abonnement Unibet Coolblue
pi_43916448
quote:
Op zondag 26 november 2006 22:10 schreef Priezt het volgende:
En hoe zit het dan met vluchten en een hotelletje, voor 2 overnachtingen, is dat een beetje te betalen?
Vlucht 150 euro
Hostal 2x20 euro = 40 euro, hotel 60x2=120 euro
Vermaak 2x50 euro
kaartje 30 euro

Ongeveer 400-500 euro
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_43916844
Reisjes maken kan veel goedkoper. Met een beetje speurwerk kun je makkelijk vluchten boeken van 60 euro (kan zelfs goedkoper, zag vandaag nog eindhoven - Marseille voor 20 euro retour incl belastingen, londen 35 incl, milaan 47incl). Let er dan wel op dat je nog vervoer moet regelen van vliegveld naar de stad, de goedkopere maatschappijen vliegen meestal op vliegvelden buiten de steden.

Kaarten regelen lukt soms ook via de officiele website van de club bij niet-risico wedstrijden. Ben laatst naar PSG gegaan, kaarten besteld via de site en 2 dagen later binnengekregen.

pi_43917746
Hoe kan je kaartjes bemachtigen voor bijvoorbeeld the Spurs?
pi_43917780
quote:
Op zondag 26 november 2006 22:58 schreef NordKaos het volgende:
Reisjes maken kan veel goedkoper. Met een beetje speurwerk kun je makkelijk vluchten boeken van 60 euro (kan zelfs goedkoper, zag vandaag nog eindhoven - Marseille voor 20 euro retour incl belastingen, londen 35 incl, milaan 47incl). Let er dan wel op dat je nog vervoer moet regelen van vliegveld naar de stad, de goedkopere maatschappijen vliegen meestal op vliegvelden buiten de steden.

Kaarten regelen lukt soms ook via de officiele website van de club bij niet-risico wedstrijden. Ben laatst naar PSG gegaan, kaarten besteld via de site en 2 dagen later binnengekregen.

Ik hoor het graag van je als je voor minder dan 60 euro een retourtje kan regelen naar Barcelona
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_43926990
Ryanair vliegt nu ook op Madrid voor 40e. En rechtstreekse metroverbinding met de stad.
  maandag 27 november 2006 @ 13:30:21 #156
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_43927084
quote:
Op maandag 27 november 2006 13:27 schreef Erasmusch het volgende:
Ryanair vliegt nu ook op Madrid voor 40e. En rechtstreekse metroverbinding met de stad.
en een 10-ritten kaart voor de metro kost iets van 6 euro nog wat.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_43927546
Geen geld. Ook wel goed uitgaan daar toch?
  maandag 27 november 2006 @ 13:49:34 #158
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_43927595
quote:
Op maandag 27 november 2006 13:47 schreef Erasmusch het volgende:
Geen geld. Ook wel goed uitgaan daar toch?
Ongetwijfeld.

Toen ik er in februari was zijn we na de wedstrijd een pub ingegaan.
In dat straatje lagen trouwens verschillende pubs.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 27 november 2006 @ 15:23:36 #159
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_43930289
quote:
Op zondag 26 november 2006 23:46 schreef Priezt het volgende:
Hoe kan je kaartjes bemachtigen voor bijvoorbeeld the Spurs?
aanmelden bij de site. Als de kaartjes in de verkoop gaan er vroeg bij zijn. Zo heb ik ook een kaartje gekocht voor Tottenham Hotspur - Sheffield United in augustus gekregen. Kaartjes zijn wel duur, maar het is een hele belevenis . Zorg wel dat je bij het afhalen van de kaartjes, je creditcard bij je hebt (of een kopie ervan).
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_43933233
quote:
Op maandag 27 november 2006 15:23 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

aanmelden bij de site. Als de kaartjes in de verkoop gaan er vroeg bij zijn. Zo heb ik ook een kaartje gekocht voor Tottenham Hotspur - Sheffield United in augustus gekregen. Kaartjes zijn wel duur, maar het is een hele belevenis . Zorg wel dat je bij het afhalen van de kaartjes, je creditcard bij je hebt (of een kopie ervan).
Sturen ze die tickets dan op? En wat is een normale prijs voor zo'n kaartje? Twee kaarten met stoelen naast elkaar is dus ook wel mogelijk?
pi_43934096
quote:
Op maandag 27 november 2006 17:01 schreef Priezt het volgende:

[..]

Sturen ze die tickets dan op? En wat is een normale prijs voor zo'n kaartje? Twee kaarten met stoelen naast elkaar is dus ook wel mogelijk?
Ik heb aantal jaar geleden ook eens kaarten besteld via site, maandje vantevoren geloof ik. Ze beloofden de kaarten op te sturen, maar gebeurde niet. Echter geen probleem, want aan het stadion kon ik de kaarten ook gewoon afhalen(met ID en CC). Kreeg ze week na wedstrijd alsnog thuisgestuurd trouwens, maar dat terzijde. Iig is het bestellen van kaarten via internet van de Spurs zeker aan te raden!
  maandag 27 november 2006 @ 18:44:54 #162
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_43936203
Afu, wanneer kom je terug in WOS ?

OT: Vorige week bij Borussia Monchengladbach geweest. Makkelijk te bereiken en kaarten te koop aan de kassa. Stond achter de goal op de staantribune bij de fanatieke aanhang -> Nordkurve.

Dat is pas sfeer wat er in Duitsland gebeurd. Iedereen nog mooi in de clubkleuren (tshirts, sjaals). En niet van die paupers met Burburry, Stone Island etc. etc. zoals hier in Nederland.
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
  maandag 27 november 2006 @ 19:01:54 #163
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_43936790
Voor FC Barcelona kan je, naar wat ik heb meegemaakt tegen Real Zaragoza, gewoon op de wedstrijddag kaarten kopen. Dus niks moeilijk doen met reserveren etc. Tenzij ze tegen Real spelen natuurlijk.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_43939169
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
Afu, wanneer kom je terug in WOS ?

OT: Vorige week bij Borussia Monchengladbach geweest. Makkelijk te bereiken en kaarten te koop aan de kassa. Stond achter de goal op de staantribune bij de fanatieke aanhang -> Nordkurve.

Dat is pas sfeer wat er in Duitsland gebeurd. Iedereen nog mooi in de clubkleuren (tshirts, sjaals). En niet van die paupers met Burburry, Stone Island etc. etc. zoals hier in Nederland.
Nog een parkeerprobleem?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_43950094
Als ie bij het stadion heeft geparkeerd denk ik wel. Daar kom je niet echt snel weg.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_43950650
Laatste keer duurde het 60 a 75 minuten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_43955471
Parkeren bij Reydt en dan met de gratis bus naar het stadion.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_43956406
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 10:54 schreef zjroentje het volgende:
Parkeren bij Reydt en dan met de gratis bus naar het stadion.
dat is inderdaad de makkelijkste en leukste oplossing. Parkeren bij het station in Moenchengladbach of Rheydt. En dan de gratis shuttle naar het Nordpark. Onderweg al lekker de sfeer proeven en een biertje drinken.

Als je vanaf Venlo komt is het beter om in Gladbach zelf te parkeren, anders heb je nog kans om vanaf het knooppunt Moenchengladbach in de file naar het Nordpark te staan.

Met je entree kaartje kun je trouwens ook gratis met de trein vanaf Venlo naar Moenchengladbach, die gaat 1x per uur.
Stop rockin' the boat.
pi_43956413
Ik heb hulp nodig om in Griekenland aan kaartjes te komen (waarschijnlijk Athene, Panathinaikos, Olympiakos en/of AEK).

Via de website van Panathinaikos kom ik uit bij ticketclub.gr, maar daar kan ik alleen een seizoenskaart bestellen, wat een beetje overdreven is voor 1 of 2 weekenden in februari of maart.
  dinsdag 28 november 2006 @ 11:35:33 #170
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_43956435
In 2007 maar eens proberen een wedstrijdje van Schalke/BVB/Mönchengladbach te pakken! Is niet zo ver rijden en ik ben nog nooit een Bundesliga wedstrijd geweest.
Laatst wel naar Atlético v Sevilla geweest en Real v Kiev voor de CL, was erg leuk! (wat een stadions!!!)
Toch blijf ik de Premier League het leukste vinden, volgend jaar ga ik waarschijnlijk ook met een maat van me naar West Ham omdat hij daar helemaal gek van is... Lijkt me leuk, maar ik blijf toch een FFC supporter
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_43957281
quote:
Op maandag 27 november 2006 13:47 schreef Erasmusch het volgende:
Geen geld. Ook wel goed uitgaan daar toch?
Madrid is prima te doen, Vliegveld sluit rechtstreeks aan op de metro, die rijdt frequent en is zo in het stadscentrum en er zijn genoeg goedkopere tenten/pubs om te zuipen. Madrid herbergt trouwens best een fatsoenlijke hoeveelheid pubs, zonder moeite te doen er zeker 10 gezien.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_43957339
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 00:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Laatste keer duurde het 60 a 75 minuten
In Napoli wel eens 3 uur vastgestaan rond San Paulo. En dat was met maar een halfvol stadion tijdens de wedstrijd, kun je nagaan. Daar kun je het beste heen met de metro of per scooter.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_43990150
Oh Yeah

zo 17 dec zijn Dubnobasswithmyheadman en ik van de partij bij West Ham - Manchester United

Vliegen er za-ochtend heen, ma-avond terug.

En dat alles voor 'maar' 385 eurotjes

  woensdag 29 november 2006 @ 14:03:05 #174
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_43990406
quote:
Op woensdag 29 november 2006 13:54 schreef DeVinger het volgende:


En dat alles voor 'maar' 385 eurotjes
Dat heb je ne... nee ik zeg niets
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_43990894
quote:
Op woensdag 29 november 2006 13:54 schreef DeVinger het volgende:
Oh Yeah

zo 17 dec zijn Dubnobasswithmyheadman en ik van de partij bij West Ham - Manchester United

Vliegen er za-ochtend heen, ma-avond terug.

En dat alles voor 'maar' 385 eurotjes

Dat is aardig duur.... tenzij je hotel erg luxe is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')