ja daar waren we dus ook mee bezigquote:Op zondag 30 april 2006 16:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het woord is Turks, over de afkomst van het product wordt er hevig gediscussieerd..
Je te kenker zuipenquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:31 schreef Urvin het volgende:
En wat zijn volgens TS de nederlandse gewoontes?
Het uitzetbeleid hoort nu ook bij Nederland.quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:25 schreef Dromenvanger het volgende:
Turken en Marokkanen horen net zoveel bij Nederland als de rest.
Welcome to the multiculture samenleving
En Arabische of Turkse muziek is niets mis mee
quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:25 schreef Dromenvanger het volgende:
Turken en Marokkanen horen net zoveel bij Nederland als de rest.
Welcome to the multiculture samenleving
En Arabische of Turkse muziek is niets mis mee
pwned!quote:Op zondag 30 april 2006 17:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik wil op koninginnedag graag een topicstarter draadopener met een Nederlandse username gebruikersnaam, een Nederlandse ondertitel en een Nederlandse signature handtekening.![]()
toegePweigend.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:48 schreef maartena het volgende:
[..]
pwned!
ehm... hoe vertaal ik pwned nou weer in het Nederlands?
Ga dan naar Hoogvliet.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:41 schreef MLF het volgende:
ik vind de vrijmarkt ook niets meer aan, wat je ziet is idd telefoons, sokken, Marokkaanse muziek, Surinaamse CD's, 10 kraampjes met bara
Het is geen vrijmarkt meer maar een doorsnee markt
Overigens, vrijmarkt was het weinig in Den Haag, want er zat maar 1 kind met spulletjes op een deken, de rest waren kraampjes met bovengenoemde zooi
In Amsterdam (Slotermeer) was het niet andersquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:30 schreef Syytön het volgende:
Loop je door de stad, hoor je ergens, vanuit een kraampje met her en der neergepleurde telefoons, videorecorders en spelcomputers, plus allerlei nieuw ingepakte waren, van die Arabisch of Turkse muziek klanken. Je weet wel, die oosterse klanken. Op de vrijmarkt op koninginnedag! Please, fijn dat ze mee feesten (alhoewel... feesten.. ok, mee doen aan de vrijmarkt), maar verpest het dan niet door er een oosters tintje aan te geven. Doe dan mee aan de Nederlandse gewoontes van koninginnedag, of hoepel op.![]()
Niet onbelangrijk detail is trouwens dat ik in Lelystad vanochtend was.Dat verklaart alles waarschijnlijk.
![]()
Zo. En ik ben fucking chagrijnig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |