en terecht denk ik. Ze is aan dat toestel gewend, en ergert zich waarschijnlijk net als ik aan het feit dat een mobieltje tegenwoordig een wegwerpartikel geworden is.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Een simpel Sagem-toestelletje van 50 euro, met 15 euro beltegoed van KPN.
In plaats daarvan rekende mevrouw 50 euro af voor een batterijtje voor haar oude toestel en een opwaardeerkaart van 20 euro.![]()
Zoals in het verkeer. Met altijd die onlogische acties enzo...quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:16 schreef Frankie79 het volgende:
Dat laatste
Ouderen zijn soms gewoon niet te snappen
Wat zijn trouwens wel degelijke mobiels?quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En een beetje goede marketingstrateeg lacht je uit.
Oftewel ze heeft 5 Euro meer tegoed, hoeft geen simkaarten te wisselen of te wennen aan een nieuw nummer en hoeft ook al niet te leren hoe dat nieuwe toestel werkt. Wat is jouw logica dan, dat ze niet kan patsen met een nieuw mobieltje (in die prijsklasse?)?quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Een simpel Sagem-toestelletje van 50 euro, met 15 euro beltegoed van KPN.
In plaats daarvan rekende mevrouw 50 euro af voor een batterijtje voor haar oude toestel en een opwaardeerkaart van 20 euro.![]()
GSM´s zijn over het algemeen allemaal wel degelijk. Ze gaan alleen niet 18 jaar meequote:Op donderdag 30 maart 2006 09:33 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Wat zijn trouwens wel degelijke mobiels?
Ach, marketing... marketing is typisch zo'n vak waarbij de blunders onbestraft blijven, terwijl marketeers wel de successen claimen. Terwijl het met engineering precies andersom is: als het werkt, dan is het nog niet goed, want zou het niet nog goedkoper kunnen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:56 schreef heiden6 het volgende:
En een beetje goede marketingstrateeg lacht je uit.
Je praat wel over 10 euro, dat besef je toch?quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:12 schreef heiden6 het volgende:
Staat er een oudere mevrouw 'bij ons' in de winkel, met een twee jaar oude, goedkoper telefoon waarvan de batterij overleden is.
Als ik vertel dat een nieuwe batterij maar liefst 29,90 kost en ze voor 35 euro een vergelijkbaar (lees: zo simpel mogelijk) nieuw toestel kan kopen, gaat haar man lopen roepen dat dat zonde is, en dat ze beter een nieuwe batterij kan kopen, 'want misschien gaat 'ie dan nog wel een paar jaar mee'.
Afijn klant is koning, maar wat een logica.![]()
![]()
Ik heb het over degelijk ala 3210.quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:59 schreef Tha_T het volgende:
[..]
GSM´s zijn over het algemeen allemaal wel degelijk. Ze gaan alleen niet 18 jaar mee
Dat hoeft sowieso niet. Het toestel is, zoals ik al zei, een van de simpelste die er is.quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:49 schreef V.en.A het volgende:
[..]
Oftewel ze heeft 5 Euro meer tegoed, hoeft geen simkaarten te wisselen of te wennen aan een nieuw nummer en hoeft ook al niet te leren hoe dat nieuwe toestel werkt. Wat is jouw logica dan, dat ze niet kan patsen met een nieuw mobieltje (in die prijsklasse?)?
Het is mijn probleem niet, het is haar probleem. Ik klaag gewoon over het feit dat sommige mensen zo kortzichtig zijn.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:00 schreef joshus_cat het volgende:
Waarvan 20 euro beltegoed, dus dat hoef je niet te rekenen. Maar wat is je probleem nou eigenlijk? Dat andere mensen keuzes maken die jij niet zou maken?
Fucking deal, dat is zakendoen. Als de klant vraagt om haring met suiker, geef jij haring met suiker.
Deze post smeekt gewoon om een lemmingquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:55 schreef heiden6 het volgende:
Het is mijn probleem niet, het is haar probleem. Ik klaag gewoon over het feit dat sommige mensen zo kortzichtig zijn.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:07 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Deze post smeekt gewoon om een lemming![]()
Ze geeft 30 Euro uit aan een accu ipv 50 Euro aan een vreemd toestel en een sim met een vreemd nummer en 15 Euro tegoed. De levensverwachting van de toestellen schelen niet veel, de moeite die overstappen kost wel. Die 20 Euro beltegoed op haar oude nummer is bijzaak, die had ze net zo goed bij de supermarkt kunnen halen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat hoeft sowieso niet. Het toestel is, zoals ik al zei, een van de simpelste die er is.
Mijn logica is dat ze 50 euro uitgeeft aan het oplappen van een oud ding in plaats van voor hetzelfde geld maar meteen een nieuw toestel te kopen.
35quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:36 schreef V.en.A het volgende:
[..]
Ze geeft 30 Euro uit aan een accu ipv 50 Euro aan een vreemd toestel
Eigen nummer, eigen sim.quote:en een sim met een vreemd nummer en 15 Euro tegoed.
quote:De levensverwachting van de toestellen schelen niet veel, de moeite die overstappen kost wel.
quote:
Die 20 Euro beltegoed op haar oude nummer is bijzaak, die had ze net zo goed bij de supermarkt kunnen halen.
En terecht, want ook dat hoeft niet.quote:
En dan ben ik nog het overzetten van het adresboek vergeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |