En zelf zeggen dat het niet boeit als jij het verkeerd doet?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:30 schreef DjDev het volgende:
PUB SC #747: Zonder carnaval!
#747 moet dat zijn
Hoezo onnodig?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:13 schreef Messenga het volgende:
Omdat we een OP hebben, met die OP hebben we nog geen week geleden net een PUBSC Logo wedstrijd gehad. We houden dus de OP zoals die is. Dat van dat Ned. Elftal vind ik niet erg, dat is toch maar voor 1 avondje. Dat van die avaters is puur onnodig.
Er staat nergens dat users dat willenquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:14 schreef DjDev het volgende:
[..]
Hoezo onnodig?
Users willen dat!
En als de users het niet onnodig vinden moet het er staan!
Waarom mag een Jihad thema en een Scream thema wel en avatars niet?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Er staat nergens dat users dat willenen we houden ons gewoon aan de OP, geen gekloot. Die "Themadingen"zoals dat Ned elftal plaatje is best.
Overgens kunnen we wel kijken of de users het wel willen of niet (Ik zie het wel).quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Er staat nergens dat users dat willenen we houden ons gewoon aan de OP, geen gekloot. Die "Themadingen"zoals dat Ned elftal plaatje is best.
Probeer het uit, niet dat je er iets mee bereikt, wij houden de OP zoals die is.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:19 schreef DjDev het volgende:
[..]
Overgens kunnen we wel kijken of de users het wel willen of niet (Ik zie het wel).
Dus ik wil best een stem topic openen. (Dus niet zo'n stemronde zoals jij deed)
Omdat dat geen thema isquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:18 schreef DjDev het volgende:
[..]
Waarom mag een Jihad thema en een Scream thema wel en avatars niet?
Die Jihad was wel een themaquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:21 schreef Messenga het volgende:
[..]
Probeer het uit, niet dat je er iets mee bereikt, wij houden de OP zoals die is.
[..]
Omdat dat geen thema is. Er zijn trouwens wel leukere thema's dan de Jihad.
Lees anders eventjes terug, ik heb geen zin in die discussie weer te voeren hoor...quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:18 schreef DjDev het volgende:
[..]
Waarom mag een Jihad thema en een Scream thema wel en avatars niet?
Hebben we al gedaan, dat jij dat niet eens meer weer messengaquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:19 schreef DjDev het volgende:
[..]
Overgens kunnen we wel kijken of de users het wel willen of niet (Ik zie het wel).
Dus ik wil best een stem topic openen. (Dus niet zo'n stemronde zoals jij deed)
Hoi.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:22 schreef VASND het volgende:
[..]
Hebben we al gedaan, dat jij dat niet eens meer weer messenga![]()
Uitkomst was positief, maar renesite wilde het niet, dus het is niet doogegaan.
jij bent de enige die ik gezien heb wie er fel tegen was, vandaarquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoi.
J mapelle de boeman?
In overleg is dit gegaan.
Jup, en toen heb ik het er met Messenga over gehad, en ik heb het al wel geschoten gezien de slowchattopics die er niet beter van zijn geworden.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:24 schreef VASND het volgende:
[..]
jij bent de enige die ik gezien heb wie er fel tegen was
Het is sowieso een kliekje..quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lees anders eventjes terug, ik heb geen zin in die discussie weer te voeren hoor...
Het gaat o.a. over het feit dat het een te kliekje word, die discussie over ik wil in de OP ja of nee.
Mensen die niet meer komen en weer ff terug komen en zéér verbaasd zijn dat ze er al uit zijn.
Wie beslist dat trouwens? Wat wanneer iemand internetproblemen heeft kan diegene niet terug komen, maar dan istie opeens geen persoon meer die 'er bij hoort' etc etc.
Ik vraag me af of de FA's weten wat Jihad Precies inhoud..quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
De FA's vonden het niet een strak plan.
Kliekje moet je imho zo veel mogelijk tegen gaan, ik noem een Marlii en een Carmii die er bij gekomen zijn, dat word enorm minder wanneer je de avatars er ook in te zetten.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:26 schreef DjDev het volgende:
[..]
Het is sowieso een kliekje..
Probeer jij trouwens maar eens in GC SC te komen (als je daar al niet bent)
En waarom avatars eruit halen?
hoe meer hoe beter
10 posts lijk me goed.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kliekje moet je imho zo veel mogelijk tegen gaan, ik noem een Marlii en een Carmii die er bij gekomen zijn, dat word enorm minder wanneer je de avatars er ook in te zetten.
Verder is de GCSC op een kliekje stuk gelopen... aangezien het een verzuurde kliek was dat open moest worden.
Verder moet de rij avatars van eendags vliegen niet enorm lang worden, wanneer mag je er in? Na 2 topics? Tot waar staat dat? Wie houd het verder bij?
Ok..Ik zal ze ff mailenquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:30 schreef Renesite het volgende:
Het is al besproken.
En dat van de FA's, moet je evt. mailen. Ze bekijken niet iedere feedbacktopic.
Ik stap mijn bed in
Nee hoor, veel zin heb ik er niet inquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:30 schreef DjDev het volgende:
[..]
10 posts lijk me goed.
Je kan overigens ook gewoon een kleine schoonmaak houden als de lijst met avatars erg groot word. (En dat zal denk ik niet érg snel gaan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |