abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34834983
Ik heb zelf goede ervaringen met Minikuur van Weight Care

Echter voordat je lichaam vet gaat verbranden ben je 3 dagen bezig. In het begin raak je vooral vocht kwijt. Dus 3 kg afvallen in een week kan wel, maar dat is dan vooral vocht en geen vet.
pi_34845685
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 17:56 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Ik heb zelf goede ervaringen met Minikuur van Weight Care

Echter voordat je lichaam vet gaat verbranden ben je 3 dagen bezig. In het begin raak je vooral vocht kwijt. Dus 3 kg afvallen in een week kan wel, maar dat is dan vooral vocht en geen vet.
das een mooie...en hoe kom ik aan die minikuur??
pi_34846109
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 22:41 schreef danipilani het volgende:

[..]

das een mooie...en hoe kom ik aan die minikuur??
kun je kopen in elke drogisterij
pi_34847633
Tonnen Ephedra does the trick
Of je riskeert een 'he papzak lekker volgevreten de laatste tijd'

Tis jouw keus.
pi_34847805
als je gaat afvallen is het belangrijkste dat je minder cal inneemt, maar nog veel belangrijker is dat je veel hoogwaardige eiwitten binnenkrijgt

anders ga je afvallen, daardat er eiwitten uit je spieren word gehaald.. dus dat is afvallen op een verkeerde manier

daarom, de enige manier om goed af te vallen op een snelle manier is met kuntmatige maaltijden zoals minikuur.. omdat alleen in kunstamtige maaltijden je de combinatie hebt van wenig vet , meet veel hoogwaardige eiwitten en vitaminen en mineralen

ps ik zou naast de minikuur wel visolie tabletten slikken
pi_34847932
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=other&file=dieet.doc

Dit dieet doe ik wel eens. 10 kilo lukt mij niet, maar 8 kilo in 3 weken is mij wel eens gelukt.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_34848164
waar kan je die hoogwaardige eiwitten nog meer in vinden? ik heb het dan over normale voeding.
There is no theory of evolution. Just a list of animals Chuck Norris allows to live.
pi_34850928
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:40 schreef Buuk het volgende:
waar kan je die hoogwaardige eiwitten nog meer in vinden? ik heb het dan over normale voeding.
Alle eiwitten uit ei, melkproducten, vis en vlees zijn hoogwaardige eiwitten en bevatten dus een juist aminozuurpatroon voor je lichaam. Plantaardige eiwitten hebben dit niet, waardoor het niet volledig effectief gebruikt kan worden.
  woensdag 8 februari 2006 @ 09:26:47 #59
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_34855284
ziek worden toen was ik in 2 dagen 4 kilo kwijt.. of het gezond is.. NEE

gewoon lekker gaan sporten en gezond eten
pi_34855647
Is je buik al weg, danipilani?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34856038
Ja, dat kan
pi_34864471
sta om 6 uur op..ga naar buiten en ga een halfuur hardlopen of fietsen.
daarna spring je onder de douche eerst 5 minuttjes lekker warm douche daarna afdouche met koud water, is goed voor je huid..
dan ontbijten. ontbijt het liefst met brood en hartig beleg dus geen jam of iets dergelijks maar ook geen vette kaas of vet vlees. rosbief of kipfilet is ok.
zorg dat je altijd water bij de hand hebt. als je dan honger krijgt drink je gewoon wat water dit is gezond en onderdrukt de hongerprikkel. kauwgom kan ook maar neem dan wel suikervrije.
laat verder alle frisdrank en tussendoortjes staan. en eet regelmatig een keer of 5 per dag kleine portie's. verder kun je ook gewoon 4 ker per week blijven sporten op de tijden die je al deed.
als je je hier aan houd en dus niet gaat snacken ofzo zul je best wat gewicht kwijt raken. en zo niet het is in ieder geval wel heel gezond.
een laatste tip: ga niet te vaak op de weegschaal staan.. in de spiegel kijken werkt vaak beter
succes
ReAl MeN WeAr PiNk.
pi_34871262
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 09:47 schreef Isabeau het volgende:
Is je buik al weg, danipilani?
jaja...gaat best aardig...dank voor de interesse...en iedereen tnx voor alle tips...
pi_34871435
je zal voornamelijk vocht verliezen de eerste dagen

Dus je kan best 2/3 kilo vocht kwijtraken in 2/3 dagen

Het zit er alleen zo weer aan als je weer 'normaal' (te veel) gaat eten
pi_34871930
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 18:01 schreef ForzaRob het volgende:
je zal voornamelijk vocht verliezen de eerste dagen

Dus je kan best 2/3 kilo vocht kwijtraken in 2/3 dagen

Het zit er alleen zo weer aan als je weer 'normaal' (te veel) gaat eten
Tuurlijk, maar dan heeft ze met het feestje ietsje meer figuur gehad Kan ze daarna werken aan het gezond oplossen van de 2-3 kg vet voor een feestje dat wat later op de agenda staat
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34872058
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 18:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar dan heeft ze met het feestje ietsje meer figuur gehad Kan ze daarna werken aan het gezond oplossen van de 2-3 kg vet voor een feestje dat wat later op de agenda staat
Das waar, het trouwens ook meer een gevoelswaarde dan dat andere mensen het zien dat je die 2/3 kilo kwijt ben
Het is eigenlijk iets psychisch denk ik. Soms zegt iemand tegen me, ik ben 3 kilo afgevallen zie je het niet...dan zeg ik ja...maar eigenlijk zie ik 0,0 verschil
pi_34872194
Weinig water drinken, middag eten overslaan, fruit en groente alleen eten makkie. Geen brood en vlees. Ik moet voor zaterdag 2 kilo afvallen en dat lukt me gemakkelijk
pi_34872317
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 18:29 schreef Originele_Naam het volgende:
Weinig water drinken, middag eten overslaan, fruit en groente alleen eten makkie. Geen brood en vlees. Ik moet voor zaterdag 2 kilo afvallen en dat lukt me gemakkelijk
Voor vechtsport ofzo??
pi_34872350
Weinig water drinken zorgt ervoor dat je lichaam juist meer vocht gaat vasthouden. Slechte tip, Originele Naam.
pi_34875382
weinig water drinken is inderdaad het slechtste wat je kunt doen.

Juist ong. 3 liter water per dag drinken
pi_34894726
Ik ben gister begonnen met buikspieroefeningen. Ik doe ze voordat ik in bed stap (matje naast bed).

Ik zit nu op 20x recht, 15xschuin links & 15x schuin rechts en daarna nog 20x je reet van de mat tillen. Ik wilde dit een week doen en dan alles verhogen (dus 30, 20, 30 etc.)

Hopelijk helpt het om binnen een paar weken die flebbel weg te krijgen Ondertussen bezin ik me nog op iets om de flebbels aan mijn kont wat in te dammen. Bun-n-Tigh Max afstoffen. En heeeeeeeeeel misschien ga ik ooit weer gebruik maken van mijn fitness-abbo van 50 euro in de maand onbeperkt.

Als mensen nog manier weten om daar onderuit te komen zodat ik er weg kan en kan stoppen met betalen, let me know.... ("Ik was ontoerekeningsvatbaar toen ik dat contract tekende" )
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_34900096
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 11:51 schreef Syrena het volgende:
Ik ben gister begonnen met buikspieroefeningen. Ik doe ze voordat ik in bed stap (matje naast bed).

Ik zit nu op 20x recht, 15xschuin links & 15x schuin rechts en daarna nog 20x je reet van de mat tillen. Ik wilde dit een week doen en dan alles verhogen (dus 30, 20, 30 etc.)

Hopelijk helpt het om binnen een paar weken die flebbel weg te krijgen Ondertussen bezin ik me nog op iets om de flebbels aan mijn kont wat in te dammen. Bun-n-Tigh Max afstoffen. En heeeeeeeeeel misschien ga ik ooit weer gebruik maken van mijn fitness-abbo van 50 euro in de maand onbeperkt.

Als mensen nog manier weten om daar onderuit te komen zodat ik er weg kan en kan stoppen met betalen, let me know.... ("Ik was ontoerekeningsvatbaar toen ik dat contract tekende" )
Stop er maar mee, dit heef totaal geen zin om dat zwembandje weg te krijgen. Denk je echt dat het vet bij je buikspieren weg gaat door je buikspieren een paar keer aan te spannen? Jammer, maar we leven in de wereld waar plaatselijke vetverbranding alleen mogelijk is op tell-sell reclames. Gooi die bun-n-tigh max ook maar gelijk op de schroothoop, want daar kan ik helemaal niks zinnigs inzien.

Wil je serieus dat zwembandje weg krijgen, dan moet je gewoon aan cardio gaan doen. Paar keer in de week 45 minuten gaan fietsen op de juiste intensiteit. Ja ik weet het, dat kost tijd maar met 5 minuten per dag paar oefeningen zal je nooit niet in de vetverbranding komen.
pi_34900313
En trouwens, de enige buikspieroefening die zin heeft om je middel strakker te krijgen zijn stomach-vacuums. Hoef je niet eens een apparaat voor te kopen. Het is simpelweg lucht uit je longen blazen en je navel zo hard mogelijk naar je rug toe trekken/. Hou dit eens 20 seconden vast, dat voel je wel .

Hier staat hij ook nog eens beschreven:
http://www.bodybuilding.com/fun/ms-fit5.htm

Het is geen wonderoefening, het maakt alleen je binnenste spieren sterker en hierdoor zal je buik iets minder naar buiten uitpuilen. Meeste resultaat zal je nog altijd met cardio activiteiten winnen.
pi_34902180
JE hebt dus ook geen sportschool nodig, er gaat namelijk niets boven rennen en fietsen in de frisse buitenlucht (tenzij je in de randstad woont)
  donderdag 9 februari 2006 @ 16:48:54 #75
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_34905250
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 11:51 schreef Syrena het volgende:
om binnen een paar weken
Godfather Bodybuilding topic reeks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: