ik was alleen naar beneden aan het schreeuwen dat ze signs uit moesten zettenquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:09 schreef jna het volgende:
[..]
Ik was toen volgens mij nog door het huis aan het rennen.
Zelfs de keeper wordt verkeerd gebruikt door Blind, dus zo moeilijk is dat niet. Iedereen die Maduro als laatste man in de verdediging zet roept zulke momenten gewoon over zich af.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:08 schreef Dylan Dog het volgende:
En twi: maduro heeft genoeg kwaliteit maar wordt door tactisch meesterbrein verkeerd gebruikt.
Denk je niet dat je had geroepen hem publiekelijk te lynchen als Huntelaar die bal er niet in had gedraaid?quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:06 schreef twi het volgende:
Daar heb je gelijk in. Terug van weggeweest. Hedwiges had z'n avondje niet, beetje wedstrijd a la Oranje U20 - Nigeria U20. Maar dat zet 'ie de volgende wedstrijd wel weer recht
1 topic. en die is reeds gesloten, dus ik kan daar moeilijk om screens vragen hè?quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Prachtig hoor MadMarine maar moet je daar nu echt in ieder topic over beginnen en er zelf nieuwe topics over starten? Lijkt me niet.
En twi: maduro heeft genoeg kwaliteit maar wordt door tactisch meesterbrein verkeerd gebruikt.
Nee, dan had ik Blind publiekelijk gelynched. Ik had meer met Maduro te doen. Al was ik niet blij met 'm, uiteraard. Maar dat is zo makkelijk aan het hebben van een coach als Blind. Je kunt alles op zijn tactische onkunde afschuivenquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:11 schreef Cruoninga het volgende:
Denk je niet dat je had geroepen hem publiekelijk te lynchen als Huntelaar die bal er niet in had gedraaid?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:11 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Denk je niet dat je had geroepen hem publiekelijk te lynchen als Huntelaar die bal er niet in had gedraaid?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:12 schreef MadMarine het volgende:
[..]
1 topic. en die is reeds gesloten, dus ik kan daar moeilijk om screens vragen hè?n00b
enneh, jah daarom vraag ik het hier nog maar een keer, omdat de screen die er al is niet de blik is die ik bedoel.
capice? snotneus.
Komt er geen samenvatting hierna danquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:16 schreef MadMarine het volgende:
mja, de kans dat iemand nú nog met zo'n screen op de proppen komt is zo goed als nul. roda is al ondertussen al bijna weer in kerkrade, en aan herhalingen van 'de blik' doen ze vast niet bij shownieuws.
dan zal ik het hier maar mee moeten doen
Ja ik snap het. Sorry dat ik er over begon. Ik weet ook nog niet zo goed hoe het allemaal hier werkt en wat wel of niet kan. Sorry nogmaals.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:12 schreef MadMarine het volgende:
[..]
1 topic. en die is reeds gesloten, dus ik kan daar moeilijk om screens vragen hè?n00b
enneh, jah daarom vraag ik het hier nog maar een keer, omdat de screen die er al is niet de blik is die ik bedoel.
capice? snotneus.
Vast op 7 meiquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wanneer is de loting eigenlijk? Vanavond nog of morgen?
Zou me niks verbazen als Hans Kraaij Jr. Nicky Hofs heeft uitgenodigd om die loting te verrichten, en dat ze straks verdwaasd elkaar aan staan te kijken wanneer blijkt dat loting niet nodig is voor de finalequote:Op donderdag 23 maart 2006 00:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wanneer is de loting eigenlijk? Vanavond nog of morgen?
ja, maar het is sbs. ik reken er wel op dat ze zulk soort dingen eruit knippen. bij sbs doen ze niet aan prachtige tv-momenten.quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ja ik snap het. Sorry dat ik er over begon. Ik weet ook nog niet zo goed hoe het allemaal hier werkt en wat wel of niet kan. Sorry nogmaals.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ja ik snap het. Sorry dat ik er over begon. Ik weet ook nog niet zo goed hoe het allemaal hier werkt en wat wel of niet kan. Sorry nogmaals.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |