Nou de vogels mogen weer weg want Jolie heeft vandaag zelf twee dingetjes uitgekozen voor 'Zjelietje kamur' en ik vind daar geen vogels meer bijpassen. We zijn met iemand van marktplaats aan het onderhandelen over een Rakke kast. Damn wat wil ik zo'n ding graag en dan de kast zelf blauw maken en de deurtjes roze en oranje. Dit weekend gaan we wat besluiten want ik weet het nog niet wat voor een kast het anders moet gaan worden. We willen het graag afmaken namelijk. Vanochtend bij de rommelhoek van de Hema wat goedkope spullen gevonden die leuk zijn bij d'r kamertje, de dingen die aan de muur hangen, het oranje emmertje en haar zelf uitgekozen spiegelkapstokje. Ik vind het een vreselijk ding maar zij vindt hem mooi.
Tot nu toe:
Het bedje is geverfd, alleen de binnenkant moet nog even maar we zaten wat krap in de verf
![]()
Blauw geverfd nachtkastje, daar hebben we er twee van. Eén voor naast het bedje en één voor naast een oranje Ikea schommelbankje dat ze kreeg van een vriendin van mij. Kan ze boekjes lezen.
Leuke gekleurde dingen voor aan de muur, daar hebben we er drie van leuk leuk leuk!
![]()
Leuke prutpotjes.
![]()
Geverfd ladenblok en door Jolie uitgekozen kapstok/spiegel en emmertje.
![]()
Het liefst zou ik een donkerbruine muur willen maar mijn
![]()
vindt dat we het eigenlijk zo moeten laten. Ik weet het nog steeds niet, ook nog geen gordijnen en geen lamp en geen kast. Mmmmm wie helpt weer!?!