zeker waar, en als ik bij de nedgame kom als ze eigenlijk net dicht zijn laten ze mij nog steeds ff binnen om die game te halen. (Andere mensen mochten niet meer naar binnenquote:Op zondag 19 februari 2006 01:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Maar als je een frs binnenstapt kun je geen praatje maken met de verkoper.
35 Euro voor Eternal Darknessquote:Op zondag 19 februari 2006 01:14 schreef Morthill het volgende:
[..]
FRS heeft af en toe prima acties, en hoe ze omgaan met 2e hands games is op zich prima.
Niet jammer, gewoon erg slim. Ik kom er overigens zelden voor games, meestal koop ik daar een cd in de aanbieding. Games zijn daar zelden boeiend.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:40 schreef Cheiron het volgende:
[..]
35 Euro voor Eternal Darkness
Maar soms liggen er wel leuke deals tussen. Jammer dat de FRS zo 2 keer winst pakt op 1 game.
dan loop jij de verkeerde FRS binnenquote:Op zondag 19 februari 2006 01:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Maar als je een frs binnenstapt kun je geen praatje maken met de verkoper.
Daar noem je ook 2 winkelsquote:Op maandag 20 februari 2006 11:01 schreef Retarded het volgende:
[..]
dan loop jij de verkeerde FRS binnen
daarnaast nog 10% korting met je anwb pas.. en 2 weken ruilgarantie... zo slecht is FRS echt nietBeter dan Bart Smit en Intertoys iig!
Die sites top en up-to-date?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:37 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Ik koop altijd me games waar de site top is en up-to-date.
Die van freerecordshop en bartsmit is dat meestal en dus koop ik daar
die 2 winkels hebben samen anders wel de nummer 1 positie wat betreft verkoop van games... dus lachen kan je wel, maar uiteindelijk lachen zij harderquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Daar noem je ook 2 winkels. Ik koop mijn games haast altijd bij de gamespeciaalzaak.. Niet alleen omdat de prijzen beter zijn, maar ook omdat ik ze wil steunen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |