abonnement Unibet Coolblue
pi_34806738
Ik hoorde elders op het web dat er al een verhaal is genomineerd, terwijl de sluitingsdatum 9 februari is.
Creapy is dat dit niet alleen een gerucht is, maar gewoon keiharde werkelijkheid.
Nu mijn vraag: hoe kun je in vredesnaam al verhalen gaan nomineren als men nog drie dagen de kans heeft om een verhaal in te sturen?! (Laat ik niet eens beginnen over het o zo faire puntensysteem)

Ik wil graag mijn inzending terugtrekken uit de wedstrijd. Hoe doe ik dat, wie kan dat voor mij regelen? Ik doe liever met eerlijke wedstrijden mee.
pi_34807006
Ook op 9 februari kan er nog een verhaal genomineerd worden lijkt me.
Ja, die met de ballen in de bek.
  maandag 6 februari 2006 @ 20:51:49 #3
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_34807084
quote:
Op maandag 6 februari 2006 20:42 schreef _Fram_ het volgende:
Ik wil graag mijn inzending terugtrekken uit de wedstrijd. Hoe doe ik dat, wie kan dat voor mij regelen? Ik doe liever met eerlijke wedstrijden mee.
Waarom zou het direct een oneerlijke wedstrijd zijn als er vóór de sluitingsdatum al een verhaal is genomineerd?
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_34808314
Damn, tiep net de reactie, klik ik op reageer -zucht-
Opnieuw dan maar.
De personen die genomineerd worden zijn de top 5. Je kunt niet al een top vijf gaan maken als nog niet alle verhalen binnen zijn, je weet niet wat er nog komt. Praktisch gezien is de kans klein dat er nog vijf superverhalen binnenkomen, maar theoretisch wel degelijk mogelijk. Derhalve kan een jury pas gaan nomineren wanneer ALLE verhalen binnen zijn: na 14:00 uur 9 februari dus.
Ik zie het al voor me zeg, dat ik als jurylid een verhaal lees wat ik goed vind en voor de sluitingsdatum alvast aangeef dat dát in ieder geval een van de winnaars moet zijn. Ik zou gelinched worden (niet letterlijk natuurlijk) en terecht ook.
Dat de jury alvast aan het beoordelen is geslagen is niet meer dan logisch (de uitslag moet 5 dagen later tenslotte bekend zijn), maar het is wel degelijk mogelijk dat niet alleen de top 5, maar zelfs de top 10 nog volledig omgegooid wordt. Nou, leuk voor de mensen die nog wat willen insturen zeg. Hun kansen zijn met 20% gedaald sinds er een nominatie is!
  maandag 6 februari 2006 @ 21:22:58 #5
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_34808471
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:19 schreef _Fram_ het volgende:
Damn, tiep net de reactie, klik ik op reageer -zucht-
Opnieuw dan maar.
Klote is dat hè

Aha, bedoel je het zo. Ik kan me iets voorstellen bij wat je bedoelt. Staat nergens op de site hoe de nominaties verlopen? Op zich ken ik wel meer wedstrijden waarbij er al genomineerden zijn voorhet eindsignaal heeft geklonken. Toch? Hoeft niet per definitie oneerlijk te gaan dacht ik.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_34808604
Twee nominaties zelfs al, las ik ergens anders .... ja, ik vind het ook een beetje vroeg. Zeker omdat er best wel veel verhalen binnenkomen telkens. Eigenlijk hadden ze dat in de voorwaarden moeten zetten, we nomineren al vanaf de zesde, maar u kunt insturen tot de negende....
pi_34808696
Ik hoorde vandaag dat veel wedstrijden zo werken. Godzijdank zijn er ook genoeg wedstrijden waarbij pas een eindoordeel is NA de sluitingsdatum, zoals het hoort.
Juist omdat inzendingen na de eerste (en tweede en weet ik veel hoeveelste) nominatie een zeer groot percentage minder kans hebben is het per definitie wel oneerlijk. Daarom wil ik mijn inzending terugtrekken, ik wil niet oneerlijk winnen, en zeker niet oneerlijk verliezen (hoewel dat laatste vast wel eerlijk zou zijn haha, ik ben een vrije middelmoot qua schrijven )
  maandag 6 februari 2006 @ 21:31:48 #8
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_34808921
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:27 schreef _Fram_ het volgende:
Ik hoorde vandaag dat veel wedstrijden zo werken. Godzijdank zijn er ook genoeg wedstrijden waarbij pas een eindoordeel is NA de sluitingsdatum, zoals het hoort.
Juist omdat inzendingen na de eerste (en tweede en weet ik veel hoeveelste) nominatie een zeer groot percentage minder kans hebben is het per definitie wel oneerlijk. Daarom wil ik mijn inzending terugtrekken, ik wil niet oneerlijk winnen, en zeker niet oneerlijk verliezen (hoewel dat laatste vast wel eerlijk zou zijn haha, ik ben een vrije middelmoot qua schrijven )
Als het om percentages gaat, zou je bij kansberekening als uitgangspunt vast en zeker gelijk hebben

Ik kan er niets over terugvinden (niet over de nominaties van nu en niet over terugtrekken), maar misschien kan Seborik licht op de zaak werpen.

Waarom zou je je trouwens terugtrekken? Als je al ingeleverd hebt, is jouw kans toch niet kleiner door de nominatie van nu? Bovendien is het toch veel spannender om bij winst de prijs niet in ontvangst te willen nemen
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_34817203
Ik wil niet meedoen omdat eerlijkheid bij mij boven alles gaat. Om aandacht zit ik niet verlegen en ik kan nu niet bepaald zeggen dat hier ook maar enig voordeel voor de schrijver uit te halen valt. Zelfs de reacties zijn waardeloos: ofwel het is vriendjespolitiek ofwel mensen geven slechte reacties terug omdat jij hun verhaal geen winnaar vond.
Dan, lieve Elisa, blijf ik liever schijven waar ik al meer dan een jaar schrijf, de enige plek op het web waar ook 'vriendjes' gewoon eerlijke meningen durven geven en ik ook daadwerkelijk iets opsteek waardoor ik beter ben gaan schrijven. Win ik wellicht geen leuke cursus mee, maar dankzij de écht eerlijke jurering vergaarde ik wel een plaatsje in een boek... En nee, het staat niet in de boekhandel, maar het is me meer waard dan enige prijs aan deze wedstrijd. Daarom
  dinsdag 7 februari 2006 @ 08:42:02 #10
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_34819667
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 00:54 schreef _Fram_ het volgende:
Ik wil niet meedoen omdat eerlijkheid bij mij boven alles gaat. Om aandacht zit ik niet verlegen en ik kan nu niet bepaald zeggen dat hier ook maar enig voordeel voor de schrijver uit te halen valt. Zelfs de reacties zijn waardeloos: ofwel het is vriendjespolitiek ofwel mensen geven slechte reacties terug omdat jij hun verhaal geen winnaar vond.
Ik kan hier niet op reageren, want ik heb de meningen op de site niet gelezen. Met opzet niet, want ook ik ben deel van de voor-jury. Ik wilde hier zo blanco als mogelijk aan beginnen, dus heb ik mij beperkt tot het lezen van de verhalen die we steeds per mail ontvangen. Zelfs de namen die daar onder stonden heb ik niet gezien.

Ik kan me de reacties nog wel herinneren van de kerstverhalenwedstrijd van 2004. Inderdaad heb ik daar wel een aantal reacties gezien waar ik enige haat & nijd achter vermoedde, maar toch ook wel heel veel eerlijke reacties, gebracht op aangename volwassen wijze.
quote:
Dan, lieve Elisa, blijf ik liever schijven waar ik al meer dan een jaar schrijf, de enige plek op het web waar ook 'vriendjes' gewoon eerlijke meningen durven geven en ik ook daadwerkelijk iets opsteek waardoor ik beter ben gaan schrijven. Win ik wellicht geen leuke cursus mee, maar dankzij de écht eerlijke jurering vergaarde ik wel een plaatsje in een boek... En nee, het staat niet in de boekhandel, maar het is me meer waard dan enige prijs aan deze wedstrijd. Daarom
Dat is je goed recht natuurlijk. En ik snap best wat je bedoelt, alleen vind ik persoonlijk dat het niet juist is om deze wedstrijd en de jurering te betitelen als oneerlijk.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_34820979
Is er vandaag geen verhaal genomineerd?
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_34822001
In hoeverre de jury eerlijk is weet ik niet. Ik zou maar moeten vertrouwen dat dat wel goed gaat. Ik ken de jury niet.
Maar als jij dan vertelt dat de verhalen mét naam worden beoordeeld weet ik eigenlijk alweer genoeg
pi_34822272
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 10:53 schreef _Fram_ het volgende:
In hoeverre de jury eerlijk is weet ik niet. Ik zou maar moeten vertrouwen dat dat wel goed gaat. Ik ken de jury niet.
Maar als jij dan vertelt dat de verhalen mét naam worden beoordeeld weet ik eigenlijk alweer genoeg
Wat bedoel je daarmee?
Ja, die met de ballen in de bek.
  Moderator dinsdag 7 februari 2006 @ 11:07:44 #14
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_34822305
Ik lees eerst alle verhalen zonder te kijken door wie het geschreven is, wat de reacties erop zijn en welke waardering het verhaal op de site kreeg. Zo blijft het oordeel zo zuiver mogelijk. De jurering gaat er echt eerlijk aan toe, _Fram_, daarbij moet je me ff geloven op m'n blauwe ogen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_34823040
Bianca: dat de jury de verhalen niet anoniem leest, dat bedoelde ik.
Mike: hoe kun jij zo zeker zijn van eerlijke jurering als er al verhalen voor de sluitingsdatum genomineerd worden? Ben jij een jurylid soms? Dat hoop ik toch niet, juryleden die het forum ook nog eens lezen (daardoor wordt iedereen beïnvloed of je nu wilt of niet)
Daarnaast staat het zelfs op de voorpagina: als de jury er niet uitkomt wordt het verhaal met de hoogste waardering gekozen. Dát zou alleen eerlijk zijn als iedereen alle verhalen gelezen heeft en beoordeeld, maar veel verhalen worden wat dat betreft ondersneeuwd waardoor een geweldig verhaal weinig gelezen kan zijn, puur omdat het net telkens op de laatste pagina staat bijvoorbeeld.
En dat de jury er niet uitkomt zou ik niet vreemd vinden. Ik ben zelf jurylid geweest en dankzij een slim puntensysteem was het bijna onmogelijk om twee verhalen op dezelfde plek te laten eindigen. Maar ik moet er niet aan denken dat dat gebeurd zou zijn, het is dan echt geen kattenpis om er eentje beter te vinden

Buiten dit alles, ik wil mij nog steeds terugtrekken maar enig contact met wie dan ook is onvindbaar. Iemand die weet wie ik daarvoor kan aanspreken?
pi_34824054
Ik ben het met je eens Fram, mij komt het ook vreemd voor. Wie bepaalde dat een verhaal van de dag werd en wie nomineerd nu eigenlijk? IK begreep dat de jury pas bij elkaar kwam na de sluitingsdatum. Als de genomineerde verhalen so-wie-so de winnaars zijn, is het een makkie om uit zo'n klein stapeltje de winnaar te kiezen. By the way. Ik ben benieuwd naar de site waar je het over had. Waar je je verhalen naar stuurt voor een eerlijke beoordeling, enz. Maar trek je nou niet terug, dat doe ik ook niet.
pi_34824686
Ja Escaldi, ik wil me nog steeds terugtrekken, maar het blijkt onmogelijk dus of ik nu wil of niet, ik kan niet eens...
Op de verhalensite (.com) heb ik al menig verhaal geplaatst en nog veel meer (over 4000 in het afgelopen jaar) verhalen voorzien van commentaar. Natuurlijk heb je overal vriendjespolitiek, en niet ieder lid wil per se een groot schrijver worden, maar eerlijk commentaar wordt door iedereen gewaardeerd. Natuurlijk ben je, wanneer je commentaar geeft, de ene keer wat strenger dan de andere keer. Iemand die bezig is met een boek en graag wil uitgeven, heeft weinig tot niets aan reacties als: Wat een leuk verhaal!
De liefde voor taal hebben we daar bijna allemaal wel, dus met een 'ik wordt' hoef je niet aan te komen
De site is overigens geen dumpplek, ik waarschuw je daar graag vast voor. Net zoals jij en ik een reactie leuk vinden, vinden anderen dat ook. Werken insturen wordt gestimuleerd, maar zelf reageren nog meer
pi_34826782
Beste _Fram_

Laat ik proberen een licht te schijnen in deze duisternis. Daar zijn we bij de NCRV van. Alle verhalen worden gelezen door een leesclub met redacteuren van NCRV, FOK! en Sp!ts. We nomineren de verhalen in drie fases. De eerste twee genomineerden hebben we vrijdag 3 februari bepaald. Dat is noodzakelijk om deze verhalen maandag en dinsdag op radio voor te lezen en interviews met de auteurs in Sp!ts te kunnen plaatsen.

Vandaag hebben we de volgende twee genomineerden bepaald, die morgen en donderdag worden voorgelezen op radio en geïnterviewd in Sp!ts. Na de sluitingstermijn bepalen we de laatste genomineerde voor vrijdag. Deze vijf genomineerden worden voorgelegd aan de jury die vervolgens de winnaar aanwijst.

Deze constructie is deels praktisch van aard. Als we pas na het inzenden met lezen zouden beginnen, is het een bijna niet te behappen stapel verhalen die dan in korte tijd gelezen moet worden. Dat komt de kwaliteit van het beoordelen niet ten goede. Nu krijgt elk verhaal de aandacht die het verdient. Daarnaast kunnen we in aanloop naar het bekendmaken van de winnaar de spanning langzaam opvoeren met het bekendmaken van de genomineerden en de interviews. Hierdoor ontstaat meer aandacht voor de wedstrijd en kunnen we deelnemers van een podium voorzien.

Laat of vroeg insturen zorgt niet voor meer of minder kans. De eerste ingestuurde verhalen strijden om 2 nominaties, de bulk daarna opnieuw om 2 plekken, dat gaat om ongeveer evenveel verhalen. Mochten verhalen in de eerste lichting nipt afvallen, dan kijken we bij de tweede lichting of de genomineerde verhalen dan wel beter zijn dan de afvallers uit de eerste ronde. Mocht een verhaal dat eerder net afviel beter zijn dan de rest, dan wordt deze alsnog genomineerd. Het laatste restant verhalen strijdt om nog 1 nominatie. Het aantal verhalen is dan aanzienlijk kleiner.

Hopelijk is hiermee duidelijker hoe we te werk gaan. Natuurlijk staan we altijd open voor suggesties, maar het moet ook een werkbaar geheel blijven. Om te spreken over oneerlijk gaat ons inziens in elk geval veel te ver. Mocht je na deze uitleg je verhaal alsnog verwijderd willen hebben, kun je in dit onderwerp de titel van je verhaal zetten. We zullen deze dan zo snel mogelijk van de site halen.

Met vriendelijke groet,
Jasper Koning
Sr. Webredacteur
NCRV Nieuwe Media
pi_34827104
Als we pas na het inzenden met lezen zouden beginnen, is het een bijna niet te behappen stapel verhalen die dan in korte tijd gelezen moet worden.

Zoals ik al aangaf, natuurlijk léés je zodra de inzendingen binnenkomen al de hele boel. Daarmee wacht je niet tot na de sluitingsdatum. Wél wacht je met nomineren. Nergens stond toen ik begon met deelnemen, dat de eerste nominatie EERDER zou plaatsvinden dan de sluitingsdatum. Iedereen die vandaag nog inzendt, heeft slechts 20% kans om nog een nominatie te ontvangen. Het zou alleen redelijk eerlijk zijn geweest als wij deelnemers op voorhand wisten hoe nominaties zouden werken.

Dat jullie zo raar willen werken, prima, maar IK wil daar niet aan meedoen. Verwijder daarom per direkt alstublieft mijn inzending: 'Oud en vertrouwd, maar een wereld van goud.'
pi_34827183
Ho, wacht even! Nu is mijn nieuwsgierigheid nog meer gewekt. Wie bepaald dat een verhaal het verhaal van de dag wordt en worden daar dan weer de genomineerden uithehaald? Als je daar nog even antwoord op geeft, weet ik helemaal hoe het werkt.
En Fram, bedankt voor het adres en zou ik de titel van jouw verhaal mogen hebben? Want als je toch besluit om het te laten verwijderen, wil ik graag het genoegen smaken het te lezen.
pi_34827346
hahaha, heb ik net geplaatst. Ik verwijs je evenzogoed alsnog naar de site als het verhaal al weg is voor je het kon lezen: daar heet het 'Liefde roest niet' en is het tevens ook dubbele lengte
pi_34828576
Allemachtig! Dat gaat sneller dan een antwoord krijgen. Het is inderdaad al verdwenen. Heb de site trouwens gevonden en ga daar straks even lekker 'Liefde roest niet' lezen. Zal uiteraard mijn reaktie achterlaten. Nu eerst 'even' het plafond van mijn keuken verder afsoppen. Voor iedereen die dit leest: nooit aan beginnen. Het verschil is zo groot dat ik nu wel doormoet.Kreun. Maar jouw verhaal Fram, is straks het gebakje bij mijn koffie, na gedane arbeid.
pi_34828813
Escaldi,

Het verhaal van de dag wordt door de redactie bepaald en staat verder compleet los van de nominaties. Het is een verhaal dat die dag wordt ingestuurd en de redactie het meest opvalt. Het verhaal 'Oud en vertrouwd, maar een wereld van goud' is van de site verwijderd.

Groet,
Jasper
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:57:34 #24
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_34833162
Helder verhaal van Jasper
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 11:33 schreef _Fram_ het volgende:
Bianca: dat de jury de verhalen niet anoniem leest, dat bedoelde ik.
Bij de meeste verhalen stond helemaal niets. Bij sommige zoiets als:

Door: Snotje
Voor: Pipo

Word ik niet veel wijzer van. Jij wel?

Jammer dat je (o.a.) mijn integriteit in twijfel trekt. Het zij zo.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_34838291
quote:
Zoals ik al aangaf, natuurlijk léés je zodra de inzendingen binnenkomen al de hele boel. Daarmee wacht je niet tot na de sluitingsdatum. Wél wacht je met nomineren. Nergens stond toen ik begon met deelnemen, dat de eerste nominatie EERDER zou plaatsvinden dan de sluitingsdatum. Iedereen die vandaag nog inzendt, heeft slechts 20% kans om nog een nominatie te ontvangen.
Natuurlijk niet. De nominatie die nog over is, is alleen maar voor de mensen die hun verhaal instuurden na de eerste 4 nominaties. Zoals in de reactie van Jasper Koning stond is deze groep veel kleiner dan de groepen waar 2 nominaties voor werden gegeven. Als de verhouding klopt, dus dat ongeveer 2/5e van de verhalen werd ingestuurd voor de eerste nominaties, 2/5e voor de daar op volgende nominaties en 1/5e voor de daarna ingezonden verhalen is er niks oneerlijks aan, dan heeft iedereen precies even veel kans.

Oke uitleggen is nooit mijn sterkste punt geweest maar ik hoop dat je het toch snapt
  Moderator dinsdag 7 februari 2006 @ 19:47:55 #26
42184 crew  DaMart
pi_34838644
Ik zette er in het verhalentopic ook al mijn vraagtekens bij, onder andere omdat ik de indruk kreeg dat ze op dit tempo voor de 9e al 5 nominaties hadden...

Maar goed, als ik het goed begrijp, dan zou ik dus het beste een eventueel nieuw verhaal op donderdag kunnen versturen, als ik kans wil maken op een nominatie?
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_34838673
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:47 schreef DaMart het volgende:
Maar goed, als ik het goed begrijp, dan zou ik dus het beste een eventueel nieuw verhaal op donderdag kunnen versturen, als ik kans wil maken op een nominatie?
  Moderator dinsdag 7 februari 2006 @ 19:50:02 #28
42184 crew  DaMart
pi_34838740
Dat komt goed uit, ik heb nog wel inspiratie voor een zesde verhaal
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_34839825
Jasper, dank je wel voor het inwilligen van mijn verzoek. Escaldi: ik kijk uit naar je reactie, er is nooit te weinig om te leren, wie weet heb jij nog wel een wijze tip of opmerking
Elisa: ik twijfel aan de integriteit van het reglement, niet zo zeer aan die van specifieke personen. Ik ken je niet - ik ken niemand hier. De mening is gebaseerd op feiten en geen enkel leuk rekensommetje (welke onbekend was voor de deelnemers, en nog steeds onbekend zou zijn als we het er niet over gehad zouden hebben) overtuigt mij dat het dan 'maar wel eerlijk is'. Eerlijk zijn doe je op voorhand, niet naderhand de boel bijschaven naar gelang er vragen gesteld worden.

En misschien is het een calculatiefout geweest, heeft nooit iemand van de organisatie bedacht dat het een 'probleem' zou kunnen worden, dat kan. Maar weet je, als mij dat overkomt... dan geef ik (hartstikke moeilijk natuurlijk, maar ik doe het wel) mijn excuses en laat heel duidelijk merken dat ik het een volgende keer graag nog beter wil regelen - bijvoorbeeld.

Ik wens een ieder die nog iets wil inzenden veel succes, ik hoop dat bovenstaande reacties wel een grapje zijn (opnieuw een verhaal in mogen zenden omdat je tot dusver niet genomineerd bent)? Laat ik er maar vanuit gaan, integriteit en alles, hè
  Moderator dinsdag 7 februari 2006 @ 20:20:42 #30
42184 crew  DaMart
pi_34839987
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:17 schreef _Fram_ het volgende:
Ik wens een ieder die nog iets wil inzenden veel succes, ik hoop dat bovenstaande reacties wel een grapje zijn (opnieuw een verhaal in mogen zenden omdat je tot dusver niet genomineerd bent)? Laat ik er maar vanuit gaan, integriteit en alles, hè
Ik loop sowieso al een paar dagen met een idee rond hoor, heb het alleen nog niet opgeschreven. Ik doe vooral mee omdat ik het schrijven zo leuk vind, vandaar dat er inmiddels al 5 verhalen van mij op die site staan
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_34841635
Ik heb ook een nieuw verhaal ingediend. Dat wilde ik al maandag doen, maar toen zag ik deze topic en wilde ik ook wel duidelijkheid of nieuwe verhalen nog wel beoordeeld zouden worden....
Maar goed, net ingestuurd dus.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 21:32:38 #32
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_34842989
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:17 schreef _Fram_ het volgende:Elisa: ik twijfel aan de integriteit van het reglement, niet zo zeer aan die van specifieke personen.
Mwah...
quote:
Eerlijk zijn doe je op voorhand, niet naderhand de boel bijschaven naar gelang er vragen gesteld worden.
... en waar komt dit dan vandaan als reactie op de uitleg van Jasper?


Weet je; had je de site goed doorgelezen, dan had je van te voren kunnen weten dat er vanaf gisteren verhalen genomineerd zouden zijn:
quote:
Vanaf 6 februari wordt dagelijks een verhaal in Plein Publiek uitgezonden (09.30 - 11.00 uur, 747AM). Vanaf die dag staat er daarnaast ook dagelijks in Sp!ts een interview met één van de genomineerde schrijvers.

Bron: http://www.ncrv.nl/ncrv?nav=afrltCsHtGDQVeG

Had je goed ingelezen, dan had je je de moeite van het schrijven en insturen kunnen besparen en had je hier niemand hoeven beschuldigen van achteraf rechtpraten.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_34845451
Beste _Fram_,

Hartstikke bedankt voor je kritische blik. We hebben niet het idee iets verkeerd te hebben gedaan of iets achteraf te moeten rechtpraten. Maar je hebt zeker een punt dat het altijd beter kan. Dit is de derde verhalenwedstrijd die we organiseren en we leren iedere keer bij. Het selectieproces is zeker een punt van aandacht die we deze keer al weer veel verder hebben verbeterd, onder meer door het enthousiasme en de betrokkenheid van mensen van FOK!. Maar het is zeker het overwegen waard om daar de volgende keer nog meer duidelijkheid over te geven. Goed dat je dit hebt aangestipt, zo kunnen we weer verder leren en het de volgende keer nog beter proberen te organiseren.

Met vriendelijke groet,
Jasper
pi_34846663
Ga je nou slapen Jasper? Morgen vroeg weer op.
pi_34857658
Elisa, jij schreef in dit topic letterlijk:
"Ik kan er niets over terugvinden (niet over de nominaties van nu en niet over terugtrekken) (...)"

Je kunt nu dus wel leuk roepen 'als je beter had gelezen', maar ook jij kon eerder geen informatie op de site terugvinden.
Overigens ben ik van mening dat je geen deelnemer hoeft te zijn om ergens vraagtekens bij te zetten. Ik vind het een beetje vreemd dat je in het begin van dit topic mij hier en daar gelijk geeft én lichtelijk jezelf neutraal houdt verder (wat geen verkeerde houding is), en op het eind opeens begint te stijgeren als ware ik je persoonlijk aanval.
Jasper, ik ben blij dat je mijn kritiek niet als naar ervaart. Ik kan vrij direct zijn en ergens omheen draaien is niet zo mijn ding Daarmee weet ik op voorhand natuurlijk dat niet iedereen daar blij mee zal zijn en dat ik een naam als 'zeurdoos' snel opgeplakt krijg. Dat vind ik niet zo erg, ik zit hier niet om aardig gevonden te worden (dan had ik dat heel anders moeten aanpakken -grijns-), maar wel om serieus genomen te worden. Ik vind het prettig dat je dat doet en dat wat ik heb aangekaart een punt is om een volgende keer wat kritischer naar te kijken. Organiseren is iets wat altijd in ontwikkeling blijft en hoe lang je het ook doet, je doet het nooit goed (ervaring) Je doet het wel altijd elke keer net iets beter. Heel veel succes voor komende organisatorische ontwikkelingen, maar dat zal wel goed komen

Ik heb verder niets meer toe te voegen aan dit forum, ik zal dus stilletjes (euh?!) verdwijnen. Allemaal veel succes nogmaals!
pi_34859314


Ik wilde mijn verhal nog insturen, maar nu blijkt dat er al heel wat verhalen een nominatie hebben... Heeft volgens mij echt geen zin meer om het dan nu nog in te sturen, de kans dat je verhaal het dan wordt is gewoon stukken kleiner.
pi_34859688
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:02 schreef _Arual_ het volgende:


Ik wilde mijn verhal nog insturen, maar nu blijkt dat er al heel wat verhalen een nominatie hebben... Heeft volgens mij echt geen zin meer om het dan nu nog in te sturen, de kans dat je verhaal het dan wordt is gewoon stukken kleiner.
Nee hoor, de kans is nog steeds net zo groot, misschien zelfs wel iets groter nu.
pi_34859988
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee hoor, de kans is nog steeds net zo groot, misschien zelfs wel iets groter nu.
Ik moet wel toegeven dat kansberekening nooit mijn beste kant was, maar reken dat dan eens voor? Want wat nou als de jury al vijf verhalen in het hoofd heeft zitten?
pi_34860015
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:21 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Ik moet wel toegeven dat kansberekening nooit mijn beste kant was, maar reken dat dan eens voor? Want wat nou als de jury al vijf verhalen in het hoofd heeft zitten?
Er zijn vier verhalen genomineerd, uit de verhalen die nu nog binnenkomen, wordt nog 1 verhaal genomineerd. In verhouding komen er echter niet zo heel veel verhalen meer binnen.
pi_34860053
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Er zijn vier verhalen genomineerd, uit de verhalen die nu nog binnenkomen, wordt nog 1 verhaal genomineerd. In verhouding komen er echter niet zo heel veel verhalen meer binnen.
Kijken jullie niet meer naar de oude verhalen dan op dit moment?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')