abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 januari 2006 @ 19:04:15 #101
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_34351956
oooh, wassen?

hmn
pi_34352033
(2) Ik gebruik altijd een washandje, zoals mijn moeder mij heeft geleerd.
En washandje gaat dan wasmachine in duh
*Klik als je durf* Niet klikken als je snel bang bent!!!
pi_34352553

Meer info over het reinigen van je aars op http://www.schoolsanitati(...)s/AnalCleansing.html
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
  zondag 22 januari 2006 @ 20:48:32 #104
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_34356310
Neem net zoals mij gewoon een kraantje in de wc, eerst vegen en dan wassen...voila, schoon!
In me Burberry......
  maandag 23 januari 2006 @ 05:25:13 #105
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_34368170
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:29 schreef Capa het volgende:'n
Je hurkt daar gewoon boven een gat en als je klaar bent was je de boel met wat water en je linkerhand. Vandaar dat het in de meeste landen bijzonder ongepast is om met diezelfde linkerhand eten aan te raken, naar mensen te wijzen, of om die hand überhaupt zelfs te gebruiken behalve voor die ene intieme handeling.
Als rechtshandige heb ik weer wat geleerd
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_34368191
quote:
Op zondag 22 januari 2006 18:44 schreef Capa het volgende:

[..]

Nee ik moet er niks van hebben. Ben er thuis gelukkig niet mee opgegroeid.
Hebben mensen in één gezin dan ook hun eigen aarslap? Met hun naam erop geborduurd?

Een onbegrijpelijk fenomeen. Categorie 'katoenen zakdoek'. Oók al zoiets verschrikkelijks.

Ik ben het met je eens, dat ik ook nooit een washand zou gebruiken om me aars te wassen, gwoon me eigen hand en wat zeep of shampoo en douchestraal erop. Zo een washandje kan je naar mijn mening niet snel genoeg ontsmetten of wassen. (ook heb ik hekel aan die katoenen zakdoeken die je keer op keer hergebruikt en weer in je zak stopt )
pi_34368206
quote:
Op zondag 22 januari 2006 03:37 schreef Indirah het volgende:
ik heb een plantengietertje naast de plee
scheelt enorm veel pleepapier en tis lekker schoon
ik zie het helemaal voor me.. en je moeder er daarna de planten weer water mee geven.. haha
pi_34369576
quote:
Op zondag 22 januari 2006 16:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het trieste is dat bij dat soort mensen de pleepot vaak schoner is dan hun aanrecht. Dat schijnt dus echt voor te komen, dat er op het blad van het aanrecht veel meer gevaarlijke bacteriën worden aangetroffen dan in de plee...
Ah, dus oplossing: koken in de toiletpot en poepen op het aanrecht. Nu nog een verwarmingselement in de wc-pot installeren en het aanrechtafvoerputje groot genoeg maken voor .. nou ja, u begrijpt
Zij opent haar mond en zij spreekt wijsheid; van haar tong komen lieflijke lessen.
(Spreuken 31:26)
kattekliek.wordpress.com
pi_34373476
quote:
Op maandag 23 januari 2006 09:28 schreef wateengedoe2 het volgende:

[..]

Ah, dus oplossing: koken in de toiletpot en poepen op het aanrecht. Nu nog een verwarmingselement in de wc-pot installeren en het aanrechtafvoerputje groot genoeg maken voor .. nou ja, u begrijpt

HI-LA-RISCH
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
  maandag 23 januari 2006 @ 13:24:19 #110
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_34375617
quote:
Op maandag 23 januari 2006 05:42 schreef SolidasRock het volgende:

[..]
(ook heb ik hekel aan die katoenen zakdoeken die je keer op keer hergebruikt en weer in je zak stopt )
Dat vind ik ook ranzig......
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_34376438
Hoe werkt zo'n bidet joh? dat vraag ik me altijd al af... Spuit die straal dan niet je rug op ofzo? Ik kan me er niets bij voorstellen dat dat relaxed is...
pi_34376691
quote:
Op maandag 23 januari 2006 09:28 schreef wateengedoe2 het volgende:

pi_34397327
Ik wou dat ik dit niet gelezen had.
Vanochtend dacht ik gewoon aan dit topic terwijl ik m'n kont waste, en dat is niet wat ik wil

En ontopic, ik gebruik geen washandje ofzo. Was gewoon met m'n handen.
pi_34397949
quote:
Op maandag 23 januari 2006 13:51 schreef kikoooooo het volgende:
Hoe werkt zo'n bidet joh? dat vraag ik me altijd al af... Spuit die straal dan niet je rug op ofzo? Ik kan me er niets bij voorstellen dat dat relaxed is...
Deze mevrouw heeft het bijna begrepen:

Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
pi_34398075
1. In Nederland : normaal WC papier, dan vochtig WC papier en dan nog een keer normaal papier
2. In Turkije : normaal WC papier, kraantje open tijdje laten spoelen, met wc papier drogen + controle indien nodig alles nog een keer herhalen.

BVK toiletbezoek afhandelen vóór het douchen

In Turkije heb ik dus een toilet met een ingebouwd bidet, dat wil ik in Nederland ook ooit laten installeren.
pi_34398456
Het is een treurig feit dat veel mensen hun aars niet terdege reinigen. In deze 24-uurs maatschappij waarin iedereen haast heeft, schiet het grondig schoonmaken van het gebied tussen de bilspleet er nogal eens bij in.

Met als gevolg dat zeker 40% van de mensen die je in een doorsnee winkelcentrum tegenkomt met poepresten tussen de billen rondloopt.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_34398509
washandje uiteraard
pi_34847869
Klonten?

Je moet gewoon volle kracht afknijpen.
pi_34847987
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:33 schreef Tobbes het volgende:
Klonten?

Je moet gewoon volle kracht afknijpen.
I really do know life at all
pi_34850523
-edit: offtopic verwijderd
pi_34850759
Bij een bidet heb ik eerder het idee dat het waterverf wordt, met alleen maar ergere gevolgen achteraf , dan moet je er echt een hogedrukreiniger opzetten wil je het goed schoonspuiten
pi_34870470
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:01 schreef Maisnon het volgende:
Bij een bidet heb ik eerder het idee dat het waterverf wordt, met alleen maar ergere gevolgen achteraf , dan moet je er echt een hogedrukreiniger opzetten wil je het goed schoonspuiten
Daarom moet je ook je hand erbij gebruiken. Als je de afwas doet, zet je ook niet domweg alleen de kraan open.
Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
pi_34871156
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:28 schreef Capa het volgende:

[..]

Daarom moet je ook je hand erbij gebruiken. Als je de afwas doet, zet je ook niet domweg alleen de kraan open.
pi_34874011
Gewoon toilet papier + natte wc papier van de AH
  woensdag 8 februari 2006 @ 19:44:59 #125
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_34875091
leuk topic
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: