abonnement Unibet Coolblue
pi_37593311
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 23:15 schreef OnlineGokker het volgende:

[..]

En dan zeker ringen laten maken van 't afvalijzer van Corus en de huwelijksreis naar Texel boeken

Wel veel geld uitgeven aan een huis + inboedel en een auto, maar geld uitgeven voor de belangrijkste dag is overdreven
Wat is er mis met Texel. Ben daar wel eens geweest en me prima vermaakt. Moet een huwelijksreis dan perse een exotische bestemming hebben. Het gaat er toch om dat je samen een leuke tijd hebt???

En ja! Ik geelf liever mijn geld uit aan een leuk huis, leuke spulletjes etc. dan aan een feest. Natuurlijk is het fijn dat je je huwelijksdag met je vrienden, famlie etc. kujnt vieren, maar dat hoeft echt niet zoveel geld te kosten. Althans, wij zullen het er niet aan uitgeven.
Take on the situation, but not the torment ...
pi_37593326
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:50 schreef Meneer_Storm het volgende:
Ben ik nou de enige persoon die zoiets heeft van; dikke vinger met iedereen, trouwen doe ik niet voor derden?
Mocht het óóit zover bij mij komen, dan zal ik die pieken mooi gebruiken om met z'n _tweeën_ er lekker lange tijd tussenuit te gaan naar de mooiste locaties, laat familie, schoonfamilie, vrienden en vage bekenden maar mooi de tyfus krijgen
My point texactly
Take on the situation, but not the torment ...
  zaterdag 6 mei 2006 @ 10:47:07 #153
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_37597046
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 23:15 schreef OnlineGokker het volgende:

[..]

En dan zeker ringen laten maken van 't afvalijzer van Corus en de huwelijksreis naar Texel boeken

Wel veel geld uitgeven aan een huis + inboedel en een auto, maar geld uitgeven voor de belangrijkste dag is overdreven
Corus is om de hoek

en me maarje is smelter, die kan het zo meesmokkelen
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_37601090
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 00:47 schreef SevenWonders het volgende:

[..]

Wat is er mis met Texel. Ben daar wel eens geweest en me prima vermaakt. Moet een huwelijksreis dan perse een exotische bestemming hebben. Het gaat er toch om dat je samen een leuke tijd hebt???

En ja! Ik geelf liever mijn geld uit aan een leuk huis, leuke spulletjes etc. dan aan een feest. Natuurlijk is het fijn dat je je huwelijksdag met je vrienden, famlie etc. kujnt vieren, maar dat hoeft echt niet zoveel geld te kosten. Althans, wij zullen het er niet aan uitgeven.
En wat is er zo "belangrijk" aan trouwen dat het voor heel veel mensen de 'belangrijkste' of 'mooiste' dag van hun leven is?

Zijn alle overige gebeurtenissen in hun leven zo saai dan?
  zondag 16 juli 2006 @ 13:30:39 #155
39732 Mr.Zed
Ik besluit niets te beslissen.
pi_39874384
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 09:46 schreef Rekkie het volgende:

[..]

En zeker niet voor iedereen, derhalve geen feit!
Lezen...
Ik noem het feit dat je moet zorgen dat je een mooie herinnering hebt aan de mooiste dag van je leven.
Ik stel niet dat je trouwdag dat is.
Kunst zonder trein.
  zondag 16 juli 2006 @ 13:36:39 #156
39732 Mr.Zed
Ik besluit niets te beslissen.
pi_39874540
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 15:29 schreef PatriotOnline het volgende:
dit is de locatie overigens

is blij met zijn keus
Mooi pand.
Wij zijn hier getrouwd.
Kunst zonder trein.
  zondag 16 juli 2006 @ 13:49:21 #157
39732 Mr.Zed
Ik besluit niets te beslissen.
pi_39874917
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:30 schreef Rekkie het volgende:

[..]

En wat is er zo "belangrijk" aan trouwen dat het voor heel veel mensen de 'belangrijkste' of 'mooiste' dag van hun leven is?

Zijn alle overige gebeurtenissen in hun leven zo saai dan?
Voor anderen kan ik niet spreken natuurlijk, maar ikzelf ben hopeloos ouderwets en romantisch ingesteld.
De emotie die mijn trouwdag bij me losmaakte is sindsdien niet meer geevenaard (Mr.Zed is sindsdien ook al vader geworden), en dat verwacht ik ook niet meer.
Daarom noem ik het de mooiste dag van mijn leven. Dat dat niet voor iedereen opgaat weet ik.

En wat is dat voor onzin dat het allemaal over zou zijn als je eenmaal die "mooiste dag" gehad zou hebben?
Het feit dat ik pannekoeken lekker(der) vind, wil niet zeggen dat ik niet meer geniet van een goede biefstuk.
Kunst zonder trein.
  zondag 16 juli 2006 @ 14:10:59 #158
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_39875503
Wij hebben helemaal geen zin in een groot feest en zo'n dag waarin je dan zelf in de belangstelling staat, en familie moet gaan uitnodigen die je amper ziet, dus trouwen wij alleen met zn tweetjes.
Wij trouwen op vakantie in Las Vegas.

Dusse de uitgaven voor zo'n dag liggen echt niet vast, je kan ervan maken wat je zelf wilt.
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_39875519
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:30 schreef Rekkie het volgende:

En wat is er zo "belangrijk" aan trouwen dat het voor heel veel mensen de 'belangrijkste' of 'mooiste' dag van hun leven is?

Zijn alle overige gebeurtenissen in hun leven zo saai dan?
' t Is leuker om getrouwd te zijn dan ik dacht. Het heeft toch wel iets speciaals.

En die trouwdag, het is gewoon mooi om met je vrouw een dik feest te geven voor iedereen die graag mag. En dan is een trouwfeest met alles erop en eraan nog veel specialer dan een fustje kopen in een kroeg.
pi_39890400
Omg, wat een boel geld, ik ga dus no-way ooit trouwen, of het moet wel heel erg de vrouw van mn leven zijn. En dan nog, de ware bestaat niet, dus heeft trouwen ook bar weinig zin

Klaagbaak mode off.
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
  maandag 17 juli 2006 @ 09:46:32 #161
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_39898194
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:33 schreef kaos- het volgende:
Omg, wat een boel geld, ik ga dus no-way ooit trouwen, of het moet wel heel erg de vrouw van mn leven zijn. En dan nog, de ware bestaat niet, dus heeft trouwen ook bar weinig zin

Klaagbaak mode off.
Jij bent duidelijk de ware nog niet tegen gekomen [/cliché]
Saartje
  † In Memoriam † maandag 17 juli 2006 @ 10:00:31 #162
43556 miss_dynastie
pi_39898517
quote:
Op maandag 17 juli 2006 09:46 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Jij bent duidelijk de ware nog niet tegen gekomen [/cliché]
Ik wel, maar wij gaan geen 15000 euro in een trouwdag stoppen hoor, ben veel te bang dat ik die dag van de weeromstuit heel erg ziek zou worden of zo
Dat wil trouwens niet zeggen dat een ander het van mij niet mag of zo
pi_39899271
Ik ga ook echt geen 15k in een trouwdag stoppen.

Wij gaan trouwen / receptie / diner voor ouders / broers & zussen / Oma's thats it.

En ik ga budgeteren rond de 5k.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_39899335
trouwen kost je de rest van je leven
Dick Schaffa
pi_39910027
quote:
Op woensdag 12 april 2006 15:29 schreef sanger het volgende:

[..]

Maar dan krijg je geen huwelijksnacht......

Nu even serieus. Ik wil graag trouwen voordat we kinderen nemen. Dat anderen er anders over denken prima, maar als ik dat wil doe ik het toch wel.
Als je om die reden wil trouwens kun je ook een gratis dag uitzoeken op het gemeente huis. Enkel in ondertrouw dan nog ff. Kost je nooit meer dan ¤100.-
(__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
  maandag 17 juli 2006 @ 16:13:22 #166
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_39910072
quote:
Op maandag 17 juli 2006 16:11 schreef TA het volgende:

[..]

Als je om die reden wil trouwens kun je ook een gratis dag uitzoeken op het gemeente huis. Enkel in ondertrouw dan nog ff. Kost je nooit meer dan ¤100.-
Is een optie inderdaad. Alleen wil ik toch echt trouwen. Om de symboliek en om het een keer meegemaakt te hebben.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_39910177
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 01:12 schreef Mr.Zed het volgende:
Feit blijft:
Zorg voor een goede /mooie herinnering voor jezelf aan de meest belangrijke dag van je leven:
Zorg voor een goede fotograaf.
Sorry, maar ik ben er écht van overtuigd dat ik daar niet genoeg aandacht op kan vestigen.
Dat ligt er maar helemaal aan wat voor waarde je daaraan hecht. Ik kan me voorstellen dat mensen dat een belangrijke dag vinden. Echter ik denk er anders over. Trouwen doet mij niks, ik vindt het niet belangrijk. Enige reden die ik kan bedenken is dat er nij eventueele kids het een en ander goed geregeld is. Verder heeft het voor mij geen emotionele waarde.
(__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
  maandag 17 juli 2006 @ 17:04:08 #168
114862 utvoske
Laat de dag maar komen....
pi_39911654
quote:
Op woensdag 12 april 2006 14:57 schreef sanger het volgende:
Ik ben nu al zo een 2,5 jaar met mijn vriendin samen en ik vind het tijd worden om te trouwen. Nu weet ik dat dat geld kost, dus dat is geen verassing. Nu weet ik alleen niet wat dat bij benadering gaat kosten. Sowieso wil ik er niet voor lenen, dus zal het apart leggen worden. En nu wil ik dus een schatting maken van de kosten zodat ik weet hoeveel ik per maand apart moet gaan leggen om binnen een jaar (of maximaal 2) te kunnen trouwen.

Ik heb natuurlijk wel nagedacht wat de bedoeling is:

  • Jurk, kopen. Ik wil per se dat het een jurk is die later in haar kast blijft hangen
  • Stadhuis, kan ik natuurlijk nakijken op I-net
  • Receptie, alleen familie, vrienden en goede bekenden. Niet thuis maar ergens op een leuke locatie (TIPS WELKOM). Verwacht niet meer dan 60 man. Eventueel combineren met lunch/diner.
  • Feest iedereen die we kennen is welkom. Veel bier en wijn is een must net als goede hapjes, muziek en vermaak.
  • Huwelijksreis, iemand die een supermooie locatie weet is welkom.

    Heb je ervaringen met trouwen en een idee van de kosten (ervaringen?) dan hoor ik dat graag!

    Overigens had ik dit beter onder een kloon kunnen doen
  • Je kunt het allemaal net zo duur maken als je zelft wilt. Er zijn jurken van 500 tot 20000 euro, maar reken al snel op 1250 euri. Denk ook aan een kostuum voor de man
    Stadhuis : Ligt aan de gemeente, van gratis (bij veel gemeentehuizen op een ochtend ergens in de week) tot op zaterdag. Bij ons wordt er geloof ik 500 euro voor gerekend.
    Receptie : reken op 10-15 de man
    Diner : Ook dat kun je zo duur maken als je wilt. Maar voor spijs en wijn ben je toch snel 45 euro de man kwijt en dan doe je niet gek.
    Feest : Feest : 30 euro de man, lijkt me ok. Band 500 euri????
    Huwelijksreis : Ik kan je dominicaanse republiek aanraden. Zit vol met getrouwde stellen. Tip Iberostar hotel op Punta Cana is super.

    Denk ook aan uitnodigingen (3 euro per stuk) , bedankkaartjes achteraf, corsages, kado's voor de getuigen en ouders, fotoboek en reportage, bloemstukken, trouwauto.

    suc6

    laatste tip : Doe het zoals JULLIE willen en zoals je ouders of anderen willen. Het is JULLIE dag!!!!
      maandag 31 juli 2006 @ 08:55:07 #169
    107521 Furia
    snoopy weer
    pi_40343556
    Weet iemand hier toevallig of de kleding van de daggasten ook afgestemd moet zijn op de kledij van de bruid? Een vriendin van mij gaat volgend jaar april trouwen en ze gaat binnenkort kijken voor een jurk, maar ik heb nu al een prachtige voor mij gezien, maar weet dus niet of daar ook regels aan verbonden zijn ofzo.
      maandag 31 juli 2006 @ 09:03:54 #170
    129011 -Bubseltje-
    absofuckinglutely!!
    pi_40343638
    Wit ofzo is meestal niet handig. En te overdreven ook niet. Want de bruid moet natuurlijk het mooist zijn.
      maandag 31 juli 2006 @ 10:04:23 #171
    107521 Furia
    snoopy weer
    pi_40344591
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 09:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
    Wit ofzo is meestal niet handig. En te overdreven ook niet. Want de bruid moet natuurlijk het mooist zijn.
    Het is geen witte jurk, wel een mooie, maar niet extravagant ofzo. Dat moet dus wel kunnen? Het is gewoon een strapless jurkje tot net onder de knie, roze, met soort heel fijn tule eroverheen, maar totaal niet te vergelijken met een trouwjurk
    pi_40344922
    Wij hebben 12.000 euro uitgegeven aan onze bruiloft..
    En alles gedaan zoals wij dat wilde.. Op de manier zoals wij dat wilde..
    En natuurlijk doe jij het voor andere nooit goed genoeg of niet zoals andere dat gedaan zouden hebben maar hadden wij schijt aan.. En ja wij wilde wel veel geld uitgeven..
    We hebben er lang genoeg voor gespaart.. Hoefde niet te kijken op een cent..

    Hebben een fantastische dag gehad.. Een dag om nooit meer te vergeten..
    Maar om nu te zeggen de mooiste van mn leven.. Neuh.. Dr zullen vast nog meer leuke dagen komen en er zijn zeker leuke dagen geweest..
    Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
    Try to be a rainbow in someone's cloud.
      maandag 31 juli 2006 @ 10:23:36 #173
    105393 IkWilbert
    -Tukker 4 life-
    pi_40345038
    Ik snap niet dat die pakken voor de bruidegom zo duur moeten zijn. Ik zie soms hele mooie pakken bij een kledingzaak in de buurt voor nog geen 200 a 300 euro. Kun je toch ook in trouwen?

    En een bruidsjurk, kun je dit niet huren ofzo? Om nou 1200 euro uit te geven aan iets wat je één dag aan hebt... pff...
    * I intend to live forever, so far so good! *
      maandag 31 juli 2006 @ 10:27:57 #174
    25041 Doopy-X-
    Diener der burgers
    pi_40345139
    Wij gaan volgend jaar ook, hadden begroting van 12.000 gemaakt maar daar komen we waarschijnlijk onder.

    Hebben wel dure locatie/feest maar bezuinigen op:

    Auto
    Jurk/schoenen/lingerie
    Pak
    Fotograaf

    Deze dingen krijgen we allemaal gratis

    25 mei 2007 is de grote dag
    pi_40345198
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 10:23 schreef IkWilbert het volgende:
    Ik snap niet dat die pakken voor de bruidegom zo duur moeten zijn. Ik zie soms hele mooie pakken bij een kledingzaak in de buurt voor nog geen 200 a 300 euro. Kun je toch ook in trouwen?

    En een bruidsjurk, kun je dit niet huren ofzo? Om nou 1200 euro uit te geven aan iets wat je één dag aan hebt... pff...
    Het is maar net wat je er voor over hebt he..
    Mijn man heeft ook niet speciaal een bruidspak gekocht..
    Maar een pak wat hij ook nog aan kan naar zijn werk..

    En ja.. Mijn bruidsjurk.. Daar zijn we (net als met het bruidspak) mee geholpen
    Die hebben we van mijn en zijn ouders gekregen.. Die vonden dat dit eigendommen moesten zijn..
    En hej wie ben ik om niet hun geld uit te geven
    Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
    Try to be a rainbow in someone's cloud.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')