abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_34967562
Hallo!

Ik heb een vraagje:

Als je je haar wilt blonderen, en je wil het superlicht. Moet je het dan kort of juist lang laten intrekken?

Groetjes,

Jazzie
  zaterdag 11 februari 2006 @ 14:51:52 #2
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_34967588
Wil je je haar super lichtblond?
Of wil je dat het maar licht zichtbaar is?
pi_34967724
Hoe blonder je het wilt, hoe langer het moet.
pi_35566623
Nou ik wil eigelijk wit haar
Jammer dan ik nergens witte haarverf kan vinden.
pi_35566633
bestaat vast wel
It's too late. You should have paid him at the first chance you had. Now Jabba's put a price on your head so large, every bounty hunter in the galaxy will be looking for you. I'm lucky I found you first.
  † In Memoriam † dinsdag 28 februari 2006 @ 10:33:55 #6
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_35566720
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 14:57 schreef renz0r het volgende:
Hoe blonder je het wilt, hoe langer het moet.
En als je het te lang doet heb je helemaal geen haar meer.
Volgens mij kan TS beter naar een kapper gaan dan zelf blonderen.
Het kan namelijk ook geel worden.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_35566727
Hoe langer je het laat zitten hoe lichter het word idd. Maar hoe langer je het laat zitten hoe meer het ook beschadigd.Niet elk haar kan dat hebben die blondeer. Soms is het ook heel moeilijk om dat laatste gele gloedje eruit te krijgen. Ligt er ook aan of je haar al eerder gekleurd is of niet. Mijn advies is om het bij de kapper te laten doen. Blonderen is niet iets waar je mee moet gaat rommelen. Ik heb menig verpest hoofd weer op mogen knappen op me werk (zolang het nog te redden was dan )
pi_35566870
Aan je OP te lezen, heb je er niet echt veel verstand van.
Het beste is dan voor jou om maar eens langs een kapsalon te gaan. Bleken/blonderen is niet zomaar iets wat je doet met je haar. Dit moet zeker verantwoord gebeuren..
pi_35567370
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 10:41 schreef ymme het volgende:
Aan je OP te lezen, heb je er niet echt veel verstand van.
Het beste is dan voor jou om maar eens langs een kapsalon te gaan. Bleken/blonderen is niet zomaar iets wat je doet met je haar. Dit moet zeker verantwoord gebeuren..
Ik vraagt toch juist dingen omdat ik het niet weet..
Ik wilde alleen weten of het, als je het lang in laat zitten, juist geler wordt of witter.

Bedankt voor de reacties in ieder geval.
pi_35567538
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 11:03 schreef zebra87 het volgende:

[..]

Ik vraagt toch juist dingen omdat ik het niet weet..
Ik wilde alleen weten of het, als je het lang in laat zitten, juist geler wordt of witter.

Bedankt voor de reacties in ieder geval.
Ieder haar reageert anders.
Dus hier kan niemand zeggen, of het witter of geler wordt.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 28 februari 2006 @ 11:13:56 #11
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_35567586
Er is een grote kans dat het eerst pis geel wordt en de tweede keer pas goed licht/wit...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 11:17:08 #12
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_35567664
2 dingen zijn belangrijk
1 zorg ervoor dat je haar goed schoon is, wassen met een deep cleansing shampoo, en heel goed uitspoelen.
Voor de blondering kan je het beste naar een vakman, en niet iedere kapper is een vakman wat kleuren en blonderen aangaat, je hebt ook prutsers

Hoe goed het lukt is van verschillende factoren afhankelijk, om er een paar te noemen:

  • De kwaliteit van de blonderingschemie die er gebruikt worden
  • De natuurlijke kleur van je haar
  • Of je haar al chemisch behandeld is (kleuring, verf, kleurkoppelaars, permanent, etc. etc)
  • Medicijngebruik
  • zwangerschap
  • In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
    pi_35567873
    Ik zou naar de kapper gaan als ik jou was, want ik zou niet graag m'n haar verkloten als ik er geen verstand van had.
    Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
      dinsdag 28 februari 2006 @ 12:07:10 #14
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_35568879
    Gewoon een kapsel passend bij je IQ vragen, dan worden ze spierwit
    Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
    ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
    PieAir
    Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
    pi_35569451
    quote:
    Op dinsdag 28 februari 2006 12:07 schreef jpg97 het volgende:
    Gewoon een kapsel passend bij je IQ vragen, dan worden ze spierwit
    is dat grappig bedoeld? want ik kan er niet om lachen. Je bent echt superoppervlakkig. En je kent me niet eens.
    pi_35569751
    nee is ook niet grappig koop ergens pure waterstofperoxide en wit is het
    It's too late. You should have paid him at the first chance you had. Now Jabba's put a price on your head so large, every bounty hunter in the galaxy will be looking for you. I'm lucky I found you first.
    pi_35569759
    Jullie kunnen allemaal wel hard roepen dat ze naar een kapper moet maar dat is de vraag niet.

    Hoe langer je het laat intrekken hoe blonder/lichter/geler misschien ookwel het wordt.
    pi_35569797
    Eerst ontkleuren.
    Dan de meeste witte haarverf kopen (swartzkopf is het beste merk) en volgens gebruiksaanwijzing aanbrengen
    pi_35570336
    quote:
    Op dinsdag 28 februari 2006 12:41 schreef Avery het volgende:
    nee is ook niet grappig koop ergens pure waterstofperoxide en wit is het
    Of dan heb je geen haar meer
    pi_35570418
    Ik heb het wel altijd zelf gedaan.

    Ik had dan 9% en blondeer poeder.
    Dit is te verkrijgen bij een kappersgroothandel.
    De eerste keer niet te lang laten zitten. ongeveer 15 min.
    Hierna kan het geel zijn. Daarna nog een keer herhalen met ongeveer 25 minuten.
    Als je dan het gewenste kleurresultaat hebt, een haarmasker gebruiken. Je haar wordt erg droog van blonderen. Is het nog niet de juiste kleur, zou je het eventueel nog een keer kunnen herhalen met 6% en blondeerpoeder. Wil je echt mooi blond, kun je het beste nog een kleurspoeling erover doen. Van goudblond of iets dergelijks.
      dinsdag 28 februari 2006 @ 13:16:24 #21
    45206 Pietverdriet
    Ik wou dat ik een ijsbeer was.
    pi_35570690
    quote:
    Op dinsdag 28 februari 2006 12:43 schreef Bluezz het volgende:
    Eerst ontkleuren.
    Dan de meeste witte haarverf kopen (swartzkopf is het beste merk) en volgens gebruiksaanwijzing aanbrengen
    Schwarzkopf is voordeeldrogist spul.
    Beste is je haar blonderen met Goldwell Platina ultra icm een 8 tot 12% peroxide lotion, en dit door een vakman te laten doen.
    Vervolgens je haar verven met goldwell topchique 10-N extra blond en het daarna met een platina shampoo blijven wassen.
    Dan is je haar echt wit.
    Goldwell maakt op het moment de beste haarverfproducten die met een compleet ander systeem werken als de andere merken. De kleur gaat een echte verbinding aan met het haar, en moet na het kleuren worden gefixeerd. Die kleur blijft dan echt zitten.
    Maar goed, het beste is dat niet zelf te doen maar door een vakman/vrouw te laten doen, die niet alleen gewend is met Goldwell te werken, maar ook de trainingen in het verven heeft.
    In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
    pi_35570837
    Ik vind Goldwell dus helemaal niets.

    Jij spreekt het uit als een feit. Dat het de beste kwa haarverfproducten is.
    Terwijl dat alleen een mening is.
      dinsdag 28 februari 2006 @ 13:24:14 #23
    45206 Pietverdriet
    Ik wou dat ik een ijsbeer was.
    pi_35570969
    quote:
    Op dinsdag 28 februari 2006 13:20 schreef ymme het volgende:
    Ik vind Goldwell dus helemaal niets.

    Jij spreekt het uit als een feit. Dat het de beste kwa haarverfproducten is.
    Terwijl dat alleen een mening is.
    Mening van mensen die prof met deze materie bezig zijn, ook die van bv Wella, die maar wat graag de Goldwell patenten zouden hebben
    In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
    pi_35571508
    quote:
    Op dinsdag 28 februari 2006 13:24 schreef Pietverdriet het volgende:

    [..]

    Mening van mensen die prof met deze materie bezig zijn, ook die van bv Wella, die maar wat graag de Goldwell patenten zouden hebben
    Nou de prof hier in Gelderland toch echt niet allemaal. Lang niet allemaal.
    Ik ken persoonlijk al 3 mensen die hier alergische reacties op hebben gehad.
    Maar goed ieder z'n ding.
    Ik bedoelde alleen maar te zeggen, dat je een mening niet als een feit mag uit spreken. Hierdoor beinvloed je de keuze van de TS. Door een door jou uitgesproken veronderstelde feit.

    TS, laat ons weten hoe het gegaan is?
    pi_35571655
    Merken zijn idd afhankelijk van ervaringen.

    En ik heb intussen al heul veul mensen van een ander kapsel/kleurtje voorzien door eerst te ontkleuren met waterstofper. en dan de kleur naar keuze en gebruiksaanwijzing op de verpakking tot tevredenheid


    (allergische reakties hebben we getest op binnenkant pols )
      dinsdag 28 februari 2006 @ 13:48:31 #26
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_35571723
    quote:
    Op dinsdag 28 februari 2006 12:28 schreef zebra87 het volgende:

    [..]

    is dat grappig bedoeld? want ik kan er niet om lachen. Je bent echt superoppervlakkig. En je kent me niet eens.
    je snapt smileys niet eens oh wacht, dat snap je toch niet

    OT:

    Het schijnt dat je na het blonderen je haren ook iets lichter krijgt door ze met zilvershampoo te wassen
    Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
    ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
    PieAir
    Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
    pi_35571782
    ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
    It's too late. You should have paid him at the first chance you had. Now Jabba's put a price on your head so large, every bounty hunter in the galaxy will be looking for you. I'm lucky I found you first.
      dinsdag 28 februari 2006 @ 13:51:17 #28
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_35571834
    quote:
    Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
    ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
    Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
    ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
    PieAir
    Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
      dinsdag 28 februari 2006 @ 14:09:19 #29
    133023 Zwaffel
    freaking frack
    pi_35572446
    Moet lang intrekken En je hebt waterstof peroxide van tenminste 12% nodig
    pi_35572483
    Met zilvershampoo kan het "gelige" inderdaad minder worden
      dinsdag 28 februari 2006 @ 14:15:44 #31
    133023 Zwaffel
    freaking frack
    pi_35572643
    quote:
    Op dinsdag 28 februari 2006 13:20 schreef ymme het volgende:
    Ik vind Goldwell dus helemaal niets.

    Jij spreekt het uit als een feit. Dat het de beste kwa haarverfproducten is.
    Terwijl dat alleen een mening is.
    Eens. Of het aan mij ligt,of aan het merk,maar goldwell blijft bij mij maar 4 weken zitten,en dan is het dof en kleurloos (rood met zwart haar)

    Ik gebruik kappers,blijft 8 weken zitten,en ik doe met 1 tube 4x
      dinsdag 28 februari 2006 @ 14:19:49 #32
    45206 Pietverdriet
    Ik wou dat ik een ijsbeer was.
    pi_35572773
    quote:
    Op dinsdag 28 februari 2006 14:15 schreef Zwaffel het volgende:

    [..]

    Eens. Of het aan mij ligt,of aan het merk,maar goldwell blijft bij mij maar 4 weken zitten,en dan is het dof en kleurloos (rood met zwart haar)
    dan fixeer je het niet.
    In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
    pi_35573072
    quote:
    Op dinsdag 28 februari 2006 14:19 schreef Pietverdriet het volgende:

    [..]

    dan fixeer je het niet.
    Dat heb ik toen der tijd dus wel gedaan, maar toch vervaagde de kleur naar een paar keer wassen.
    pi_35573136
    Ik wilde mijn haar ook laten blonderen bij de kapper, maar de kapper deelde me mee dat 'dat bij mij niet kan', want er zou dan geen haar op mijn hoofd overblijven. Ze deden een haartest door een haar te pakken en deze stuk te trekken. Daaruit concludeerden ze een keratine-, en een proteinetekort.
    Ik heb vrij dun haar. Heb het ook al vaak geverfd over de afgelopen 10 jaar, maar mijn haar is niet heel erg beschadigd hierdoor. Toch wil ik het nog steeds.
    Ik vraag me af hoe 'de sterren' wel elke maand een totaal andere kleur hebben terwijl hun haar er toch mooi uit blijft zien. Wellicht is er toch een manier van bleken die niet slecht is voor het haar...maar die zal dan alleen voorbehouden zijn aan diegenen met geld...
    pi_35573183
    Extensions, elke 2 dagen een haarmasker, en voor elke fotosessie of optreden een kapper aan je kop, zo doen ze dat cinna
      dinsdag 28 februari 2006 @ 14:34:41 #36
    133023 Zwaffel
    freaking frack
    pi_35573230
    quote:
    Op dinsdag 28 februari 2006 14:19 schreef Pietverdriet het volgende:

    [..]

    dan fixeer je het niet.
    Ehm? Leg dat eens uit als je wilt? Ik snap het niet
      dinsdag 28 februari 2006 @ 14:48:03 #37
    45206 Pietverdriet
    Ik wou dat ik een ijsbeer was.
    pi_35573629
    quote:
    Op dinsdag 28 februari 2006 14:29 schreef ymme het volgende:

    [..]

    Dat heb ik toen der tijd dus wel gedaan, maar toch vervaagde de kleur naar een paar keer wassen.
    merkwaardig..
    In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
    pi_35573904
    Is het ook nog zo dat je het bijvoorbeeld langer moet laten zitten wanneer je erg donker haar hebt, dan wanneer je van jezelf al licht haar hebt?
    pi_35574843
    quote:
    Op dinsdag 28 februari 2006 14:31 schreef cinnamongirl het volgende:
    Ik vraag me af hoe 'de sterren' wel elke maand een totaal andere kleur hebben terwijl hun haar er toch mooi uit blijft zien.
    Heel veel geld en hele goeie kappers..
      † In Memoriam † dinsdag 28 februari 2006 @ 15:35:41 #40
    127870 Ratelslangetje
    Lady
    pi_35574972
    quote:
    Op dinsdag 28 februari 2006 15:31 schreef Evil-Cherry het volgende:

    [..]

    Heel veel geld en hele goeie kappers..
    En heel veel haarextensions.
    Giftig, Fel
    Agressief en
    Razendsnel
    pi_35575884
    quote:
    Op dinsdag 28 februari 2006 14:31 schreef cinnamongirl het volgende:
    Ik wilde mijn haar ook laten blonderen bij de kapper, maar de kapper deelde me mee dat 'dat bij mij niet kan', want er zou dan geen haar op mijn hoofd overblijven. Ze deden een haartest door een haar te pakken en deze stuk te trekken. Daaruit concludeerden ze een keratine-, en een proteinetekort.
    Ik heb vrij dun haar. Heb het ook al vaak geverfd over de afgelopen 10 jaar, maar mijn haar is niet heel erg beschadigd hierdoor. Toch wil ik het nog steeds.
    Ik vraag me af hoe 'de sterren' wel elke maand een totaal andere kleur hebben terwijl hun haar er toch mooi uit blijft zien. Wellicht is er toch een manier van bleken die niet slecht is voor het haar...maar die zal dan alleen voorbehouden zijn aan diegenen met geld...
    Nou ik heb een keer mtv diary gezien met Christina Aguilera (die dus ook echt witblond haar heeft steeds) en voor de fotoshoot zag ze er ECHT niet uit. Haar haar niet, haar gezicht niet (zonder make-up dus). Ik wil niet zeggen dat ze lelijk is, maar je ziet dan toch wel wat kappers en make-up-mensen allemaal kunnen doen zeg.. Dus zo ontzettend gezond zal het haar van de sterren niet zijn En extensions lijken tegewoordig echt zo ontzettend mooi, vooral als je echt haar gebruikt natuurlijk...

    En jpg, ik snap eigelijk niet wat je op zo'n topic komt doen, als je toch alleen maar loopt te irriteren.. Ik snap smileys wel degelijk, maar die flauwe blond-opmerkingen zijn echt wel onorigineel nu hoor.
      woensdag 1 maart 2006 @ 09:43:14 #42
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_35597581
    quote:
    Op dinsdag 28 februari 2006 16:07 schreef zebra87 het volgende:

    [..]


    En jpg, ik snap eigelijk niet wat je op zo'n topic komt doen, als je toch alleen maar loopt te irriteren.. Ik snap smileys wel degelijk, maar die flauwe blond-opmerkingen zijn echt wel onorigineel nu hoor.
    Ik heb toch ook een OT reactie gegeven
    Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
    ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
    PieAir
    Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
    pi_35598297
    allemaal leuk en aardig die tips voor zelf je haar te blonderen en soms gaat het ook wel goed maar ik heb ook es een keer iemand meegemaakt die had kale plekken op d,r hoofd zo groot als een euro. Compleet verbrand tot op de huid toe. Als je het verkeerd gebruikt is het gewoon je reinste bocht natuurlijk. Dan kan je beter wat meer geld uit geven dat het goed gedaan word. Typisch geval van verkeerde zuinigheid om het zelf te gaan doen. En als je het geld er niet voor hebt is mijn advies doe het niet. Je zit toch ook met elke 6 weken z,on beetje uitgroei bijwerken dus daar gaat best veel geld in zitten.
    En wat betreft de tip om op schoon gewassen haar te gaan werken daar moet je toch ook erg mee oppassen hoor. Je wast dan ook het natuurlijk beschermlaagje van je huid af waardoor de verf erg kan bijten op je huid. Het moet natuurlijk ook niet vol lak en gel zitten maar gewoon 1 a 2 dagen niet wassen en dan verven dat bevalt mij altijd het beste.
    Ik als ook ergens het advies om er goudblond op te doen. Nou om het gele weg te halen is dat geen goed idee. Met een beetje pech kan het zelfs nog matgroen uislaan.
    pi_35598317
    quote:
    Op woensdag 1 maart 2006 10:17 schreef muissie het volgende:
    allemaal leuk en aardig die tips voor zelf je haar te blonderen en soms gaat het ook wel goed maar ik heb ook es een keer iemand meegemaakt die had kale plekken op d,r hoofd zo groot als een euro. Compleet verbrand tot op de huid toe. Als je het verkeerd gebruikt is het gewoon je reinste bocht natuurlijk. Dan kan je beter wat meer geld uit geven dat het goed gedaan word. Typisch geval van verkeerde zuinigheid om het zelf te gaan doen. En als je het geld er niet voor hebt is mijn advies doe het niet. Je zit toch ook met elke 6 weken z,on beetje uitgroei bijwerken dus daar gaat best veel geld in zitten.
    En wat betreft de tip om op schoon gewassen haar te gaan werken daar moet je toch ook erg mee oppassen hoor. Je wast dan ook het natuurlijk beschermlaagje van je huid af waardoor de verf erg kan bijten op je huid. Het moet natuurlijk ook niet vol lak en gel zitten maar gewoon 1 a 2 dagen niet wassen en dan verven dat bevalt mij altijd het beste.
    Ik als ook ergens het advies om er goudblond op te doen. Nou om het gele weg te halen is dat geen goed idee. Met een beetje pech kan het zelfs nog matgroen uislaan.
    Dat was nu toch wel duidelijk of niet.
    pi_35598351
    En met dat goudblond (LEZEN) was geen tip om het gele weg te halen
    Maar om het blond wat mooiere glans en uitstraling te geven, als je haar helemaal wit geblondeert is.
    pi_35599141
    Ik zou gewoon naar de kapper gaan zeker de 1e keer,blonderen is zo moeilijk om het goed te doen en als de kleur niet goed is kan de kapper er gelijk een spoeling overdoen zodat je niet voor joker loopt.Van de tijd valt trouwens niks te zeggen,er word gewoon om de zoveel tijd gekeken op verschillende plaatsten hoe ver je haar gebleekt is.Vooral als je lang haar hebt doe het aub niet zelf,het is zomaar niet uitgegroeid dus moet je het afknippen of met een vogelnest op je hoofd verder als het mislukt.
    01-08-2008
    pi_35629096
    Pas op met blondeerpoeder, niet tot aan de wortels aanbrengen, ma heeft daar een niet overgaande eczeem aan overgehouden.
    pi_35633593
    quote:
    Op woensdag 1 maart 2006 10:19 schreef ymme het volgende:
    En met dat goudblond (LEZEN) was geen tip om het gele weg te halen
    Maar om het blond wat mooiere glans en uitstraling te geven, als je haar helemaal wit geblondeert is.
    Dat goudblond het een mooiere glans kan geven ben ik met je eens maar in dit geval moest het wit worden (over lezen gesproken ) dus dan zou ik het niet aanraden.
      donderdag 2 maart 2006 @ 09:24:05 #49
    108759 zwartedoos
    Mijn doos is niet zwart.
    pi_35633856
    Ok dit gaat dan wel niet over de eerste keer blonderen maar toch, dit kan er dus wel gebeuren:

    help,mijn haar is groen!!
    *I'm not perfect but parts of me are incredible*
    guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
      vrijdag 3 maart 2006 @ 23:18:30 #50
    32015 suus21
    Andre rocks!
    pi_35695613
    je moet het minimaal 2 uur laten intrekken! Ziet er geweldig uit dan, en het haar krijgt dan een opkikker!
    fijn!
    abonnement bol.com Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')