abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 25 mei 2007 @ 11:53:19 #226
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_49757860
Damn zijn nieuwe cd vind ik maar war zoutsappig. Lijkt alsof ie aan de wiet is ofzo. Ben beter van `m gewend.

Are you the Rabbit vind ik een nummer van de cd er wél goed uitspringen.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
  Moderator vrijdag 25 mei 2007 @ 17:43:38 #227
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_49770273
Ik vind Red Carpet Grave en They Said That Hell's Not Hot wel lekkere nummers
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_49775745
Nou hier zijn de kwabberende billen van meneer Manson.. (wat is die Patty afgetakeld in die 8 jaar )
pi_49787124
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 21:09 schreef ZwarteMagika het volgende:
Nou hier zijn de kwabberende billen van meneer Manson.. (wat is die Patty afgetakeld in die 8 jaar )
Haha bedankt was een leuk interview.
pi_49788109
Astu
quote:
3VOOR12 op Pinkpop

Ondanks slijm in de wangen geen opnames Marilyn Manson en Linkin Park
Ja kut Was juist benieuwd of het nog wat zou worden met die nieuwe nummers..
pi_49788428
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 12:03 schreef ZwarteMagika het volgende:
Astu
[..]

Ja kut Was juist benieuwd of het nog wat zou worden met die nieuwe nummers..
Ja minder idd. Ik zou naar pinkpop kaartje en alles gekocht natuurlijk. Vanaf donderdag al erg ziek, griep, koorts, keelontsteking. Mijn kaartje gister toch maar verkocht op het laatste moment (ook nog met het oog op het weer ). Ze spelen wel 1,5 uur dus was erg benieuwd. Nu is het extra kut dat het niet wordt uitgezonden. Maar ja ik hoor het wel van vrienden die bellen me even als mm begint. Kan ik toch nog een stukje meekrijgen Maar ja een festivalshow is toch altijd minder dan een normale dus daar wacht ik dan nog maar even op. Meestal worden gewone concerten van pinkpop artiesten op of net na pinkpop bekend gemaakt en ik las dit nog op www.bol.com:

Maak kans op concertkaartjes voor Marilyn Manson!
Tijdens onze speciale Pinkpop 2007 Actie maak je kans op 2 kaartjes voor een Marilyn Manson concert dit najaar. Bestel nu Eat Me, Drink Me, stuur je bestelbevestiging naar prijsvraag@bol.com o.v.v. Marilyn Manson en je doet mee! De winnaar krijgt automatisch bericht. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.

pi_49789353
Oh das wel balen zeg Bij het laatste MM concert was ik ook half ziek, toch gegaan en voor het eerst tijdens een concert ook buiten de zaal rondgelopen omdat ik binnen bijna van m'n stokkie ging.. nouja hoefde ik in ieder geval niet in de rij te staan bij de t-shirtverkoop

Ah mooi dat er een concert aan zit te komen, heb ik ook liever dan een festivaloptreden (tenzij het in een tent is, maar daglicht haalt toch een groot deel van de sfeer weg)
  zaterdag 26 mei 2007 @ 13:09:10 #233
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_49789768
quote:
Op maandag 16 april 2007 23:23 schreef Tup het volgende:
Klinkt toch allemaal veelbelovend.
de teleurstelling is daarom ook des te groter, in ieder geval over dat nummer 'if I was a vampire'

de rest ook maar eens luisteren, maar ik vrees dat ik zo'n oldbie ben die alles tot en met holywood wel leuk vond maar daarna niet meer echt
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_49811150
Oke, ik ben dus net terug van Pinkpop. Dus ik dacht ik zet voor het slapen gaan hier nog even een verslagje neer. Als eerst de nummers die gespeeld zijn ( niet in juiste volgorde)

If I was your vampire
Disposable teens
You and me and the devil makes 3
Irresponsible hate anthem
Rock is Dead
Just A Car Crash Away
Putting Holes in Happiness
Sweet Dreams
Heart-Shaped Glasses
Mobscene
Tainted Love
Fight Song
Great Big White World
Dope Show
Beautiful People

Het was de hele middag en avond lekker droog en uiteraard begon het precies bij Marilyn Manson te gieten, maar goed, dat was geen ramp, ik stond helemaal vooraan, dus ik was al lang blij.

Het openingsnummer was zoals eerder al bekend was gemaakt, If I Was Your Vampire, vond ik zeker goed klinken Manson had overigens een vrij eenvoudige oufit aan; zwarte leren broek, zwart overhemd, zwarte leren jas. Z'n stem klonk best goed, iig een stuk beter dan tijdens de AAG tour.

Tijdens ieder nummer waren er op een groot scherm allerlei dingen te zien zoals; de maan tijdens IIWYV, vlammen tijdens Just a Car Crash Away, capsules en pillen met het double cross teken erop tijdens de Dope Show etc. Er stonden aardig wat kaarsen naast het drumstel en naast het keyboard. Het keyboard was trouwens ook in de vorm van dat double cross.

Er waren geen stelten of podium, wat wel leuk was geweest voor iets meer variatie. Dat is dus wel een puntje van kritiek, Manson heeft ook niet echt iets spectaculairs gedaan ofzo. Ook ging ie behoorlijk de fout in bij de Beautiful People. En ik dacht te verstaan dat ie tijdens the Dope Show 'the drugs they say, are made right here in Amsterdam' zong. Maar misschien lag het aan mijn oren Verder heeft ie jammer genoeg niet veel tegen het publiek gezegd. Ook vind ik de setlist niet helemaal geweldig. Had liever wat meer bijzondere nummers gehoord dan Rock Is Dead, mObscene en Tainted Love. Dat waren de minpunten wel zo'n beetje.

Overigens was de setlist misschien niet ideaal, ben toch gewoon bij ieder nummer uit mn dak gegaan en meegezongen. Heb het erg naar mn zin gehad, vooral tijdens de wat hardere nummers zoals Irresponsible hate anthem, maar ook zeker tijdens de rustigere nummer zoals Just A Car Crash Away en Great Big White World. Dus over het algemeen vond ik het een goed optreden. Hoop alleen wel dat er nog gewone concert data gaan komen, in de HMH bijvoorbeeld, dan sta je ook een stuk dichter bij het podium.

  zondag 27 mei 2007 @ 11:59:40 #235
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_49814176
het was allemaal sober, maar k vond het precies kloppen.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_49815434
Precies zoals ik het had verwacht dus, geen bijzondere podiumact en gewone kleren.. het zou bijna een normaal bandje worden
  zondag 27 mei 2007 @ 12:55:01 #237
105263 Litso
Interlectueel.
pi_49815507
Klinkt goed, maar jammer inderdaad dat hij alleen de hits en nieuwe nummers speelde, hij gaf juist aan in een interview dat ie ook weer eens wat minder bekende wilde spelen. Maargoed, de helft van de band heeft die natuurlijk nog nooit gespeeld
Aan de ene kant wel eens wat anders dat hij er wat soberder uitzag, past wel bij de sfeer van het album, maar stiekem vind ik het wel heel jammer dat we geen spectaculaire thema-show krijgen zoals tijdens de tryptich
En of hij nog in een zaaltje oid komt: hij moet wel En zolang hij beter speelt dan op de AAG tour vind ik alles best.
Hoe was het gitaarwerk van Skold? En hoe zagen Holiday en Vrenna eruit? Paste het allemaal een beetje, en klonk het muzikaal ook goed? Ik heb me namelijk groen en geel geërgerd aan Chaussee de laatste keer, wat sloeg die veel noten mis zeg
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  zondag 27 mei 2007 @ 12:56:23 #238
105263 Litso
Interlectueel.
pi_49815558
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:52 schreef ZwarteMagika het volgende:
Precies zoals ik het had verwacht dus, geen bijzondere podiumact en gewone kleren.. het zou bijna een normaal bandje worden
Ware het niet dat het Marilyn Manson is.
Niet zo zwartgallig doen he
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_49815612
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:56 schreef Litso het volgende:

[..]

Ware het niet dat het Marilyn Manson is.
Niet zo zwartgallig doen he
MM exfans horen zwartgallig te doen, jeweettog!
  zondag 27 mei 2007 @ 13:01:59 #240
105263 Litso
Interlectueel.
pi_49815704
Échte fans horen alles na ACSS te slap te vinden.
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  zondag 27 mei 2007 @ 13:24:18 #241
105263 Litso
Interlectueel.
pi_49816288
Tijd voor een Marathon. ACSS - Mechanical Animals - Holy Wood en dan EAT ME, DRINK ME
(voor het gemak sla ik er wat over ja )
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_49817403
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:55 schreef Litso het volgende:
Klinkt goed, maar jammer inderdaad dat hij alleen de hits en nieuwe nummers speelde, hij gaf juist aan in een interview dat ie ook weer eens wat minder bekende wilde spelen. Maargoed, de helft van de band heeft die natuurlijk nog nooit gespeeld
Aan de ene kant wel eens wat anders dat hij er wat soberder uitzag, past wel bij de sfeer van het album, maar stiekem vind ik het wel heel jammer dat we geen spectaculaire thema-show krijgen zoals tijdens de tryptich
En of hij nog in een zaaltje oid komt: hij moet wel En zolang hij beter speelt dan op de AAG tour vind ik alles best.
Hoe was het gitaarwerk van Skold? En hoe zagen Holiday en Vrenna eruit? Paste het allemaal een beetje, en klonk het muzikaal ook goed? Ik heb me namelijk groen en geel geërgerd aan Chaussee de laatste keer, wat sloeg die veel noten mis zeg
Vrenna vond ik er vrij standaard uit zien; zwarte broek, zwart jack. Heb 'm niet echt goed kunnen bekijken want Holiday stond er vaak precies voor. Rob Holiday vond ik er goed uitzien, ik kreeg wel de indruk dat ie goed bij de band past. ( Ik heb niet echt een nauwkeurige omschrijving van de kleding, maar hopelijk komen er nog duidelijkere foto's online van de andere bandleden)

HIer is een foto waar zowel Vrenna als Holiday opstaan ( heb m even gekopiërd uit een forum op mansonusa.com, hij is gemaakt door Mr. Dopehat.)


Ik kan me nog herrineren dat Mark Chaussee echt vaak de mist in ging bij The Fight Song, behalve de fouten die hij maakte heb ik bij hem ook nooit echt het gevoel gehad dat ie echt bij de band paste. Het gitaarwerk van Skold klonk goed, dus ik denk dat we in tegenstelling tot de vorige tour een stuk minder ergernissen over gitaar fouten zullen hebben Vond alleen het begin van Great Big White World wat anders klinken dan ik gewend ben, maar dat heeft misschien te maken met verschillende speelstijlen van gitaristen. Tijdens You and Me and the Devil Makes 3 gebruikte ie trouwens zo'n soort strijkstok om op zn gitaar te spelen, zag er wel leuk uit. Volgens mij voelt Skold zich ook wel thuis op de gitaar, hij zag er in ieder geval goed uit terwijl die speelde.
pi_49817427
quote:
Schrijf Marilyn Manson niet af
Is de antichrist nog een superster?

Donnerwetter! Zelfs het onweer is gepland. Om klokslag negen uur barst de fikse regenbui die de hele dag boven Pinkpop hing dan eindelijk los. Het fenomeen Marilyn Manson daalt neer op Landgraaf zuigt langzaam alle regenponcho's mee de hel in.CONCERT: Marilyn Manson, Pinkpop Main Stage, zaterdag 26 mei.

MUZIEK:
Controversiele Amerikaanse shock-rock artiest met theatrale live performances. Binnenkort verschijnt zijn zevende album Eat Me, Drink Me, ruim drie jaar na zijn laatste plaat.

PLUS:
Twee jaar geleden op Lowlands was Manson geen schim van de antichrist superstar uit de jaren negentig. Recensent (en fan) Thomas van Aalten gaf Manson zelfs een 1 voor de uitvoering. Wat de vraag rechtvaardigt of het fenomeen Manson zijn houdbaarheidsdatum gepasseerd is. Vanavond laat Brian Warner zien dat er nog steeds leven zit in zijn tweede ik. Jammer is dat de show wat traag op gang komt, maar na de ellenlange en veel te saaie trage opener If I Was Your Vampire zuigen de zware gitaren en klaagzang van Manson je langzaam mee de diepte in. Het theatrale karakter van de show bleef vandaag beperkt tot Mansons schmink en de tientallen romeinse nepkaarsen op het podium. Geen boekverbrandingen of kruisigingen vandaag dus, maar dat geeft niet. De hoogtepunten zijn toch de Manson-style coverversies van Sweet Dreams en Tainted Love en de hits Dope Show, Mobscene en gedoodverfde afsluiter The Beautiful People.

MIN:
En dat betekent dat er niet erg veel 'nieuwe' positieve verrassingen zijn. Heart Shaped Glasses, de nieuwe single, maakt live nog geen indruk. Zo zijn er meer middelmatige nummers die de vaart uit de show halen. En of Manson live ooit echt stemvast is geweest, of dat de dans rondom de valse noot een essentieel onderdeel is van zijn show, ik kan het als 'first time' Mansonkijker niet goed beoordelen. Veel nummers knappen er ten opzichte van hun vaak geweldige geproduceerde studioversies niet van op. Ook lijkt het alsof Manson opnieuw (net als in 2005 op Lowlands) moeite heeft met het uberhaupt halen van zijn zangpartijen. Maar de moeilijke armbewegingen en uitgeputte blikken zorgen wel voor een meelijwekkende en tragisch gevoel. Ook is de show is nog niet erg gelikt en er vallen erg veel gaten. 'It's the first show of the tour motherfuckers!' verontschuldigt Manson zich nog.

CONCLUSIE:
Je gaat toch even kijken als Manson speelt, ook al ben je geen fan van zijn muziek en regent het katten en honden. Hij blijft een intrigerende figuur die een flink konijn uit de hoge hoed kan toveren. Echte verrassingen blijven vanavond achterwege, maar Manson is wel beter in vorm dan twee jaar geleden. Misschien komt het omdat hij na het einde van zijn relatie met burlesque danseres Dita von Teese een nieuw liefje heeft: de 19-jarige (en 19 jaar jongere) actrice Evan Rachel Wood. Als ik me niet vergis stond de blonde schone zelfs aan de zijkant van het podium foto's van haar nieuwe vriendje te nemen (op de grote beeldschermen zag je Manson ook opvallend vaak een blik in haar richting werpen). Schattig. Ach, hij is tenslotte ook maar een mens van vlees en bloed.

CIJFER:
6,5
van www.3voor12.nl

Iemand dat laatste nog opgevallen? Ik weet niet of ik het nou of moet vinden..
pi_49817697
Ik heb Evan niet zien staan, maar ik heb ook niet echt vaak naar de zijkant gekeken, mn aandacht was toch vooral op Manson gericht Wat me idd wel opviel is dat ie vaak naar de zijkant keek en dan maakte die steeds een gebaar met zn handen, ik had eerlijk gezegd meer de indruk dat ie wat duidelijk probeerde te maken aan een crew member.
  donderdag 31 mei 2007 @ 00:14:29 #245
156009 sakeh
http://www.all-about.tv/
pi_49950449
Manson was live okay & de nieuwe CD klinkt goed
pi_49950525
Dank je wel Marilyn, zaterdagavond maar in m'n tent gebleven toen jij begon met spelen en de weergoden protesteerden

Maar ontopic, niet mijn muziek maar kan sommige nummers wel goed (aan)horen. Imago vind ik wel grappig..
pi_49957755
Hier het laatste nummer van de set op Pinkpop: Beautiful People.Band vergeet sommige stukken te spelen, meneer Warner vergeet/ fuck up de tekst.

  donderdag 31 mei 2007 @ 11:31:38 #248
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_49958993
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:53 schreef Devlinsect het volgende:
Hier het laatste nummer van de set op Pinkpop: Beautiful People.Band vergeet sommige stukken te spelen, meneer Warner vergeet/ fuck up de tekst.

omg vergeet ie gewoon de tekst? Ik hoop dat ie op Rock Werchter zijn lyrics nog eens goed heeft doorgenomen
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  donderdag 7 juni 2007 @ 21:30:21 #250
105263 Litso
Interlectueel.
pi_50216148
Ik heb het album intussen binnen, en de single Heart-Shaped Glasses komt een dezer dagen ook binnen
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')