quote:Op zondag 26 februari 2006 12:35 schreef RvdLinden het volgende:
Ik weet niet of het hier goed staat..
jij wordt ook met de dag goedkoperquote:Op zondag 26 februari 2006 12:40 schreef yvonne het volgende:
Je kunt een ban kopen, klopt.
Even een tientje storten en je krijgt een ban.
Dat vroeg hij niet dus het is geen kloptquote:Op zondag 26 februari 2006 12:40 schreef yvonne het volgende:
Je kunt een ban kopen, klopt.
Even een tientje storten en je krijgt een ban.
Tegen betaling ja, wat dacht je, dat we dat voor niks deden?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat vroeg hij niet dus het is geen klopt![]()
Daarnaast is het mogelijk om een Ban te krijgen doormiddel van aanvraag !
de gemiddelde ban tijd bij die aanvraag is een week dacht ik![]()
Ja!quote:Op zondag 26 februari 2006 12:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tegen betaling ja, wat dacht je, dat we dat voor niks deden?
Je had ineens weer een leven?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:46 schreef tonks het volgende:
Die maandban pff.. kostte me 200 euro, was het wel waard!
jawel, maar de FA's beslissen...quote:Op zondag 26 februari 2006 12:46 schreef RvdLinden het volgende:
enne, k zie daar nou staan dat de Fa's het beslissen hoelang de ban duurt.. en ik kan niet zeggen dat ik voor 2 maanden een ban wil?
Voor 2 keer 200 euro wel !quote:Op zondag 26 februari 2006 12:46 schreef RvdLinden het volgende:
enne, k zie daar nou staan dat de Fa's het beslissen hoelang de ban duurt.. en ik kan niet zeggen dat ik voor 2 maanden een ban wil?
Het staat hier perfect!quote:Op zondag 26 februari 2006 12:43 schreef RvdLinden het volgende:
bedankt voor de reacties! t stond hier dus wel goed...
Was het maar waar lupa, was het maar waarquote:Op zondag 26 februari 2006 12:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je had ineens weer een leven?Geen geld dan inderdaad.
Dom, dom, domquote:
ik snap niet dat jullie die kerel zijn werkstuk voor school zo verkloten met valse informatie zeg !quote:
misschien... maar ze kunnen ook wel beslissen dat je eigenlijk best wel vier maanden extra kan gebruiken...quote:Op zondag 26 februari 2006 12:48 schreef RvdLinden het volgende:
[..]
beslissen ze dan of dat goed is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |