abonnement Unibet Coolblue
pi_36319922
Gisteren is in zijn woonplaats Amsterdam, de 24-jarige FOK!weblogger P. van der S. opgepakt. Deze weblogger, die verantwoordelijk was voor de aanschaf van het prijzenpakket van de 'In the Picture'-prijsvraag die vorige week op de Weblog stond, heeft uiteindelijk geen prijzen aangeschaft, maar het daarvoor bestemde geld is wel spoorloos verdwenen.

Nadat hier door de overige FOK!Weblogcrew-leden vragen over zijn gesteld, zijn er diverse ernstige bedreigingen geuit, zowel in het Webloggersforum als per mail. Met name de ernst van deze bedreigingen is aanleiding geweest voor de aangifte bij de politie, aldus FOK!Weblog SA Rickmans. : "voor het prijzengeld hadden we eventueel nog wel een regeling kunnen treffen, maar doodsbedreigingen aan het adres van andere Fok!Webloggers en hun partners gaat gewoon te ver".

De betreffende weblogger zit voor zover bekend nog steeds vast.

Inmiddels schijnt de Weblog vrij ver te zijn met een sponsor, zodat de prijsvraag alsnog kan doorgaan.
pi_36320132
1 april hahaha!
  vrijdag 24 maart 2006 @ 09:52:51 #3
47509 JeRa
Authentic
pi_36320169
Duidelijk een 1-aprilgrap. Ze noemen geen volledige naam of nick, compleet uit de FOK!stijl dus. En anders is het stupide dat ze een weblogger het geld hebben gegeven ipv iemand anders uit de crew die dat vaker doet, zoals bv. voor de prijsvraag op de FP.
Stuur een PM naar me met als onderwerp stats help voor je userstatistieken!
Boom Gaspar - Matt Cameron - Jeff Ament - Stone Gossard - Mike McCready - Eddie Vedder.
pi_36320198
Hiehiehiehie Dan moeten ze haast heel Fok! aan gaan geven.

Ik verwacht een nieuwsitem "Grootste politie operatie ooit, 54.750 Fok! gebruikers opgepakt wegens doodsverwensingen"
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
  vrijdag 24 maart 2006 @ 09:56:30 #5
47509 JeRa
Authentic
pi_36320264
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 09:54 schreef thefunny het volgende:
54.750 Fok! gebruikers
Optimistisch
Stuur een PM naar me met als onderwerp stats help voor je userstatistieken!
Boom Gaspar - Matt Cameron - Jeff Ament - Stone Gossard - Mike McCready - Eddie Vedder.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 09:58:41 #6
47509 JeRa
Authentic
pi_36320331
Van de FP:
quote:
DaanA: Ja, ik wou al zeggen. Hoezo kan de echte naam wel (gedeeltelijk) geplaatst worden, maar de naam waaronder iedereen hem kent niet?

Twinky: De desbetreffende persoon heeft daarom gevraagd.
Stuur een PM naar me met als onderwerp stats help voor je userstatistieken!
Boom Gaspar - Matt Cameron - Jeff Ament - Stone Gossard - Mike McCready - Eddie Vedder.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 10:10:25 #7
47509 JeRa
Authentic
pi_36320517
Iemand scheldt je de huid uit, steelt geld van je, en vervolgens waardeer je zijn vraag om z'n naam niet bekend te maken? FOK!crew zou om minder de volledige NAW-gegevens plaatsen van een verdachte. Bovendien, hoe heeft deze persoon bekend kunnen maken dat hij zijn naam niet geplaatst wilde zien?...
Stuur een PM naar me met als onderwerp stats help voor je userstatistieken!
Boom Gaspar - Matt Cameron - Jeff Ament - Stone Gossard - Mike McCready - Eddie Vedder.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 10:12:29 #8
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_36320570
Het ligt er gewoon allemaal te dik bovenop. Gisteren de topics die 'mee naar achteren gingen'

Weblogcrew die zich niet in FB laat zien (voor alles moet een eerste keer zijn) vandaag het krampachtige ontkennen dat het iets met 1 april te maken heeft en dan nu, als dit allemaal al waar is niet eens een naam of nick geven 'omdat ie daar om vraagt'
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  vrijdag 24 maart 2006 @ 10:13:20 #9
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_36320591
Is het niet ietwat vreemd dat een 1 april grap op 24 maart gemaakt wordt of zeg ik nu iets doms?
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  vrijdag 24 maart 2006 @ 10:14:12 #10
47509 JeRa
Authentic
pi_36320619
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:13 schreef Posdnous het volgende:
Is het niet ietwat vreemd dat een 1 april grap op 24 maart gemaakt wordt of zeg ik nu iets doms?
Je zegt wat doms nah. Het is al tijden zo dat ze vantevoren toespelen op een onthulling op de eerste van april
Stuur een PM naar me met als onderwerp stats help voor je userstatistieken!
Boom Gaspar - Matt Cameron - Jeff Ament - Stone Gossard - Mike McCready - Eddie Vedder.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 10:14:32 #11
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_36320626
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:13 schreef Posdnous het volgende:
Is het niet ietwat vreemd dat een 1 april grap op 24 maart gemaakt wordt of zeg ik nu iets doms?
De onthulling zal wel plaats vinden dan he, was vorig jaar geloof ik ook zo
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_36320837
Spannend!!!11!!1!11

  vrijdag 24 maart 2006 @ 10:23:12 #13
47509 JeRa
Authentic
pi_36320847
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:12 schreef stinkie het volgende:
Het ligt er gewoon allemaal te dik bovenop. Gisteren de topics die 'mee naar achteren gingen'
Die heb ik even gemist topics van Twinky over wat er gebeurd was oid (ik zie net je reactie op de FP)? Een weblogger die over zoiets niet in de crewfora zou posten
Stuur een PM naar me met als onderwerp stats help voor je userstatistieken!
Boom Gaspar - Matt Cameron - Jeff Ament - Stone Gossard - Mike McCready - Eddie Vedder.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 10:27:37 #14
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_36320965
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:23 schreef JeRa het volgende:

[..]

Die heb ik even gemist topics van Twinky over wat er gebeurd was oid (ik zie net je reactie op de FP)? Een weblogger die over zoiets niet in de crewfora zou posten
Twinky maakte wat opmerkingen dat ze/hij niks mocht zeggen (maar moest dat natuurlijk wel even melden)

Daarnaast is niet forumcrew normaal de eerste de FB binnen denderd als er wat te zeuren valt, maar gisteren waren ze in geen velden of wegen te vinden. Er was een topic waarin wat opmerkingen werden gemaakt over 1 april, dat moest ineens mee naar achteren. HEt FB topic dat hier weer over geopend werd, werd na een paar pagina's zonder iets te zeggen door Rickmans gesloten. Hierna was er op het hele forum niks meer over te vinden.

Beetje te ongeloofwaardig allemaal
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  vrijdag 24 maart 2006 @ 10:29:31 #15
100845 JhonnyEnglish
Alshetmaargeilismagalles
pi_36321010
Dat hier een topic aan besteed word zeg... Het begint met een T en eindigt op riest
Wie niet gek = moet slim zijn
  vrijdag 24 maart 2006 @ 10:35:41 #16
47509 JeRa
Authentic
pi_36321150
En dit dan:

[NWS - FB] Nu ook als tabloid

Een nieuwsposter die boos is over het besluit van een FA, vóór de schermen? Yeah right
Stuur een PM naar me met als onderwerp stats help voor je userstatistieken!
Boom Gaspar - Matt Cameron - Jeff Ament - Stone Gossard - Mike McCready - Eddie Vedder.
pi_36321207
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:29 schreef JhonnyEnglish het volgende:
Dat hier een topic aan besteed word zeg... Het begint met een T en eindigt op riest
klopt, maar dat is de weblog ook op data ver voor en na de eerste van april .... daarover hoeven ook geen berichten op de FP geplaatst te worden ...

verder opvallend, Nietzman houd zich er volledig buiten, die staat normaal op de eerste rij als er wat te bashen is of een leuke rel is, ik heb de indruk dat het hem ook een beetje te laag is om hieraan actief mee te doen.
Alsof Cesar Zuiderwijk voor vast lid zou worden van de Josti-band... een 'gast-optreden' zo-nu-en-dan okay, maar om geheel geidentificeerd te worden met overgewichtige triangelspelers met een chromosoomoverschot is zelfs iemand die dagelijks met Barry Hay werkt te veel....
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 24 maart 2006 @ 10:40:26 #18
47509 JeRa
Authentic
pi_36321273
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:38 schreef RM-rf het volgende:

[..]

verder opvallend, Nietzman houd zich er volledig buiten, die staat normaal op de eerste rij als er wat te bashen is of een leuke rel is, ik heb de indruk dat het hem ook een beetje te laag is om hieraan actief mee te doen.
Nu je het zegt ja.
quote:
Alsof Cesar Zuiderwijk voor vast lid zou worden van de Josti-band... een 'gast-optreden' zo-nu-en-dan okay, maar om geheel geidentificeerd te worden met overgewichtige triangelspelers met een chromosoomoverschot is zelfs iemand die dagelijks met Barry Hay werkt te veel....


Overigens, ik ken geen P. van der S. als weblogger hier. Iemand een idee?
Stuur een PM naar me met als onderwerp stats help voor je userstatistieken!
Boom Gaspar - Matt Cameron - Jeff Ament - Stone Gossard - Mike McCready - Eddie Vedder.
pi_36321345
Wie is het dan ?
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  vrijdag 24 maart 2006 @ 10:44:27 #20
47509 JeRa
Authentic
pi_36321376
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:43 schreef Steve-O het volgende:
Wie is het dan ?
Dat willen ze (de weblogcrew nota bene! ) niet zeggen omdat de verdachte op één of andere manier duidelijk heeft gemaakt dat hij z'n naam niet wil zien
Stuur een PM naar me met als onderwerp stats help voor je userstatistieken!
Boom Gaspar - Matt Cameron - Jeff Ament - Stone Gossard - Mike McCready - Eddie Vedder.
pi_36321533
Het is op zich wel jammer, een site met 100.000 geregistreerde users, een crew van weet ik veel hoeveel man, en dit is dan het leukste of schokkendste wat ze kunnen verzinnen....

Typerend voor Fok! dit.
pi_36321688
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:44 schreef JeRa het volgende:

[..]

Dat willen ze (de weblogcrew nota bene! ) niet zeggen omdat de verdachte op één of andere manier duidelijk heeft gemaakt dat hij z'n naam niet wil zien
Ok wie gaat een lijstje maken van webloggers die niet meer actief zijn sinds gister/vandaag ?
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_36321745
Mocht er echt wat gebeurd zijn, waarom breng je dat in godsnaam naar buiten?
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
pi_36321766
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:43 schreef Steve-O het volgende:
Wie is het dan ?
de weblog-posting waarom het gaat is door Mannee gepost....
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 24 maart 2006 @ 11:01:43 #25
59251 Zwartkijken
helemaal niet zwartgallig
pi_36321848
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 09:52 schreef JeRa het volgende:
Duidelijk een 1-aprilgrap. Ze noemen geen volledige naam of nick, compleet uit de FOK!stijl dus. En anders is het stupide dat ze een weblogger het geld hebben gegeven ipv iemand anders uit de crew die dat vaker doet, zoals bv. voor de prijsvraag op de FP.
De beste 1-april grap van Fok loopt al een paar jaar. Daar kan toch nooit meer iets tegenop.
CYNIC: A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
--Ambrose Bierce, The devil's dictionary.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')