abonnement Unibet Coolblue
  zondag 8 januari 2006 @ 20:12:32 #101
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_33842216
Succes!
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
pi_33842406
Eerste ronde vet verloren....
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_33842464
tssssssssssssssssssssss komt dat ik niet mee doe
pi_33842510
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:16 schreef Suikermais het volgende:
Eerste ronde vet verloren....
Zeg nou alleen positiefs nieuws
pi_33843209
2de ook...zij wel met 5 man meer. allemaal erg vaag
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_33843430
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:33 schreef Suikermais het volgende:
2de ook...zij wel met 5 man meer. allemaal erg vaag
Dat is helemaal raar, 2 man incl. mij zitten voor BoF op de reserve bank...
pi_33844770
op xfire staan alle [bof]ers en [got]ers door elkaar in de usmc en mec lijst ??
I like smart people. But don't be a wise guy...
pi_33844810
Verloren
Hoe kan dat nou?
  zondag 8 januari 2006 @ 21:05:36 #109
2618 Beezz
Criticaster
pi_33844833
Ja, en op game-monitor ook
pi_33844865
Korte update (kut spel liep vast)
1. We worden afgemaakt.
2. Is deels (maar niet alleen) te wijten aan het feit dat in Karkand GoT 29 man had, wij 25. Scheelt 20%.
3. Blijkbaar alles is toegestaan, incl spawnkillen (net op Wake)
4. Unlocks zijn blijkbaar toegestaan.

Voor mij deels weer duidelijk waarom we niet aan wars doen. Overigens zeg ik niet dat we zouden winnen zonder dit soort ongein maar goed nu verliezen we en hebben we er ook nog eens geen lol in
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_33844984
Bunnyhoppers.....
Oooh..wat heb ik daar toch een tering hekel aan !!!!
En dat deed bijna iedereGoTter.....
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_33845132
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:06 schreef UnleashMitch het volgende:
4. Unlocks zijn blijkbaar toegestaan.
Dat is overigens dubbel zo erg omdat er mensen zijn die een nieuwe account aan hebben gemaakt. Zit je dus zonder unlocks, ook zonder degene die je normaal hebt
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_33845378
pffff Ze waren goed en beter dan ons.. vet ingemaakt

Maar ja na twee gewonnen potjes al een hoop geouwehoer op het niveau van een 12 jarige. Ik had die Morpheus wat anders ingeschat.

-5 secs spawntime heb ik nog nooit van gehoord. (je hebt geen tijd om ander spawnpunt te kiezen)
-48 man in een 32 map
-5-8 man meer bij GoT op sommige maps
-spawnkillen en baserapen (geen enkele regel wilde men hanteren)
-in tegenstelling tot aankondiging zijn de unlocks ineens toegestaan
-Wij konden geen squads aanmaken in Sharqi
-JEDI had een brandweeruitruk tijdens het tweede potje..
-Na een vraag van mij waarom we geen squads konden aanmaken en hun met 5 meer mensen waren werd ik gekicked..


JEDI: wij kunnen geen squads aanmaken:
Morpheus: haha
beetje jammer zeg ik dan..

Echt jammer, was een desillusie

[ Bericht 8% gewijzigd door jpjedi op 08-01-2006 21:31:37 ]
pi_33845643
pi_33845767
tis arrogant aan de kinderkant, jezus wat een irritante kutkindjes zeg, allemaal domme en loze opmerkingen, terwijl ze zich aan geen enkele regel hielden.
ik zeg ban4life
pi_33845904
duidelijk.. de volgende match via clanbase regels op een onpartijdige server ofzo :/
  zondag 8 januari 2006 @ 21:29:37 #117
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_33845906
Zij hebben zwaar verdiend gewonnen!
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_33845985
Het is allemaal erg triest gegaan vanavond, even wat dingen van mij tegen onze kant,

Het is erg moeilijk om zo'n grote groep aan te spreken om een klein veld.
Het vervelende is dat je op het commander scherm niet goed kan zien welke squadleader nu waar zit.
Op Karkand was de bedoeling dat ik samen met Jedi de tank zou hebben en we zien een andere BoF-er zo met de tank wegrijden, was niet de afspraak, maar het zal wel.
  zondag 8 januari 2006 @ 21:31:29 #119
53211 Umm-Qasr
Fatality!!!
pi_33845988
Zet ajb alle reacties nav deze war op ons eigen forum ipv hier ....
Before all else, be armed.
pi_33846033
ik heb er niet veel over te zeggen we hebben verloren... ik denk niet dat we ook gewonnen hadden als de teams gelijk waren
wat ik wel raar vond is de snelle spawn tijd en dat we geen squads aan konden maken

en 5 man meer is wel erg veel

maargoed nu weten we meteen de rede waarom we eigenlijk geen wars meer deden
ook was het jammer dat het op TS afgesproken systeem niet werkte (wel bij de tests)
Narf!
pi_33846037
Ze hebben verdiend gewonnen alleen wat een vervelende mannetjes zeg. Bunnyhoppen, WEL unlockable wapens, 5 seconde spawntijd, 5 man meer, 48 man op een 32 map... SPAWNRAPEN... tja..
BF2: Diamond3d
  zondag 8 januari 2006 @ 21:35:22 #122
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_33846152
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:31 schreef escape_nl het volgende:
Het is allemaal erg triest gegaan vanavond, even wat dingen van mij tegen onze kant,

Het is erg moeilijk om zo'n grote groep aan te spreken om een klein veld.
Het vervelende is dat je op het commander scherm niet goed kan zien welke squadleader nu waar zit.
Op Karkand was de bedoeling dat ik samen met Jedi de tank zou hebben en we zien een andere BoF-er zo met de tank wegrijden, was niet de afspraak, maar het zal wel.
Ik ben er een keer een stukje mee wezen rijden, dat was heel kort. 5 minuten erna werd me verzocht uit te stappen.. toen was ik al 5 minuten uitgestapt....

Maar op het commanderscherm zie je toch 1 t/m 6 ?

In elk geval doe ik niet meer mee met clanwars, m'n PC kan de hoeveelheid mensen toch niet aan. (p4 2.4ghz@533 met een gig ram en 9800pro kaartje).

We kunnen beter de GoT taktiek er op na houden : met z'n allen op de vijand af. Werkt het beste.
Maar voor mij alleen nog maar gewoon de Fok server een beetje knallen, vind het wel best zo....
pi_33846345
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:18 schreef jpjedi het volgende:
-spawnkillen en baserapen (geen enkele regel wilde men hanteren)
-in tegenstelling tot aankondiging zijn de unlocks ineens toegestaan
- alles mag, mits je in je eigen team blijft (dus geen Fok!kers in het GoT team of omgekeerd)

Stond in de kleine lettertjes. Heb er ook over heen gelezen. Dacht dat er ook in oorlog regels gelden maar goed

Overigens heb ik me ontzettend lopen ergeren aan gezeik van beide kanten. Dat spawnkillen en baserapen was blijkbaar toegestaan. Ondanks dat dat niet onze manier van spelen is stond het blijkbaar in het topic, hadden wij dus beter op moeten letten.

Over unlocks & spawntime kan ik nietsvinden in het topic dus ga ik er vanuit dat unlocks niet zijn toegestaan en spawntime std is. Helaas dat was niet zo. Balen voor degene die speciaal voor deze avond een account hadden aangemaakt. Over de ondertal situatie

Ook als je op deze manier verliest dan vind ik dat je je in moet houden, ook ik heb me hier zitten verbijten maar het is niet anders. Gewoon na 6 ronden afsluiten, omdraaien en weer terug gaan naar de normale avondjes BF2 waar we zoveel lol mee hebben.

Voor mij iig weer overduidelijk bewijs dat we beter niet met clanwars mee kunnen doen maar gewoon gezellig op de Bof server moeten gaan zitten.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_33846402
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:39 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

- alles mag, mits je in je eigen team blijft (dus geen Fok!kers in het GoT team of omgekeerd)

Stond in de kleine lettertjes. Heb er ook over heen gelezen. Dacht dat er ook in oorlog regels gelden maar goed

Overigens heb ik me ontzettend lopen ergeren aan gezeik van beide kanten. Dat spawnkillen en baserapen was blijkbaar toegestaan. Ondanks dat dat niet onze manier van spelen is stond het blijkbaar in het topic, hadden wij dus beter op moeten letten.

Over unlocks & spawntime kan ik nietsvinden in het topic dus ga ik er vanuit dat unlocks niet zijn toegestaan en spawntime std is. Helaas dat was niet zo. Balen voor degene die speciaal voor deze avond een account hadden aangemaakt. Over de ondertal situatie

Ook als je op deze manier verliest dan vind ik dat je je in moet houden, ook ik heb me hier zitten verbijten maar het is niet anders. Gewoon na 6 ronden afsluiten, omdraaien en weer terug gaan naar de normale avondjes BF2 waar we zoveel lol mee hebben.

Voor mij iig weer overduidelijk bewijs dat we beter niet met clanwars mee kunnen doen maar gewoon gezellig op de Fok server moeten gaan zitten.
Is later aangepast...
pi_33846470
We zeggen nu wel dat we zelfs niet hadden gewonnen, waren de omstandigheden wél normaal geweest, maar daar ben ik nog niet helemaal zeker van.

Dit was gewoon pure chaos en geen echte ''war'' 48 op een 32 map.. wtf.. Hadden we nu gewoon 8 tegen 8 op een 16 player map gedaan (dus de beste 8 van FOK en de beste 8 van GoT) hadden we zeker een goede kans gehad. Maar goed, dit was dus gewoon totaal oneerlijk, maar dat is al zovaak gezegd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')