abonnement Unibet Coolblue
pi_36796917
quote:
Motorrijder omgekomen in Soest

ANP | Gepubliceerd op 09 april 2006, 13:54

SOEST - Op de Koninginnelaan in Soest is zaterdagavond een motorrijder uit die plaats verongelukt. Dat heeft de politie zondag laten weten.


De 38-jarige man kwam met zijn crossmotor op de verkeerde weghelft terecht, waar hij met hoge snelheid op een paal botste. Vervolgens kwam hij met zijn hoofd op het wegdek terecht. De motorrijder, die geen helm droeg, overleed ter plaatse..
Net ff op visite geweest.. Kom ik thuis.. Krijg ik meteen een telefoontje..

Ik denk.. Wie is dat nou weer..

Krijg ik van een vriendin te horen, dat een gozer die ik ken is verongelukt..

Gisteravond heb ik hem nog een paar keer voorbij zien rijden op z'n motor en ik zei nog tegen een maatje.. "Kijk hem scheuren dan.. Die gaat straks nog onderuit.."
Niet wetende, dat hij waarschijnlijk voorbij de bocht ook daadwerkelijk is verongelukt..



[ Bericht 34% gewijzigd door de_Onverzettelijke op 09-04-2006 17:20:37 ]
Roma Bastardi..!! Vaffanculo..!!
[quote: Moggasparz: Man The harpoons..!!]
http://media.spikedhumor.(...)ion.com_kidowned.wmv
pi_36796953
quote:
Op zondag 9 april 2006 17:15 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
Net ff op visite geweest.. Kom ik thuis.. Krijg ik meteen een telefoontje..

Ik denk.. Wie is dat nou weer..

Krijg ik van een vriendin te horen, dat een gozer die ik ken is verongelukt..

Gisteravond heb ik hem nog een paar keer voorbij zien rijden op z'n motor en ik zei nog tegen een maatje.. "Kijk hem scheuren dan.. Die gaat straks nog onderuit.."
Niet wetende, dat hij waarschijnlijk voorbij de bocht ook daadwerkelijk is verongelukt..

Kende je hem goed?
pi_36796993
als men zo rijdt , vind ik het niet erg als men zich te pletter rijd , krijgt men een ongeluk waar men weinig parten aan heeft vind ik het vele male erger
pi_36797144
quote:
Op zondag 9 april 2006 17:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
als men zo rijdt , vind ik het niet erg als men zich te pletter rijd , krijgt men een ongeluk waar men weinig parten aan heeft vind ik het vele male erger
Is dat niet een beetje kort door de bocht, rij jij nooit te hard dan?
Ik begrijp die motorrijders wel, het geeft gewoon een enorme kick maar je bent natuurlijk wel heel kwetsbaar...
pi_36797178
quote:
Op zondag 9 april 2006 17:15 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Kende je hem goed?
Zag hem vaak op m'n werk en heb hem wel eens in de kroeg gezien..
Kende hem persoonlijk verder niet zo goed, maar het doet je toch wel wat, als je iemand de laatste paar seconden van z'n leven hebt gezien, en hoe cru, na wat ik tegen m'n maatje zei..
Roma Bastardi..!! Vaffanculo..!!
[quote: Moggasparz: Man The harpoons..!!]
http://media.spikedhumor.(...)ion.com_kidowned.wmv
  zondag 9 april 2006 @ 17:26:36 #6
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_36797297
quote:
Op zondag 9 april 2006 17:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
als men zo rijdt , vind ik het niet erg als men zich te pletter rijd ,
[kort door de bocht modus]
Dus eigenlijk wens je iedereen die te hard rijdt indirect dood?
[/kort door de bocht modus]
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_36797316
quote:
Op zondag 9 april 2006 17:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
als men zo rijdt , vind ik het niet erg als men zich te pletter rijd , krijgt men een ongeluk waar men weinig parten aan heeft vind ik het vele male erger
zucht
pi_36797349
quote:
Motorrijder omgekomen in Soest

ANP | Gepubliceerd op 09 april 2006, 13:54

SOEST - Op de Koninginnelaan in Soest is zaterdagavond een motorrijder uit die plaats verongelukt. Dat heeft de politie zondag laten weten.


De 38-jarige man kwam met zijn crossmotor op de verkeerde weghelft terecht, waar hij met hoge snelheid op een paal botste. Vervolgens kwam hij met zijn hoofd op het wegdek terecht. De motorrijder, die geen helm droeg, overleed ter plaatse..
Natuurlijke selectie dus.
  zondag 9 april 2006 @ 17:28:25 #9
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_36797368
quote:
Op zondag 9 april 2006 17:21 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Is dat niet een beetje kort door de bocht, rij jij nooit te hard dan?
Ik begrijp die motorrijders wel, het geeft gewoon een enorme kick maar je bent natuurlijk wel heel kwetsbaar...
Ik zou in iedergeval niet te hard gaan rijden zonder helm. Het is zijn eigen schuld, had hij maar een helm op moeten doen.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_36797372
Oké en nu?
  zondag 9 april 2006 @ 17:32:26 #11
6536 dwerg
chagrijn
pi_36797512
quote:
Op zondag 9 april 2006 17:28 schreef Fillipe het volgende:
Oké en nu?
De helft van de users roept 'Eigen schuld!' en de andere helft roept 'Moraalridders! Zelf nooit motor gereden zeker?' Zo gaat het namelijk altijd.
I intend to live forever, or die trying.
  † In Memoriam † zondag 9 april 2006 @ 17:32:50 #12
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_36797531
quote:
Op zondag 9 april 2006 17:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
als men zo rijdt , vind ik het niet erg als men zich te pletter rijd , krijgt men een ongeluk waar men weinig parten aan heeft vind ik het vele male erger
Zo denk ik er eerlijk gezegd ook over.De persoon die te hard rijdt brengt ook nog eens anderen in gevaar.
Wil je zo graag kicken en dus veel te hard rijden ,dan is een van de consequentie dat je jezelf te pletter rijdt.
Eigen schuld.
En dan ook nog eens geen helm dragen.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  zondag 9 april 2006 @ 17:42:53 #13
30692 TechnoHead
Hartjeesss!
pi_36797841
quote:
Op zondag 9 april 2006 17:23 schreef de_Onverzettelijke het volgende:

[..]

Zag hem vaak op m'n werk en heb hem wel eens in de kroeg gezien..
Kende hem persoonlijk verder niet zo goed, maar het doet je toch wel wat, als je iemand de laatste paar seconden van z'n leven hebt gezien, en hoe cru, na wat ik tegen m'n maatje zei..
Is kut, maar probeer dit eens: een gast die je vaag kent loopt je een beetje te zieken zaterdagavond tijdens het stappen, en je geeft hem een hengst. Drie dagen later zie je in het lokale blaadje dat hij zelfmoord heeft gepleegd.. Het een heeft niks met het ander te maken, zo weet ik nu, maar op dat moment is het inderdaad cru..
1 tot 3,5 eurocent per ontvangen email:
http://www.internetcash.nl/
pi_36798569
Vreemd dat iemand die 38 is geen helm opzet. Dan zou je toch beter moeten weten.
  zondag 9 april 2006 @ 18:10:10 #15
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_36798627
quote:
Op zondag 9 april 2006 17:27 schreef sexbierum het volgende:

[..]

Natuurlijke selectie dus.
Dikke kans dat hij met helm net zo dood zou zijn
pi_36798651
Als ik de verhalen al hoor van dat scheuren + geen helm, dan mag je het jammer vinden, dan is het gewoon dom van die persoon.
In de jaren dat ik nu auto rijd, (3 jaar) heb ik al vaak situaties gehad waar ik zeer blij ben geweest dat ik niet op een motor zat. Zonder helm met 50+ km/h op je bek gaan lijkt me zeker geen pretje, snelheden BOVEN de 100 km/h nog niet eens meegenomen ...
JOHNNY HEITINGA
  zondag 9 april 2006 @ 18:11:33 #17
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_36798668
quote:
Op zondag 9 april 2006 17:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zo denk ik er eerlijk gezegd ook over.De persoon die te hard rijdt brengt ook nog eens anderen in gevaar.
Rare is alleen altijd dat dit veel harder geroepen wordt bij motorrijders terwijl deze veel minder schade aan (kunnen) brengen dan een willekeurige sjonnie in zijn golfje.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_36799323
quote:
Op zondag 9 april 2006 17:26 schreef hollander172 het volgende:

[..]

[kort door de bocht modus]
Dus eigenlijk wens je iedereen die te hard rijdt indirect dood?
[/kort door de bocht modus]
als men bewust risico neemt door onverantwoord te rijden zoals de topic starter zegt , waardoor hij al denkt van die rijdt erg onverantwoord.

tuurlijk rijdt iedereen wel is harder dan toegestaan , maar dat is anders dan onverantwoord rijden en stunten met je leven.
pi_36799395
quote:
Op zondag 9 april 2006 17:21 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Is dat niet een beetje kort door de bocht, rij jij nooit te hard dan?
Ik begrijp die motorrijders wel, het geeft gewoon een enorme kick maar je bent natuurlijk wel heel kwetsbaar...
ik begrijp ze ook goed , alleen we zijn al een keer eerder een goede vriend verloren , die door slecht wegdek om het leven is gekomen en dat is anders dan bewust risico nemen , naast het feit dat motoren zoiezo al kwetsbaar zijn.
  zondag 9 april 2006 @ 18:41:54 #20
71678 Badmeester
Waneer komen de golven?
pi_36799475
quote:
Op zondag 9 april 2006 18:36 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

als men bewust risico neemt door onverantwoord te rijden zoals de topic starter zegt , waardoor hij al denkt van die rijdt erg onverantwoord.

tuurlijk rijdt iedereen wel is harder dan toegestaan , maar dat is anders dan onverantwoord rijden en stunten met je leven.
ja want met een crosser kan je nogal mongolisch hard rijden (not), en ik weet helaas wel zeker dat een helm geholpen had rijd zelf ook motor, zowel crosser als racer, maar toch altijd met helmpje op. aan ts sterkte
  zondag 9 april 2006 @ 18:45:34 #21
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_36799562
quote:
De 38-jarige man kwam met zijn crossmotor op de verkeerde weghelft terecht, waar hij met hoge snelheid op een paal botste. Vervolgens kwam hij met zijn hoofd op het wegdek terecht. De motorrijder, die geen helm droeg, overleed ter plaatse..
Tja... hoezeer ik motorrijden en motorrijders ook een warm hart toe draag....
... doet dit me gewoon niets... hoe hard ook misschien.

Ik kan me wel voorstellen dat het jou raar aan deed zeg maar.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_36799645
quote:
Op zondag 9 april 2006 18:45 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Tja... hoezeer ik motorrijden en motorrijders ook een warm hart toe draag....
... doet dit me gewoon niets... hoe hard ook misschien.
Mij ook niet, hoewel het voor de nabestaanden net zo erg zal zijn.
Maar wat een woede zullen die mensen ook voelen, ze hebben vast geweten van z'n roekeloze rijstijl, en dan ook geen helm dragen...
Mijn god zeg.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_36799767
Altijd jammer als motorrijders zichzelf overschatten.
Ik hoop dat hij pijnloos is gestorven.
pi_36799977
quote:
Op zondag 9 april 2006 18:53 schreef HenkieVdV het volgende:
Altijd jammer als motorrijders zichzelf overschatten.
Ik hoop dat hij pijnloos is gestorven.
Het was net buiten mijn gezichtsbeeld, maar die vriendin zag het dus gebeuren..

Toen hij op het wegdek klapte, scheurde z'n schedel en de rest kun je zelf wel bedenken..


Kind zit nu met een trauma thuis..
Of het nu z'n eigen schuld is, wat het ook wel is, vind ik het toch een vervelende ervaring..
Roma Bastardi..!! Vaffanculo..!!
[quote: Moggasparz: Man The harpoons..!!]
http://media.spikedhumor.(...)ion.com_kidowned.wmv
pi_36800047
quote:
Op zondag 9 april 2006 18:59 schreef de_Onverzettelijke het volgende:

[..]

Het was net buiten mijn gezichtsbeeld, maar die vriendin zag het dus gebeuren..

Toen hij op het wegdek klapte, scheurde z'n schedel en de rest kun je zelf wel bedenken..


Kind zit nu met een trauma thuis..
Of het nu z'n eigen schuld is, wat het ook wel is, vind ik het toch een vervelende ervaring..
Ja ik leef met je mee man.
Kut situaties zijn dat. Succes met het verwerken en geef je vriendin een knuffel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')