abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 21 maart 2006 @ 12:21:58 #1
121202 Sheva
lulletje rosenwater
pi_36227986
Wie gaan er nog meer naar Gran Canaria deze zomer?
En wat zijn jullie ervaringen met Gran Canaria?

Wij zelf hebben geboekt met GoGo tours van 10 t/m 21 juli 2006
In het all in Hotel Eugene Victoria:






[ Bericht 1% gewijzigd door Sheva op 21-03-2006 12:27:07 ]
Heb jy gezegd dat ik een lul was?
21.5.04 RIP
Fotoboekje
  dinsdag 21 maart 2006 @ 12:59:43 #2
10110 NIels25
"You only live once, so l
pi_36229066
Ziet er mooi uit... maar dat all inn lijkt me helemaal nix. Ok ideaal dat je kunt pilzen tot je er bij neer valt... Maar eet toch liever elke dag een in andere restaurantje als ik op vakantie ben! (en dan niet die shit toeristen tenten aan de bouvelard in Las Palomas, die zuigen stuk voor stuk) Neem de Taxi en vraag naar La Casa Viega (of hoe je dat schrijft), is ff een klein eindje rijden en heerlijk canarisch eten!
pi_36302935
Wij gaan met vijftien man en één vrouw naar app. Las Faluas. Van 23 juli tot 3 augustus.

Wordt gezellig! Iemand nog aanraders qua discotheken/cafees?

We hebben de reis in Duitsland (net over de grens bij Nijmegen) geboekt bij neckermann Duitsland voor 508,- euro. Dezelfde aanbieding maar dan bij neckermann Nederland kost 570,- euro. Best wel een groot verschil dus. Wij vliegen alleen wel vanaf Düsseldorf ipv Schiphol, maarja, qua afstand maakt dat voor ons niks uit.

Ik heb er echt zwaar veel zin in. Zeker op zo'n dag als vandaag, als het zonnetje schijnt.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_36303085
Ik ben toen naar zo'n soort dierentuin geweest met de taxi, was erg leuk. Stappen heb ik er niet gedaan, strand ook maar een paar keer en achteraf heb ik er eigenlijk geen bal gezien. Zonde.
  donderdag 23 maart 2006 @ 19:08:20 #5
10110 NIels25
"You only live once, so l
pi_36305413
Je hebt er diverse shopping centres. Zo'n shopping centre is snachts ook een uitgaan centra. Zo heb je er een stuk of 6. Volgens mij is het grootste stap centra bij de Kashba, hier zitten veel barretjes en clubs. Er is daar ook een plek waar er een stuk of 6 in een kuil zitten daar was het erg goed te doen altijd!

Verders is er een cetrum met daarin een stuk of 5 Nederlandse tenten, maar als ik op vakantie ben heb ik dus geen behoefte aan Andre Hazus en andere Hollandse zuig muziek

Het Ierse centrum vond ik wel weer een feest! Denk zo'n 10 barretjes allemaal aan elkaar gebouwd, alles op de eerste verdieping! En ja daar was het atljd druk en iederen dronken, dus wel gezellig

Anyway zat te stappen daar! Have fun zou ik zeggen!


Wil je trouwens puur op vakantie gaan om te stappen, vlieg dan naar Aija Napa op Cyprus! Dat is echt retecool! (beetje erg duur alleen daar)
pi_36349783
Wij zijn toen 15 dagen naar een appartement geweest waar ik de naam niet eens meer van weet!
Waren nog geen 2 min in het hotel of er stond al een of andere verkoopster van allerlei excursies in de deuropening. Niet intrappen, merendeel is bullshit.
Die Kashba zijn we ook geweest, is een beetje mengelmoes van Engelsen, veel Zweden en Hollanders.

Wat Niels25 bedoeld is het Hollands centrum met kroegen en een paar Engelse Pubs, moet je van houden.
pi_36349803
Lekker weer maar saai
Alleen maar dronken engelse
pi_36349951
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 12:59 schreef NIels25 het volgende:
Ziet er mooi uit... maar dat all inn lijkt me helemaal nix. Ok ideaal dat je kunt pilzen tot je er bij neer valt... Maar eet toch liever elke dag een in andere restaurantje als ik op vakantie ben! (en dan niet die shit toeristen tenten aan de bouvelard in Las Palomas, die zuigen stuk voor stuk) Neem de Taxi en vraag naar La Casa Viega (of hoe je dat schrijft), is ff een klein eindje rijden en heerlijk canarisch eten!
La Casa Vieja is dan ook het enige goede restaurant in de buurt van playa del ingles. All inclusive vind ik dus nog niet zo'n slecht idee.
  zondag 26 maart 2006 @ 17:44:38 #9
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_36382445
Ben er een aantal jaren geleden met mijn ouders geweest. Dit jaar zijn de plannen om met een aantal man naar Gran Canaria All-In te gaan.
Aan welke prijsklasse moet ik denken als je met hoogseizoen gaat ??

En zijn er goede discotheken etc.
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_36457883
quote:
Op zondag 26 maart 2006 17:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
Aan welke prijsklasse moet ik denken als je met hoogseizoen gaat ??

En zijn er goede discotheken etc.
All-in weet ik niet maar wij betalen 508,- euro voor 11 dagen in het hoogseizoen.

En qua stappen is het wel goed daar, tenminste, dat is wat ik van iedereen gehoord heb.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
  vrijdag 28 april 2006 @ 12:50:32 #11
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_37373437
Ik ga samen met m,n vriend naar Gran Canaria 21juli t/m 29 juli hotel Eugenia Victoria.....
Wij betalen 800 euro p/pers Half pension

Heb er zin in.....
En dat kan zomaar.....?
pi_37387687
Zo, ik geloof dat er, behalve onze groep, alleen maar stelletjes die kant op gaan. Opvallend.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
  zondag 30 april 2006 @ 12:44:07 #13
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_37423553
Paar dagen geleden een weekje Gran Canaria geboekt. Vertrek 5 juli, voor de onwaarschijnlijk lage prijs van 295 euro p.p. voor een (als comfortabel omschreven) bungalowtje in Playa del Inglés. Met z'n 2-en. Echt een super-aanbieding. Als je een week later vertrekt is het 2x zo duur!

Ik ben vaak op Gran Canaria (Playa del Inglés) geweest. Dit wordt de 15e keer geloof ik. Het is mijn favoriete zonbestemming. Meest heerlijke klimaat dat ik me kan bedenken. In de winter lekker nog 20 graden en in de zomer meestal niet te heet (gemiddeld net niet boven de 30 geloof ik). Ze zeggen niet voor niks wel eens dat het daar eeuwig lente is. Geweldig!

Ik zou zelf alleen nooit All-In naar GC gaan. Er zijn zoveel restaurantjes en tentjes waar je iets kunt drinken, dat het gewoon zonde is om in je hotel vast te zitten. En zeker uit eten gaan hoeft helemaal niet zo duur te zijn. Maar ja, da's een keuze die iedereen voor zichzelf maakt natuurlijk.

Tja, uitgaanstips... Er is zo ontzettend veel en het is maar net waar je van houdt natuurlijk. Je hóeft trouwens helemaal niet tussen de dronken Engelsen te zitten hoor. Dat is ook niet my cup of tea, dus ik zorg gewoon dat ik iets anders opzoek. Al moet ik zeggen dat het soms ook wel leuk is ze van een afstandje te bekijken.

Wil je naar Nederlandse tentjes, dan moet je in ieder geval in Gran Chaparral zijn. Broodje Amsterdam enzo. Zelf zoek ik mijn landgenoten niet zo op daar, maar als je er van houdt dan moet je zeker daar zijn.
Wil je meer tussen de jongeren zitten en inderdaad ook wat dronken Engelse en Ierse jeugd aanschouwen , dan moet je eens een bezoekje brengen aan Aguila Roja, oftewel The Irish Center. Zitten best een paar leuke tentjes en er min of meer tegenover zit Life disco.
Ben je geïnteresseerd in de gay scene, dan kun je het beste het Yumbo centrum opzoeken.

Mocht je Ierse pubs met live muziek leuk vinden, dan heb ik nog wel een paar specifieke tips (als de vaste artiesten niet toevallig op vakantie zijn dan, want de 'invalkrachten' zijn meestal kut):
- Paddy Murphy's aan de Avenida de Tirajana, onder app. Roque Nublo
- Brogan's Bar in Aguila Roja (boven)
- The 19th Hole in Maspalomas, aan de boulevard bij winkelcentrum Varadero (vanuit Playa voor een paar euro met de taxi te bereiken)

Restaurant tip: El Duke, aan de Avenida de Tirajana, naast Paddy Murphy's. Leuk restaurant, lekker eten, niet duur en hele aardige obers. Lekkere koffie ook (dat heb je niet overal).

[ Bericht 0% gewijzigd door Jane op 30-04-2006 13:17:45 ]
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zondag 30 april 2006 @ 13:14:50 #14
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_37424304
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 17:43 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik ben toen naar zo'n soort dierentuin geweest met de taxi, was erg leuk. Stappen heb ik er niet gedaan, strand ook maar een paar keer en achteraf heb ik er eigenlijk geen bal gezien. Zonde.
Dat moet bijna wel Palmitos Park geweest zijn. Is best leuk, ja. Ze hebben het heel mooi gemaakt, vind ik. Kon mijn ogen vorig jaar bijna niet geloven toen ik er vorig jaar na járen weer eens was. 'Vroeger' was het namelijk gewoon een stuk natuur/parkachtig iets met wat vogels waar je doorheen kon wandelen en nu is het idd eigenlijk een soort dierentuin. Heel mooi geworden dus, maar gelijk ook een stuk drukker.
Mocht je naar Palmitos Park willen, dan kun je trouwens voor vrij weinig geld makkelijk met de bus gaan. Gewoon, als je een bushalte ziet in Playa even kijken of de bus naar het park er ook stopt en om welke tijden hij gaat. Ik weet in ieder geval dat hij stopt bij de halte vlakbij Eugenia Victoria (aan de Avda. de Gran Canaria).

Trouwens nog een paar linkjes:
Nederlandse site over Gran Canaria met tips e.d.
Kaart van Playa del Inglés
The 19th Hole
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  maandag 1 mei 2006 @ 21:59:39 #15
35476 FormerlyKnownAs
http://hoggames.blogspot.com
pi_37468474
Ik ben alweer terug,

Net 11 dagen in San Agustin geweest in Hotel IFA Interclub Atlantic...
Erg geschikt en gratis bier... lekker weer, zwart strand vlakbij....
700 p/p all inclusive
Gratis complete spellen downloaden op http://hoggames.blogspot.com
  maandag 8 mei 2006 @ 10:18:49 #16
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_37650894
Wij gaan wrs vanavond nog lastminute boeken voor begin juni, ff een weekje erheen!
Hoop dat het niet al te heet is, maarja aan het zwembad is het wel te hebben denk ik!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 8 mei 2006 @ 10:25:18 #17
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_37651039
Tip: huur een dag een auto en trek de binnenlanden in. Hele mooie landschappen en op een bepaald punt kan je Tenerife zien liggen.
En pas op dat je niet verbrandt want met die wind daar gaat het soms wat te hard. (Ik spreek uit ervaring )
Nee hoor, mijn hond bijt niet .... hij knuffelt je dood!
  maandag 8 mei 2006 @ 10:27:14 #18
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_37651076
Uhm nou het wordt vooral een relax vakantie, ben zwanger en wil nog even rustig weg! Blijf sowieso altijd onder de parasol, nu helemaal! Maar wie weet voel ik me fit en huren we een auto, bedankt voor de tip!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 8 mei 2006 @ 10:51:17 #19
35476 FormerlyKnownAs
http://hoggames.blogspot.com
pi_37651619
quote:
[b]
En pas op dat je niet verbrandt want met die wind daar gaat het soms wat te hard. (Ik spreek uit ervaring )
Inderdaad, wij hadden de eerste dag regen en we waren alsnog verbrand!
Gratis complete spellen downloaden op http://hoggames.blogspot.com
  woensdag 10 mei 2006 @ 14:52:06 #20
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_37708754
tvp voor vanavond
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_37747755
er gaan zeker niet zo heel veel mensen naar gran canaria toe hier?
  vrijdag 12 mei 2006 @ 15:41:52 #22
57798 Gerard-Joling
No more bolero's....
pi_37763103
Ben er vorig jaar geweest, het is niet het hipste (ala dat cheronnisos) zeg maar voor jongeren, tis niet overal vol, en dat was ook in het hoogseizoen zichtbaar.

Maar heb me er goed vermaakt, gran chapperal (heineken cafe!) en kasbah (de kuil) zijn erg leuk!

Strand is te doen, verwacht alleen geen fijn zandstrand, dat scheen meer richting maspalomas het geval te zijn, en die negerinnen gwoon een schop geven die je arm beetpakken
Zing met me mee tot morgenvroeg....
  vrijdag 12 mei 2006 @ 16:36:06 #23
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_37764851
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 15:41 schreef Gerard-Joling het volgende:
tis niet overal vol, en dat was ook in het hoogseizoen zichtbaar.
Gran Canaria heeft een dramatisch slecht jaar gehad vorig jaar. Zeker in de zomer. Iedereen ging blijkbaar op de goedkope Turkije-reisjes af. Iets waar veel mensen nu ook weer van terug schijnen te komen.

Hoogseizoen op de Canarische Eilanden moet je trouwens niet verwarren met het hoogseizoen op de meeste andere zonbestemmingen. Het is er het hele jaar mooi weer en de zomermaanden zijn er zeker niet de drukste tijd. Ik ben er vorig jaar 3x geweest, in januari, juni en september en in juni was het het rustigst. (Eind) juli en augustus schijnen de maanden te zijn dat er vooral veel Engelsen zitten, maar over het algemeen beschouwt men daar de wintermaanden als het hoogseizoen.

Over het strand gesproken... Ik ben zelf nooit zo'n fan van op het strand liggen, maar ik vind het wel heerlijk om van Playa del Inglés over het strand naar Maspalomas te lopen. Je komt dan ook langs de beroemde 'Dunas' (duinen, maar in feite een soort mini-woestijn).
Alleen niet doen als je niet tegen blote mensen kunt, want Gran Canaria is ook erg geliefd bij nudisten en op het eerste stukje bij Playa del Inglés na, liggen en lopen geklede en naakte mensen door elkaar heen.

-edit- Een foto van de dunas van september 2005



[ Bericht 4% gewijzigd door Jane op 12-05-2006 16:41:36 ]
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 12 mei 2006 @ 22:41:10 #24
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_37774091
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 16:36 schreef Jane het volgende:

[..]

Over het strand gesproken... Ik ben zelf nooit zo'n fan van op het strand liggen, maar ik vind het wel heerlijk om van Playa del Inglés over het strand naar Maspalomas te lopen. Je komt dan ook langs de beroemde 'Dunas' (duinen, maar in feite een soort mini-woestijn).
Alleen niet doen als je niet tegen blote mensen kunt, want Gran Canaria is ook erg geliefd bij nudisten en op het eerste stukje bij Playa del Inglés na, liggen en lopen geklede en naakte mensen door elkaar heen.
Ook goed te zien op Google Earth!!
Nee hoor, mijn hond bijt niet .... hij knuffelt je dood!
pi_38067056
Een Nederlandstalige site bomvol informatie over Gran Canaria is deze:
http://grancanaria.hollandsenieuwe.com met veel info ook over het uitgaan.


Café in de Gran Chaparral

en

de Kasbah (de "kuil")

Veel plezier!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')