abonnement Unibet Coolblue
pi_171096
Mijn hart lijdt,

Sporadisch komt het weleens voor dat ik in bed lig, en dat ik dan een pijn in mijn hart voel.
Ik luister op dat moment dan naar een liedje of ik kijk naar een zielige film op tv.

Er gaat een stekende pijn door mijn hart, alsof iemand mijn hart fijnperst met de handen... je kunt het ook omschrijven alsof iemand een dolk in mijn hart zet.

Komt dat omdat ik nog geen vriendin heb ?
Komt dat omdat ik teveel gevoelens heb ?

ik weet niet hoe ik het moet omschrijven, het doet in ieder geval erg veel pijn.
veel emotionele pijn

wie kent dit ?

Everybody's Free
pi_171097
Ik ken het ook wel, maar ik zit op dit moment in een flinke depressie en ik denk dat als je in zo'n situatie naar dit soort films kijkt of triest klinkende liedjes hoort het al jouw problemen/verdriet/nare gevoelens aan het oppervlak brengt.

Dit opzich is niet verkeerd. Het geeft je een moment om over je gevoelens na te denken.

...

I can bend minds with my spoon.
pi_171098
Niemand die pijn heeft ?? dus ik ben "bijna" de enige met dit probleem.
Everybody's Free
  maandag 12 juni 2000 @ 22:50:00 #4
593 sjak
Juffie Bloem
pi_171099
Pijn in je hart?
Dat kan meerdere oorzaken hebben.

Het zouden hartkloppingen kunnen zijn, heb ik ook wel eens. Bij mij is de oorzaak dan meestal: veel stress, veel koffie en veel nicotine.

Baart het je zorgen ga dan eens langs je huisarts. Door middel van luisteren met de stethoscoop kan er veel "ontdekt" worden. En het helpt als je weet dat er niets medisch aan de hand is.

Lekker douchen!
pi_171100
quote:

Niemand die pijn heeft ?? dus ik ben "bijna" de enige met dit probleem.

Eh, kennelijk wel
Iedereen voelt zich wel eens ellendig, ik ken het ook wel (niet op die plastische manier waarop jij het omschrijft). Als het echt pijn is is het misschien een goed idee om je te laten onderzoeken, want dan kan het best meer zijn dan alleen je emoties die opspelen

Maar ik voor mezelf verdom het gewoon om er te lang aan toe te geven. Probeer iets te vinden om je op/mee af te reageren, doe iets wat je leuk vind. Ga om mijn part rondjes lopen om je huis. Maar probeer niet naar zielige liedjes/films te kijken om jezelf pijn te doen, Als je dat probeert lukt je toch wel. Jezelf in de put praten is niet zo moeilijk, probeer jezelf er uit te halen, da's lastiger, maar je hebt er wel meer aan.

quote:

Komt dat omdat ik nog geen vriendin heb ?


Tja, als jij dit als een probleem ervaart vast wel. En omdat je het vraagt zal het wel een probleem voor je zijn.
Maar helaas, een vriendin komt ook niet uit de lucht vliegen, ok misschien ook wel, maar meestal niet op het moment dat je er op rekent Met zelf medelijden zul je zeker geen vriendin krijgen, dus hoofd omhoog en opzoek naar een vriendin, maar bedenk even goed waarom je zo graag een vriendin wil. Als je je uit hopelooosheid aan elke meid vastklampt kun je best een vriendin krijgen vast wel, maar ik vraag me af of het de juiste basis is om een relatie te beginnen..

quote:

Komt dat omdat ik teveel gevoelens heb ?


Bullshit, niemand heeft te veel gevoelens. De meeste mensen die ik ken hebben er veel te weinig. Wees blij dat je gevoelens hebt, maar leg niet zozeer de nadruk op je onprettige emoties.

Sorry als ik een beetje fel uit de hoek kom Ik wil echt niemand kwetsen, maar het is zo gemakkelijk om jezelf in de shit te praten. Dus doe dat gewoon niet, kijk een beetje positief neer op je leven, het lost niet je problemen op maar je voelt je er wel een stuk prettiger doort

  maandag 12 juni 2000 @ 23:45:00 #6
4368 MadJack
freak of nature
pi_171101
Me!!, je zegt allemaal wijze woorden! Weinig aan toe te voegen dus. Als de ervaren pijn idd zo fysiek aanwezig is, is er misschien ook fysiek iets aan de hand. Verder komt dat verlangen naar een vriendin me ook niet geheel onbekend voor, maar zijn er dan ook parallellen daaraan? Bijvoorbeeld dat je het niet hebben van een vriendin aan jezelf wijt en en passant nog maar eens een heleboel dingen aan jezelf gaat wijten? Dan ben je idd verkeerd bezig, jezelf alleen maar in de put aan het praten. Maar het is idd lastig om daar iets aan te doen.
Blijf proberen!!!
"When you dig up God's little acre, you lose all peace of mind, you stare into the distance, looking for a sign. But that sign it never comes babe, your wishes won't come true. You keep praying for the rain while the sun beats down on you."
  dinsdag 13 juni 2000 @ 00:09:00 #7
3719 risk one
Hypothecaire zekerheid.
pi_171102
Dat het fysiek lijkt komt volgens mij alleen maar omdat je de fysieke gevolgen van een emotie beschrijft. Dan kom je al snel uit bij je hart (het daadwerkelijke gevoel zit in je longen en ademhaling, maar het hart is goed genoeg )


Wat jij nu hebt had ik een paar jaar geleden heel veel. Een ongrijpbaar ongelukkig gevoel zonder duidelijke oorzaak. Ik denk dat heel veel mensen het af en toe wel eens hebben. Tegenwoordig heb ik er niet echt veel last meer van. Niet omdat het niet meer gebeurt, maar omdat ik er niet meer mee zit. Ik zie het als een soort bron van inspiratie.

  Overall beste user 2022 dinsdag 13 juni 2000 @ 00:15:00 #8
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171103
ik ken dit soort pijn wel. Ik heb daar zelf ook wel eens last van. De laatste tijd wat minder. Ik weet niet hoe het weg is gegaan.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171104
Ik zweer je, je gaat hartstikke dood man!!!!
Ken je die ziekte niet??? Komt wel vaker voor bij mensen, dat als ze in bed liggen en pijn voelen dat ze dezelfde nacht overlijden......
  woensdag 14 juni 2000 @ 13:20:00 #10
4368 MadJack
freak of nature
pi_171105
je weet het ook altijd zo subtiel te brengen he...
"When you dig up God's little acre, you lose all peace of mind, you stare into the distance, looking for a sign. But that sign it never comes babe, your wishes won't come true. You keep praying for the rain while the sun beats down on you."
pi_171106
quote:
op 06-14-2000 om 11:06 AM schreef Roché het volgende:
Ik zweer je, je gaat hartstikke dood man!!!!
Ken je die ziekte niet??? Komt wel vaker voor bij mensen, dat als ze in bed liggen en pijn voelen dat ze dezelfde nacht overlijden......



Zeg uh,
pas maar op je komt hard, cynisch, bot en tactloos over.

Dat word hier niet geduld!

Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
  vrijdag 16 juni 2000 @ 11:56:00 #12
4423 Evil
Yo-skippely-dai-dee-doe
pi_171107
Ook ik wordt vaak wakker met die pijn in mn hart. Meestal ga ik dan leuke dingen doen of aan leuke dingen denken. Of ik denk aan de mensen die me door deze moeilijke tijd heen helpen. Oké dat zijn er niet veel, maar ze zijn er wel.

Een keer alles eruit schreeuwen wil ook wel eens helpen.

Ride on, I'll see you [br] I could never go with you, no matter how I wanted to
pi_171108
quote:

Zeg uh,
pas maar op je komt hard, cynisch, bot en tactloos over.

Dat word hier niet geduld!


Jij valt dus onder de groep "mensen zonder humor" ! een beetje humor is niet slecht, sterker nog.. je denkt vele malen positiever als niet alles zo serieus opvat...

pi_171109
quote:
op 06-16-2000 om 05:13 PM schreef Roché het volgende:
Jij valt dus onder de groep "mensen zonder humor" ! een beetje humor is niet slecht, sterker nog.. je denkt vele malen positiever als niet alles zo serieus opvat...



Wel als dat stukje uit mijn bek kwam dan was/is het voor velen geen humor


Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
pi_171110
Ik snap het al, jullie hebben dus geen emotionele pijn.

Heb je al een vriend Prisc ???

Everybody's Free
pi_171111
Emotionele pijn ken ik, maar zulke symptomen heb ik nog nooit van gehoord.
Ga es naar de dokter.
  Redactie Frontpage zaterdag 17 juni 2000 @ 20:05:00 #17
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_171112
quote:
op 06-17-2000 om 10:20 AM schreef Eric_E het volgende:


Heb je al een vriend Prisc ???



Achter aansluiten AUB...

Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zaterdag 17 juni 2000 @ 23:04:00 #18
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_171113

Roche noem je dat humor ?
ik sta bekend irl om m'n gevoel voor humor maar dit vind ik bepaald niet leuk.
zulke opmerkingen zijn leuk in het onzine-forum maar niet echt hier !
pi_171114
Nou, ik voel me de laatste tijd weer iets beter, maar af en toe nog een flinke steek in mijn hart... en voor de duidelijkheid, ik ben een gezonde kerel en heb geen gezondheidsklachten aan mijn hart en ik kan gerust zeggen dat het EMOTIONELE pijn is wat ik voel.

Evengoed bedankt voor al jullie reply's

Nu nog even een meisje zoeken die mij een warm hart kan geven

Everybody's Free
  zondag 18 juni 2000 @ 03:27:00 #20
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_171115
Ik heb maar 1 vraag aan je Eric_E .. hoe oud ben je ?
I'm getting too old for this....
pi_171116
Ik ben 21 jaar oud.

ik drink niet, rook niet en deed veel aan sport.

Everybody's Free
  zondag 18 juni 2000 @ 18:09:00 #22
809 julias
Fok!Member af
pi_171117
quote:
op 06-16-2000 om 07:10 PM schreef Priscella het volgende:
Wel als dat stukje uit mijn bek kwam dan was/is het voor velen geen humor


Ga je frustraties erges anders botvieren Priscella


I know that I think and I think that I know how this barbeque area has managed to grow from a local farm barnyard to a spiritual ground
  zondag 18 juni 2000 @ 18:21:00 #23
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_171118
Hmmm Eric_E om dan antwoord te geven op je vraag... ja daar had ik ook last van.. het is op mijn 25e gestopt.... Ik weet niet hoe het kwam en waarom het ineens weg was... maar ken het gevoel wel ja..

Heb er eigenlijk zinnigs over te zeggen. Het gaat een keer weg maar heeft volgens mij niets met je emotionele staat te maken...

I'm getting too old for this....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')