Nee ok eigenlijk nietquote:Op zondag 9 april 2006 23:19 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Jij ligt zeker te fappen op die vrouwenstem?
Die is inderdaad ergerlijk!quote:Op maandag 10 april 2006 09:28 schreef __Saviour__ het volgende:
voedingscentrum...
voedingscentrum...
voedingscentrum...
voedingscentrum...
voedingscentrum...
nog zo'n kutreclame
Ja, snowy. Het symbool van onze organisatie. Gratis.quote:
Ja, en dan ben je zelfs lid van de Nationale Fedaratie ter Bescherming van Afgeschreven Ouwe Vliegtuigjes ofzoiets.quote:Op maandag 10 april 2006 11:53 schreef Metro2005 het volgende:
Heb gister eens opgelet hoeveel doneer nu 2 of 3 euro per maand reclame's er zijn. Echt VEEL.
Heb uitgerekend dat ik ongeveer 40 a 50 euro per maand kwijt zou zijn als ik ze allemaal zou steunen
ik vind dat op zijn zachtst gezegd een nogal debiel lokkertje. Of je steunt zo'n organisatie, of je doet het niet, maar niemand die op zo'n stom pluche ding zitten te wachten.quote:
Helemaal mee eens. Laat ze voor die anderhalve euro die die dingen kosten een extra lobbyist aannemen ofzo.quote:Op maandag 10 april 2006 12:31 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik vind dat op zijn zachtst gezegd een nogal debiel lokkertje. Of je steunt zo'n organisatie, of je doet het niet, maar niemand die op zo'n stom pluche ding zitten te wachten.
quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 22:51 schreef Corksterr het volgende:
[..]
[afbeelding]
Waar halen ze al die Snowy's toch vandaan?![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:54 schreef LonelyWolf het volgende:
[..]
Om dit soort beelden springen er tranen in mijn oogjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |