lijkt me niet echt normaal... als je dit vaker hebt zou ik is je bloeddruk laten controleren.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:25 schreef wobniar het volgende:
Gisteren kwam ik na het beffen zo heftig klaar, dat ik flauwviel.
Wie heeft dit ook wel eens meegemaakt en is het normaal?
of gewoon te weinig ery'squote:Op zondag 5 februari 2006 13:40 schreef De_Handelaar het volgende:
ja bloeddruk... of hemoglobinegehalte te laag (bloedarmoede)
viel je niet gewoon in slaap?
Of een of andere misplaatste vasodilatatische reflex, waardoor er hypotensie ontstaat.quote:
Dat kan ik me idd voorstellen.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:13 schreef FrankV34 het volgende:
Gebeurt mijn vriendin ook soms. Kan geen kwaad. Moet zeggen dat ik me de eerste keer kapot schrok.
Ja dat is normaal. Dit is een ingebouwd mechanisme, zodat de man de vrouw erna tenminste ongestoord kan nemen.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:25 schreef wobniar het volgende:
Gisteren kwam ik na het beffen zo heftig klaar, dat ik flauwviel.
Wie heeft dit ook wel eens meegemaakt en is het normaal?
Wurgsex.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:24 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Per jaar overlijden 500 tot 1000 mensen tijdens een orgasme!
Een orgasme is heviger als je je adem inhoud, omdat je lichaam tijdens een orgasme veel zuurstof nodig heeft ontstaat er soms een tekort in de hersenen waardoor je flauw kan vallen of dood aan kan gaan!
Gelezen in de Telegraaf [afbeelding]
quote:Op zondag 5 februari 2006 15:21 schreef Billie29 het volgende:
Heb het er eens met je psycholoog over....
de Telegraaf is ook zo'n erg nauwkeurige krantquote:Op zondag 5 februari 2006 15:24 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Een orgasme is heviger als je je adem inhoud, omdat je lichaam tijdens een orgasme veel zuurstof nodig heeft ontstaat er soms een tekort in de hersenen waardoor je flauw kan vallen of dood aan kan gaan!
lolquote:Op zondag 5 februari 2006 15:24 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |