das een mooie...en hoe kom ik aan die minikuur??quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:56 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Ik heb zelf goede ervaringen met Minikuur van Weight Care
Echter voordat je lichaam vet gaat verbranden ben je 3 dagen bezig. In het begin raak je vooral vocht kwijt. Dus 3 kg afvallen in een week kan wel, maar dat is dan vooral vocht en geen vet.
kun je kopen in elke drogisterijquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:41 schreef danipilani het volgende:
[..]
das een mooie...en hoe kom ik aan die minikuur??![]()
Alle eiwitten uit ei, melkproducten, vis en vlees zijn hoogwaardige eiwitten en bevatten dus een juist aminozuurpatroon voor je lichaam. Plantaardige eiwitten hebben dit niet, waardoor het niet volledig effectief gebruikt kan worden.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:40 schreef Buuk het volgende:
waar kan je die hoogwaardige eiwitten nog meer in vinden? ik heb het dan over normale voeding.
Tuurlijk, maar dan heeft ze met het feestje ietsje meer figuur gehadquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:01 schreef ForzaRob het volgende:
je zal voornamelijk vocht verliezen de eerste dagen
Dus je kan best 2/3 kilo vocht kwijtraken in 2/3 dagen
Het zit er alleen zo weer aan als je weer 'normaal' (te veel) gaat eten
Das waar, het trouwens ook meer een gevoelswaarde dan dat andere mensen het zien dat je die 2/3 kilo kwijt benquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan heeft ze met het feestje ietsje meer figuur gehadKan ze daarna werken aan het gezond oplossen van de 2-3 kg vet voor een feestje dat wat later op de agenda staat
![]()
Voor vechtsport ofzo??quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:29 schreef Originele_Naam het volgende:
Weinig water drinken, middag eten overslaan, fruit en groente alleen eten makkie. Geen brood en vlees. Ik moet voor zaterdag 2 kilo afvallen en dat lukt me gemakkelijk
Stop er maar mee, dit heef totaal geen zin om dat zwembandje weg te krijgen. Denk je echt dat het vet bij je buikspieren weg gaat door je buikspieren een paar keer aan te spannen? Jammer, maar we leven in de wereld waar plaatselijke vetverbranding alleen mogelijk is op tell-sell reclames. Gooi die bun-n-tigh max ook maar gelijk op de schroothoop, want daar kan ik helemaal niks zinnigs inzien.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:51 schreef Syrena het volgende:
Ik ben gister begonnen met buikspieroefeningen. Ik doe ze voordat ik in bed stap (matje naast bed).
Ik zit nu op 20x recht, 15xschuin links & 15x schuin rechts en daarna nog 20x je reet van de mat tillen. Ik wilde dit een week doen en dan alles verhogen (dus 30, 20, 30 etc.)
Hopelijk helpt het om binnen een paar weken die flebbel weg te krijgenOndertussen bezin ik me nog op iets om de flebbels aan mijn kont wat in te dammen. Bun-n-Tigh Max afstoffen. En heeeeeeeeeel misschien ga ik ooit weer gebruik maken van mijn fitness-abbo van 50 euro in de maand onbeperkt.
Als mensen nog manier weten om daar onderuit te komen zodat ik er weg kan en kan stoppen met betalen, let me know....("Ik was ontoerekeningsvatbaar toen ik dat contract tekende"
)
quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:51 schreef Syrena het volgende:
om binnen een paar weken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |