abonnement Unibet Coolblue
pi_37124382
quote:
Talpa komt met improvisatie soap
Talpa komt met, naar eigen zeggen, de eerste improvisatie soap/comedy van de Nederlandse tv! In de serie wordt alles geïmproviseerd, de acteurs kennen alleen de beginsituatie van iedere aflevering. Ze krijgen opdrachten van de onzichtbare spelleider Harm Edens, die ze ter plekke moeten uitvoeren.

Het verhaal:
Wat moet je doen als je een appartement in Amsterdam hebt gehuurd dat je eigenlijk niet kunt betalen? Dan verhuur je een kamer. Maar dat je nieuwe roommate uit een volslagen ander milieu komt, daar heb je even geen rekening mee gehouden.

Anouk (Jennifer Hoffman) komt uit het keurige en tamelijk elitaire Loenen aan de Vecht. En Kiki (Georgina Verbaan) komt uit Boxtel. Wel allebei de provincie, maar wel heel erg anders. Anouk is beschaafd en vindt sommige dingen eng en soms zelfs vies. Kiki is recht voor d'r raap en een tikje ordinair.

Hoe zal het de beide dames vergaan in de grote stad, met hun nogal sexueel vrijgevochten buurman (Vincent Croiset) en zijn jaloerse vrouw (Miryanna van Reeden)? Gelukkig komen er veel oude en nieuwe vrienden langs (Waldemar Torenstra, Mimoun Oaissa, Gijs Naber, Robin Rienstra en Diede Zillinger Molenaar) om ze te helpen of om geheel nieuwe problemen te veroorzaken. En er is volop ruimte voor gastoptredens van BN-ers uit totaal onverwachte hoek.

Opgenomen voor een groot live publiek belooft het volgens Talpa 'iedere week een heerlijke puinhoop te worden'. Vanaf eind april iedere zaterdagavond op Talpa.
quote:
Impro-comedy van Talpa wordt Rauw
Zoals eerder gemeld, komt Talpa met een 'improvisatie-comedy'. De naam van de zesdelige serie, die op 2 mei start, is Rauw. De niet zichtbare spelleider Harm Edens geeft de acteurs opdrachten die ze ter plekke, voor een publiek, moeten uitvoeren.
Beetje De Lama's meet Soap.

Vanaf dinsdag 2 mei, rond 22.00 uur.


Heb het maar weer hier en niet in SHO gezet, omdat het niet over ergenissen (vorige keer) gaat; maar omdat het om te lachen is en volgens mij geen echte soap

[ Bericht 1% gewijzigd door BliksemSchigt op 20-04-2006 14:47:22 ]
  Forum Admin donderdag 20 april 2006 @ 12:56:53 #2
58651 crew  murp
murp
pi_37124416
lijkt mij de lama's en koppensnellers leuker.. en ik ga niet naar talpa kijken
  donderdag 20 april 2006 @ 12:59:23 #3
105263 Litso
Interlectueel.
pi_37124479
O god, Georgina Verbaan en improviseren
Ik voorspel niet veel goeds.
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_37124508
Zoiets had je toch al bij de IKON of zo...
Heeft eindelijk een wii :) Friendcode: 7558 6230 3193 8605
Waarschuwing: Ik post meestal alleen op het forum als ik zwaar over de zeik ben.
pi_37124752
Jennifer Hoffman en acteren....
Georgina Verbaan en acteren.......

Harm Edens en improvisatie.........

ik voorspel een enorme looptijd van 3 afleveringen...
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_37124759
Als het op Bottom Liveshows gaat lijken ga ik zeker kijken. Maar die kans acht ik erg klein..
Ik hoop alleen wel dat ze niet de hele tijd in de lach schieten, dat is even leuk maar niet constant.
-
  donderdag 20 april 2006 @ 13:10:58 #7
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_37124787
quote:
Op donderdag 20 april 2006 12:59 schreef Litso het volgende:
O god, Georgina Verbaan en improviseren
Ik voorspel niet veel goeds.
My thoughts exactly
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  donderdag 20 april 2006 @ 13:18:02 #8
133747 Lippie85
Maar ik rook niet
pi_37124997
Boeiend dat ze niet kan acteren, ik kijk met plezier naar Jennifer Hoffman
Nou maar die keepert van Brazilië, die Cantharel, die kon d'r in weze geen kloten van. Dat zag je ook bij die penalties, hij lag de hele tijd in de verkeerde hoek. Maar dan moeje ze daar niet schieten natuurlijk!!
pi_37125038
quote:
Op donderdag 20 april 2006 13:18 schreef Lippie85 het volgende:
Boeiend dat ze niet kan acteren, ik kijk met plezier naar Jennifer Hoffman
dat kind is mooi, maar als ze gaat doen alsof ze kan acteren, mijn god, wat krijg ik zin om die TV uit te gooien. Zelfs Baywatch zit op een hoger niveau. Ga dan gewoon in de FHM, Maxim of Playboy staan, maar martel m'n beeldbuis niet zo.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_37125093
Ze zijn nu vast al aan het bedenken wat ze straks zullen impoviseen.
maar we zullen wel zien, het idee lijkt me wel leuk. Hoop dat het beter uitgevoed wordt als bij de kannibalen, want daa is de impovisatie echt triest.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_37125160
over Georgina mak ik me nog de minste zorgen; die speelt gewoon zichzelf zo'n beetje
quote:
Kiki is recht voor d'r raap en een tikje ordinair.
oftewel geen opvoeding, en te dom om bepaalde dingen niet te zeggen. Georgina all the way.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_37125418
quote:
Op donderdag 20 april 2006 13:24 schreef SocialDisorder het volgende:
over Georgina mak ik me nog de minste zorgen; die speelt gewoon zichzelf zo'n beetje
[..]

oftewel geen opvoeding, en te dom om bepaalde dingen niet te zeggen. Georgina all the way.
Had ook altijd een hekel aan Verbaan, maar toch wel een beetje een zwak voor d'r gekregen na haar optredens in 'Milieuridders' met Rob Munzt, daar kwam ze toch knap onverwacht uit de hoek.
Maar dit programma laat ik mooi links liggen!
met een string in je spleet zie je veel en toch geen reet
pi_37127714
Beetje 'de lama's' en 'de vloer op' dus.
Weinig nieuws aan.
pi_37127770
En nog een stukje:
quote:
Improvisatie-comedy 'Rauw' bij Talpa

Talpa start op dinsdag 2 mei, rond 22.00 uur, met de nieuwe Nederlandse comedy Rauw. De serie wordt geheel geïmproviseerd voor de ogen van een live publiek. De acteurs kennen alleen de beginsituatie van iedere aflevering, verder zijn ze volledig blanco.

De onzichtbare spelleider Harm Edens geeft ze opdrachten die ze ter plekke moeten uitvoeren, wat volgens een woordvoerder van Talpa 'onverwachte en grappige situaties' oplevert. Er staan voorlopig zes afleveringen van Rauw gepland. Mocht de serie een succes zijn, dan zullen er uiteraard nieuwe afleveringen volgen op Talpa.

De serie gaat over Anouk (Jennifer Hofman) en Kiki (Georgina Verbaan) die een appartement in Amsterdam delen. Beiden komen uit een volslagen ander milieu. Anouk komt uit het keurige en tamelijk elitaire Loenen aan de Vecht en Kiki komt uit Boxtel. Anouk is beschaafd, Kiki is een tikje ordinair. De televisiekijkers krijgen te zien hoe het de beide dames vergaat in de grote stad, met hun seksueel geobsedeerde buurman (Vincent Croiset) en zijn jaloerse vrouw (Miryanna van Reeden). In Rauw duiken ook geregeld oude en nieuwe vrienden op om ze te helpen of om juist een geheel nieuw probleem te veroorzaken. Acteurs als Waldemar Torenstra, Mimoun Oaissa, Gijs Naber, Robin Rienstra en Diede Zillinger Molenaar zullen in Rauw te zien zijn. "Tevens zullen diverse bekende gezichten uit soms onverwachte hoek langskomen voor een gastoptreden", verklapt de zegsman.
pi_37132098
maar zelfs als georgina zichzelf is is ze irritant, wordt lastig om te kijken zonder me zwaar aan dat mens te gaan ergeren.
pi_37333535
Ik mag 1 mei aanwezig zijn bij de opnames van 2 afleveringen van "rauw"
Geen idee of het wat is;) maar goed, ze hebben leuke gasten, en wie weet wat er nog voor bekende nederlanders komen
  donderdag 27 april 2006 @ 08:19:39 #17
122987 japzooi
Whining Pirate of Tortuga
pi_37335106
Georgina Verbaan + improviseren = weer een spijker in de doodskist van Talpa

Keep up the good work Johnny!
"God is a kid with an antfarm..."
"King Kong ain't got shit on me!!"
  donderdag 27 april 2006 @ 09:50:41 #18
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_37336624
Als ze bij talpa nou eens normale programmas gaan bedenken in plaats van steeds bekende probgramma's te gaan klonen
Dit wordt natuurlijk ook weer niks, mensen zijn gewoon anti-Talpa en dat verander je niet zo snel

Talpa
pi_37336682
Dit wordt echt weer een pareltje.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_37435700
Ik ben morgenavond aanwezig bij de opnames van 2 afleveringen ( ), het zal wel vreselijk slecht zijn, maargoed... ben benieuwd
  zondag 30 april 2006 @ 21:30:32 #21
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_37437145
net een preview gezien
En het is echt niet best

Geogina Verbaan speelt zelfs mee

  zondag 30 april 2006 @ 21:32:01 #22
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_37437206
Als ik het niet vergeet, ga ik kijken. Ben benieuwd...
KuikenGuppy
pi_37442951
Ik zag een voorstukje bij De Wereld Draait door laatst. Met Harm Edens er zo bij zag het er best grappig uit!
  maandag 1 mei 2006 @ 14:27:52 #24
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37454159
nou ik ben benieuwd...morgen gaat het los toch ?
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_37454687
ja inderdaad, de opname apparatuur staat klaar hier.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')