Waar blijven de argumenten tegen dan? Ik als ongelovige kan zelfs wel argumenten verzinnen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:09 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Gelovingenbashtopic # 843673423053412
Dat de jouwe ge-edit is, whehehequote:Op vrijdag 21 april 2006 20:10 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
hmm wat is nou het verschil tussen mijn reactie en deze messenga?
Ben ik volledig met je eens.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:12 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Waar blijven de argumenten tegen dan? Ik als ongelovige kan zelfs wel argumenten verzinnen.
Geloof was op een gegeven moment nodiig omdat de mens vroegâh nogal barbaars was etc.
Maar bijvoorbeeld het alleen seks hebben tijden een een huwelijk is bullshit, als je denkt aan voorbehoedsmiddelen etc. Wat is er mis met vrije seks en eerst kijken en uitvinden voordat je gaat settelen enzo.
Geloof is gewoon achtergesteld als je het op de conservatieve manier beoefend.
Je respecteerd dus de allergrootste debielen die het reele en imaginaire niet kunnen scheiden!quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:26 schreef martinlutherking het volgende:
Ik heb me sinds enige tijd beseft dat het geen zin heeft om me met dit soort gelul bezig te houden. Ik respecteer elk mens, elk geloof, elke manier van denken en elke manier van doen.
Jah.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:28 schreef Gianluca het volgende:
[..]
Je respecteerd dus de allergrootste debielen die het reele en imaginaire niet kunnen scheiden!
flame
Ik respecteer gothics. Respecteer je mij nu ook nog?quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:32 schreef nietzman het volgende:
Ik respecteer best veel zwarte domino's, dus dan moet een gelovige ook wel te doen zijn.
Ik vraag me af wat voor persoon jij bent. Ik kan vast ook wel kotsen om jou, maar dat zal ik maar niet doen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:40 schreef Borreke het volgende:
Als ik die mensen bij de EO 's ochtends op zondag zie mee zitten te kwijlen bij die kerkmuziek krijg ik al spontane kotsneigingen
Mensen die op een zondagochtend voor de tv zitten, daar kots ik van.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:40 schreef Borreke het volgende:
Als ik die mensen bij de EO 's ochtends op zondag zie mee zitten te kwijlen bij die kerkmuziek krijg ik al spontane kotsneigingen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |