PSV had in het begin alles onder controle.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:32 schreef savelkoul het volgende:
Groningen speelt de hele wedstrijd al twee keer beter dan PSV
Niet gek als je na 5 minuten al (onverdiend) op 0-1 staat.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
PSV had in het begin alles onder controle.
Och anti-voetbalquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:38 schreef gday het volgende:
Jammer, het is vrij onverdiend.
Had me niet uitgemaakt wie zou winnen, maar dit is wel zuur voor Groningen... anti-voetbal van PSV.
bij de fan shop van groningen misschienquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:39 schreef RijstNatie het volgende:
waar kan ik zo'n groene groningen muts kopen
Vind ik niet reëel, het is inzet versus kwaliteit en daar zit een score tussenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:39 schreef pascalheister het volgende:
de moeilijkste uitwedstrijd van het jaar toch gewonnen.
Sneu voor grun op basis van de 2e helft hadden ze moeten winnen, maarja eervol ten onder
op naar de Halve finale
Ja, sorry, ik heb niks tegen PSV (ik woon zowat in het Philips-stadion op dit moment) maar het was gewoon anti-voetbal. Je kunt het niet anders omschrijven. Dat je het ook maar probeert te bagatelliseren vind ik al een aanfluiting.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |