abonnement Unibet Coolblue
pi_35713861
ik zit al een paar weken te zoeken naar een goeie actieve forum op het gebied van spiritualiteit/paranormaal maar kan het niet echt vinden. zijn er hier mensen die op verschillende spirituele forums zitten? ,welke?
pi_35713969
ik zat sinds kort op peggy's paranormale forum, maar blijkbaar worden daar alleen maar volstrekt zweverige types geaccepteerd. Je mag niks onderzoeken of een andere mening geven. En dat terwijl ik vanaf kinds af aan al geïnteresseerd ben in de paranormale wereld en in mijn familie veel mensen hier bezig mee zijn.
Maar goed, vorige week ben ik dus geband, zonder enige aankondiging. Ik stuurde een mailtje waarom ik precies geband was maar heb tot op heden niets vernomen.

http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35714153
hmm gaar dus ik heb me bij 10 forums aangemeld maar het is eigenlijk allemaal hetzelfde ze gaan niet echt diep op onderwerpen in ze zijn te fluffly bij elk bericht staat er wel een hartje en alles of ze zijn alleen geinteresseerd in paranormale ervaringen maar niet in religies of ze denken dat spiritualiteit hetzelfde is als reiki, kunnen praten met je gidsen enzo of dan zijn ze meer in religies geinteresseerd en te aards en dan mis ik weer het zweverige new age pff
pi_35714619
Jaaaaa ik weet wat je bedoelt. Ook met die hartjes en bloemetjes en zo
Dat was bij Peggy's paranormale forum ook. En een hoop taalfouten en amicaal geslijm



hihihihihihi!
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35714641
ik zit bij
www.mijnspiritualiteit.nl
www.enzovoort.com
www.paganisme.nl
http://www.spiritueleforum.com/forum/ en de dochter pagina jongeren forum
ect..

maja toch niet echt iets voor mij
pi_35714690
Als je goed zoekt, vind je hier toch best veel mensen die bij je (visies) passen
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35715009
ja dat wel maar ik kan hier niet echt helemaal open zijn vind ik en post hier ook bijna nooit en zoveel nieuwe topics komen hier ook niet (word beetje gek van die robert van den broeke topics )
pi_35716456
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 16:53 schreef -starseed-mayo- het volgende:
ik zit al een paar weken te zoeken naar een goeie actieve forum op het gebied van spiritualiteit/paranormaal maar kan het niet echt vinden. zijn er hier mensen die op verschillende spirituele forums zitten? ,welke?
www.entiteiten.net/forums

Maar goed dat is meer paranormaal dan spiritueel
Ik zit er wel altijd! maar ja... het is ook mijn eigen forum
  zaterdag 4 maart 2006 @ 18:26:32 #9
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35716563
Enzovoort.com is niet veel soeps. Forum loopt sowieso de helft van de tijd niet. En de eigenaar is labiel.

Als de eigenaar van een forum loopt te roepen dat hij zichzelf tegen een boom wilt dood rijden en dat het leven geen zin heeft, dan blijf ik daar liever weg. Dan is het forum niet gestart met spirituele bedoelingen ook. Sowieso tikt die eigenaar niet helemaal. Loopt altijd te huilen dat hij het forum eraf gooit en daarna laat hij het forum toch in leven. Een huilenbalk is het

Sowieso teveel gezweef daar

En gelul in de ruimte ook.

Ik heb daar wel veel berichten achter gelaten, spijt nu, want het was zonde van de tijd

Echt een zweef en huil forum, en teveel geknuffel. Geknuffel tja. Ze knuffelen elkaar maar dood daar. Ik moet me nog afmelden daar. En een leuk bericht achterlaten over wat ik van ze denk
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 21:33:06 #10
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_35721802
Starseed Mayo kijk ook even bij:
http://www.startspiritueel.nl/ en dan onder forums..links bovenin

ik had nog een linkje, maar die moet ik even thuis opzoeken..want weet hem ff niet uit mijn hoofd..
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_35722507
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 18:22 schreef Entiteit het volgende:

[..]

www.entiteiten.net/forums

Maar goed dat is meer paranormaal dan spiritueel
Ik zit er wel altijd! maar ja... het is ook mijn eigen forum
Spirit = geest dus vind ik het wel degelijk passend, het woord spiritueel
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35723772
Zie mijn signature, dat is een kleine community die ik heb opgericht met iemand, op de site heb je gewoon de vrijheid om over alle onderwerpen die ermee te maken hebben te discussiëren.
pi_35734761
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 18:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Enzovoort.com is niet veel soeps. Forum loopt sowieso de helft van de tijd niet. En de eigenaar is labiel.

Als de eigenaar van een forum loopt te roepen dat hij zichzelf tegen een boom wilt dood rijden en dat het leven geen zin heeft, dan blijf ik daar liever weg. Dan is het forum niet gestart met spirituele bedoelingen ook. Sowieso tikt die eigenaar niet helemaal. Loopt altijd te huilen dat hij het forum eraf gooit en daarna laat hij het forum toch in leven. Een huilenbalk is het

Sowieso teveel gezweef daar

En gelul in de ruimte ook.

Ik heb daar wel veel berichten achter gelaten, spijt nu, want het was zonde van de tijd

Echt een zweef en huil forum, en teveel geknuffel. Geknuffel tja. Ze knuffelen elkaar maar dood daar. Ik moet me nog afmelden daar. En een leuk bericht achterlaten over wat ik van ze denk
ik vond de knuffelgehalte wel meevallen moet je eens rond kijken op mijnspiritualiteit.

bedankt voor de linkjes!
  zondag 5 maart 2006 @ 12:30:22 #14
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_35735779
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_35737760
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 17:33 schreef -starseed-mayo- het volgende:
ja dat wel maar ik kan hier niet echt helemaal open zijn vind ik en post hier ook bijna nooit en zoveel nieuwe topics komen hier ook niet (word beetje gek van die robert van den broeke topics )
Onzin, je kan best nieuwe topics openen hier. You just did

Maar inderdaad, hier heb je de confrontatie met mensen die het niet met je eens zijn meer dan elders. Dat geeft echter ook wel een wat concretere discussie. Alles geloven, alles kunnen zeggen, overal hartjes tegenaan smijten is ook wat kinderachtig, en in mijn ogen volkomen zinloos.

De Robbert vd Broeke topics vallen wel mee - er is er steeds maar ééntje open. Die zijn inmiddels inderdaad afgegleden naar een bash- en slowchat serie. Maar goed, voor elk wat wils.

Open es een topic, probeer es open te zijn, het zal misschien wel meevallen Robbert-gebagger staan we in de meeste andere topics niet toe, dus, probeer het eens!
  zondag 5 maart 2006 @ 20:56:26 #16
47102 Elvi
miemkwien
pi_35797217
quote:
Op zondag 5 maart 2006 12:30 schreef displission het volgende:
ook www.starmanproductions.nl
die starmans dat zijn pas oplichters!

Tijdje terug moest men hen helpen om geld te storten onder het mom van anders gooien we de site dicht hoor!!!!!
Nou iedereen zwaar in paniek natuurlijk, keken op hun bank of er nog spaarcentjes opstonden en ja hoor!
Er waren enkele dudies die aankwamen met wat centjes.
Nou toen kwamen de starmans op het lumineuze idee om maar 10 euro te vragen als lidmaatschap van dat forum!
Bwhoehahahaha...sorry dit ga ik niet serieus nemen!

Zeker niet gezien de oorsprong van die site
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  dinsdag 7 maart 2006 @ 03:44:08 #18
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_35798880
wist ik niet..ohw wat erg zeg wel een hele diverse site
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  dinsdag 7 maart 2006 @ 13:59:38 #19
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_35807927
www.magischforum.nl

zit ik sinds kort ook op, enorm veel leesvoer
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_35809965
goeie forum ja! 'alleen wel voor heksen door heksen' hehe nouja boeiend
  dinsdag 7 maart 2006 @ 14:58:41 #21
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_35810109
niemand nog van www.astralsociety.com (engels offcourse ) gehoord is daar redelijk uitgebreid.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_35814666
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 14:55 schreef -starseed-mayo- het volgende:
goeie forum ja! 'alleen wel voor heksen door heksen' hehe nouja boeiend
Met het oog op: 'in elk mens schuilt een heks'
las ik in de Paravisie een keer.
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_36098555


[ Bericht 100% gewijzigd door raceman op 17-03-2006 12:36:00 ]
pi_36100319
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 21:34 schreef raceman het volgende:

[..]

Goh...ik heb daar vroeger een hele lange tijd gezeten,en ontsettend veel geleerd!
Waarschijnlijk heb jij dan daar een of andere regel overtreden,want iedereen die echt in het paranormale geinteresseerd is,en op een normale en vriendelijke manier reageerd op de berichten van anderen,is daar welkom hoor!
Jij bent wel super snel met oordelen over anderen he,want zo te zien weet jij al dat daar alleen "zweverige types" worden geaccepteerd...
Hoelang heb jij daar gezeten om dat te kunnen weten dan?
Kan me haast niet voorstellen,dat als jij daar op de site heb gezeten,dat jij ZOMAAR (zonder reden)opeens eruit gezet bent!

,,," En een hoop taalfouten en amicaal geslijm",,,

Als ik zo jou berichten hier zo eens lees,dan kan ik me wel een beetje voorstellen,dat jij daar totaal niet thuis hoorde! En jij bent zo lang al bezig met het paranormale zeg je,en je hele familie zo'n beetje ,nou meid,misschien is het een goed begin om eerst eens goed naar jezelf te kijken wat er allemaal mis is met jou ...en dan pas de moeilijke dingen gaan uitzoeken op paranormaal gebied
En ik las ook nog andere berichten van jou,ik heb ECHT in een stuip gelegen van het lachen,want WIE is hier nou eigenlijk "ZWEVERIG!!!"
Maar goed,jij weet het wel,en moet toch nog even aan je kwijt,dat ik mijn petje af neemt voor jou,omdat jij NOOOOOOOOIT spelfouten maakt! WAT GOED VAN JE ZEG!!!!
nou,ik ben klaar...
Nou nou, dat mag ook wel wat minder.
de enige reacties die ik van jou kan vinden zijn reacties op A-B en de vorige keer verzande je ook al in een "agressieve" manier van verdedigen.
(je trok zaken naar je toe die helemaal niet voor jou bedoeld waren).

Beetje vriendelijker zou niet verkeerd zijn.

Ik zou bijna helemaal in de sfeer van truth gaan denken dat hier meer aan de hand is...



[ Bericht 4% gewijzigd door Mirage op 16-03-2006 22:32:31 ]
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_36100787
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 21:34 schreef raceman het volgende:

[..]


,,," En een hoop taalfouten en amicaal geslijm",,,

Als ik zo jou berichten hier zo eens lees,dan kan ik me wel een beetje voorstellen,dat jij daar totaal niet thuis hoorde! En jij bent zo lang al bezig met het paranormale zeg je,en je hele familie zo'n beetje ,nou meid,misschien is het een goed begin om eerst eens goed naar jezelf te kijken wat er allemaal mis is met jou ...en dan pas de moeilijke dingen gaan uitzoeken op paranormaal gebied
En ik las ook nog andere berichten van jou,ik heb ECHT in een stuip gelegen van het lachen,want WIE is hier nou eigenlijk "ZWEVERIG!!!"
Maar goed,jij weet het wel,en moet toch nog even aan je kwijt,dat ik mijn petje af neemt voor jou,omdat jij NOOOOOOOOIT spelfouten maakt! WAT GOED VAN JE ZEG!!!!
nou,ik ben klaar...
pff jezus zeg iemand voelt zich gedeeltelijk aangevallen en wijst gelijk naar wat 'slecht' in een ander is ik vroeg in deze topic alleen maar om linkjes !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')