abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36064189
Zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1079287/0

[ Bericht 98% gewijzigd door Subhuman op 22-03-2006 11:07:29 ]
The truth is rarely pure and never simple.
Op zondag 19 december 2010 18:43 schreef Netsplitter het volgende:
x-tremed: 48 uur wegens klote links.
pi_36072415
Ik heb wel wat vragen. Welke stand van je camera gebruik je en waarom (manual of shutter/aperture priority). En welke sluitertijd gebruik je meestal?
En op welke stand zet je je flitser? en bounce je die nog ergens op, op het plafond ofzo of misschien met een diffuser erop?
pi_36073287
met mijn oude camera (powershot a95) gebruikte ik gewoon de auto setting, nu ik mijn d50 heb heb ik nog geen partyfotografie gedaan dus ben zeer benieuwd naar tips en zodra ik er zelf beetje mee heb kunnen spelen zal ik hier zsm de resultaten posten met exif informatie

wat ik vooral hoor (wel afhankelijk natuurlijk van de lokatie) is dat vooral word gewerkt met een bounce flits omdat anders de foto's weer zo licht worden dat het snapshot partyfotografie word, zoals je in elke discotheek wel 20 hebt rondlopen voor een of ander .tk siteje met foto's
pi_36130444
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_36135524
ja
pi_36137262
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 23:04 schreef aapstok het volgende:
Ik heb wel wat vragen. Welke stand van je camera gebruik je en waarom (manual of shutter/aperture priority). En welke sluitertijd gebruik je meestal?
En op welke stand zet je je flitser? en bounce je die nog ergens op, op het plafond ofzo of misschien met een diffuser erop?
Ikzelf heb hem meestal op M (Manual) staan als het licht erg verschillend is, zoniet dan staat hij bij mij dan op A (Aperture), met sluitertijden moet je gewoon een beetje spelen ben daar zelf ook nog niet helemaal uit, lage sluitertijden iig wel om nog wat sfeerlicht te kunnen vangen.
Mijn flitser staat gewoon op auto (iTTL dacht ik..?) met een omnibounce erop en die idd naar boven gericht.
Heb zelf nog geen externe flitser maar leen altijd een SB600 van een vriend van me als ik naar feesten ga, .

Ben er zelf nog niet zo heel ervaren mee, nog veel aan het experimenteren, vooral met sluitertijden enzo moet ik nog oefenen:Y
D200|D50|50 1.8|18-55|70-300|SB600
pi_36158524
Erm x-tremed, zou je niet zomaar tekst willen rippen? En als je het dan doet, vraag het eerst en vermeld de bron erbij.
pi_36161300
Of vraag het in ieder geval even, hiervoor heb ik dus _geen_ toestemming gegeven en ik vind het uitermate lam om op deze manier iemand anders' werk te gebruiken. En als het op deze manier moet, dan geef ik er geen toestemming voor, veel plezier bij het schrijven van je eigen tekst
pi_36161347
Daarnaast doe je het op deze manier (zonder bronvermelding) ook nog eens voorkomen alsof jij de ervaren partyfotograaf bent en advies kan geven / vragen kan beantwoorden. Is dat ook zo?
En tenslotte: ik kan de check-images knop helemaal niet vinden
pi_36162224
Joa!!!
  zondag 19 maart 2006 @ 13:17:15 #11
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_36165741
Slotje, op verzoek van neografikal die het oorspronkelijk zelf neerzette op http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1079287/0
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')