abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 maart 2006 @ 09:16:23 #26
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_36484562
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:29 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Een simpel Sagem-toestelletje van 50 euro, met 15 euro beltegoed van KPN.

In plaats daarvan rekende mevrouw 50 euro af voor een batterijtje voor haar oude toestel en een opwaardeerkaart van 20 euro.
en terecht denk ik. Ze is aan dat toestel gewend, en ergert zich waarschijnlijk net als ik aan het feit dat een mobieltje tegenwoordig een wegwerpartikel geworden is.

wat overigens niet wegneemt dat ik wel voor een ander toestel gekozen zou hebben
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 30 maart 2006 @ 09:21:20 #27
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_36484629
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:16 schreef Frankie79 het volgende:
Dat laatste

Ouderen zijn soms gewoon niet te snappen
Zoals in het verkeer. Met altijd die onlogische acties enzo...
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_36484881
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 22:56 schreef heiden6 het volgende:

[..]

En een beetje goede marketingstrateeg lacht je uit.
Wat zijn trouwens wel degelijke mobiels?
Iemand Fien soms gezien?
pi_36485232
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:29 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Een simpel Sagem-toestelletje van 50 euro, met 15 euro beltegoed van KPN.

In plaats daarvan rekende mevrouw 50 euro af voor een batterijtje voor haar oude toestel en een opwaardeerkaart van 20 euro.
Oftewel ze heeft 5 Euro meer tegoed, hoeft geen simkaarten te wisselen of te wennen aan een nieuw nummer en hoeft ook al niet te leren hoe dat nieuwe toestel werkt. Wat is jouw logica dan, dat ze niet kan patsen met een nieuw mobieltje (in die prijsklasse?)?
pi_36485422
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 09:33 schreef mhr-zip het volgende:

[..]

Wat zijn trouwens wel degelijke mobiels?
GSM´s zijn over het algemeen allemaal wel degelijk. Ze gaan alleen niet 18 jaar mee
pi_36485544
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 22:56 schreef heiden6 het volgende:

En een beetje goede marketingstrateeg lacht je uit.
Ach, marketing... marketing is typisch zo'n vak waarbij de blunders onbestraft blijven, terwijl marketeers wel de successen claimen. Terwijl het met engineering precies andersom is: als het werkt, dan is het nog niet goed, want zou het niet nog goedkoper kunnen?

Sony verkocht begin/midden jaren '90 walkmans waarvan stipt net na de garantieperiode de aandrijfriempjes het begaven. Deed wonderen voor de reputatie van sony als kwaliteitsmerk. Goed marketingconcept was dat.
pi_36485977
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:12 schreef heiden6 het volgende:
Staat er een oudere mevrouw 'bij ons' in de winkel, met een twee jaar oude, goedkoper telefoon waarvan de batterij overleden is.

Als ik vertel dat een nieuwe batterij maar liefst 29,90 kost en ze voor 35 euro een vergelijkbaar (lees: zo simpel mogelijk) nieuw toestel kan kopen, gaat haar man lopen roepen dat dat zonde is, en dat ze beter een nieuwe batterij kan kopen, 'want misschien gaat 'ie dan nog wel een paar jaar mee'.

Afijn klant is koning, maar wat een logica.
Je praat wel over 10 euro, dat besef je toch?
pi_36486523
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 09:59 schreef Tha_T het volgende:

[..]

GSM´s zijn over het algemeen allemaal wel degelijk. Ze gaan alleen niet 18 jaar mee
Ik heb het over degelijk ala 3210.

Ding is perfect na 8 jaar, alleen is de 2de batterij nu ook kapot aan het gaan.
Iemand Fien soms gezien?
  donderdag 30 maart 2006 @ 11:04:09 #34
122701 SamStar
Voorheen Da-Ali-G
pi_36486729
primafoon rat
Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....
pi_36487341
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 09:49 schreef V.en.A het volgende:

[..]

Oftewel ze heeft 5 Euro meer tegoed, hoeft geen simkaarten te wisselen of te wennen aan een nieuw nummer en hoeft ook al niet te leren hoe dat nieuwe toestel werkt. Wat is jouw logica dan, dat ze niet kan patsen met een nieuw mobieltje (in die prijsklasse?)?
Dat hoeft sowieso niet. Het toestel is, zoals ik al zei, een van de simpelste die er is.

Mijn logica is dat ze 50 euro uitgeeft aan het oplappen van een oud ding in plaats van voor hetzelfde geld maar meteen een nieuw toestel te kopen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_36488101
Waarvan 20 euro beltegoed, dus dat hoef je niet te rekenen. Maar wat is je probleem nou eigenlijk? Dat andere mensen keuzes maken die jij niet zou maken?

Fucking deal, dat is zakendoen. Als de klant vraagt om haring met suiker, geef jij haring met suiker.
pi_36509112
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:00 schreef joshus_cat het volgende:
Waarvan 20 euro beltegoed, dus dat hoef je niet te rekenen. Maar wat is je probleem nou eigenlijk? Dat andere mensen keuzes maken die jij niet zou maken?

Fucking deal, dat is zakendoen. Als de klant vraagt om haring met suiker, geef jij haring met suiker.
Het is mijn probleem niet, het is haar probleem. Ik klaag gewoon over het feit dat sommige mensen zo kortzichtig zijn.
pi_36516670
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 22:55 schreef heiden6 het volgende:

Het is mijn probleem niet, het is haar probleem. Ik klaag gewoon over het feit dat sommige mensen zo kortzichtig zijn.
Deze post smeekt gewoon om een lemming
  vrijdag 31 maart 2006 @ 10:58:37 #39
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_36517746
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 10:07 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Deze post smeekt gewoon om een lemming
stop maar met smeken..
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_36530096
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 10:58 schreef buzzer het volgende:

[..]

stop maar met smeken..
D'r is al een lemming gesignaleerd?
pi_36542830
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 11:31 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat hoeft sowieso niet. Het toestel is, zoals ik al zei, een van de simpelste die er is.

Mijn logica is dat ze 50 euro uitgeeft aan het oplappen van een oud ding in plaats van voor hetzelfde geld maar meteen een nieuw toestel te kopen.
Ze geeft 30 Euro uit aan een accu ipv 50 Euro aan een vreemd toestel en een sim met een vreemd nummer en 15 Euro tegoed. De levensverwachting van de toestellen schelen niet veel, de moeite die overstappen kost wel. Die 20 Euro beltegoed op haar oude nummer is bijzaak, die had ze net zo goed bij de supermarkt kunnen halen.

En dan ben ik nog het overzetten van het adresboek vergeten.
pi_36545057
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 02:36 schreef V.en.A het volgende:

[..]

Ze geeft 30 Euro uit aan een accu ipv 50 Euro aan een vreemd toestel
35
quote:
en een sim met een vreemd nummer en 15 Euro tegoed.
Eigen nummer, eigen sim.
quote:
De levensverwachting van de toestellen schelen niet veel, de moeite die overstappen kost wel.

Ze hoeft niet over te stappen.
quote:

Die 20 Euro beltegoed op haar oude nummer is bijzaak, die had ze net zo goed bij de supermarkt kunnen halen.

Klopt.
quote:

En dan ben ik nog het overzetten van het adresboek vergeten.
En terecht, want ook dat hoeft niet.
  zaterdag 1 april 2006 @ 11:56:28 #43
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_36546707
Die accuprijzen In het buitenland koop je originele accu's voor minder dan een derde.

Domme bejaarden, ze verdienen het haast om zo te worden afgezet.
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')