Uploaden man!quote:Op maandag 13 maart 2006 22:01 schreef Croupouque het volgende:
"Thuis in het milieu". Ik heb het hier nog liggen. Het was eigenlijk te stompzinnig voor woorden, maar ik vond het toentertijd nog best leuk.
Was dat niet Werk In Uitvoering, dat spel waar je ook de haven, de bloemenveiling en iets met aardgas kon doen? Die heb ik een tijdje geleden nog weggedaan geloof ikquote:Op maandag 13 maart 2006 23:20 schreef Falcon4ever het volgende:
trouwens nu je het toch over die edusoftware hebt,
vroeger was er ook zo'n spel van de melk fabriek(moest je yoghurt, chocomelk, of melk maken
) geen idee of die nog ergens is te krijgen...
Waar heb je het over.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 06:51 schreef Pappie_Culo het volgende:
dit heb ik dan gemist... ik neem aan dat het hier over de basisschool ging? Zou er me te maken kunnen hebben dat ik op een ggggristelijke basisschool zat (al was 80% moslim, maar goed) en God heeft niet zoveel op met het milieu.
jahh die was ook gersquote:Op maandag 13 maart 2006 23:20 schreef Falcon4ever het volgende:
man dat spel was gaaf, ik heb hem nog wel op een diskette ofzo
trouwens nu je het toch over die edusoftware hebt,
vroeger was er ook zo'n spel van de melk fabriek(moest je yoghurt, chocomelk, of melk maken
) geen idee of die nog ergens is te krijgen...
http://www.digischrift.nl/html/leerlijnaardrijkskunde2/page3.htmquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:15 schreef Nepthys het volgende:
* Nepthys milieuspel herinnert
[..]
Was dat niet Werk In Uitvoering, dat spel waar je ook de haven, de bloemenveiling en iets met aardgas kon doen? Die heb ik een tijdje geleden nog weggedaan geloof ik![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |