) 15. La Meglio Gioventù (2003) - Gone in 60 Seconds (1974) 16. Big Momma's House 2 (2006) - Being There (1979) | |
Luutgaert | maandag 19 juni 2006 @ 16:09 |
ronde 7 03. The Terminator (1984) - The Breakfast Club (1985) 07. Cloaca (2003) - Bend it like Beckham (2002) | |
TanteMathilde | maandag 19 juni 2006 @ 19:27 |
06. Soldaat van Oranje (1977) - Die fetten Jahre sind vorbei [The Edukators] (2004) | |
Doff | maandag 19 juni 2006 @ 21:55 |
Stem eigenlijk nooit maar maak even een nodige uitzondering 10. Mulholland Dr. (2001) - V for Vendetta (2005) Het idee alleen al | |
dolle_hond | dinsdag 20 juni 2006 @ 13:01 |
ehm stemmen kan tot woensdagavond dit keer. laten we t op 20:00 uur houden | |
dolle_hond | woensdag 21 juni 2006 @ 20:42 |
pats dicht | |
dolle_hond | woensdag 21 juni 2006 @ 20:45 |
uitslag ronde 7 01. Der Untergang (2004) - Il Conformista (1970) 9 - 9 02. The Sweet Hereafter (1997) - AmnesiA (2001) 0 - 6 03. The Terminator (1984) - The Breakfast Club (1985) 5 - 26 04. Ikiru [To Live] (1952) - What's Eating Gilbert Grape (1993) 19 - 0 05. Familie (2001) - Nuovo Cinema Paradiso (1989) 12 - 16 06. Soldaat van Oranje (1977) - Die fetten Jahre sind vorbei [The Edukators] (2004) 12 - 13 07. Cloaca (2003) - Bend it like Beckham (2002) 25 - 0 08. Das Experiment (2001) - Idi i Smotri (1985) 0 - 18 09. Dogville (2003) - 12 Angry Men (1957) 9 - 20 10. Mulholland Dr. (2001) - V for Vendetta (2005) 13 - 11 11. De Tweeling (2002) - Ningen No Joken I (1959) 0 - 21 12. A Shot in the Dark (1964) - Fear and Loathing in Las Vegas (1998) 21 - 3 13. Der Himmel über Berlin (1987) - Oldboy (2003) 3 - 21 14. Bicho de Sete Cabeças (2001) - Manon des Sources (1986) 12 - 0 15. La Meglio Gioventù (2003) - Gone in 60 Seconds (1974) 16 - 0 16. Big Momma's House 2 (2006) - Being There (1979) 0 - 9 | |
Sokolsky | donderdag 22 juni 2006 @ 00:06 |
Hee, dat is snel. Hm, krap gelijkspelletje. Misschien was verliezen wel praktischer, met het oog op wat rotzooi kunnen wisselen. | |
dolle_hond | donderdag 22 juni 2006 @ 10:07 |
quote:ik moet het tempo een beetje opvoeren. ik wil voor mijn vakantie klaar zijn. en ook al een begin maken met de evaluatie en de "statistieken". door die feestdagen en de verruiming toen, zou ik anders in de knoei komen. bovendien zijn er niet meer zoveel updates te verwachten. iedereen weet welke films er nog in zitten. straks is de wisselronde afgelopen en stuur ik weer de opstellingsmailtjes, zodat ik vrijdagavond of zaterdagochtend ronde 8 kan laten beginnen. | |
ranja | donderdag 22 juni 2006 @ 10:20 |
Ik heb geen mail... zul je zien dat ik net nu niet mag wisselen | |
dolle_hond | zaterdag 24 juni 2006 @ 11:57 |
ronde 8 01. Big Momma's House 2 (2006) - La fille sur le pont (1999) 02. Stachka (1925) - Die Blechtrommel (1979) 03. Being There (1979) - Umberto D. (1952) 04. Der Untergang (2004) - Wildschut (1985) 05. Blue Velvet (1986) - Chinatown (1974) 06. Oldboy (2003) - The Sting (1973) 07. Il Conformista (1970) - De Tweeling (2002) 08. Before Sunrise (1995) - Fanny och Alexander (1982) 09. Kalifornia (1993) - What's Eating Gilbert Grape (1993) 10. Idi i Smotri (1985) - Familie (2001) 11. Glengarry Glen Ross (1992) - Dogville (2003) 12. La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - The Hudsucker Proxy (1994) 13. Ningen No Joken III (1961) - Les Valseuses (1974) 14. Apocalypse Now (1979) - Diaros de Motocicleta (2004) 15. Simon (2004) - Shine (1996) 16. The Straight Story (1999) - The Blues Brothers (1980) | |
ranja | zaterdag 24 juni 2006 @ 12:06 |
ronde 8 01. Big Momma's House 2 (2006) - La fille sur le pont (1999) 02. Stachka (1925) - Die Blechtrommel (1979) 03. Being There (1979) - Umberto D. (1952) 04. Der Untergang (2004) - Wildschut (1985) 05. Blue Velvet (1986) - Chinatown (1974) 06. Oldboy (2003) - The Sting (1973) 07. Il Conformista (1970) - De Tweeling (2002) 08. Before Sunrise (1995) - Fanny och Alexander (1982) 09. Kalifornia (1993) - What's Eating Gilbert Grape (1993) 10. Idi i Smotri (1985) - Familie (2001) 11. Glengarry Glen Ross (1992) - Dogville (2003) 12. La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - The Hudsucker Proxy (1994) 13. Ningen No Joken III (1961) - Les Valseuses (1974) 14. Apocalypse Now (1979) - Diaros de Motocicleta (2004) 15. Simon (2004) - Shine (1996) 16. The Straight Story (1999) - The Blues Brothers (1980) | |
TanteMathilde | zaterdag 24 juni 2006 @ 12:07 |
ronde 8 05. Blue Velvet (1986) - Chinatown (1974) 06. Oldboy (2003) - The Sting (1973) 08. Before Sunrise (1995) - Fanny och Alexander (1982) 14. Apocalypse Now (1979) - Diaros de Motocicleta (2004) 16. The Straight Story (1999) - The Blues Brothers (1980) | |
dolle_hond | zaterdag 24 juni 2006 @ 12:09 |
ronde 8 01. Big Momma's House 2 (2006) - La fille sur le pont (1999) 02. Stachka (1925) - Die Blechtrommel (1979) 03. Being There (1979) - Umberto D. (1952) 04. Der Untergang (2004) - Wildschut (1985) 05. Blue Velvet (1986) - Chinatown (1974) 06. Oldboy (2003) - The Sting (1973) 07. Il Conformista (1970) - De Tweeling (2002) 08. Before Sunrise (1995) - Fanny och Alexander (1982) 09. Kalifornia (1993) - What's Eating Gilbert Grape (1993) 10. Idi i Smotri (1985) - Familie (2001) 11. Glengarry Glen Ross (1992) - Dogville (2003) 12. La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - The Hudsucker Proxy (1994) 13. Ningen No Joken III (1961) - Les Valseuses (1974) 14. Apocalypse Now (1979) - Diaros de Motocicleta (2004) 15. Simon (2004) - Shine (1996) 16. The Straight Story (1999) - The Blues Brothers (1980) | |
Lonewolf2003 | zaterdag 24 juni 2006 @ 12:18 |
ronde 8 01. Big Momma's House 2 (2006) - La fille sur le pont (1999) 02. Stachka (1925) - Die Blechtrommel (1979) 03. Being There (1979) - Umberto D. (1952) 04. Der Untergang (2004) - Wildschut (1985) 05. Blue Velvet (1986) - Chinatown (1974) 06. Oldboy (2003) - The Sting (1973) 07. Il Conformista (1970) - De Tweeling (2002) 08. Before Sunrise (1995) - Fanny och Alexander (1982) 09. Kalifornia (1993) - What's Eating Gilbert Grape (1993) 10. Idi i Smotri (1985) - Familie (2001) 11. Glengarry Glen Ross (1992) - Dogville (2003) 12. La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - The Hudsucker Proxy (1994) 13. Ningen No Joken III (1961) - Les Valseuses (1974) 14. Apocalypse Now (1979) - Diaros de Motocicleta (2004) 15. Simon (2004) - Shine (1996) 16. The Straight Story (1999) - The Blues Brothers (1980) | |
Luutgaert | zaterdag 24 juni 2006 @ 13:52 |
ronde 8 14. Apocalypse Now (1979) - Diaros de Motocicleta (2004) 16. The Straight Story (1999) - The Blues Brothers (1980) | |
Gorro | zaterdag 24 juni 2006 @ 15:50 |
ronde 8 01. Big Momma's House 2 (2006) - La fille sur le pont (1999) 02. Stachka (1925) - Die Blechtrommel (1979) 03. Being There (1979) - Umberto D. (1952) 04. Der Untergang (2004) - Wildschut (1985) 05. Blue Velvet (1986) - Chinatown (1974) 06. Oldboy (2003) - The Sting (1973) 07. Il Conformista (1970) - De Tweeling (2002) 08. Before Sunrise (1995) - Fanny och Alexander (1982) 09. Kalifornia (1993) - What's Eating Gilbert Grape (1993) 10. Idi i Smotri (1985) - Familie (2001) 11. Glengarry Glen Ross (1992) - Dogville (2003) 12. La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - The Hudsucker Proxy (1994) 13. Ningen No Joken III (1961) - Les Valseuses (1974) 14. Apocalypse Now (1979) - Diaros de Motocicleta (2004) 15. Simon (2004) - Shine (1996) 16. The Straight Story (1999) - The Blues Brothers (1980) | |
KillerRabbit75 | zaterdag 24 juni 2006 @ 16:05 |
01. Big Momma's House 2 (2006) - La fille sur le pont (1999) 02. Stachka (1925) - Die Blechtrommel (1979) 03. Being There (1979) - Umberto D. (1952) 04. Der Untergang (2004) - Wildschut (1985) 05. Blue Velvet (1986) - Chinatown (1974) 06. Oldboy (2003) - The Sting (1973) 07. Il Conformista (1970) - De Tweeling (2002) 08. Before Sunrise (1995) - Fanny och Alexander (1982) 09. Kalifornia (1993) - What's Eating Gilbert Grape (1993) 10. Idi i Smotri (1985) - Familie (2001) 11. Glengarry Glen Ross (1992) - Dogville (2003) 12. La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - The Hudsucker Proxy (1994) 13. Ningen No Joken III (1961) - Les Valseuses (1974) 14. Apocalypse Now (1979) - Diaros de Motocicleta (2004) 15. Simon (2004) - Shine (1996) 16. The Straight Story (1999) - The Blues Brothers (1980) | |
Sokolsky | zaterdag 24 juni 2006 @ 21:04 |
01. Big Momma's House 2 (2006) - La fille sur le pont (1999) 02. Stachka (1925) - Die Blechtrommel (1979) 03. Being There (1979) - Umberto D. (1952) 04. Der Untergang (2004) - Wildschut (1985) 05. Blue Velvet (1986) - Chinatown (1974) 06. Oldboy (2003) - The Sting (1973) 07. Il Conformista (1970) - De Tweeling (2002) 08. Before Sunrise (1995) - Fanny och Alexander (1982) 09. Kalifornia (1993) - What's Eating Gilbert Grape (1993) 10. Idi i Smotri (1985) - Familie (2001) 11. Glengarry Glen Ross (1992) - Dogville (2003) 12. La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - The Hudsucker Proxy (1994) 13. Ningen No Joken III (1961) - Les Valseuses (1974) 14. Apocalypse Now (1979) - Diaros de Motocicleta (2004) 15. Simon (2004) - Shine (1996) 16. The Straight Story (1999) - The Blues Brothers (1980) | |
cwk | zaterdag 24 juni 2006 @ 21:27 |
01. Big Momma's House 2 (2006) - La fille sur le pont (1999) 02. Stachka (1925) - Die Blechtrommel (1979) 03. Being There (1979) - Umberto D. (1952) 04. Der Untergang (2004) - Wildschut (1985) 05. Blue Velvet (1986) - Chinatown (1974) 06. Oldboy (2003) - The Sting (1973) 07. Il Conformista (1970) - De Tweeling (2002) 08. Before Sunrise (1995) - Fanny och Alexander (1982) 09. Kalifornia (1993) - What's Eating Gilbert Grape (1993) 10. Idi i Smotri (1985) - Familie (2001) 11. Glengarry Glen Ross (1992) - Dogville (2003) 12. La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - The Hudsucker Proxy (1994) 13. Ningen No Joken III (1961) - Les Valseuses (1974) 14. Apocalypse Now (1979) - Diaros de Motocicleta (2004) 15. Simon (2004) - Shine (1996) 16. The Straight Story (1999) - The Blues Brothers (1980) | |
laurenzo85 | zaterdag 24 juni 2006 @ 21:55 |
ronde 8 01. Big Momma's House 2 (2006) - La fille sur le pont (1999) 02. Stachka (1925) - Die Blechtrommel (1979) 03. Being There (1979) - Umberto D. (1952) 04. Der Untergang (2004) - Wildschut (1985) 05. Blue Velvet (1986) - Chinatown (1974) 06. Oldboy (2003) - The Sting (1973) 07. Il Conformista (1970) - De Tweeling (2002) 08. Before Sunrise (1995) - Fanny och Alexander (1982) 09. Kalifornia (1993) - What's Eating Gilbert Grape (1993) 10. Idi i Smotri (1985) - Familie (2001) 11. Glengarry Glen Ross (1992) - Dogville (2003) 12. La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - The Hudsucker Proxy (1994) 13. Ningen No Joken III (1961) - Les Valseuses (1974) 14. Apocalypse Now (1979) - Diaros de Motocicleta (2004) 15. Simon (2004) - Shine (1996) 16. The Straight Story (1999) - The Blues Brothers (1980) Zo | |
Doff | zaterdag 24 juni 2006 @ 23:02 |
*Gaat ook een keertje stemmen. ronde 8 01. Big Momma's House 2 (2006) - La fille sur le pont (1999) 02. Stachka (1925) - Die Blechtrommel (1979) 03. Being There (1979) - Umberto D. (1952) 04. Der Untergang (2004) - Wildschut (1985) 05. Blue Velvet (1986) - Chinatown (1974) 06. Oldboy (2003) - The Sting (1973) 07. Il Conformista (1970) - De Tweeling (2002) 08. Before Sunrise (1995) - Fanny och Alexander (1982) 09. Kalifornia (1993) - What's Eating Gilbert Grape (1993) 10. Idi i Smotri (1985) - Familie (2001) 11. Glengarry Glen Ross (1992) - Dogville (2003) 12. La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - The Hudsucker Proxy (1994) 13. Ningen No Joken III (1961) - Les Valseuses (1974) 14. Apocalypse Now (1979) - Diaros de Motocicleta (2004) 15. Simon (2004) - Shine (1996) 16. The Straight Story (1999) - The Blues Brothers (1980) | |
TanteMathilde | zondag 25 juni 2006 @ 15:36 |
03. Being There (1979) - Umberto D. (1952) | |
Kolkus | zondag 25 juni 2006 @ 17:54 |
ronde 8 01. Big Momma's House 2 (2006) - La fille sur le pont (1999) 02. Stachka (1925) - Die Blechtrommel (1979) 03. Being There (1979) - Umberto D. (1952) 04. Der Untergang (2004) - Wildschut (1985) 05. Blue Velvet (1986) - Chinatown (1974) 06. Oldboy (2003) - The Sting (1973) 07. Il Conformista (1970) - De Tweeling (2002) 08. Before Sunrise (1995) - Fanny och Alexander (1982) 09. Kalifornia (1993) - What's Eating Gilbert Grape (1993) 10. Idi i Smotri (1985) - Familie (2001) 11. Glengarry Glen Ross (1992) - Dogville (2003) 12. La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - The Hudsucker Proxy (1994) 13. Ningen No Joken III (1961) - Les Valseuses (1974) 14. Apocalypse Now (1979) - Diaros de Motocicleta (2004) 15. Simon (2004) - Shine (1996) 16. The Straight Story (1999) - The Blues Brothers (1980) | |
dolle_hond | maandag 26 juni 2006 @ 14:21 |
ik denk dat deze ronde dinsdagavond dicht gaat | |
SaintOfKillers | maandag 26 juni 2006 @ 15:12 |
ronde 8 01. Big Momma's House 2 (2006) - La fille sur le pont (1999) 02. Stachka (1925) - Die Blechtrommel (1979) 03. Being There (1979) - Umberto D. (1952) 04. Der Untergang (2004) - Wildschut (1985) 05. Blue Velvet (1986) - Chinatown (1974) 06. Oldboy (2003) - The Sting (1973) 07. Il Conformista (1970) - De Tweeling (2002) 08. Before Sunrise (1995) - Fanny och Alexander (1982) 09. Kalifornia (1993) - What's Eating Gilbert Grape (1993) 10. Idi i Smotri (1985) - Familie (2001) 11. Glengarry Glen Ross (1992) - Dogville (2003) 12. La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - The Hudsucker Proxy (1994) 13. Ningen No Joken III (1961) - Les Valseuses (1974) 14. Apocalypse Now (1979) - Diaros de Motocicleta (2004) 15. Simon (2004) - Shine (1996) 16. The Straight Story (1999) - The Blues Brothers (1980) | |
dolle_hond | dinsdag 27 juni 2006 @ 20:14 |
ach dicht is ronde acht | |
dolle_hond | dinsdag 27 juni 2006 @ 20:16 |
01. Big Momma's House 2 (2006) - La fille sur le pont (1999) 0 - 0 02. Stachka (1925) - Die Blechtrommel (1979) 9 - 3 03. Being There (1979) - Umberto D. (1952) 3 - 12 04. Der Untergang (2004) - Wildschut (1985) 3 - 3 05. Blue Velvet (1986) - Chinatown (1974) 5 - 22 06. Oldboy (2003) - The Sting (1973) 16 - 0 07. Il Conformista (1970) - De Tweeling (2002) 3 - 6 08. Before Sunrise (1995) - Fanny och Alexander (1982) 3 - 9 09. Kalifornia (1993) - What's Eating Gilbert Grape (1993) 12 - 5 10. Idi i Smotri (1985) - Familie (2001) 9 - 3 11. Glengarry Glen Ross (1992) - Dogville (2003) 0 - 16 12. La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - The Hudsucker Proxy (1994) 12 - 0 13. Ningen No Joken III (1961) - Les Valseuses (1974) 9 - 0 14. Apocalypse Now (1979) - Diaros de Motocicleta (2004) 15 - 7 15. Simon (2004) - Shine (1996) 9 - 4 16. The Straight Story (1999) - The Blues Brothers (1980) 20 - 6 | |
dolle_hond | donderdag 29 juni 2006 @ 22:46 |
ronde 9 01. Shine (1996) - Deliverance (1972) 02. Ikiru [To Live] (1952) - Ningen no joken II (1959) 03. The Hudsucker Proxy (1994) - Die Blechtrommel (1979) 04. Bend it like Beckham (2002) - Nuovo Cinema Paradiso (1989) 05. Das Experiment (2001) - 2001: A Space Oddyssey (1968) 06. Le Salaire de la Peur [Wages of Fear] (1953) - Don't Look Now (1973) 07. Fanny och Alexander (1982) - Da hong deng long gao gao gua [Raise the Red Lantern] (1991) 08. What's Eating Gilbert Grape (1993) - Wildschut (1985) 09. The Sting (1973) - Soldaat van Oranje (1977) 10. Before Sunrise (1995) - Festen (1998) 11. Der Himmel über Berlin (1987) - Il Conformista (1970) 12. Glengarry Glen Ross (1992) - Gone in 60 Seconds (1974) 13. V for Vendetta (2005) - Blue Velvet (1986) 14. The Terminator (1984) - Dogville (2003) 15. La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - The Elephant Man (1980) 16. Bride of Frankenstein (1935) - Manon des Sources (1986) | |
dolle_hond | donderdag 29 juni 2006 @ 22:48 |
ronde 9 01. Shine (1996) - Deliverance (1972) 02. Ikiru [To Live] (1952) - Ningen no joken II (1959) 03. The Hudsucker Proxy (1994) - Die Blechtrommel (1979) 04. Bend it like Beckham (2002) - Nuovo Cinema Paradiso (1989) 05. Das Experiment (2001) - 2001: A Space Oddyssey (1968) 06. Le Salaire de la Peur [Wages of Fear] (1953) - Don't Look Now (1973) 07. Fanny och Alexander (1982) - Da hong deng long gao gao gua [Raise the Red Lantern] (1991) 08. What's Eating Gilbert Grape (1993) - Wildschut (1985) 09. The Sting (1973) - Soldaat van Oranje (1977) 10. Before Sunrise (1995) - Festen (1998) 11. Der Himmel über Berlin (1987) - Il Conformista (1970) 12. Glengarry Glen Ross (1992) - Gone in 60 Seconds (1974) 13. V for Vendetta (2005) - Blue Velvet (1986) 14. The Terminator (1984) - Dogville (2003) 15. La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - The Elephant Man (1980) 16. Bride of Frankenstein (1935) - Manon des Sources (1986) | |
ranja | donderdag 29 juni 2006 @ 22:49 |
ronde 9 01. Shine (1996) - Deliverance (1972) 02. Ikiru [To Live] (1952) - Ningen no joken II (1959) 03. The Hudsucker Proxy (1994) - Die Blechtrommel (1979) 04. Bend it like Beckham (2002) - Nuovo Cinema Paradiso (1989) 05. Das Experiment (2001) - 2001: A Space Oddyssey (1968) 06. Le Salaire de la Peur [Wages of Fear] (1953) - Don't Look Now (1973) 07. Fanny och Alexander (1982) - Da hong deng long gao gao gua [Raise the Red Lantern] (1991) 08. What's Eating Gilbert Grape (1993) - Wildschut (1985) 09. The Sting (1973) - Soldaat van Oranje (1977) 10. Before Sunrise (1995) - Festen (1998) 11. Der Himmel über Berlin (1987) - Il Conformista (1970) 12. Glengarry Glen Ross (1992) - Gone in 60 Seconds (1974) 13. V for Vendetta (2005) - Blue Velvet (1986) 14. The Terminator (1984) - Dogville (2003) 15. La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - The Elephant Man (1980) 16. Bride of Frankenstein (1935) - Manon des Sources (1986) mogelijk nog een update voor paar 10. | |
cwk | donderdag 29 juni 2006 @ 22:50 |
01. Shine (1996) - Deliverance (1972) 02. Ikiru [To Live] (1952) - Ningen no joken II (1959) 03. The Hudsucker Proxy(1994) - Die Blechtrommel (1979) 04. Bend it like Beckham (2002) - Nuovo Cinema Paradiso (1989) 05. Das Experiment (2001) - 2001: A Space Oddyssey (1968) 06. Le Salaire de la Peur [Wages of Fear] (1953) - Don't Look Now (1973) 07. Fanny och Alexander (1982) - Da hong deng long gao gao gua [Raise the Red Lantern] (1991) 08. What's Eating Gilbert Grape (1993) - Wildschut (1985) 09. The Sting (1973) - Soldaat van Oranje (1977) 10. Before Sunrise (1995) - Festen (1998) 11. Der Himmel über Berlin (1987) - Il Conformista (1970) 12. Glengarry Glen Ross (1992) - Gone in 60 Seconds (1974) 13. V for Vendetta (2005) - Blue Velvet (1986) 14.The Terminator (1984) - Dogville (2003) 15. La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - The Elephant Man (1980) 16. Bride of Frankenstein (1935) - Manon des Sources (1986) [ Bericht 8% gewijzigd door cwk op 30-06-2006 14:30:30 ] | |
SaintOfKillers | donderdag 29 juni 2006 @ 22:55 |
ronde 9 01. Shine (1996) - Deliverance (1972) 02. Ikiru [To Live] (1952) - Ningen no joken II (1959) 03. The Hudsucker Proxy (1994) - Die Blechtrommel (1979) 04. Bend it like Beckham (2002) - Nuovo Cinema Paradiso (1989) 05. Das Experiment (2001) - 2001: A Space Oddyssey (1968) 06. Le Salaire de la Peur [Wages of Fear] (1953) - Don't Look Now (1973) 07. Fanny och Alexander (1982) - Da hong deng long gao gao gua [Raise the Red Lantern] (1991) 08. What's Eating Gilbert Grape (1993) - Wildschut (1985) 09. The Sting (1973) - Soldaat van Oranje (1977) 10. Before Sunrise (1995) - Festen (1998) 11. Der Himmel über Berlin (1987) - Il Conformista (1970) 12. Glengarry Glen Ross (1992) - Gone in 60 Seconds (1974) 13. V for Vendetta (2005) - Blue Velvet (1986) 14. The Terminator (1984) - Dogville (2003) 15. La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - The Elephant Man (1980) 16. Bride of Frankenstein (1935) - Manon des Sources (1986) Misschien een update voor 12. En 6, maar die kans lijkt kleiner. Ik ga niet te veel moeite doen om tegen mezelf te kunnen stemmen . | |
Sokolsky | donderdag 29 juni 2006 @ 23:41 |
Damn, ik vreesde al dat je Da hong deng long gao gao gua nog over zou hebben, maar hoopte stiekem dat iemand 'm tussendoor gewisseld had. Dit ga ik niet winnen, gefeliciteerd SoK! 01. Shine (1996) - Deliverance (1972) 02. Ikiru [To Live] (1952) - Ningen no joken II (1959) 03. The Hudsucker Proxy (1994) - Die Blechtrommel (1979) 04. Bend it like Beckham (2002) - Nuovo Cinema Paradiso (1989) 05. Das Experiment (2001) - 2001: A Space Oddyssey (1968) 06. Le Salaire de la Peur [Wages of Fear] (1953) - Don't Look Now (1973) 07. Fanny och Alexander (1982) - Da hong deng long gao gao gua [Raise the Red Lantern] (1991) 08. What's Eating Gilbert Grape (1993) - Wildschut (1985) 09. The Sting (1973) - Soldaat van Oranje (1977) 10. Before Sunrise (1995) - Festen (1998) 11. Der Himmel über Berlin (1987) - Il Conformista (1970) 12. Glengarry Glen Ross (1992) - Gone in 60 Seconds (1974) 13. V for Vendetta (2005) - Blue Velvet (1986) 14. The Terminator (1984) - Dogville (2003) 15. La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - The Elephant Man (1980) 16. Bride of Frankenstein (1935) - Manon des Sources (1986) | |
California | vrijdag 30 juni 2006 @ 00:16 |
ronde 9 12. Glengarry Glen Ross (1992) - Gone in 60 Seconds (1974) | |
dolle_hond | vrijdag 30 juni 2006 @ 09:35 |
quote:je moet ze wel beiden gezien hebben hoor | |
Lonewolf2003 | vrijdag 30 juni 2006 @ 13:45 |
ronde 9 01. Shine (1996) - Deliverance (1972) 02. Ikiru [To Live] (1952) - Ningen no joken II (1959) 03. The Hudsucker Proxy (1994) - Die Blechtrommel (1979) 04. Bend it like Beckham (2002) - Nuovo Cinema Paradiso (1989) 05. Das Experiment (2001) - 2001: A Space Oddyssey (1968) 06. Le Salaire de la Peur [Wages of Fear] (1953) - Don't Look Now (1973) 07. Fanny och Alexander (1982) - Da hong deng long gao gao gua [Raise the Red Lantern] (1991) 08. What's Eating Gilbert Grape (1993) - Wildschut (1985) 09. The Sting (1973) - Soldaat van Oranje (1977) 10. Before Sunrise (1995) - Festen (1998) 11. Der Himmel über Berlin (1987) - Il Conformista (1970) 12. Glengarry Glen Ross (1992) - Gone in 60 Seconds (1974) 13. V for Vendetta (2005) - Blue Velvet (1986) 14. The Terminator (1984) - Dogville (2003) 15. La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - The Elephant Man (1980) 16. Bride of Frankenstein (1935) - Manon des Sources (1986) | |
Lonewolf2003 | vrijdag 30 juni 2006 @ 13:47 |
quote:Dat is altijd bij elke tournament zo. | |
cwk | vrijdag 30 juni 2006 @ 14:31 |
? Ik ga maar voor wat d_h zegt. | |
Lonewolf2003 | vrijdag 30 juni 2006 @ 14:56 |
quote:Dat is wat ik bedoel. Dat je ze wel allebei hoeft gezien te hebben om te stemmen | |
TanteMathilde | vrijdag 30 juni 2006 @ 14:56 |
ronde 9 02. Ikiru [To Live] (1952) - Ningen no joken II (1959) 03. The Hudsucker Proxy (1994) - Die Blechtrommel (1979) 05. Das Experiment (2001) - 2001: A Space Oddyssey (1968) 07. Fanny och Alexander (1982) - Da hong deng long gao gao gua [Raise the Red Lantern] (1991) 09. The Sting (1973) - Soldaat van Oranje (1977) 10. Before Sunrise (1995) - Festen (1998) 13. V for Vendetta (2005) - Blue Velvet (1986) 14. The Terminator (1984) - Dogville (2003) Heb ik toch nog een keer tegen een van mijn eigen films gestemd | |
laurenzo85 | vrijdag 30 juni 2006 @ 15:00 |
ronde 9 01. Shine (1996) - Deliverance (1972) 02. Ikiru [To Live] (1952) - Ningen no joken II (1959) 03. The Hudsucker Proxy (1994) - Die Blechtrommel (1979) 04. Bend it like Beckham (2002) - Nuovo Cinema Paradiso (1989) 05. Das Experiment (2001) - 2001: A Space Oddyssey (1968) 06. Le Salaire de la Peur [Wages of Fear] (1953) - Don't Look Now (1973) 07. Fanny och Alexander (1982) - Da hong deng long gao gao gua [Raise the Red Lantern] (1991) 08. What's Eating Gilbert Grape (1993) - Wildschut (1985) 09. The Sting (1973) - Soldaat van Oranje (1977) 10. Before Sunrise (1995) - Festen (1998) 11. Der Himmel über Berlin (1987) - Il Conformista (1970) 12. Glengarry Glen Ross (1992) - Gone in 60 Seconds (1974) 13. V for Vendetta (2005) - Blue Velvet (1986) 14. The Terminator (1984) - Dogville (2003) 15. La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - The Elephant Man (1980) 16. Bride of Frankenstein (1935) - Manon des Sources (1986) | |
Kolkus | vrijdag 30 juni 2006 @ 19:58 |
ronde 9 01. Shine (1996) - Deliverance (1972) 02. Ikiru [To Live] (1952) - Ningen no joken II (1959) 03. The Hudsucker Proxy (1994) - Die Blechtrommel (1979) 04. Bend it like Beckham (2002) - Nuovo Cinema Paradiso (1989) 05. Das Experiment (2001) - 2001: A Space Oddyssey (1968) 06. Le Salaire de la Peur [Wages of Fear] (1953) - Don't Look Now (1973) 07. Fanny och Alexander (1982) - Da hong deng long gao gao gua [Raise the Red Lantern] (1991) 08. What's Eating Gilbert Grape (1993) - Wildschut (1985) 09. The Sting (1973) - Soldaat van Oranje (1977) 10. Before Sunrise (1995) - Festen (1998) 11. Der Himmel über Berlin (1987) - Il Conformista (1970) 12. Glengarry Glen Ross (1992) - Gone in 60 Seconds (1974) 13. V for Vendetta (2005) - Blue Velvet (1986) 14. The Terminator (1984) - Dogville (2003) 15. La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - The Elephant Man (1980) 16. Bride of Frankenstein (1935) - Manon des Sources (1986) | |
Luutgaert | zaterdag 1 juli 2006 @ 01:52 |
ronde 9 05. Das Experiment (2001) - 2001: A Space Oddyssey (1968) | |
dolle_hond | zondag 2 juli 2006 @ 21:34 |
stemmen kan tot morgenavond (maandag 3 juli) 20:00 | |
Gorro | maandag 3 juli 2006 @ 14:28 |
ronde 9 01. Shine (1996) - Deliverance (1972) 02. Ikiru [To Live] (1952) - Ningen no joken II (1959) 03. The Hudsucker Proxy (1994) - Die Blechtrommel (1979) 04. Bend it like Beckham (2002) - Nuovo Cinema Paradiso (1989) 05. Das Experiment (2001) - 2001: A Space Oddyssey (1968) 06. Le Salaire de la Peur [Wages of Fear] (1953) - Don't Look Now (1973) 07. Fanny och Alexander (1982) - Da hong deng long gao gao gua [Raise the Red Lantern] (1991) 08. What's Eating Gilbert Grape (1993) - Wildschut (1985) 09. The Sting (1973) - Soldaat van Oranje (1977) 10. Before Sunrise (1995) - Festen (1998) 11. Der Himmel über Berlin (1987) - Il Conformista (1970) 12. Glengarry Glen Ross (1992) - Gone in 60 Seconds (1974) 13. V for Vendetta (2005) - Blue Velvet (1986) 14. The Terminator (1984) - Dogville (2003) 15. La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - The Elephant Man (1980) 16. Bride of Frankenstein (1935) - Manon des Sources (1986) | |
TanteMathilde | maandag 3 juli 2006 @ 19:00 |
15. La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - The Elephant Man (1980) | |
dolle_hond | maandag 3 juli 2006 @ 22:13 |
ehm dicht en zo | |
dolle_hond | maandag 3 juli 2006 @ 22:27 |
uitslag ronde 9 01. Shine (1996) - Deliverance (1972) 6 - 6 02. Ikiru [To Live] (1952) - Ningen no joken II (1959) 9 - 3 03. The Hudsucker Proxy (1994) - Die Blechtrommel (1979) 6 - 9 04. Bend it like Beckham (2002) - Nuovo Cinema Paradiso (1989) 0 - 13 05. Das Experiment (2001) - 2001: A Space Oddyssey (1968) 12 - 12 06. Le Salaire de la Peur [Wages of Fear] (1953) - Don't Look Now (1973) 9 - 3 07. Fanny och Alexander (1982) - Da hong deng long gao gao gua [Raise the Red Lantern] (1991) 6 - 9 08. What's Eating Gilbert Grape (1993) - Wildschut (1985) 6 - 0 09. The Sting (1973) - Soldaat van Oranje (1977) 10 - 6 10. Before Sunrise (1995) - Festen (1998) 6 - 12 11. Der Himmel über Berlin (1987) - Il Conformista (1970) 6 - 3 12. Glengarry Glen Ross (1992) - Gone in 60 Seconds (1974) 5 - 0 13. V for Vendetta (2005) - Blue Velvet (1986) 12 - 4 14. The Terminator (1984) - Dogville (2003) 0 - 25 15. La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - The Elephant Man (1980) 12 - 10 16. Bride of Frankenstein (1935) - Manon des Sources (1986) 9 - 3 |