abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_37827269
wordt dit uitgezonden op de NL tv??
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  zondag 14 mei 2006 @ 22:15:12 #127
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_37828511
quote:
Op zondag 14 mei 2006 11:04 schreef mikezwet het volgende:

[..]

Was het een achterblijver die zwollie eraf reed? wel zonde zeg
Nee, was Will Power die als een bezetene de pits uit kwam rijden en Zwolsman maar even de muur in drukte

Vitalogy: ChampCar heeft zo'n vage regel dat je helemaal niet van je lijn af mag gaan als iemand je wil passeren. Nu begrijp ik dat ergens ook wel, het zijn immers gigantisch logge wagens. Dat maakte de verdedigingsaktie van Bourdais bij Tracy ook twijfelachtig. Maargoed, ik zag Bourdais wel meer doen wat twijfelachtig was

En ChampCar is gewoon op Eurosport te zien, en misschien ook wel op RaceWorld, maar dat weet ik niet zeker.
jeweetz
pi_37830409
quote:
Op zondag 14 mei 2006 22:15 schreef Rhinestone het volgende:

[..]

Nee, was Will Power die als een bezetene de pits uit kwam rijden en Zwolsman maar even de muur in drukte

Vitalogy: ChampCar heeft zo'n vage regel dat je helemaal niet van je lijn af mag gaan als iemand je wil passeren. Nu begrijp ik dat ergens ook wel, het zijn immers gigantisch logge wagens. Dat maakte de verdedigingsaktie van Bourdais bij Tracy ook twijfelachtig. Maargoed, ik zag Bourdais wel meer doen wat twijfelachtig was

En ChampCar is gewoon op Eurosport te zien, en misschien ook wel op RaceWorld, maar dat weet ik niet zeker.
Aha ik had niet door dat hij uit de pits kwam. Oke zwolsman zat er niet helemaal naast en het ging wel om een baan positie...

Wat een klote regel eigenlijk dat je niet teveel mag verdedigen, ik wil dat juist zien, een gewone inhaal actie is maar gewoon

Raceworld zend het volgens mij niet live uit, af en toe zie ik wel wat samenvatting of docu's maar dan meestal aan het einde van het seizoen. Zijn er trouwens geen manieren om de amerikaanse sport zenders te ontvangen, moet je zeker even je schotel op een andere satelliet mikken.
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_37830926
quote:
Op zondag 14 mei 2006 22:55 schreef mikezwet het volgende:

[..]

Aha ik had niet door dat hij uit de pits kwam. Oke zwolsman zat er niet helemaal naast en het ging wel om een baan positie...
Als hij hem gezien had dan had hij sowieso moeten uitwijken en niet Zwolsman de muur inrijden. Maar hij zag hem niet was de verklaring geloof ik.
quote:
Wat een klote regel eigenlijk dat je niet teveel mag verdedigen, ik wil dat juist zien, een gewone inhaal actie is maar gewoon
Volgens mij is de reden daarachter dat die wagens nog wel een de lucht in wilde gaan
en met die muren langs de baan is dat nogal gevaarlijk.
quote:
Raceworld zend het volgens mij niet live uit, af en toe zie ik wel wat samenvatting of docu's maar dan meestal aan het einde van het seizoen. Zijn er trouwens geen manieren om de amerikaanse sport zenders te ontvangen, moet je zeker even je schotel op een andere satelliet mikken.
Ik zou ook graag Amerikaanse zenders hier in Europa willen alhoewel ik de voornaamste programma's die ik dan wel zien toch wel kan krijgen. Eigenlijk belachelijk dat engelse zenders in Europa worden tegengehouden maar je wel Bayerische rundfunk en allerlei arabische troep kan ontvangen.

Maar volgens mij worden de belangrijkste takken van de Amerikaanse racerij op Eurosport gewoon live uitgezonden. Waar het mij meer om te doen is, is GP2 allebei de races ipv alleen de sprint, Brits F3, Formule Renault, Euro F3, Duits F3, betere verslaggeving van rally, Formule Nippon uh Formule Nissan.
  maandag 15 mei 2006 @ 18:29:35 #130
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_37851566
Zwolsman mocht sowieso niet inhalen, dus ik vroeg mij al af wat hij uberhaupt naast Will Power deed. Was onder full course yellow. Maar dan nog, leek natuurlijk nergens op wat Power deed.

Formule Nippon live zeg je? Ik heb wel wat beters te doen op de zondagochtend eigenlijk, dus voor mij hoeft het niet zo En die Amerikaanse propaganda hoef ik ook niet op mijn tv te zien IndyCars en NASCAR zou ik wel weer graag live willen zien. Grand-Am lijkt me ook wel feth met de voormalig-Champ-/IndyCar-rijders die tegenwoordig meerijden.
jeweetz
pi_37853340
Ik noem wel wat meer dan alleen Formule Nippon he.
pi_37856086
quote:
Op maandag 15 mei 2006 18:29 schreef Rhinestone het volgende:
Zwolsman mocht sowieso niet inhalen, dus ik vroeg mij al af wat hij uberhaupt naast Will Power deed. Was onder full course yellow. Maar dan nog, leek natuurlijk nergens op wat Power deed.

Formule Nippon live zeg je? Ik heb wel wat beters te doen op de zondagochtend eigenlijk, dus voor mij hoeft het niet zo En die Amerikaanse propaganda hoef ik ook niet op mijn tv te zien IndyCars en NASCAR zou ik wel weer graag live willen zien. Grand-Am lijkt me ook wel feth met de voormalig-Champ-/IndyCar-rijders die tegenwoordig meerijden.
IRL kan je op zondag middag zien in een programma van SBS6, niet lang maar beter als niets.
Helaas vergeet ik dat programma altijd dus heb pas 1 samenvatting gezien...

Ach ja misschien de IRL en ChampCar samen, dat hoop ik eigenlijk wel, 17 coureurs is ook niet veel z'n 30 wagens lijkt me wel lache
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_37856488
quote:
Op maandag 15 mei 2006 18:29 schreef Rhinestone het volgende:
Zwolsman mocht sowieso niet inhalen, dus ik vroeg mij al af wat hij uberhaupt naast Will Power deed. Was onder full course yellow.
Dat was overigens totaal niet onder full course yellow.
  maandag 15 mei 2006 @ 23:11:02 #134
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_37862692
Was het er vlak na dan? Heeft iemand toevallig een transcript van de race? Ik begin nl best wel het idee te krijgen dat ik het een en ander gemist heb

toevoeging:

transcript al gevonden:
Lap 69 - #2 JUNQUEIRA pulls off the track in turn six, after his car runs out of fuel.
Lap 70 - YELLOW FLAG #34 ZWOLSMAN makes contact with #5 POWER, then makes contact with the wall, in the chicane area. The #34 ZWOLSMAN is retired due to the damage to his vehicle.

Junqueira dus die uitviel, vandaar dat ik ws dacht dat het weer eens full course yellow was.

[ Bericht 49% gewijzigd door Rhinestone op 15-05-2006 23:19:02 ]
jeweetz
  maandag 15 mei 2006 @ 23:24:18 #135
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_37863249
Was het er vlak na dan? Heeft iemand toevallig een transcript van de race? Ik begin nl best wel het idee te krijgen dat ik het een en ander gemist heb
jeweetz
pi_37907332
Zondag avond om 20:00 LIVE MEXICO
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
  woensdag 17 mei 2006 @ 10:35:44 #137
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_37908127
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 10:14 schreef mikezwet het volgende:
Zondag avond om 20:00 LIVE MEXICO
mooi weer normale tijden

ik was zo moe dat ik voor die tijd sliep en om 3 uur wakker werd en steeds constant wakker slapen wakker etc etc etc
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_37909039
Gewoon 's nachts opnemen en 's ochtends kijken, heb je nergens last van.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_37910979
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 10:35 schreef WEST het volgende:

[..]

mooi weer normale tijden

ik was zo moe dat ik voor die tijd sliep en om 3 uur wakker werd en steeds constant wakker slapen wakker etc etc etc
Haha hier hetzelfde Blijkt toch hoe saai de race eigenlijk was
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 15:43:18 #140
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_37991306
De race was niet saai. Hebben jullie ook geen senseo ofzo?

Overigens Luyendijk Jr. gister ook weer hard gecrashed in Indy.
jeweetz
pi_37991531
Met een Senseo zet je toch geen sterke koffie man.
pi_37994921
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 15:43 schreef Rhinestone het volgende:

Overigens Luyendijk Jr. gister ook weer hard gecrashed in Indy.
Hm die bakt er ook niet echt veel van he'
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 00:19:19 #143
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_38006577
Ik heb serieus geen idee hoe Arie Jr. het de afgelopen week gedaan heeft.

Maar Hornish Jr. gaat wel weer duidelijk pole pakken morgen.
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 15:49 schreef Vitalogy het volgende:
Met een Senseo zet je toch geen sterke koffie man.
Denk je dat?
jeweetz
pi_38031816
Zwolsman als 10de gekwalificeerd, dik voor zijn teamgenoot.
Pastorelli niet echt een verbetering tov vorig weekend en dus weer op de laatste startrij.
pi_38039974
Pastorelli nog voor het meiske.
Heylen ook best goed 11e
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_38043637
Het is wel kut dat die race tijdens Top Gear is. Ik heb nog geen hd recorder.
pi_38056635
nu op tv
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_38063284
Op de pit stops na vond er bar weinig aan en de compititie in het WK word er ook niet spannender op.

De regel van het voorkomen van het afweren vind ik echt belachelijk. Het is nu zelfs zo dat er teams gaan speculeren op een zwarte vlag voor een tegenstander.
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_38063442
En weer een overwinning voor Bourdais.

Wat een gezeik van die Amerikanen over het gebruik van die spiegels. Je ziet toch overduidelijk dat ze het gebruiken. Zwolsman verliest zelfs nog een plaats doordat hij Wilson voorbij laat. Daarvoor ook al zo'n opmerking wat nergens op sloeg.

Grrr en die regel van niet blokkeren is ook idioot. Ik kan het prima begrijpen op een stratencircuit, maar hier verpest het gewoon de race voor een aantal rijders, waaronder Junquera.
Ik vraag me ook af waarom Bourdais met zo'n regel als hulp achter die Almendinger blijft plakken. Als je zo dominerend kan rijden moet je er dan ook voorbij gaan lijkt me.
  zondag 21 mei 2006 @ 23:15:36 #150
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_38067780
wat een belachelijke wedstrijdleiding zeg voor elk verdedigende actie een zwarte vlag tonen, ze maken zich daar compleet belachelijk
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')