Ja, dat mag. Maar je mag niet zoveel Nederlanders meenemen of fokken waardoor de VS uit 20 % allochtonen gaat bestaan en je mag er ook niet voor zorgen dat jouw muziek het straatbeeld in heel de VS overheerst. Tevens mag je ook geen activiteiten ondernemen om MC-Donalds dicht te krijgen om er meteen een eetgelegenheid van je eigen cultuur in te plaatsen en door het hele land oerlelijke gebouwen neerzetten zodat de Amerikanen hun feest moeten vieren met op de achtergrond die rotzooi is ook niet toegestaan. "That's my bush" zingen in een taal die hij niet begrijpt is ook niet echt sociaal.quote:Ik mag als Nederlander toch ook fijn naar Marco Borsato luisteren als ik dat wil, terwijl ik als immigrant in de Verenigde Staten woon? En als ik gewoon Nederlands wil praten met andere Nederlanders, dan doe ik dat gewoon!
En ik durf te wedden dat je het niet vervelend vond toen je 200 meter verderop typisch Amerikaanse muziek uit een speaker hoorde knallen.... zoals rap, rock, moderne pop, etc....quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:25 schreef Syytön het volgende:
Daar heb ik ook geen probleem mee, en het heeft ook helemaal niets met mijn standpunt te maken. Ik heb er geen probleem mee wat men voor muziek doorgaans draait, alleen, waar het hele effin topic over gaat, mijn punt dus, is dat ik tijdens een koninginnedagviering ik graag echt Nederlandse muziek wil horen, en geen Turkse muziek. Ik vind het zelfs tamelijk provocerend.
Nee. Het is gewoon: "Het is feest vandaag, en we draaien lekkere feestelijke muziek". Het moet niet mogen uitmaken of die muziek nu uit Turkije, Amerika, of Nederland komt.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:52 schreef Syytön het volgende:
Nou, provocerend was misschien wel een beetje overdreven, maar ik vind het wel iets "wij zetten ons af tegen Hollandse muziek op koninginnedag, wij vieren het op onze eigen manier" hebben.
Heb er dan ook geen problemen mee dat iedereen dit op z'n eigen manier doet. Ze zijn niet minder Nederlander omdat ze Turkse muziek willen draaien.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:29 schreef Syytön het volgende:
Ik heb geen probleem met allochtonen die koninginnedag vieren.
Moet jij eens opletten, in de V.S. wonen meer moslims als je denkt. Die financieren gewoon hun eigen gebouw. En ik meen mij eigen te herinneren dat er in San Francisco gewoon chinees nieuwjaar gevierd word midden op straat. Dus wat je zegt gaat weer helemaal nergens over.quote:Op zondag 30 april 2006 03:05 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Ja, dat mag. Maar je mag niet zoveel Nederlanders meenemen of fokken waardoor de VS uit 20 % allochtonen gaat bestaan en je mag er ook niet voor zorgen dat jouw muziek het straatbeeld in heel de VS overheerst. Tevens mag je ook geen activiteiten ondernemen om MC-Donalds dicht te krijgen om er meteen een eetgelegenheid van je eigen cultuur in te plaatsen en door het hele land oerlelijke gebouwen neerzetten zodat de Amerikanen hun feest moeten vieren met op de achtergrond die rotzooi is ook niet toegestaan. "That's my bush" zingen in een taal die hij niet begrijpt is ook niet echt sociaal.
En daarom zouden we dat soort ongein in Nederland ook niet moeten accepteren.
quote:Op zondag 30 april 2006 03:05 schreef Neuralnet het volgende:
Ja, dat mag. Maar je mag niet zoveel Nederlanders meenemen of fokken waardoor de VS uit 20 % allochtonen gaat bestaan en je mag er ook niet voor zorgen dat jouw muziek het straatbeeld in heel de VS overheerst. Tevens mag je ook geen activiteiten ondernemen om MC-Donalds dicht te krijgen om er meteen een eetgelegenheid van je eigen cultuur in te plaatsen en door het hele land oerlelijke gebouwen neerzetten zodat de Amerikanen hun feest moeten vieren met op de achtergrond die rotzooi is ook niet toegestaan. "That's my bush" zingen in een taal die hij niet begrijpt is ook niet echt sociaal.
En daarom zouden we dat soort ongein in Nederland ook niet moeten accepteren.
Buitenlandse feestdagen worden hier overal gevierd.... bijvoorbeeld het Vietnamese Tet om maar eens een voorbeeld te noemen.quote:Op zondag 30 april 2006 04:49 schreef MrSASO het volgende:
Moet jij eens opletten, in de V.S. wonen meer moslims als je denkt. Die financieren gewoon hun eigen gebouw. En ik meen mij eigen te herinneren dat er in San Francisco gewoon chinees nieuwjaar gevierd word midden op straat. Dus wat je zegt gaat weer helemaal nergens over.
Jajajaja, je bent gewoon een xenofobe kuthuilie, nou weten we het wel..quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:25 schreef Syytön het volgende:
[..]
Daar heb ik ook geen probleem mee, en het heeft ook helemaal niets met mijn standpunt te maken. Ik heb er geen probleem mee wat men voor muziek doorgaans draait, alleen, waar het hele effin topic over gaat, mijn punt dus, is dat ik tijdens een koninginnedagviering ik graag echt Nederlandse muziek wil horen, en geen Turkse muziek. Ik vind het zelfs tamelijk provocerend.
Welkom in klaagbaak, het forum waar gezeken wordt op de topicstarterquote:Op zondag 30 april 2006 14:43 schreef Syytön het volgende:
Wat een moraalridders weer, hele topic wordt gekaapt. Ik wou alleen zeiken over oosterse muziek op koninginnedag, maar tegenwoordig moet je je helemaal verantwoorden in KLB![]()
whehe, maar dat mag toch niet meer tegenwoordig!!quote:Op zondag 30 april 2006 14:47 schreef ErikT het volgende:
[..]
Welkom in klaagbaak, het forum waar gezeken wordt op de topicstarter![]()
Die newsflash heb ik iig gemist.quote:Op zondag 30 april 2006 14:49 schreef Fatality het volgende:
[..]
whehe, maar dat mag toch niet meer tegenwoordig!!
En terecht. Je klacht is ondoordacht en ongegrond. Wat had je anders verwacht? Dat we de polonaise met je mee zouden dansen?quote:Op zondag 30 april 2006 14:43 schreef Syytön het volgende:
Wat een moraalridders weer, hele topic wordt gekaapt. Ik wou alleen zeiken over oosterse muziek op koninginnedag, maar tegenwoordig moet je je helemaal verantwoorden in KLB![]()
Hé, geef mij niet de schuld ja. Ik was nog één van de mildste hier.quote:Op zondag 30 april 2006 14:43 schreef Syytön het volgende:
Sinds wanneer moet je een klacht doorgronden en doordenken? Mijn hemel, voordat jij gaat klagen ga je zeker eerst helemaal wikken en wegen of het wel een goed doordachte klacht is?quote:Op zondag 30 april 2006 15:02 schreef Capa het volgende:
[..]
En terecht. Je klacht is ondoordacht en ongegrond. Wat had je anders verwacht? Dat we de polonaise met je mee zouden dansen?
En daar ben je nog steeds niet mee klaar, zo te zien.quote:Op zondag 30 april 2006 15:12 schreef Syytön het volgende:
Het was een klacht, niets meer en niets minder. Ik wilde er verder niets mee bereiken, alleen mijn gal spuwen![]()
Misschien draaide die Turk in Lelystad het origineel van deze cover, nl. "Tulpen uit Turkije"...quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:26 schreef Cheesecake het volgende:
...Tulpen uit Amsterdam...
Het is inderdaad een feit dat Tulpen uit Turkije komen.quote:Op zondag 30 april 2006 15:59 schreef PhatRabbit het volgende:
[..]
Misschien draaide die Turk in Lelystad het origineel van deze cover, nl. "Tulpen uit Turkije"...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |