Je bent een slowchatter of niet hequote:Op donderdag 19 januari 2006 01:57 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dit is wel zo ongeveer 't slowste chat topic.
kratten bier van een goed merk hebben altijd mijn interesse.
Ik kom langs en soms blijf ik ff.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:13 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Je bent een slowchatter of niet he![]()
Zolang het maar slow gaat is het goedquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:47 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik kom langs en soms blijf ik ff.![]()
nee ik noem het slapenquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:34 schreef Arnold_fan het volgende:
Wat blijft Biertje lang weg, te prikkelende foto's wellicht?
Dat is best sneuquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:44 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik had een heel ander beeld van je
1) van 2 jaar Rechten word je geen juristquote:
Studeerde, ben er namelijk al even klaar mee. Erasmusquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:14 schreef Tobbes het volgende:
Waar studeer je als ik vragen mag?
Ja, het is me wat hequote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:20 schreef Tobbes het volgende:
Goddomme, zo'n mooie ziel onderhavig aan de onttovering van de Rotterdamse mentaliteit.
Ik vraag me af of het elders anders was geweestquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:23 schreef Tobbes het volgende:
Als je in Rotterdam studeert ga je weg met een papiertje; maar uiteindelijk ben je niet completer geworden dan toen je er kwam.
Wel slim dat je die X-Box in je ondertitel zetquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:23 schreef Tobbes het volgende:
Als je in Rotterdam studeert ga je weg met een papiertje; maar uiteindelijk ben je niet completer geworden dan toen je er kwam.
Ze zeggen over elke Uni wel iets. En overal zal wel wat in zitten. Zo had EUR de naam moeilijk te zijn vanwege de serieuze statistiek. Daar zat wel iets in. Medestudenten die struikelden over statistiek, vertrokken naar Leiden of Amsterdam.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:28 schreef Tobbes het volgende:
Leiden/VU daar is m.i. meer oog voor het culturele en historische. Maar dat maak ik ook slechts op uit verhalen van anderen.
Thanks. Ik vraag me alleen af of FA's dat ook leuk vinden.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:30 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Wel slim dat je die X-Box in je ondertitel zet![]()
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |