abonnement Unibet Coolblue
pi_33814469
Ik heb me toch maar eens verdiept in usenets, en ben er achter gekomen dat het toch wel een stuk fijner werkt als bijv. P2P.
Nu zit ik er aan te denken om voor een payserver te kiezen. Aangezien je al snel in een web van duizenden servers verstrikt raak, adviseer mij .

Mijn wensen zijn:
Toch wel minimaal 10 gig oid p/m downloaden.
Snelheid moet goed zijn (meer dan 300 kbps)
En natuurlijk een brede download mogenlijkheid.

Alvast bedankt .

Edit: ongv. 10 tot 15 euro p/m vind ik een mooi bedrag.
ijs_beer fan!
pi_33814633
http://www.tweaknews.nl of http://www.eweka.nl, goede retentie en lekker snel. Bij tweaknews mag je ook eerst een proeftijd nemen.... zeer handig.
pi_33814747
Eweka is een aanrader
pi_33814763
tweaknews.nl

http://www.tweaknews.nl/

Je kan het een tijdje gratis proberen
pi_33814858
Ik heb eweka,
7.50 per maand en het werkt met een prepaid systeem
Ik ben er erg tevree mee
Het spijt me echt hoor
pi_33814919
xsnews.nl ??
Call of Duty Black OPS-> steamid: jordyb1986
pi_33815025
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 22:32 schreef AMD-XP het volgende:
xsnews.nl ??
Te duur en te lage retentie, moet hij zeker niet doen.
pi_33815059
http://news.astraweb.com gebruik ik zelf altijd pre-paid en erg snel.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zaterdag 7 januari 2006 @ 22:41:02 #9
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_33815238
Eweka bevalt mij prima.
Geen datalimiet, 28 dagen retentie en maximale downloadsnelheid.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_33815365
www.pfcorner.nl zal je nooit in de steek laten en voor ieder wat wils.
pi_33815394
Ik heb nu een proef abbo op tweaknews aangevraagd. Even kijken hoe het bevalt. Meerdere suggesties mogen jullie blijven posten .

En Rgrr --> ik ben geen hij
ijs_beer fan!
pi_33815443
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 22:41 schreef mstx het volgende:
Eweka bevalt mij prima.
Geen datalimiet, 28 dagen retentie en maximale downloadsnelheid.
idd eweka is een echte aanrader!

pre paid systeem en voor 7,5 euro in de maand is het niet duur.
Tot 10 mb max snelheid
Verander hier mijn avatar !!
Forum 62 addicted
pi_33815625
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 22:45 schreef NanKing het volgende:
Ik heb nu een proef abbo op tweaknews aangevraagd. Even kijken hoe het bevalt. Meerdere suggesties mogen jullie blijven posten .

En Rgrr --> ik ben geen hij
Sorry, ik ging er vanuit dat je een man was, ken niet zo veel vrouwen die hierin geinteresseerd zijn
Tweaknews zal je zeker bevallen.... heb momenteel eweka, xsnews en astraweb en ken andere mensen met tweaknews, eweka en tweaknews zijn gewoon de beste uit Nederland.
pi_33815654
Ik heb nog een vraagje; kun je zo'n acount op verschillende pc's gebruiken? In mijn geval dus op mijn pc en op mijn laptop?
ijs_beer fan!
pi_33815697
www.usenetserver.com

Retentie die verder dan 30 dagen gaat, onbeperkt downen en ik ga niet hoger dan 900 KB/s, omdat mijn internet zelf dat niet meer trekt .
We'll keep on whispering our mantras.
pi_33815698
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 22:50 schreef Rgrr het volgende:

[..]

Sorry, ik ging er vanuit dat je een man was, ken niet zo veel vrouwen die hierin geinteresseerd zijn
Tweaknews zal je zeker bevallen.... heb momenteel eweka, xsnews en astraweb en ken andere mensen met tweaknews, eweka en tweaknews zijn gewoon de beste uit Nederland.
Bij deze dan .

Ik snap eigenlijk niet dat ik hier niet eerder aan begonnen ben .
ijs_beer fan!
pi_33815732
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 22:50 schreef NanKing het volgende:
Ik heb nog een vraagje; kun je zo'n acount op verschillende pc's gebruiken? In mijn geval dus op mijn pc en op mijn laptop?
Als het op hetzelfde IP is waarschijnlijk geen probleem. Ik denk niet dat ze het leuk vinden als ze opeens 20 verschillende sessies hebben opstaan onder één username.
We'll keep on whispering our mantras.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 22:57:02 #18
14938 Tito
speelt spelletjes.
pi_33815954
Meestal kan je wel onder meerdere ips inloggen, zolang het maar niet gelijktijdig gebeurd.

Ik heb een jaar lang bij tweaknews met meerdere ips ingelogt op school op laptop en thuis gewoon.
Nooit problemen gehad.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 22:58:34 #19
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_33816007
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 22:57 schreef Tito het volgende:
Meestal kan je wel onder meerdere ips inloggen, zolang het maar niet gelijktijdig gebeurd.

Ik heb een jaar lang bij tweaknews met meerdere ips ingelogt op school op laptop en thuis gewoon.
Nooit problemen gehad.
Ik geloof dat Eweka het ook niet erg vind als je een account deelt met iemand anders.
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
pi_33816205
Usenetserver.com
Is in mijn ogen vele malen beter dan al die Nederlandse servers.Ik gebruik deze nu al een jaar of twee en slechts een enkele keer was er een probleempje. Deze wordt snel en vakkundig opgelost en dankzij de live chat en de textgroepen van hen ben je zo weer bij . Het is wel met CC betalen maar je kunt wel direct misbruik maken van hun server, en al download je 600 gig per maand het maakt ze niks uit, ik heb hier maanden gehad dat ik geen tijd kreeg om me schijven leeg te branden
Wil je iets goeds kies dan voor deze server. Eens een maand tweak en eweka geprobeert maar het kan mij bij lange na niet bekoren.
Maar geen account delen bij deze server of apart van elkaar downloaden de ene dag jij de andere dag de ander. Anders word het account geblocked. Dit als waarschuwing. En ja het is iets duurder dan de Nederlandse gevalletjes.
pi_33816440
Wat is duurder? CC betaling is geen probleem.
ijs_beer fan!
pi_33816488
Usenetserver.com is 15$, en iets duurder dan nederlandse servers. Maar je hebt wel een héle goede server te pakken, die heb ik namelijk ook .
We'll keep on whispering our mantras.
pi_33816878
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 23:10 schreef NiteSpeed het volgende:
Usenetserver.com is 15$, en iets duurder dan nederlandse servers. Maar je hebt wel een héle goede server te pakken, die heb ik namelijk ook .
Same, erg tevreden. Geen limiet, supersnel etc etc
pi_33819112
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 22:46 schreef NootjesBV het volgende:

[..]

idd eweka is een echte aanrader!

pre paid systeem en voor 7,5 euro in de maand is het niet duur.
Tot 10 mb max snelheid
Nu staat er op de site tot 20 mb Alleen volgensmij hanteren ze nog geen hard limiet, is alleen zodat mensen nooit kunnen gaan zeuren.
pi_33819152
Ik heb een maand bij smsusenet gezeten maar die waren heel vaak down, nu heb ik centjes betaald aan eweka en als dat binnen is bij hun zou ik mijn ervaringen met eweka posten!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')