yepz dat was zijquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:07 schreef BVO het volgende:Je was die I-Jay fan in de backstageshow?!
.
Dat lijkt me zeer verstandig jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:27 schreef RnB-girliej het volgende:
alleen zou ik een 2e keer iets kalmer doen![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat lijkt me zeer verstandig ja!
uh?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:27 schreef Timmai het volgende:
[..]
Hallo![]()
(en dan heb ik het niet over Karlijn)
Als je het nou over Marescha had gehad had ik je nog kunnen geloven, maar I-Jay.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:32 schreef RnB-girliej het volgende:
[..]
maar wilde t gewoon overtuigend brengen
maar ja als ik wat repeteer tijd had kon ik me dat ff in studeren haha maar dat was er niet
hehe
Ik wil dr MSN wel doorspelenquote:
goeie zaakquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wil dr MSN wel doorspelen?
Jullie schelen ruim 3 jaarquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jullie schelen ruim 3 jaarMot kunnen toch?
Nee hoor..maar zelfs voor een hete nacht schijnt leeftijd een issue te wordenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:55 schreef Timmai het volgende:
[..]
ik zeg dat ze er ok uitziet en jij verwacht dat er een heftige relatie volgt?![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee hoor..maar zelfs voor een hete nacht schijnt leeftijd een issue te worden![]()
Precies, maakt niet uit.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:27 schreef RnB-girliej het volgende:
Hoe ik in beeld was vond ik wat minder haha, maar ach heb der verder ook gewoon schijt aan![]()
![]()
maar dat mailadres kan geen kwaad hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee hoor..maar zelfs voor een hete nacht schijnt leeftijd een issue te worden![]()
Dankjequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Precies, maakt niet uit.
Leuke foto's hoor.![]()
Welkom bij FOKquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:27 schreef RnB-girliej het volgende:
Jah dat was ik![]()
![]()
Hoe ik in beeld was vond ik wat minder haha, maar ach heb der verder ook gewoon schijt aan![]()
![]()
Was wel leuk om te doen opzich haha, alleen zou ik een 2e keer iets kalmer doen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:27 schreef Timmai het volgende:
[..]
Hallo![]()
(en dan heb ik het niet over Karlijn)
beetje tutjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:03 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ze ziet er niet echt geweldig uit op deze foto![]()
I second thatquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat zien Raffa en Angelique er raar uit!
Ja, die dus! Ze deed me al aan iemand denken op die foto.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
Raffa lijkt een beetje op Samantha Mumba(hoe kom ik erop
)
van THe Ring?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:53 schreef WithMe het volgende:
Raffaëla doet me denken aan Samara.
Hhaha inderdaad..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:55 schreef WithMe het volgende:
[..]
Als ze dat haar voor haar ogen zou doen wel.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar de meest fotogenieke ben jij Kirsten.
Dat is ze toch ook.quote:Marescha ziet er wat uit als een engel zo.
Ik ben niet fotogeniekquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar de meest fotogenieke ben jij Kirsten. (en Ellen ook wel)
Leuk hoor.
Marescha ziet er wat uit als een engel zo.
Ja, je hebt ook altijd je hoofd zo schuinquote:
Jaa..quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, je hebt ook altijd je hoofd zo schuin.
Haha ja, kijk nu maar weer naar iemand andersquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:10 schreef -Vaduz- het volgende:Is wel een goeie pose hoor, je mond blijft ook altijd dicht trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |