vriendelijkheid zelve ja....quote:Op maandag 10 april 2006 22:45 schreef Sonja27 het volgende:
Wie heeft dit in hemelsnaam als postcrossing kaartje verzonden.... http://www.flickr.com/photos/baccarita/126492626/
Lekker vriendelijk!.....
Nou, zo kwam de persoon die die leuke tekening had gemaakt gisteren op mijn siite buurten, en daar zag hij zijn tekeningquote:Op maandag 10 april 2006 23:31 schreef Sonja27 het volgende:
Ik zie op mijn weblog in de statistieken dat mijn site is bezocht door iemand uit Taiwan... nu zegt dat op zich nog niets.... maar voor hetzelfde geld heeft die mijn adres ontvangen en is ie even komen buurten!!!!![]()
hahah dat was ik !!!!quote:Op maandag 10 april 2006 22:45 schreef Sonja27 het volgende:
Wie heeft dit in hemelsnaam als postcrossing kaartje verzonden.... http://www.flickr.com/photos/baccarita/126492626/
Lekker vriendelijk!.....
Van barbarian ga ik ook krijgen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 05:46 schreef Jaguarized het volgende:
Vandaag het kaartje van Troel gekregen en een tag kaartje van barbarian uit Cincinatti!
Dat is gaaf!quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:49 schreef Klonk het volgende:
hij gaat naar Las Vegas
ik weet de afzender:quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:10 schreef Joene het volgende:
Kreeg er net 1 binnen vanuit Springfield Usa !
LOLquote:
en ik zie net dat er vandaag nog een is aangekomen, naar de VS dit keer, dus vandaag zijn er 2 mooie lijntjes bijgekomenquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:28 schreef inkie1010 het volgende:
Mooie map mobster!! Oke ik mag deze week niet meer taggenNet ff bijgehouden wat ik de afgelopen 2 weken verstuurd heb en das toch wel een beetje erg hahahaha
Dat van die postzegels ken ik helemaal niet?
Ja loopt best in de centen hè. Maar ik heb volgens mij minder verstuurd dan jij nog, dus ik kan me al helemaal niet indenken hoe jij je moet voelen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:28 schreef inkie1010 het volgende:
Mooie map mobster!! Oke ik mag deze week niet meer taggenNet ff bijgehouden wat ik de afgelopen 2 weken verstuurd heb en das toch wel een beetje erg hahahaha
Ik kende het ook niet, maar er zat een advertentie voor aan een velletje zegels. Als je op de TPG site kijkt staat het er wel op in de online winkel, ook nog andere leuke zegels.quote:Dat van die postzegels ken ik helemaal niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |