quote:Op zondag 8 januari 2006 13:35 schreef Lippie85 het volgende:
Beller radioprogramma overlijdt tijdens uitzending
Crtl F doet wonderenquote:Op zondag 8 januari 2006 13:37 schreef Jonathon het volgende:
Shit ik had nog gekeken maar ik zag kon niets vinden...![]()
[..]
Dat vroeg ik me ook meteen afquote:Op zondag 8 januari 2006 13:36 schreef Lippie85 het volgende:
Hoe wist die presentator zo snel waar de beste man woonde?
Ik heb even het bericht geluisterd.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook meteen af.
Hij belde? Nummer melder + omgekeerd zoeken?quote:Op zondag 8 januari 2006 13:36 schreef Lippie85 het volgende:
Hoe wist die presentator zo snel waar de beste man woonde?
Ah zo, okquote:Op zondag 8 januari 2006 13:42 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Ik heb even het bericht geluisterd.
Hij kreeg dus het adres van een buurman die ook aan het luisteren was en ging kijken of Terry in orde was.
Bronquote:"We had been having a good old discussion about all sorts of things and he has phoned in before. I have also met him when he has come to coffee mornings that I organise so he was one of my regular listeners".Aldus Price
quote:Op zondag 8 januari 2006 13:42 schreef zoalshetis het volgende:
misschien dat je voordat je kan reageren in dat programma je adres moet geven?
Hieraan kun je zien dat het bericht niet kloptquote:Een man die belde met een radiostation om deel te nemen aan een discussie is overleden terwijl hij live op de radio was.
Hij was 'live' in de uitzending via de telefoon.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:17 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Hieraan kun je zien dat het bericht niet klopt![]()
Bron?quote:Op zondag 8 januari 2006 16:11 schreef robh het volgende:
Er zijn zat mensen die overlijden tijdens een live radio uitzending![]()
Beetje non-nieuws dus.
Ja, die hadden hem vast nog kunnen reddenquote:Op zondag 8 januari 2006 18:00 schreef 1ofthefew het volgende:
vond het wel asociaal dat de politie niet in actie kwam... hoop dat ze die lui zwaar gaan vervolgen!
Lijkt me dat die al binnen wasquote:Op maandag 9 januari 2006 08:25 schreef nokwanda het volgende:
Als hij het adres kreeg van een buurman, waarom ging die buurman zelf dan niet kijken?
quote:Aangekomen bij het huis hadden de buren de deur al geforceerd, waarna Watts dood in zijn stoel werd gevonden met de telefoon naast hem. Hij was overleden aan een hartaanval
Ah.... had ik overheen gelezen.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:40 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Lijkt me dat die al binnen was
[..]
politieagenten kunnen snel door het verkeer komen, politieagenten hebben vaak een EHBO cursus of een hartmassage cursus gehad.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:09 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ja, die hadden hem vast nog kunnen redden![]()
Alleen in Utopia doet de politie wat ze moet doen. Op een echt land heeft politie alleen maar een averechts werkende invloed.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:40 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
politieagenten kunnen snel door het verkeer komen, politieagenten hebben vaak een EHBO cursus of een hartmassage cursus gehad.
tegenwoordig worden steeds meer politiewagens uitgerust met een draagbare defibrator...
dus ja, de politie had hem misschien kunnen redden, ze hadden iig een poging moeten doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |