Spannendddd!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:12 schreef Skorpija het volgende:
Ik dacht ook eerst aan spam, maar ze hebben me initialen (M.H.) goed, en ik sta niet in het telefoonboek...
Maar als het spam is, vindt ik het zeer origineel gedaan en geloof ik dat het de mensen zeker bezig houdt...
Dat soort gegevens zijn gewoon beschikbaar voor spambedrijven.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:12 schreef Skorpija het volgende:
Ik dacht ook eerst aan spam, maar ze hebben me initialen (M.H.) goed, en ik sta niet in het telefoonboek...
Maar als het spam is, vindt ik het zeer origineel gedaan en geloof ik dat het de mensen zeker bezig houdt...
Misschien hebben alle andere mensen het ongezien weggegooid.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:10 schreef Skorpija het volgende:
Ja, maar aan de andere kant... Als het spam is, zouden er veel meer mensen hier bekend mee moeten zijn.. En tot dusver heeft nog niemand hier gereageerd dat ze ook zo'n kaartje gehad hebben..
Precies wat ik denk...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:11 schreef crackhead het volgende:
Verdomme man. Je hebt gewoon 4 miljoen gewonnen!!!
Zo gauw als je de volgende brief krijgt meteen lid worden van die loterij want dan ben je volgende week miljonair!!! Echt wel!
Ja.. of dat ze de hele buurt gaan afbreken omdat er kantoorgebouwen moeten komenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Precies wat ik denk...![]()
Of iets heel doms, misschien wel een kerncentrale ofzo![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:20 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Ja.. of dat ze de hele buurt gaan afbreken omdat er kantoorgebouwen moeten komen![]()
Ik wou het net zeggenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:45 schreef Cowboy_Henk het volgende:
Kleurgebruik en lettertype ruikt erg naar UPC, dus je zult binnenkort wel een blijde boodschap krijgen dat je digitale televisie krijgt o.i.d.
Nah, er staat niet dat ik iets win..quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:55 schreef -tK- het volgende:
Das niks bijzonders, zo'n luchtfoto met een cirkel om ons huis heb ik ook nog wel rondslingeren waarop staat dat we iets winnen..
allemaal bullshit
Nuchtig?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:22 schreef Skorpija het volgende:
lekker nuchtig
Ach joh wat moet je met een baan als je toch spotgoedkope breedband internet en digitale telefonie hebt.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:42 schreef Skorpija het volgende:
Ik heb de tweede mailing ontvangen....
En he bedrijf is: (trommel geroffel)....
UPC![]()
Nu een envelop met dezelfde luchtfoto. Maar op de voorkant staat nu:
"Breedband internet + digitiale telefonie nu spotgoedkoop op <mijn adres>"
En daarbij de prijzen en mogelijkheden enzo...
Chips... had ik vrijdag al m'n baan opgezegd![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |