abonnement Unibet Coolblue
pi_35032436
Heeft er iemand hier een industrial? Die wil ik misschien laten zetten. Ik heb alleen niet zo'n goede ervaring met piercings tot nu toe (labret flink fout gegaan, genas niet, zelfs gewone oorknopjes zaten ineens *in* m'n oorlel ipv er buiten, ondanks braaf verzorgen enzo.) Dus eerst even ervaringen vragen.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_35038623
quote:
Op maandag 13 februari 2006 12:48 schreef innepin het volgende:
Heeft er iemand hier een industrial? Die wil ik misschien laten zetten. Ik heb alleen niet zo'n goede ervaring met piercings tot nu toe (labret flink fout gegaan, genas niet, zelfs gewone oorknopjes zaten ineens *in* m'n oorlel ipv er buiten, ondanks braaf verzorgen enzo.) Dus eerst even ervaringen vragen.
Ik heb een industrial, en het is voor mij wel de pijnlijkste piercing geweest, en heb er een goede 2,5 week last van gehad... Kon maar slapen op 1 oor, en dan wordt je wel moe van jezelf, aangezien je dan draait en dan is het auw auw en dan draai je weer terug
† The 3 Kings †
pi_35039244
quote:
Op maandag 13 februari 2006 15:31 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Ik heb een industrial, en het is voor mij wel de pijnlijkste piercing geweest, en heb er een goede 2,5 week last van gehad... Kon maar slapen op 1 oor, en dan wordt je wel moe van jezelf, aangezien je dan draait en dan is het auw auw en dan draai je weer terug
Maar nu heb je er geen last meer van met slapen? Ik lig nl altijd op m'n zij en slaap nogal onrustig
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 13 februari 2006 @ 16:00:38 #79
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_35039883
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 07:43 schreef -midnight- het volgende:
hee..!!

Zou nog graag een tongpiercing wille, maar wilde graag wete wat jullie ervaringen ermee zijn!
Pijn, genezing, etc
x
Het zetten vond ik écht mee vallen, je voelt de naald erdoor heen gaan maar van echte pijn kan ik niet spreken, vond het niet meer dan toen met mijn navel piercing.

Na een aantal uur wordt je tong aardig dik, dan gaat eten en drinken moeilijk, dat is rottiger, maar gewoon na elke maaltijd heb ik gespoeld met water en sowieso 2 x per dag met verdunde listerine, 1/3e listerine (ik had blauwe fles gekregen) en 2/3e water. Oh en veel ijs erop gehad, dat hielp echt
Na een paar dagen kon ik weer gewoon eten enz

De piercer zei wel dat ik een week geen alcohol kon drinken, ken ook genoeg die dat wel hebben gedaan en daarvan is hij ook gaan ontsteken (al spoelde die ook totaal niet ) Maar wat is nou een weekje he

Ik ben er iig errug blij mee

Piercen is verslaaaavend, zit ook al een volgende te denken
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_35044908
quote:
Op maandag 13 februari 2006 15:47 schreef innepin het volgende:

[..]

Maar nu heb je er geen last meer van met slapen? Ik lig nl altijd op m'n zij en slaap nogal onrustig
Ik heb er nu helemaal geen last meer van Heel soms doet t ff zeer, als ik bijv film kijk op de bank en dan met mn oor op mn hand leun, dan is t ffies gevoelig, maar meer ook niet
† The 3 Kings †
pi_35086947
quote:
Op maandag 13 februari 2006 12:48 schreef innepin het volgende:
Heeft er iemand hier een industrial? Die wil ik misschien laten zetten. Ik heb alleen niet zo'n goede ervaring met piercings tot nu toe (labret flink fout gegaan, genas niet, zelfs gewone oorknopjes zaten ineens *in* m'n oorlel ipv er buiten, ondanks braaf verzorgen enzo.) Dus eerst even ervaringen vragen.
Ik heb ook een industrial. Gewone oorbellen gingen bij mij ook nooit goed, maar ik heb hier nooit last van gehad. Het zetten deed ook totaal geen pijn bij mij. Alleen met slapen, tja, dat is eerst even lastig. En als je achter een trui of handdoek blijft hangen is wel pijnlijk.
pi_35087540
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 21:05 schreef Adurothiel het volgende:
Help!
Ik heb sinds ruim 2 maanden alweer behoorlijk last van m'n tepelpiercing. Ik heb hem sinds april, dus nu 10 maanden.
Het probleem is dat er een wondje op de tepelhof zit, net naast de piercing (waarschijnlijk ontstaan doordat ik s nachts een beetje jeuk aan m'n piercing had en onbewust de huid ernaast opengekrabt).

Het is een heel vervelende plaats voor een wondje, omdat er bijna geen frisse lucht bijkomt, altijd vrij strak stof overheen zit, en ook nog eens elke keer nat wordt onder de douche. Het heelt dus voor geen meter.

Ik doe er nu steeds waterdichte pleisters op en probeer het een beetje droog te houden.
Het probleem is alleen dat als het helemaal droog blijft, de pleister toch aan de wond plakt met het wondvocht en ik de boel weer open trek als ik de pleister verwissel.
Als het een beetje nat wordt weken de korstjes en het nieuwe huidje weer los en is de wond toch weer open.

Van de piercing zelf heb ik eigenlijk geen last, het is verder ook niet ontstoken. maar ik vond het probleem toch wel aardig piercing gerelateerd (en zo'n probleem kan nooit goed zijn voor de piercing vlak ernaast), dus vandaar dat ik het hier probeer.

Ik word er onderhand helemaal gestoord van, m'n piercer wist ook geen andere tips dan wat ik al probeerde, maar misschien is er hier iemand die enig idee heeft wat ik hieraan kan doen?
Omdat het niet is ontstoken zou je calendulan kunnen proberen. Verder zou ik gaan werken met een zeezoutoplossing, pijnlijk maar helpt bij de genezing.
pi_35088079
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 20:20 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

Omdat het niet is ontstoken zou je calendulan kunnen proberen. Verder zou ik gaan werken met een zeezoutoplossing, pijnlijk maar helpt bij de genezing.
Wondermiddel!
pi_35088683
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 20:34 schreef Biene het volgende:
Wondermiddel!
Ik was vandaag bij mijn huisarts, die zei dat ik mijn (wel) ontstoken navelpiercing beter kon weken in groene biotex dan in een zoutoplossing. Volgens haar werkten zoutoplossingen pas als ze 60 graden zijn (dan wordt het zout actief/dan werkt het), maar dat zal je nooit voor je plezier op je eigen huid gooien.

En ik ga ervanuit dat mijn huisarts weet waar ze over praat .

Ik houd trouwens alsnog geen wildvlees, is nu bevestigd door 2 huisartsen, ondanks dat de piercer dat wel meende. De zwelling die er zit is een cyste, dat is ontstaan omdat het ontstoken is. Wordt dus goed schoonhouden, gaat het vanzelf allemaal wel over denk ik .
pi_35089835
Calendulan spray voor ontstekingen, dat werkt geweldig bij mij. Enne zeezoutoplossing werkte ook bij mij en dat was echt geen 60 graden. En ach, huisartsen beweren ook vaak dat homeopatische zooi (hoe schrijf je dat ook alweer) ook niet werkt.. maar heb er zelf wel baat bij gehad.
pi_35090040
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 20:51 schreef -Trinity- het volgende:
Ik was vandaag bij mijn huisarts, die zei dat ik mijn (wel) ontstoken navelpiercing beter kon weken in groene biotex dan in een zoutoplossing. Volgens haar werkten zoutoplossingen pas als ze 60 graden zijn (dan wordt het zout actief/dan werkt het), maar dat zal je nooit voor je plezier op je eigen huid gooien.

En ik ga ervanuit dat mijn huisarts weet waar ze over praat .
Ik kreeg zelfs een potje met zeezout mee. Is dus bij de piercingshop waar ik ben geweest gebruikelijk. Gekookt water erop gieten en dan wel even laten afkoelen, jah.
En het prikt inderdaad een beetje, maar dat is juist goed. Ik heb dan ook totaal nergens last van gehad, deed het in de eerste weken gewoon als voorzorg.
quote:
Ik houd trouwens alsnog geen wildvlees, is nu bevestigd door 2 huisartsen, ondanks dat de piercer dat wel meende. De zwelling die er zit is een cyste, dat is ontstaan omdat het ontstoken is. Wordt dus goed schoonhouden, gaat het vanzelf allemaal wel over denk ik .
Lastig inderdaad. Hopelijk dat het snel over gaat.
pi_35100851
't Ziet er nu al stukken beter uit (gisteravond geweekt).

Mtja, ik heb een tijdlang met zeezout gespoeld en het leek niet te helpen, dus... En ik mengde het ook met gekookt water en liet het toen afkoelen. Maargoed, het lijkt nu al beter te gaan, en daar gaat 't om . De zwelling is ook al minder en minder donker gekleurd .

Ik moest sowieso al Calendula wondspray gebruiken na en elke wasbeurt, het prikt wel soms (ontstoken, of als ik ergens achter ben blijven hangen ) maar volgens mij werkt het wel goed .
pi_35443078
Heeft iemand hier ervaring met piercingshops in Utrecht?

Ik wil heel graag een labret latten zetten, maar ik weet niet goed hoe ik nu te weten moet komen welke shop nou goed is.
pi_35448051
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 14:36 schreef Twisted_fok het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met piercingshops in Utrecht?

Ik wil heel graag een labret latten zetten, maar ik weet niet goed hoe ik nu te weten moet komen welke shop nou goed is.
Ik ben bij skinart geweest en wel goede ervaringen mee..
2 vrienden van mij zijn daar ook geweest, voor meerdere piercings en zijn er ook erg tevreden over...

Alleen het is jammer dat Max er niet meer werkt, die vonden mijn vrienden een leukere piercer, dan Ray die er nu werkt...

Maar Ray gaat zeker professioneel te werk alleen ik vind hem als persoon wat minder aardig
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_35448510
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:41 schreef progje het volgende:

[..]

Ik ben bij skinart geweest en wel goede ervaringen mee..
2 vrienden van mij zijn daar ook geweest, voor meerdere piercings en zijn er ook erg tevreden over...

Alleen het is jammer dat Max er niet meer werkt, die vonden mijn vrienden een leukere piercer, dan Ray die er nu werkt...

Maar Ray gaat zeker professioneel te werk alleen ik vind hem als persoon wat minder aardig
Daar kwam ik eerder elke dag langs met de bus

Bedankt voor je reactie, zal er eens een kijkje gaan nemen als ik tijd heb.
pi_35449455
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 14:36 schreef Twisted_fok het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met piercingshops in Utrecht?

Ik wil heel graag een labret latten zetten, maar ik weet niet goed hoe ik nu te weten moet komen welke shop nou goed is.
Ik heb mijn piercing (clithood piercing) laten zetten bij Piercit in Utrecht.. Nou is een labret piercing wel een hele andere piercing maar moet zeggen dat mijn ervaring met Piercit best oké is.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 18:15:49 #92
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_35451764
mijn traguspiercing is volledig genezen
ben nog aan het nadenken over tepelpiercing maar vindt het toch nog een beetje eng
an urge to help mankind overcomes me
pi_35538661
enigste nadeel aan een tepelpiercing is die klem, dat is echt vervelend..
net alsof iemand je heel hard in je tepel knijpt hehe
really..
pi_35567951
quote:
Op maandag 27 februari 2006 12:42 schreef DiNoW het volgende:
enigste nadeel aan een tepelpiercing is die klem, dat is echt vervelend..
net alsof iemand je heel hard in je tepel knijpt hehe
Ik heb een paar dagen geleden mijn tepelpiercing gezet en ik vond het wel meevallen.. Tuurlijk het is geen lekker gevoel (voor "normale" mensen dan) maar het is ook niet zo dat ik echt de neiging had op die piercer z'n tangetje uit z'n hand te slaan. Het is trouwens ook zo gebeurd. Nu maak ik hem elke dag 2 keer schoon met betadine oplossing en daarna met water wassen. Ik vind het wel mooi hoor, zo'n ringetje door je tepel.

Verder heb ik nog een labret (piercing onder m'n lip) en een neuspiercing (die ik gewoon heb laten schieten, niks mis mee gegaan). En dan nog 12 oorringetjes (waarvan er trouwens 4 wel irriteren, maar dat is mijn eigen schuld, omdat ik na een week al ringetjes erin deed, inplaats van na 6 weken).

pi_35626532
Mijn vriendin heeft ooit eens laten doorschemeren dat ze wel een ringetje in de bovenkant van haar oor wilt hebben. Nu is ze bijna jarig en lijkt het me wel leuk om dat haar als cadeau te geven (al houd ik wel een reserve cadeau achter de hand, voor als ze het tóch niet leuk vindt of wilt )

Maar ik heb der ff wat over gelezen en even ter controle:
- Een oorbel/piercing aan de bovenkant van je oor moet je niet laten schieten, maar laten piercen. Anders houdt je er een raar oor aan over
- Het piercen kost rond de 25 euro
- Je hebt dan een standaard knopje/ringetje/piercing/whatever er in zitten, niets moois/speciaals

Kloppen deze 3 punten? Alvast bedankt
pi_35627369
Ik ben er dus zo eentje die vier jaar geleden, uit onwetendheid, een gaatje heeft laten schieten boven in m'n oor...I know, niet goed uitgezocht van te voren, vond het mooi dus ben naar de juwelier gestapt.
Met als gevolg dat sindsdien een bult aan de achterkant zit, net naast het gaatje.

Nu heb ik in vorige delen van dit topic en via google gelezen over ontstekingen in het kraakbeen enz.
Het bultje doet nooit zeer, ziet er niet ontstoken uit (is niet rood, voelt niet warm aan, geen pus) in hoeverre kan er nu na 4 jr nog een ontsteking ontstaan?
Of is dit echt puur een bult die bestaat uit versplinterd kraakbeen..

@ PrewT: Ik zou dus echt laten piercen!!
Gelukkig zit het bultje bij mij achter het sluitingsknopje en valt het zodoende niet heel erg op, ook omdat ik lang haar heb. Maar ik zou het zekere voor onzekere nemen!
If gymnastics were easy, it would be called football!
pi_35628932
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 23:00 schreef PrewT het volgende:
Mijn vriendin heeft ooit eens laten doorschemeren dat ze wel een ringetje in de bovenkant van haar oor wilt hebben. Nu is ze bijna jarig en lijkt het me wel leuk om dat haar als cadeau te geven (al houd ik wel een reserve cadeau achter de hand, voor als ze het tóch niet leuk vindt of wilt )

Maar ik heb der ff wat over gelezen en even ter controle:
- Een oorbel/piercing aan de bovenkant van je oor moet je niet laten schieten, maar laten piercen. Anders houdt je er een raar oor aan over
- Het piercen kost rond de 25 euro
- Je hebt dan een standaard knopje/ringetje/piercing/whatever er in zitten, niets moois/speciaals

Kloppen deze 3 punten? Alvast bedankt
Je kan hem idd het beste laten piercen...dit geneest sneller, en je krijgt geen lelijk oor
De prijs verschilt per piercingshop, hier is iedere piercing 40¤ bij Tattoo Mick ....
Als je het standaard ringetje niets vind kan je het altijd later verwisselen.... ikzelf vind het standaard ringetje met balletje erin altijd wel wat hebben
† The 3 Kings †
  donderdag 2 maart 2006 @ 11:46:44 #98
38256 DiNoW
nerd-power
pi_35637414
@PrewT
De mijne is nog geschoten en heb er nooit last van gehad, en heb ook geen gekke bultjes, maar tegenwoordig schieten ze niet meer geloof ik.
Hier in rotterdam kost het ook 30 ofzoiets.. piercen dan he
Ik zou het dus lekker laten piercen voor de zekerheid anders heb je ineens een knobbel aan je hoofd
really..
pi_35637705
Ik ga een dezer dagen iig even een kijkje nemen en een praatje maken bij Skinart voor een labret.
Ik vind het wel spannend.
  zondag 5 maart 2006 @ 12:45:39 #100
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_35736342
hoi
ik moet met enige regelmaat de onderkant van mij tongpiercing uit mijn tong duwen, hijzit er dan zeg maar half in., als ik het los duw, dan schiet hij ook echt los, alsof hij vastz at.
is dat een teken dat het staafje eigenlijk te kort is? kan dit kwaad eigenlijk?
het voelt niet echt prettig soms.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')