Als rechtshandige heb ik weer wat geleerdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:29 schreef Capa het volgende:'n
Je hurkt daar gewoon boven een gat en als je klaar bent was je de boel met wat water en je linkerhand. Vandaar dat het in de meeste landen bijzonder ongepast is om met diezelfde linkerhand eten aan te raken, naar mensen te wijzen, of om die hand überhaupt zelfs te gebruiken behalve voor die ene intieme handeling.
quote:Op zondag 22 januari 2006 18:44 schreef Capa het volgende:
[..]
Nee ik moet er niks van hebben. Ben er thuis gelukkig niet mee opgegroeid.
Hebben mensen in één gezin dan ook hun eigen aarslap? Met hun naam erop geborduurd?![]()
Een onbegrijpelijk fenomeen. Categorie 'katoenen zakdoek'. Oók al zoiets verschrikkelijks.![]()
ik zie het helemaal voor me.. en je moeder er daarna de planten weer water mee geven.. hahaquote:Op zondag 22 januari 2006 03:37 schreef Indirah het volgende:
ik heb een plantengietertje naast de plee
scheelt enorm veel pleepapier en tis lekker schoon
Ah, dus oplossing: koken in de toiletpot en poepen op het aanrecht. Nu nog een verwarmingselement in de wc-pot installeren en het aanrechtafvoerputje groot genoeg maken voor .. nou ja, u begrijptquote:Op zondag 22 januari 2006 16:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het trieste is dat bij dat soort mensen de pleepot vaak schoner is dan hun aanrecht. Dat schijnt dus echt voor te komen, dat er op het blad van het aanrecht veel meer gevaarlijke bacteriën worden aangetroffen dan in de plee...![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 09:28 schreef wateengedoe2 het volgende:
[..]
Ah, dus oplossing: koken in de toiletpot en poepen op het aanrecht. Nu nog een verwarmingselement in de wc-pot installeren en het aanrechtafvoerputje groot genoeg maken voor .. nou ja, u begrijpt
Dat vind ik ook ranzig......quote:Op maandag 23 januari 2006 05:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
(ook heb ik hekel aan die katoenen zakdoeken die je keer op keer hergebruikt en weer in je zak stopt)
quote:Op maandag 23 januari 2006 09:28 schreef wateengedoe2 het volgende:
Ah, dus oplossing: koken in de toiletpot en poepen op het aanrecht. Nu nog een verwarmingselement in de wc-pot installeren en het aanrechtafvoerputje groot genoeg maken voor .. nou ja, u begrijpt
Deze mevrouw heeft het bijna begrepen:quote:Op maandag 23 januari 2006 13:51 schreef kikoooooo het volgende:
Hoe werkt zo'n bidet joh? dat vraag ik me altijd al af... Spuit die straal dan niet je rug op ofzo? Ik kan me er niets bij voorstellen dat dat relaxed is...
I really do know life at allquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:33 schreef Tobbes het volgende:
Klonten?
Je moet gewoon volle kracht afknijpen.
Daarom moet je ook je hand erbij gebruiken. Als je de afwas doet, zet je ook niet domweg alleen de kraan open.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:01 schreef Maisnon het volgende:
Bij een bidet heb ik eerder het idee dat het waterverf wordt, met alleen maar ergere gevolgen achteraf, dan moet je er echt een hogedrukreiniger opzetten wil je het goed schoonspuiten
quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:28 schreef Capa het volgende:
[..]
Daarom moet je ook je hand erbij gebruiken. Als je de afwas doet, zet je ook niet domweg alleen de kraan open.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |