abonnement Unibet Coolblue
pi_36034614
Transfergeruchten #61: Beter met bronvermelding zit vol, dus hier vrolijk verder.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 20:46:23 #2
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_36034699
Een Ier in de Kuip zou wel mooi zijn!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_36034713
Ja, die vorige was zo'n succes.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36034777
Den Bosch en Eindhoven hebben geinformeerd naar de diensten van Chris van Weerden.

Eindhovens Dagblad
pi_36034793
Anders Due, aanvalsmaatje van Mads Junker bij FC Nordsjćlland, ook naar Vitesse.

Oh, als er een bron bij moet: Diverse Deense sites en VI.nl
  dinsdag 14 maart 2006 @ 20:49:20 #6
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_36034811
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 20:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ja, die vorige was zo'n succes.
3-4 in de arena was iig een wedstrijd op te koesteren! Maar je hebt verder gelijk hoor, hij heeft weinig gebracht...
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_36034873
Jakapunovic (doelman FC Thun) naar Lokomotiv Moskou.
AC Milan wil Luis Perea van Atletico.
Sergio Aguero naar Villareal.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36034926
ik ben er weer bij, heb (nog) geen nieuws
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_36037621
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 20:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Den Bosch en Eindhoven hebben geinformeerd naar de diensten van Chris van Weerden.

Eindhovens Dagblad
Echt waar?!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_36045537
Sergio Aguero wordt ook in verband gebracht met Barca
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36058270
Lasse Nilsson van Heerenveen naar AZ

Tim Koeman van Estoril naar FC Groningen

Mark Bevaart van FC Dordrecht naar ASWH

Oscar Moens van Willem II naar SC Heerenveen

Marcel de Jong van Helmond Sport naar Roda JC

Orlando Smeekes van Helmond Sport naar NEC

Karim Bridji van Helmond Sport naar RKC Waalwijk

Wasiu Taiwo van AGOVV Apeldoorn naar De Graafschap

Kevin Vandenbergh van RC Genk naar 1. FC Kaiserslautern

Thomas Gravesen van Real Madrid naar FC Bayern München
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 15 maart 2006 @ 17:53:55 #12
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_36062537
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 15:37 schreef methodmich het volgende:
Lasse Nilsson van Heerenveen naar AZ
Onwaarschijnlijk Nilson heeft nog een lang contract bij Heerenveen dus die zal daar nog wel 2 seizoenen spelen.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_36062659
Taiwo speelt toch bij fortuna...
pi_36062849
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 15:37 schreef methodmich het volgende:
Lasse Nilsson van Heerenveen naar AZ

Tim Koeman van Estoril naar FC Groningen
He die heeft nog bij mijn amateurcluppie gezeten toen Ronald Koeman trainer van Vitesse was...grappig
pi_36065623
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 17:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Taiwo speelt toch bij fortuna...
Op huurbasis ja.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_36065668
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 17:53 schreef stefmans het volgende:

[..]

Onwaarschijnlijk Nilson heeft nog een lang contract bij Heerenveen dus die zal daar nog wel 2 seizoenen spelen.
Dat lijkt mij ook.
pi_36065778
Moens naar Heerenveen zou een mooie zijn.
pi_36066020
Die kan wellicht ook wel naar Vitesse. En waar ze nog een keeper zoeken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_36066456
Orlando Smeekes heeft net bijgetekend bij Helmond Sport.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36066613
Had Moens naar Ajax verwacht, tot dat Gentenaar kwam. Oscar is een prima keeper.
pi_36066714
Was ook wel degelijk een optie, maar ze zagen in Gentenaar logischerwijs iets meer toekomst.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 15 maart 2006 @ 20:24:41 #22
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_36067112
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 19:41 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook.
en dan naar Ajax.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_36090274
Mancunians Tom Heaton, Lee Martin, Fangzhuo Dong en Sylvan Ebanks-Blake trainden vandaag mee met NEC. Alle vier zijn ze actief bij FC Antwerp. Er was ook nog een 5e Mancunian bij, maar ik ben nog niet achter zijn naam gekomen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_36091007
Adam Eckersley is ook een Manchester Unitedspeler van Antwerp. Was het die?
pi_36091188
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 17:17 schreef Beschouw het volgende:
Adam Eckersley is ook een Manchester Unitedspeler van Antwerp. Was het die?
Zou best kunnen, het was in ieder geval een boomlange verdediger. En er trainde ook nog een Beasley-achtige neger mee, dus eigenlijk waren het er 6. Ik hoop dat ze er bij "De Voorzet" straks even bij stil staan .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')