Ik denk dat TS het over de sprintrace heeft, die net op tv was.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:20 schreef Droopie het volgende:
Je weet toch wel dat ie gewonnen heeft.
Voor je jezelf teveel voor lul zet.
Ik ben door dit forum een hoop ergenis bespaard.
dank je lul, nu weet ik de uitslag alquote:Op zondag 29 januari 2006 16:20 schreef Droopie het volgende:
Je weet toch wel dat ie gewonnen heeft.
Voor je jezelf teveel voor lul zet.
Ik ben door dit forum een hoop ergenis bespaard.
hierbijquote:Op zondag 29 januari 2006 16:14 schreef YellowLedbetter het volgende:
niet zo nakken, hier mag je Verstappen afzeiken. Anders laat een modje um ff naar klb kicken
Kopieer dan wel ff de volledige URL, niet de afkortingquote:Op zondag 29 januari 2006 16:36 schreef GS500 het volgende:
Voor iedereen die loopt te zeuren dat ze het nog niet gezien hadden en nu de uitslag al weten terwijl ze dat niet willen weten:
Vergeet RTL en kijk voortaan gewoon live via deze stream:
http://boss.streamos.com/(...)gp-racing_051022.asx
En dan heb je tenminste ook geen irritante commentator
Tot zover de echte kennerquote:Op zondag 29 januari 2006 18:22 schreef L.Mo het volgende:
Ik dacht dat ik Formule 1 in Monaco zat te kijken
Ik lachtequote:
Tis toch nooit goed. Als hij eraf gaat is het gezeik, als hij wint is er nog steeds gezeik. Wat wil je nou?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:22 schreef YellowLedbetter het volgende:
oh eigenlijk he kunnen we verstappen niet meer echt afzeiken nadat hij de hoofdrace won....maar dat was gewoon geluk dus sja
Same question here,quote:Op zondag 29 januari 2006 23:37 schreef WarPuppy het volgende:
Wat is dat A1 GP ?!
quote:Op maandag 30 januari 2006 00:26 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
Same question here,
idd wat is de A1? kheb er echt nog nooit van gehoord. F1 is toch de ultieme klasse?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |