abonnement Unibet Coolblue
pi_35860820
Ik ben opzoek naar een goede kapper om mijn haar te laten verfen en knippen.
Normaal zou ik naar de kapper om de hoek gaan voor 17,50 of het laten knippen door een vriendin,alleen ik heb besloten mijn bruin geverfde haar niet meer te verfen maar uit te laten groeien en de rest dus te laten kleuren in mijn eigenlijke kleur, ben ik dan toch bezig laat ik het meteen een keer goed knippen.

Ik wil het dan laten ontkleuren en ik heb 3 jaar geleden een trauma opgelopen waarbij mijn haar ernstig beschadigd en kapot eindigde , nu is het weer gezond en dat wil ik zo houden.

Daarnaast zijn verhalen over de slechte kappers ook welkom! (de Blitz op de Adriaan v Ostadelaan liet het te lang ontkleuren waardoor mijn haar net plastic was en vervolgens was de verf van de kleur die het eigenlijk moest worden op waardoor ik dus met ei-geel kapot/verbrand haar naar huis moest )

Wie weet dus een goede kapper om te laten ontkleuren/verfen/knippen dat het er nog stijlvol uit ziet en dat het niet Coupe Anita word?
[=[_]=]
[+[_]::]
  donderdag 9 maart 2006 @ 00:35:32 #2
122598 Vanitas
Death equals all
pi_35865869
De Haarhoek in de Voorstraat. http://www.haarhoek.nl
For now we see through a glass, darkly; but then face to face:
now I know in part; but then shall I know even as also I am known.
pi_35869145
Ah bedankt voor de vele reacties..
Er wonen zeker geen fokkers in Utrecht , of ze laten hun haar nooit knippen..
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 00:35 schreef Vanitas het volgende:
De Haarhoek in de Voorstraat. http://www.haarhoek.nl
Ah ziet er goed uit , heb je er wel eens je haar laten verfen of highlighten (hoe noem je dat?) ?
[=[_]=]
[+[_]::]
pi_57243093
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 21:59 schreef Schubbekut het volgende:
Ik ben opzoek naar een goede kapper om mijn haar te laten verfen en knippen.
Normaal zou ik naar de kapper om de hoek gaan voor 17,50 of het laten knippen door een vriendin,alleen ik heb besloten mijn bruin geverfde haar niet meer te verfen maar uit te laten groeien en de rest dus te laten kleuren in mijn eigenlijke kleur, ben ik dan toch bezig laat ik het meteen een keer goed knippen.

Ik wil het dan laten ontkleuren en ik heb 3 jaar geleden een trauma opgelopen waarbij mijn haar ernstig beschadigd en kapot eindigde , nu is het weer gezond en dat wil ik zo houden.

Daarnaast zijn verhalen over de slechte kappers ook welkom! (de Blitz op de Adriaan v Ostadelaan liet het te lang ontkleuren waardoor mijn haar net plastic was en vervolgens was de verf van de kleur die het eigenlijk moest worden op waardoor ik dus met ei-geel kapot/verbrand haar naar huis moest )

Wie weet dus een goede kapper om te laten ontkleuren/verfen/knippen dat het er nog stijlvol uit ziet en dat het niet Coupe Anita word?
pi_57660212
Geen verhalen over slechte kappers in Utrecht, wel over eentje in Leiden, daar heb ik me vanavond laten knippen (lang haar korter en in laagjes) en het is gewoon SCHUIN geknipt ...

Kapper heet volgens mij 'Picobello' en zit aan de Breestraat in Leiden.

Sorry, niet geheel ontopic maar ik dacht, misschien heeft iemand anders er toevallig nog wat aan.
pi_57660505
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 21:59 schreef Schubbekut het volgende:
Ik ben opzoek naar een goede kapper om mijn haar te laten verfen en knippen.


Wat een ellende...

Kun je tot morgen wachten, dan heb ik een adres voor je, want ik weet even niet waar ZIJ werkt.
Al 3 jaar wordt er perfect gekleurd en geknipt aan mijn hoofd doort buurmeisje/volleerd kapster.

Trouwens : haar oplossing hiervoor is werken met lowlights en highlights in de eigen kleur om zo uitgroei verzorgd op te vangen.

Even geduld.
pi_57678160
@ TS : je hebt mail !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')